- Magisk
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
WP14
őstag
válasz Hasaggymeg #89299 üzenetére
Nem véletlenül van szép magyar mondásunk, hogy a hallgatás beleegyezés.
Köszönöm szépen!Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
zack
nagyúr
Állítólag van kamera felvétel. Meg nem erősített infók szerint, ő volt a hibás. Zenét hallgatott, elbambult, és behajtott egy kereszteződésbe.
Sajnos én már napokkal ezelőtt tudtam. Láttam egy videót, ahol konkrétan olyan dolog látszott, ami kizárja, hogy túlélheti, vagy ha igen, akkor bárcsak inkább meghalt volna, mint zombiként éljen.
Itt megnézheted a felvételt: 34 másodpercnélSamsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ugyanakkor nem szabadulsz ennyire könnyen,mivel beszélgetéseim során úgy megvilágításban látom az esetet,így kíváncsi vagyok véleményedre is.
Tehát ha az autósnak (a KRESZ szerint sem!) nem biztosított a szembe jövő sávokra,felfestéseke való rálátás,ő nem dönthet ezek alapján kinek kell és kinek nem kell elsőbbséget adni,ergo,ha ő nem látja (és miért is láthatná?) mi van felfestve a szembe jövő járműnek (nyíl jobbra,vagy jobbra és előre),nem látja (és miért is láthatná pláne egy sport autóból mondjuk egy domb tetején?),a felező vonal éppen melyik oldalán közlekedik egy bringás,akkor csakis az szerint dönthet,hogy minden szemből jövő járműnek elsőbbséget kell adjon.Főleg egy olyannak mely nem jelez letérést és nem lassít.Na erre varrj gombot!"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
WP14
őstag
válasz Hasaggymeg #89304 üzenetére
Szerintem, ilyen közlekedési helyzet nincs, ha pedig van, azt jelzőlámpával oldják meg, pontosan azért, hogy egyértelműsítsék az elsőbbségi jogokat.
Az adott kisfilmben áll a balra kanyarodni szándékozó autós és tisztán látszik onnan, hogy két sáv van, az egyik CSAK jobbra kanyarodó, a másik egyenesen. Ráadásul direkt van egy "forgalom elől elzárt terület" is, ami szintén jelzi az autósnak a szemből továbbhaladás rendjét számára. Egyértelmű az eset.Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Más.Ma elvittem a Cube Cross Race hátsó kerekét az Eco bike-ba garanciális javításra.Volt kis ez-az,hogy miért szereltem le a sort róla,meg miért vettem ki a tengelyt,meg,hogy ha beázott már nem garis,de nehéz napom volt így hamar elborult az agyam és értésre adtam,hogy ha itt a kifogásokat keresik a jogos segítség helyett,a Paul Lange-tól a Cube-on át a Fucrumig mindenkinek írni fogok egy-egy olyan panaszlevelet,hogy azt nem teszik ki az ablakba! Itt vitázok Strezivel a magasnyomású mosás veszélyeiről,ezek meg ki akarnak fizetni azzal,hogy ha beázott nem garis?! Végül azt mondták ők visszateszik a sort is és telefonálnak majd mit értek el a forgalmazó/gyártónál.Gari nélkül,valami jobb csapágyakkal biztos 20 fölött lenne a kazettatest cseréje.Mondtam,hogy kazettajavítást kösz de nem kérek,csak cserét,mert ez a szivacsos mosástól (!) ázott be! Folyt.Köv.
(#89305) WP14...szóval azt állítod,hogy az autós látja,látnia kell,hogy szemből jövő bringás a felező vonal melyik oldalán megy,~50cm-re ide vagy oda,és az szerint kell döntenie ad-e vagy sem elsőbbséget? Nem fogunk ebben egyetérteni,mert én (egyelőre) továbbra azt mondom,hogy ha a bringás (vagy autós aki szemből jön) lassít és jelez,majd mégis előre megy,akkor is elsőbbséget élvez.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
balazs025
senior tag
válasz Hasaggymeg #89304 üzenetére
Gyakran járt arra és ismerte a felfestéseket,
-
WP14
őstag
válasz Hasaggymeg #89306 üzenetére
A jobbra kanyarodósávot próbáld felfogni úgy, hogy az azon haladóknak folyamatos zöld jelzés van jobbra, viszont egyenesen meg piros jelzés, mert a kötelező haladási irány pontosan azt jelzi nekik. Ugyanúgy, az egyenesen haladó sávból sem fordulhat jobbra az adott kereszteződésben.
És igen, azt állítom, hogy minden közlekedőnek tudnia kell az adott közlekedési helyzetben az elsőbbségi viszonyokat. A közúti jelzéseket, lámpákat úgy és oda helyezik ki, hogy egyértelműsítse azt, pontosan a közlekedők biztonsága érdekében és azért, hogy a "bizalmi elv" érvényesüljön.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
Strezi
őstag
válasz balazs025 #89307 üzenetére
Kb. már az élő fába is beleköt a topiktárs
Segítségképpen még, mekkora gondot okoz eldönteni egyenes úton, akár több száz méter távolságból, hogy a szembejövő autó a felező vonal melyik oldalán jön??!!
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
TomMusic
őstag
Na felraktam az új külsőt a hátsóra. A régi 622x50-es volt, ez 622x52-es, tehát csak minimálisan nagyobb.
Viszont a képen látni, hogy ez már eléggé közel van az első váltóhoz. Attól félek, a lánc hozzá fog érni a gumihoz (az most ázik a petróban..).
Szerintetek mennyire vészes?
Holnap majd próbálok valami jobban látható képet csinálni.
Szerk.: itt most a váltó a legkisebb fogaskeréknél van.[ Szerkesztve ]
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Dyingsoul
veterán
Ez egyébként mennyit ér szerintetek?
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
6030D
Ármester
Szilvásvárad maratonra jön valaki Bp környékéről? Társulnék autóba, vagy tudok vinni embert+bringát.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz TomMusic #89311 üzenetére
Szerintem ami még elfér a láncvillák között az nem nagyon érhet a láncba.Komoly tervezési hiba lenne,ha ez nem lenne így.Szerintem...
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Dyingsoul
veterán
Ilyen bringát akarok!
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
peppe79
senior tag
válasz Dyingsoul #89312 üzenetére
Egy teljesen átlagos "diszkont" kerékpár. 19 kilós össztömeg, szénacél váz, a legegyszerűbb fix (nem állítható) első teló, olcsó Saccon V-fékek, Tourney és DNP váltó, olcsó kerekek, utólag rászerelt régi prizmás pedál stb. Annyi előnye van, hogy ha veszel rá egy Teszkós U-lakatot, a tolvajoknak nem éri meg vergődni vele, és valószínűleg békén hagyják.
Viszont szerintem már túl van azon az összegbeli határon, amiért megérné lázasan kapkodni érte. -
Dyingsoul
veterán
válasz peppe79 #89319 üzenetére
Mi is csak az volt a gond, hogy csak az egyik irányba lehetett oldalazni vele. Voltak is csúnya pofára esések!
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
geotigris9
tag
válasz peppe79 #89242 üzenetére
Nekem is van (vélhetően orosz) műhelypumpám min. 30 éves ütött kopott már a festése látszik, hogy volt már rendesen használva az egy bajom vele nyomásmérő óra nincsen rajta. (Ja és fa nyele van neki. ) Tökéletesen jól működik, de azért kíváncsi lennék mit bír max. belefújni egy gumiba.
De most kompresszorozok pumpálásnak szóval nem igen van használva a fent említett pumpa inkább csak az óra hiánya miatt.(#89305) WP14 És mi van leesik egy kis hó és nem jár vagy nem járt arra még hókotró akkor, hogy látod a felfestett jeleket?
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
jjeahh
nagyúr
válasz TomMusic #89311 üzenetére
29x2.25-ös gumik az én montimon is ilyen közel vannak az első váltóhoz, az elején én is féltem tőle, de eddig nem okozott gondot szerencsére, bár a sarat így szépen felgyűri a váltóra. Csak nézz rá néha, mert így kényesebb a nyolcasra, pici nyolcassal már hozzáérhet a váltóhoz, főleg ha a gumikban van egy kis deformáció is.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ro_bert17
őstag
válasz ro_bert17 #89283 üzenetére
Na délután elugrottam a bringa butikba, ahol egyébként kedvesek és segítőkészek (szóval nem mellékesen szerintem ajánlott bolt részemről, főleg hogy nagyon jó árak vannak)
Nos az elvileg sokat látott ottani pumpával se volt jobb a helyzet. Első kanyarban pumpa, pumpa, puma, semmi.... Végig zárva volt a szelep. Aztán átraktuk az elsőre. Ott is ez, majd egyszer, amikor már a pumpafejnél dudorodott a tömlő, akkor megindult. Visszatettük a hátsóra, aztán végül ott is így. De a boltos is azt mondta, még nem nagyon látott ilyet.
-
Tothgera30
Ármester
Fox teleszkópok garanciáztatásával kapcsolatban mennyire jártas valaki? Feljogosít az garanciális javításra/cserére az, hogy a Remote Lock nem húz vissza?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tothgera30 #89324 üzenetére
Egy telefont megér a K2-höz,ők hivatalos Fox szerviz,talán útbaigazítanak.A leírt jelenség elég garanciagyanús,hisz mi az,hogy nem húz vissza?!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #89325 üzenetére
Konkrétan úgy néz ki a dolog hogy ha áll a bringa, vagy aszfalton megy, akkor szépen lockolható, és fel is oldható a lock. Ha viszont terepen nyúzom, és alulról kap ütést, már nem lockolható le, és a lock kar nem húz teljesen vissza. Ergo szerintem a lock kar hibás. Bovdent cseréltem, már többet, több méretben is kipróbáltam, és egyik sem oldott a problémán, tehát koszos rendszer kizárva.
#89306 Hasaggymeg: Bírom ezt a tipikus, kis hazánkra jellemző stílust. Ott a gond hogy ilyenkor Pault kellene rögtön keresned, hogy tudjon a dologról. Bár vicces, mert két csapágy úgy Bringaland-ból megvolt 5k körül, és 2k szerelési díjat kértek el. Nem hinném hogy ez többe kerülne az Ecobike-nak.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
jilian
addikt
válasz Hasaggymeg #89325 üzenetére
Elmennek ám jó búsba!
Há milyen árak ezek?"minden 30 üzemórát követően vagy évente"
Ne mondjátok nekem hogy szinte havonta vinnem kéne egy kis szervizre?
Mert az a 30 óra tekerés bizony egy hónap alatt lazán összejön....
De azért milyen értelmetlen egy megfogalmazás.
30 óra vagy évente....azért itt rohadt nagy a szakadék a kettő között...
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tothgera30 #89326 üzenetére
Az egyértelmű gyári hibának tűnik,de azért ha visszaviszed kerüld az olyan szavakat,hogy "verseny" és "nyúzod". Ami a kerekemet illeti,szerintem egy csapágy,a hajtásoldalival ellentétes,és egy kazettatest kell,melybe már eleve bele van préselve a második csapágy.Nekem a kazettatest sz@r és a belepréselt csapágy,ugyanakkor kivételnél ki kell nyomni a másik csapágyat is,mely igy szintén cserés lesz.Neten nézelődve olyan 60-70 euró egy ilyen kazettatest,majd még kell a másik oldali csapágy,na meg a munkadíj.
(#89323) ro_bert17...bringabutik és kedvesség együtt elég furán hangzik.
(#89327) jilian...el tudom képzelni,hogy ez a szervizintervallum a legkeményebb,legmostohább igénybevételnél érvényes.Manitou is ilyeneket ír elő,de én mikor tavaly ~20 hónap,16e km és kábé 900(!) óra 80%aszfalt+20% terephasználat után elvittem a Dr Bike-ba,csodálkoztak mennyire újszerű.Szerintem a minden tekerés utáni becsúszó kenés/törlés csodákat művel.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
TomMusic
őstag
válasz Hasaggymeg #89330 üzenetére
Szerintem a minden tekerés utáni becsúszó kenés/törlés csodákat művel
Na Te vagy az én emberem!
Eddig nem tudtam eldönteni, hogy kell törölni/kenni a becsúszókat vagy sem. Van aki azt állítja, hogy hozzá se kell nyúlni, van aki azt írja, törölni kell, de csak xy akármivel lehet.. stb.
Te hogy szoktad?Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Sors fura fintorai mikor a motorost halálra gázolják bringával,a forma egyes autóversenyző síbaleset miatt vegetál,vagy a krokodilokkal szórakozó idomárt végül (feljegyzések szerint elsőként a világon!) halálra szúrja egy tüskés rája.Mondjuk mind olyanok akik keresik az izgalmat,de akkor is fura és ezt juttatja eszembe.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz TomMusic #89331 üzenetére
Ezzel lefújom,hagyom pár másodpercet oldja fel a lehúzógyűrűk köré rakódott dzsuvát,megnyomogatom istenesen a telót ami kohozza onnan a begyűlt koszt és végigkeni a becsúszószárat,majd egy csíkra szakított ronggyal körbetekerve,letörlöm.Főleg a szimering körül jól le kell törölni,mert ha nem akkor csak gyűjti oda a koszt.Én így csinálom.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
TomMusic
őstag
válasz Hasaggymeg #89334 üzenetére
Köszi!
szjoci: Neked is.
A mai nap folyamán, de legalább záros határidőn belül beszerzek én is egyet.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
CaNNa3IS
senior tag
válasz Hasaggymeg #89334 üzenetére
Nekem ezt ajánlották régen és azóta ezt használom.
Hogy jobban csúszna e, nem tudom de legalább megtettem amit lehet.Stay up Stay humble Ride hard Get stoked
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #89334 üzenetére
Na ez az amit én laikusként is automatik megcsináltam az első perctől kezdve ahogy megvettem a bringát . Szvsz a teló megindulásán is sokat segít, ha a lehúzógyűrűk tiszták és nem nyakig dzsuvásak.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
zack
nagyúr
válasz szjoci #89332 üzenetére
Finomabban is mozog. Elöl, hátul áttörlöm indulás előtt, olajos alapú cuccal (WD40, szilikon).
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #89330 üzenetére
Szerintem a bringabutikos István teljesen rendben van (ő kezeli a leveleket), személyesen bent még nem voltam. Eddig szinte mindent megszereztek, amit kérdeztem és jobb áron, mint más. Amit nem (kesztyű), arra meg leírta, hogy másmilyen sincs.
Én a villákat amióta nem fújkálom semmivel, azóta nem gyűjti annyira a port. Heti egyszeri mosással tisztul, nincs dzsuvagyűrű a szimeringen. Februárban nem volt koszos belül sem, nyáron kiderül, hogy mit változott. Szerintem semmit.
(#89327) jilian: mtb-ről beszélünk, amit nem kávézásra találtak ki. Ha valaki versenyszerűen használja, akkor bizony előfordulhat, hogy elég hamar kell szervizelni. Ilyen körülmények között bír ki valószínűleg 30 órát.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz TomMusic #89335 üzenetére
Nem muszáj pont olyan vásárolj,főleg,hogy jó drága is.Előtte én ilyennel kentem,de ahogy Zack írja bármilyen vékony,fújható víztaszító kenőanyag jó lehet.
(#89339) 6030D...nekem sincs bajom velük,legtöbbet tőlük vásároltam eddig,csak...olyan furák,főleg a nő.Nem egy kedves,vevő centrikus alkat.Amúgy meg rendben van.
Ami a becsúszószárat illeti,ha teljesen szárazon hagyom akkor is összegyűlik a por a lehúzógyűrű tetején,ami gondolom idővel csak összekaristolja a szárat.Nem tudom könnyebben indul-e meg ha kenve van vagy csak placebo,de szeretem ha valami víztaszító van rajta,hisz a nedvességtől az akár meg is rozsdázhat.(Előző Dart1-em azt tette).(#89340) Runner_fxr ...de most már megrendelted (meg is jött?) a Bergamont,nem? Tényleg szép az a Lapierre,bár azt a villanyos részt nem szeretem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Runner_fxr #89340 üzenetére
Közben rájöttem, hogy az is elég lehet, ha az Edit activity-ben átállítod a Sportnál a Ride-ot E-Bike ride-ra.
Szóljatok melyik hétvége jó és egyeztetünk. (Nekem most és két hét múlva kilőve.)
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
CaNNa3IS
senior tag
válasz Runner_fxr #89340 üzenetére
Ezt a magic maryt említetted vagy másik fajtát ?
[link]
Előre, hátulra ezt raktad ?[ Szerkesztve ]
Stay up Stay humble Ride hard Get stoked
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #89330 üzenetére
Vicces lenne ha egy versenyfelhasználásra szánt, millás bringát emiatt tennék tönkre, mert épp arra a célra veszem igénybe, amire tervezték. Bár poén hogy pont én vagyok aki kib@szott igényes a cuccaira, még a szervizes srác is alig vette észre a hibát, sőt, legtöbben csak akkor vinnék be, ha már beállt volna mint a szög. Elvileg a kazettatestből ki lehet szedni a csapágyat, legalábbis én is így jártam a Red44-el (OEM Power HP), az is gyári hibás volt (sohasem mostam sterimóval, és kb. 100km-t tettem bele, de nem akartam tökölni vele, 4 csapágyat kapott, kazettába gyáriakat, SKF-et pedig az agyba. 12k volt cakk-pakk, és azóta még a hangja is szebb.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #89341 üzenetére
Megrendeltem, de egyelőre ülnek a rendelésen, mert a minimum az 5 bringa, pedig még alkatrészek is vannak a rendelésben, ami kellene, de úgy látszik csesznek küldeni, amíg legalább nem jön össze az 5 bringa.
Szóval arra is gondoltam, most inkább veszek valami mást, aztán majd ha megjön lesz vele valami, maximum eladom.Én sem próbáltam még Ei shock vezérlést, de azért kíváncsi lennék rá. Ha nem jön be, ki lehet kapcsolni.
Szóval semmiképp sem hátrány, hogy van benne ilyen is.6030D: Szólok mindenképp ha megyünk. Köszi!
CaNNa3IS: Igen, ez van nekem is. Előre raktam fel, hátul maradt a Nobby. Hátra szerintem már túlzás lenne, maximum DH bringán lehet indokolt.
Mai melóm, Swing-et a Fitnessb-e!
Így nézett ki eredetileg:
[kép]
És ez lett belőle:
[kép]
[kép]
[kép]Érkezett ma egy egész pofás kis női Bergamont: [kép]
-
peppe79
senior tag
válasz Sterilzona #89344 üzenetére
Alacsony a hölgy testmagassága? (a 24"-os kerekű bringából kiindulva)
-
GeneraL_XTX
veterán
Hajj gyerekek faxkivan már, épp, hogy felkerült a bringámra az új tárcsafék,(ami amúgy remek lett, köszi mindenkinek aki segített rendelésben anno) az új ülés és szépen le lett szervizeltetve erre most nem elkezdett kattogni a középcsapágy
Most költöttem erre a xarrakásra ~70k-t erre költhetek megint... gondolkodtam egy ilyen Deore integrált hajtókar beszerzésén, jelenleg egy Octalinkes Alivio hajtókarom van mennyivel lene ez tartósabb?
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tothgera30 #89345 üzenetére
Az a baj,hogy itt a kazetta test is akadozik,recseg-ropog,tehát nem elég a csapágyat cserélni belőle,mert a kalapácsoknál is baj van.Gondolom cserés lesz.Amúgy hívott az Eco Bike és azt mondta vihetem a kereket a Bringaland-ba mert ők a Fulcrum magyarországi forgalmazói.Ma elhozatom,majd írok a fejleményekről.
(#89346) Runner_fxr...majd érdekel a tapasztalatod ezzel a rugócsodával.
(#89348) GeneraL_XTX...ez sem egyértelmű.Nejem (~50kg-os) bringáján egy év után bekrepált Deore),enyém már harmadik éve megy hibátlanul (az is Deore,vagy SLX szintű a csapágy az SLX hajtóművel). Tény,hogy egy állaterős combnak merevebb és könnyű szervizelni is,hisz kitekered/betekered és kész.Az Octalink kissé macerásabb,meg a hajtókar is furán megy fel a tengelyre.(nekem csere után leesett menet közben! )
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz GeneraL_XTX #89348 üzenetére
...amúgy nekem egyszer egy kis ráhúzás segített és elhallgatott a kattogás.Az a műanyag szorító elég gyatrán fut a csapágyház apró alumenetében,ha úgy is cserés egy próbát megér.Húzz rajta egy kicsit ha lehet még.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest