Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Deliver Us the Moon - Jövő hónapban jön Switch-re
gp Bár korábban elkaszálták a Nintendo gépére szánt változatot, júliusban mégis megkapjuk az új kiadást.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz
ZolkoW #134935 üzenetére
Korábban MTB-n és trekkingen Avid FR 5 és Speed Dial 7 karon BB5 és BB7 féket is használtam, sőt gyári fékként Apex kar és BB5 fék párosítást is Cyclocross-on (gyári Bianchi Zurigo), majd Ultegra kar és BB7 párost (Ridley X-Fire). De ugyan ilyet csinált a Hayes, Gunsha, TRP, sőt a Shimano és még több más gyártó is, bár most már kezd kikopni, vagy mégsem (Stradalli Pro T-700).
Összességében bármilyen felállás volt, a bovden nyúlása, nehézkes beállítása, nyikorgás és cicergés mindegyiknél jelen volt, CX-nél a sár is gyilkolta a mechanikát, még alkatrész beszerzéssel is akadtak gondok. Mondhatni tényleg érteni kell hozzá, aprólékosan szöszölni hogy patentul legyen beállítva, és akkor sem volt mindig rendben, vagy épp porszem került a gépezetbe. Ahogy százalékosan leírtad, hát... nah én úgy nem fogom, mert bovdenes mechanikus féket és hidraulikus féket így nem tudom összehasonlítani. Elfogultság beszél belőlem, de én Shimano mineral oil-al töltött fékeke hívője vagyok, de van ami meg tud győzni. Nekem teljesítményben a belépő hidraulikus fékek szintjét sem mindig érte el, míg azok szinte bármelyen körülmények között teljesítették azt. Ezen lehetne rugózni, hogy de jól beállítva, meg épp meghúzva feszesre a bovdent, meg... de egy 100+km-es túrán vészfékezés esetén erre nincs idő, ott és akkor kell megállni. Lényegében nagyjából mindenhol kiszórták már, elavult technika, CX-nél még lassításra elég.
#134936 Because: Megint belenyúltunk egy olyan témába, amiről oldalakat tudnék írni. De összefoglalva, imádom őket, van is, de jövő héten le fogom váltani egy Radon ZR Team 7.0 vagy 8.0 SE bringával. Bár az enyém még csak M737-es XT-vel és Parallax agyakkal van szerelve, ráadásul alu vázra, 96-ból.
#134937 ZolkoW: Az STX-RC anno igen komoly szett volt, azt hiszem 99-ig árulták. Ilyenkor mindig elcsodálkozom hogy eltelt 20-30 év, és sok mindent nem fejlődött a piacon kapható technika.
#134943 Hasaggymeg: Hasonló gondolatmenetet szoktam én is végigzongorázni. Viszont általában van lehetőségem próbára is, és ami meggyőz, arról őszintén le írom a negatív/pozitív véleményem. Ez a Lefty bemutató meg egy nagy... vízszintesen elhelyezett villa, erőkar, miegymás. Lefty-t pedig birtokoltam is, de anno leírtam a tapasztalataimat, a jelenlegi Sid-emet nem adnám semmilyen Lefty-ért.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
jjeahh
nagyúr
válasz
ZolkoW #134992 üzenetére
Ezt a falnak támaszkodást nem értem, meddig kéne támaszkodnom, fél nap? 2 óra? Egész nap? 10 perc? Honnan tudom, hogy na most megvan a mozdulat? Mert álló helyzetben és menet közben legalább 50x kicsatoltam, az tuti. Na de mindegy, mert nem tudom visszateszem-e valaha, egyelőre elegem van belőle, kimentem egy rövid körre platform pedállal és a mozdulat még mindíg nem volt a fejemben, de az eséstől rettegés az első félórában még igen, lassításkor elkezdtem f*sni, hogy mi van ha eldőlök, aztán egy pillanat alatt beugrott, hogy ja nem, mert már a platform van fent
.
xy.zsolt: sorry, de az nekem nem tetszik, felénk csak hipszter fixiken látok néha, de azokon sem bírom a látványát. És ha tetszene sem tudom elképzelni, hogy az biztonságos terepen. Amúgy ja, én is ettől félek a legjobban, hogy mi van, ha hirtelen fékeznem kell, vagy kanyarban, sáros terepen le kell tennem a lábam és olyankor dőlök el? Mert ezek a helyzetek gyakran veszélyes terepen fordulnak elő, ahol ha elesek lehet, hogy eltörik valamim. Ilyenkor nem játszik az, hogy időben előtte kicsatolom vagy lenyúlok a pánthoz... Sőt, én általában gyakran állok meg fotózgatni, enni, inni, vagy egyszerűen csak a tájat megcsodálni, a mai-tegnapi spd-s tapasztalatokkal úgy érzem ezt talán nem ilyen usereknek találták ki, hanem olyanoknak, aki elindul és szinte megállás nélkül teker
. Viszont az, hogy húzni is tudom a pedált tetszik, lehet ezért veszek majd egy magped-et.
tacto: Adnék én időt neki, de az az idő amíg megszokom (megszokom?) rettegéssel és szívással telik, így nem tudom nekem megéri-e... az biztos, hogy most nincs kedvem visszatenni, fáj a térdem is ahol megüttem már kétszer miatta, ha harmadszor arra a térdemre esnék, mérgemben összetörném az egész bringát és beadnám az ócskavasashoz
bulikavagyok: Tényleg szép hely, ez az a bringa amit most vettél nem? Elvetted a szüzességét
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz
ZolkoW #135198 üzenetére
Odafelé meséltelek az autóban ülőknek, hogy nyaggattalak, hogy gyere, hogy utálhatsz, hogy előneveztél.
Aztán elmentél a parkolónál előttünk, akkor már tudtam, hogy utálsz.
Kemény volt, híg sár, ragadós sár, agyag, víz, eső, szél, 6 fok.
A bringamosóig mi elmentünk, akkora sor volt kint a hideg szélben, hogy inkább visszamentünk a kocsihoz, majd fürdeni. Az jó volt. Bringát én letöröltem ott, ahol a tartó fogja, és itthon mostam le. Kocsi teteje meg hátsó ablaka olyan, mint amit összef*stak. Most szárad, holnap állapot felmérés.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz
ZolkoW #135218 üzenetére
& 6030D: Na így kell bringás képet lőni
. Kva jó lehetett, ilyenkor irigyellek titeket, másrészt én a mai formámmal nem mernék versenyeken indulni
.
Egy marsh guard szerű mini sárvédőt azért én raknék ilyenkor, mert a becsúszót védi, én azt féltem a legjobban sarazáskor.ZolkoW: Most nálam is egy nagy kérdőjel a gumi, a maxxis rekon nem vált be, nem szeretem a karakterét, harap, harap, aztán hirtelen csúszik meg, sosem számítasz rá. Kanyarokban sem érzem biztonságosnak és enyhe sárban már nagyon sz*r, sodródik, csúszik mint állat, nekem nagyon hiányoznak a szélső kiálló nagyobb bütykök. Most így nagy a dilemma, mert újabban aszfaltozok is, az biztos, hogy visszatérek schwalbe-re, de hogy milyen legyen, arról fogalmam sincs. A rocket ron félek, hogy hasonlóan viselkedik, mint a maxxis rekon, mert kb ugyanakkorának tűnnek a bütykök, racing ralph/ray nekem "túl verseny", nobby-t meg nem vehetek megint, mert aszfalton nagyon nem jó
. Igazából a smart sam lenne az ideális all in one gumi számomra, középen sűrű a mintázat, a szélén meg gyér és magas, ezért gyors és kanyarokban meg sárban is nagyon jó, de folding tubeless ready kivitelben 890 gramm
.
Valami hasonló, de 700 gramm alatti külsőt nem tud valaki?Hasaggymeg: Én az elején sokat saraztam, tényleg nem tesz jót az alkatrészeknek, de annyira nem eszi, mint amilyen durván kinéz, nekem "csak" a középcsapágyamat tette teljesen tönkre, amikor kiszedtem már bomlásnak volt indulva
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
ZolkoW #135237 üzenetére
Csak egy kulacstartót lehet rakni a bringámra
Toobee: A nobby nic meg a smart sam gumikkal elégedett voltam sárban és kanyarban is, sőt télen hóban is azokkal tekertem, nem sodródtak úgy, mint a Rekon. Csak hát a nobby nic aszfalton mint egy traktor, a smart sam meg tökéletes lenne, de kőnehéz
. Utóbbinak eszméletlen mennyire eltalálták a mintázatát, nagy kár, hogy annyi a súlya, mint a szegecses ice spiker-nek
. Nem tudom mi a francot rakhattak bele, de brutális.
(#135241) Toobee: Tépőzáram már van, ezeket azért nem szeretem, mert a belsőt minden sz*r éri, egy terepezés után full por meg sár és mivel egy normálisabb gumival én nagyon ritkán kapok defektet (ha kapok... és most tubelessel még annyit sem fogok), fél év-egy év után már használni sem merném azt a belsőt, mert annyit kapott a bringára tépőzárazva, hogy tuti lenne vagy ezer lyuk rajta.
xy.zsolt: Squirt és soha többé nem kell kefélned
Ákkk: Abba az egyéb cuccok miatt a belső már nem fér bele. Lehet megpróbálok merevíteni valahogy ezen a Topeak táskán.
Más, spd téma: Ezen a saras versenyen sokszor le kellett tegyétek a lábatokat ugy-e?
. Nem volt esés az spd miatt? Ma kimentem a közeli mezőre és úgy egy úrát próbálgattam, ezúttal nem estem el, mert nagyon vigyáztam, de egyszer így is majdnem és most is azt éreztem, hogy vannak olyan helyzetek, amikor a tyúkszaros életben nem tudnám kicsatolni. Pl. hirtelen fékezés, felfelé hátsó kerék elkaparás stb. Szal még mindíg depis vagyok miatta, mert nem látom a fényt az alagút végén, úgy érzem sosem szokom meg, másrészt viszont amikor videókon látom, hogy olyan természetesen csatolják ki, mintha platformpedál lenne, meg amikor azt is látom, hogy az mtb-sek 99.99%-a spd-t használ felénk, köztük olyanok is, akik messze nem nyomják úgy mint én, max havonta 2x mennek ki enyhe sík terepre, akkor mindíg elgondolkozok, hogy pont nekem miért ne menne?
. Kicsit gáz, hogy nem merek vele rövideket sem tekerni, gyakorlatilag a mezőn visszaraktam a platformot és úgy mertem hazatekerni, pedig hazáig úgy 1km a távolság
. Nem tudom így mennyi esélyem van hozzászokni, hogy mindíg visszarakom a platformot, de meglátjuk... az a goind, hogy spd-vel nem merek tekerni, normális terepezések nélkül meg képtelen vagyok élni
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
IMIIKE1998
őstag
válasz
ZolkoW #135265 üzenetére
És milyen? :D
Ha nekem most 100mm, - 7 fok, akkor érdemes lenne kipróbálni?robee19: Ha bírod a sportosabb testtartást, akkor az outi mindenképpen gyorsabb lesz. A pozíció adja a sebességet, a többi csak minimálisan befolyásol. Zoli03-nak ebben tényleg igaza van, a hosszabb kormányszár óta az mtb-m is más világ sebesség szempontjából.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz
ZolkoW #135359 üzenetére
Most, hogy ezt írtad, már két embert is ismerek, aki elégedett a Michelin terepgumival.
Ennyiért tényleg nem rossz, de ha csak a b24-en lévő táblázat alapján nézem, engem nem nagyon győzött meg. 60 tpi az nem valami defektvédett, kivéve, ha nem csalnak úgy, mint a Conti, de akkor meg a marketinghez hülyék.
Ha viszont nem defektvédett, akkor meg súlyra sok, a Kratos ennyi defektvédelemmel.
Tervezi valaki, hogy rendel Rose-ról?
(#135363) Hasaggymeg: burzsuj vagyok, van rá emberem.
Egyelőre várom a fejleményeket. Aztán megy a matek, hogy mi legyen, mert hétvégén csak el kéne menni Várgesztesre.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz
ZolkoW #135375 üzenetére
Tegnap délelőtt (akkor vagyok egyedül) én is előszedtem a zacskókból a cuccokat. Hát őőő...
először csap alatt kimostam a nagyját, majd ment a mosógépre kis mosásra, majd a duplára. Az a baj, hogy a felültöltős mosógépnek ilyenkor pár mosásig még ropog a belső ajtaja a homoktól, ha nyitod, így mindig felszakítja a sebeket (az asszonynál).
A cipőszárításnál viszont örültem, hogy hideg volt kint is, mert mentek a konvektorok, azon 1 nap alatt megszárad és nem is lesz büdös. Mondjuk a szobának lesz tőle egy kis bukéja.Ja, nekem szállásom is van a hétvégére, úgyhogy menni kell, max ha ömlik az eső, akkor csak kimegyek szurkolni/röhögni.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
válasz
ZolkoW #135372 üzenetére
56 cm? Az szinte kizárt, a koskormányok 40, 42, 44 cm szélesek szoktak lenni. Esetleg gravel kormány lehet ami szélesebb vagy van benne flare az alsó hajlításnál (Focusom gyári CEX kormánya is ilyen volt).
A fórumtárs kormányánál nem a kormányszárra gondoltam amúgy hogy felfelé áll.
Ismerek olyan srácot a környéken akinek szintén így van fordítva és majdnem mindenkit otthagyna országúton a csoportból.
Én a kormány állására utaltam. Az alsó hajlítás nem vízszintes ahogy lenni szokott hanem felfelé áll. És így a fékváltókarok helyzete is fura. Ezért kérdeztem hogy ez kényelmes-e neki?Més que un club!
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz
ZolkoW #135382 üzenetére
hasonló élményeink és módszereink vannak, párhuzamos evolúció. Én is bezárkóztam a fürdőszobába, szétszedtem a zuhanytálca lefolyóját, hogy a szagelzárót megkerülve egyenesen a csatornába jusson a víz, aztán lekapartam a sár vastabb részét a ruházatról, cipőről és a hátizsákról, kidobtam egy zacskóban, a maradékot lezuhanyoztam róla, utána ment a cipőt kivéve minden a mosógépbe, mosószer nélküli, hideg vizes lötyögtetésre, kétszer fél+fél órás programra.
Közben a cipőt, sisakot szivaccsal és puha kefével megmostam, amikor meg lejárt a mosógép, a membrános és softshell cuccokat visszaküldtem a saját speckó mosószerükkel, majd impregnálóval. Ehh, tovább tart a takarítás, mint a 38 km-es szopatós verseny...
-
válasz
ZolkoW #135391 üzenetére
Amit itt width-nek adnak meg az az outi kormányok szélessége. Csak ennél a kormánynál ami need van jelentős a flare (az also hajlítás kifelé szélesedik) és ott már sokkal szélesebb a kormány.
Ilyen kormányokat mostanában a gravel kerékpárokra raknak, sima országútiknál vagy nincs flare vagy csak 1-2 cm.Més que un club!
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
ZolkoW #135597 üzenetére
Mennyit voltak használva előtte? ...mármint a csapágyak és a váltógörgők. Csak mert ha egy sáros verseny után mindig annyi nekik,nem igazán érdemes túl drágákkal menni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz
ZolkoW #135657 üzenetére
Várgesztesen szárazak az utak.
Jól nézhettem ki, miután kiszálltam a kocsiból, egyből elkezdtem túrni a füvet, mennyire vizes.Volt eső, de holnap meleg lesz, felszárad!
Hasaggymeg: amikor Vácon esett, néztem én is a foltokat. Otthon esett, meg a Vértesben...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
mrobes
tag
válasz
ZolkoW #135744 üzenetére
Itt egy oldal, ahol részletezik a kategóriákat:
https://alutech-cycles.com/Classification-for-Bicycle-Usage
Itt pedig egy Canyon Neuron AL 6.0 linkje, az oldal alján írja, hogy 3-as kategória, ami max 60cm magas ugrást jelent:
https://www.canyon.com/en-us/mtb/neuron/neuron-al-6-0
Azt hittem, hogy azért keményebben lehet csapatni egy ilyennel. De gondolom azért bírná a megpróbáltatást csak így levédik magukat a gyártók.
A lánccal kapcsolatos válaszokat meg köszönöm mindenkinek, legközelebb kipróbálok majd másik láncot, de most még felrakom az új HG93-at, mert volt tartalék.
-
lsebestyen
addikt
válasz
ZolkoW #135816 üzenetére
Köszi, ezeket ma néztem a decában, az utóbbiból van nekem a régi verzió, ha olyan lett volna, akkor megveszem, de ezzel a konzollal már nagy, és elől nem fér el a bovden miatt...A régi fajta is épp hogy...Volt valami kisebb verzió, de abból meg fehér ledes nem volt. Látszani kell, ha én akarok látni arra van fotonágyúm (több is
).
-
emiki6
veterán
válasz
ZolkoW #135900 üzenetére
Leégés ellen van egy érdekes javaslat. Sok C-vitamin, illetve almahéj (jól megrágva). Illetve a fokozatosság, szerintem hozzá lehet szoktatni a bőrt a napsugárzáshoz, legalábbis egy szintig. A barnulás is segít, mert a barna pigment elnyeli az uv-t elvileg.
Az a baj, hogy ha jó időben is határeset lesz körbetekernem, akkor esőben lehetetlen.
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
ZolkoW #135962 üzenetére
A jó acéloknál gyengébb,de könnyű és nem korrodálódik.Én sem gondolom,hogy a tartósság jellemzi a legfelső kategóriát.Sehol.Az áruk viszont nagyon elrugaszkodott,már csak ezért is meggondolandó kopó alkatrészeket vásárolni a fellegekből,mert utána vagy visszalépős,vagy zsebbenyúlós a történet.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
emiki6
veterán
válasz
ZolkoW #135977 üzenetére
[Precesszió] a szakkifejezés, bár a fizikai nevek elég semmitmondóak, vagy ha nem akkor félrevezetőek, logikatlanok...
Emiatt lehet kormányzás nélkül tekerni, avagy a váz bedöntésére magától elfordul a kormány. Valamint emiatt nehéz elfordítani a kormányt 40-50 kmph felett.Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz
ZolkoW #135960 üzenetére
Hogy az aktuális XTR szett milyen, (sajnos) nem tudom, de nekem van 93-as XTR szettem, amivel több szezont keményen végigtoltam a 90-es évek OB szintjén (évi 10-15 verseny, plusz edzések, plusz hegyi túrák), és a nyilvánvaló kopáson (lánckeréksor, lánc) túl a hajtás és a váltás még mindig pöpec, a váltóban semmi lötyögés, a váltókarok tökéletesen teszik a dolgukat, fékkarok finoman járnak és az agyak is normálisan forognak a kábé 30 000 km terep után is. Szóval születni még biztos, hogy annak a jegyében született
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
ZolkoW #136099 üzenetére
Ha keményen nyomod vállasodik,sorjásodik,ha meg boltba jársz vele akkor úgy kopik el,hogy válla sem lesz csak a fogak közötti völgy nyúlik mind nagyobbra a húzás irányába,hegyesítve az amúgy lapos tetejű fogakat.
jjeahh...függeszd fel több időre kikapcsolva a placebot,majd hagyd el teljesen,pótolva csülökkel,csirke lábbal,kocsonyával és egyéb zselatinnal.Ha a reklámcégektől független forrásokból informálódsz kiderül,hogy nincs arra egyetlen tudományos bizonyíték sem,hogy bármi pozitív 6ásuk lenne izületeidre...mondom ezt én akinek 2013-ban mozaikosra tört térdizüzület felszíne.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz
ZolkoW #136230 üzenetére
Teló és barom mérése között ilyen brutális is lehet a különbség?
. Strava-val próbáltad mérni? Nem lehet, hogy a Locus a ludas? Mert gondoltam, hogy a telóval mérés pontatlanabb, de azt hittem max ilyen 100 métreket ha téved, többet nem... de ha ilyen brutálisan is képes mellélőni, akkor nem tom a telóval mérésnek egyáltalán van-e bármi értelme
. Nekem barométeres Garmin van, szal engem nem érint, de a többség teló+strava kombinációval mér.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz
ZolkoW #136317 üzenetére
a rögtönzéses módszert választottam, mondjuk az is csak a keréknél kellett, a többi odafért a fogasléces prés alá.
Az 520-as Shimano pedál elpusztíthatatlanságára jellemző, hogy meg se kottyant neki a sár.. kis kotyogásuk már kialakult az évek alatt, de szépen forognak.
A gumikacsa bezzeg nem szól, az is eldugult[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Gaming notebook topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Milyen házat vegyek?
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- iPhone topik
- Microsoft Outlook topic
- iPad topik
- További aktív témák...
- Worlde PANDA-61 Midi billentyűzet
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- XL vázas, újszerű Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig (beszámítás)
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- Kugoo KuKirin G2 Master