- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Caldera1
tag
Tegnap feltettem az új külsőt: Conti Contact Speed 1.6-os. A CST Traveller City-nél nagyságrendekkel jobban tapad. Érdekes, hogy csak egy hangyafa*ival szélesebb, mint az 1.4-es CST-m. Egyelőre csak hátul cseréltem, következő hónapban majd elöl is. A biztonság kedvéért Dr.Sludge belső került bele, így a súlyon gyakorlatilag nem spóroltam. Nem vagyok grammhuszár, de kíváncsiságból mértem. A Conti külső a gyárilag megadott 500 g helyett 547 g volt. (A CST 652g). A Dr.Sludge belső viszont 321g A Slime-os belsőm, ami szintén repült a kukába 231 g volt.
Ha lendületben leszek, legalább jól gurulok.
Ha az 1.35-ös hajtogatós Kojaket választom vékony Schwalbe belsővel, akkor 390 g összsúly lett volna kerekenként. Persze defektvédelem nulla.
Szóval nekem ez a biztos. Amúgy is utálok gumit cserélni, pláne árok szélén.