Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pocak89

    senior tag

    válasz Bagira01 #102154 üzenetére

    Most az egész aliexpress topic azzal van tele, hogy minden csomag késik, állnak. Nekem is jött 2 alis rendelésem amit a yunexpress-es után rendeltem. Az egyik gyorsabban mozgott azt végre tegnap megkaptam, mert 11.24 óta állt, amelyik lassabban indult az meg úgy átjött a szokásos idő alatt mintha nem lenne semmi fennakadás :D
    De hogy tovább bonyolódjon a helyzet, én az eu-s és a kínai yunexpress-t is megkérdeztem. Az EU-s most válaszolt. Ő szerintük a DPD-re várnak :D Parádés... Az nyugtat csak hogy más is hasonló helyzetben van, így vagy az egész szállítmányt lopták el vagy csak bedobálták egy raktárba aztán ott fog elrohadni.
    Dear Customer,

    Your parcel YT... is on the way to local carrier for last mile delivery. And it is awaiting their scans.
    If the trace hasn’t updated for a long time, please contact your seller or the E-commerce platform to discuss this matter.

    Why should I contact the original sender if my parcel has not been delivered?
    Most senders have fixed agreements with YunExpress for lost parcels. Only the sender can file a complaint for a lost parcel because the sender pays YunExpress for the shipment.
    The original sender needs to meet certain deadlines for it, but meanwhile only the original sender can determine, in consultation with you, to send the parcel again or to refund you.

    Video games ruined my life!!! Good thing I have two extra lives

Új hozzászólás Aktív témák