- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Android szakmai topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
GeneraL_XTX
veterán
Mai 30-as alatt úgy néz ki meghalódott valami a gépemen, minden tekerésnél kattogó hangot hallok a hajtókarok felől, van amikor csak egyet, de van amikor vagy hármat kattog. Nem hinném hogy a hajtókar lenne a ludas azt tavaly nyáron cseréltem (Octalinkes Shimano Alivio egyébként) lehet hogy a pedál csapágya ment szét? Azért gondolom hogy itt lehet a hiba mert ha tekerés nélkül gurulok akkor nem kattog semmi.
Vagy valami más tipp?
-
GeneraL_XTX
veterán
erre valaki valamit?
-
GeneraL_XTX
veterán
válasz Doki-HUN1978 #669 üzenetére
Ha a csapágy a gázos akkor segít rajta ha szervízben bezsírozzák vagy inkább monoblokk csere? Még volt anno az előző bringán egy olcsóbb kategóriás négyszöges hajtókarom az is hasonlót csinált és monoblokk cserétől se jött rendbe..
Ha az is szar lessz eskü mostmár integrált hajtóművet veszek csak rohadtul nincs kedvem megint pénzt költeni erre a vacakra.
-
GeneraL_XTX
veterán
sziasztok segítség kellene
nemrég írtam, hogy kattog a hajtóművem, megnézettem haverral, kicseréltük a pedálokat az övére, ugyanúgy kattog szóval tuti hogy a monoblokk ment taccsra már megint, ami elég gáz azt tekintve hogy tavaly augusztusban kapott egy vadi újat, ennyit a Shimano-ról is, pedig nem is a legszarabb, hanem Octalinkes nem holmi négyszöges
Kérdésem az lenne, hogy nézegettem a középcsapágyakat neten,m és látom hogy különböző tengelyhosszal és csapágyház mérettel kaphatóak. Honnan tudom meg így kívülről, hogy nekem pontosan melyik méretűt kell vennem? Mit és hol méregessek? Mert haverral ki tudnám cseréltetni mert anno vettünk ehhez célszerszámokat.
[ Szerkesztve ]
-
GeneraL_XTX
veterán
válasz belaazallat #875 üzenetére
Biztosnak ne biztos, de nagyon valószínű. A nyeregcső biztos h nem, a pedál sem, meg amikor kattog mintha lábbal éreznék is egy kis visszaütést a hajtókarban.
Szétszedés nélkül nem lehet valahogy kitalálni a tengelyhosszt? Nem akarom kétszer szétszedetni haverral ha nem muszáj
-
GeneraL_XTX
veterán
válasz pengemetal #960 üzenetére
Vagy csak szimplán bennfelejtette a csomagtartóban, a taxiállomáson kéne utánaérdeklődni. De nekem az se tiszta hogy fért be a gép a csomagtartóba
sting2: persze nem azt mondom, hogy ez így teljesen jól van, a taxis is elítélendő ha "elfelejtette" leadni a géped a diszpécsereknél, de az akkori állapotodról csak és kizárólag Te tehettél (gondolom nem szorítottak fegyvert a fejedhez, hogy igyál) így ha ilyen állapotban kirabolnak akkor ne sírjon a szád.
[ Szerkesztve ]
-
GeneraL_XTX
veterán
Én pedig iszok, néha nem is keveset
De ha ennyire sz@rrá iszom az agyam, hogy egy taxiban felejtem!!! a bringám, sőt azt se tudom mi történt velem,akkor magamra vessek, mert tiszta (vagy kevésbé beállt) állapotomban ez nem történt volna meg. End of the story
Persze ez nem mentesíti a taxist se!!!
[ Szerkesztve ]
-
GeneraL_XTX
veterán
válasz norbiphu #1120 üzenetére
Én a Kross-t venném, egyrészt jobban néz ki, másrészt a későbbiekben jóval kisebb költség ha cserélsz egy jobb váltóra, mintha tárcsafékesítenéd az egész gépet. Valószínüleg nem sokkal jobb a hatásfoka annak a tárcsaféknek mint a v-féknek, de azért mégiscsak Shimano nem valami noname cucc mint ami a másikon van.
A teló meg mindkettőben ratyi.
-
GeneraL_XTX
veterán
válasz Cathfaern #1348 üzenetére
Persze,a feladatát ellátja mindegyik.
De szerintem ez a bicó ennyiért igen gagyi alkatrészekkel van szerelve, tavaly a magellánomat olcsóbban vettem full sram x5 szettel, dart villával, meg olajos tárcsával és abban egy darab noname alkatrész se volt. 115k volt újonnan....
-
GeneraL_XTX
veterán
válasz lsebestyen #1458 üzenetére
Nemrég volt róla szó, hogy van gy ingyenes szervíz a Deákon, szerintem oda vidd
-
GeneraL_XTX
veterán
Srácok az 56-os vázméret országúti bringáknál kb hány cm-es magassághoz felel meg? Én úgy kb 190cm vagyok, egy ekkora váz jó lenne nekem? Vagy ha nem, akkor hanyast nézzek?
-
GeneraL_XTX
veterán
Mostanában arra lettem figyelmes, hogy ha fékezek (tárcsafék) vagy indulásnál ránehezedek a kormányra, akkor ilyen fura, kattógó hangot hallok a kormány (vagy a teleszkóp?) felől, elég hangosan.
Mi lehet ez szerintetek? Kormánycsapágy?
-
GeneraL_XTX
veterán
erre valaki?
-
GeneraL_XTX
veterán
Sziasztok!
Már 2 éve van egy olajos tárcsafékes bringám (avid juicy 3) ha jól emléxem azt mondták egyesek, hogy 2 évente érdemes egy olajcsere+légtelenítés kombót elvégeztetni a gépen. Ez valóban így van?
Mik a jelei, ha már cserélni kell az olajat illetve érdemes légteleníteni?
-
GeneraL_XTX
veterán
válasz ---Lasali--- #17386 üzenetére
Köszi a kimerítő választ, bár a nagy részét nem értettem
De a vége az tiszta és világos, akkor cseréltetek olajat.
thx
-
-
GeneraL_XTX
veterán
Üdv!
Nemrég olaj lett cserélve a fékjeimben (Avid juicy 3), és most hogy kipróbáltam azt vettem észre, hogy az első alig-alig akar fogni. Gyakorlatilag annyira se, hogy álló helyzetből, behúzott fékkarral is meg tudom mozdítani a tárcsát és a kereket. (ilyenkor igen hagosan sikít).
A hátsó az harap rendesen. Most azt nem tudom, hogy elrontották-e az olajcserét, vagy esetleg a szervízes gondolhatta úgy, hogy az első kerékről leszedi a nagy fékerőt, hogy ne boruljak orral előre? (amire már volt precedens egyébként )
Lehet ezt egyáltalán állítani? Mármint a fékerősséget?
-
GeneraL_XTX
veterán
válasz ---Lasali--- #17900 üzenetére
Aham. Köszi
És hol kapok ilyen féktisztítót? Én is valahol erre gyanakodtam, hogy lehet h olajos lett a tárcsa
-
GeneraL_XTX
veterán
Üdv urak!
Van egy avid juicy3 hidros fékes bringám jelenleg avid clean sweep g2 160mm-es tárcsákkal. Sajna sikerült egy két 8-ast beléjük rakni volt már szervizben is centírozásra de nem lett tökéletes a végeredmény. Úgy gondoltam az idei fejlesztési keretből lecserélném ezeket új, minimum 180mm-es tárcsákra ha már cserélni kell akkor fogjon is kicsit jobban
Kérdésem az lenne kell-e ehhez bármi más plusz költséggel járó akármi is, vagy felrakom az újakat azt csókolom? Illetve látom van újabb fajta avid tárcsa clean sweep g3 néven ez kompatibilis vajon a juicy 3-al?
Válaszotokat előre is köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
GeneraL_XTX
veterán
válasz LonGleY #38574 üzenetére
Köszi szépen, beszerzek egy ilyet mindenképp. Lehet csak rápróbálok a nagyobb tárcsára, igazából terepen nem is használom, városi használatra van kihegyezve a polaris úgy is.
Fékbetétet tudsz ajánlani, mit érdemes beszerezni hozzá? Jelenleg a gyári Avid pofák vannak benne.
-
GeneraL_XTX
veterán
Üdv uraim!
Segítség kéne. Van egy avid juicy3 tárcsafékem elől hátul tavaly volt benne olajcsere. Idén azt vettem észre, hogy a melegben a hátsó fék furán viselkedik, egy idő után a fékkar elkezd lötyögni mintha ott már nem lenne benne nyomás vagy nemtudom és az idő múlásával ez a "holtjáték" egyre nagyobb lesz.
Tegnap kint hagytam a napon az Árkád előtt úgy 3/4ed órára és már annyira kivolt utána, hogy amikor behúztam a fékkart úgy maradtak a fékpofák, alig akartak visszaúzódni a tárcsáról, gyakorlatilag nemvolt hátsó fékem. Amikor a menetszéltől hűlt egy kicsit akkor kezdett visszatérni a nyomás.
Este a hűvös lepcsőházban másnapra helyrejön minden, teljesen renben lévőnek tűnik, de a melegben kezdődik minden előlről. Mi lehet a probléma?
Jah és csak a hátsó csinálja ezt, az első fék minden körülmények között jól működik.
-
GeneraL_XTX
veterán
Erre valaki valami okosat?
-
GeneraL_XTX
veterán
Üdv urak!
Van egy avid juicy3 tarcsafékem. Az vele a problémám, hogy ha behúzom a hátsó féknél a fékkart utána a fék ugy marad es a fekkar lötyög azon az úton, amig behuzom. Nagyon lassan, de utána szépen visszamegy, visszstér a "nyomás", de ami az érdekes hogy a jelenség a hőmérséklet hatására változik!!
Reggel vagy este amikor huvös van egyéltalán nem csinalja csak nappal amikor jo meleg van. Kanikulaba meg szinte használhatatlan a hatso fék.
Az első fékem ugyanez de az tokéletesen működik
Mi lehet ez szerintetek?
[ Szerkesztve ]
-
GeneraL_XTX
veterán
erre senkinek semmi 5lete?