Hirdetés
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Motorola Razr 50 Ultra - ajtó, ablak
- Google Pixel Watch 3 - képpontos idő
- Kiszivárgott a Xiaomi 14T modellek eurós ára
- 6 Android főverziót ígér a Samsung
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Huawei P50 Pro - emlékkép
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
Hirdetés
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
gp A Netflix-re szánt széria a tervek szerint jövő hónap elején debütál.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
f27
aktív tag
válasz maximilian4 #57548 üzenetére
Igen jol.
Elso indulasomnal majdnem foldbevert mert nem gondoltam hogy kiemeli az elejet.
Az elektromos motor maskepp dolgozik mint egy benzines.
A nagy nyomatek ellenere ettol meg boven te nyernel a motoroddal ,mert itt viszont alig van 6 loero a nyomatek melle.
Viszont ez a nyomatek +loero mindosze 34kg ra osztodik el a te "250kg" ? Mellett.
Ezert is tudnak ekkora sebesseget elerni.
Csak nezni kell a TESLA autojat,kb semmi sincs ami 100-on lealazta -
fpeter07
veterán
válasz atok666 #57539 üzenetére
Én jelenleg azért tanulok, hogy a megszerzett pénzből elmehessek xco versenyekre. Egészen más felkészülést igényel, mint a maraton. Kíváncsi vagyok mennyire vagyok erős, ügyes és gyors egyszerre. Tavaly elég sok defektet kaptam verseny közben, tavasszal ezért el lesz tüntetve a belső. Remélem ez megoldja majd a defektgondokat.
Ja meg jó lenne futni majd egy félmaratont nyáron. Nulla fok alatt kemény bringázni, ekkor majd átnyargalok a futásra és a túrázásra. Túrázni csak hóban szeretek télen. -
maximilian4
addikt
Értem, de nem gondoltam volna h ilyen relatív kevés lóerőhöz ekkora nyomaték tud társulni. Nem semmi. Mondjuk mostmár a rendes motorok körében is kezdenek elterjedni. Pl. jön az s1000rr elektromos változata is --> e1000rr elektromos motorral. A prototype már kész, de semmi adatot nem hoztak nyilvánosságra. De autók körében is terjed. Pl. itt Szolnokon már van építve elektromos töltőállomás amit az E.On csinált.
Maxi
-
f27
aktív tag
válasz maximilian4 #57553 üzenetére
Igen jon fel az elektromos reszek mindenben.
Viszont vannak mar 15-20KW motorok 200koruli nyomatekkal,na ott mar te is meglepodnel mikor gyorsulasra csak a hatat latnad
Azert is szabtak meg a 4KW nevleges teljesitmenyes hatart segedmotorkerekpar kategoriaban is egyenlore ami csucsban kb 8-10KW jelent.
Az en bringam termeszetesen csucsba 5KW ,tehat boven kismotornak minosulne hivatalosan is.
Most akarjak megjobban szabajozni,mivel a sima bicikli kategoria eddig 300W nevleges volt,most 250W ra akajak lehuzni ami csucsba kb 1500W.
Es melle a korlatolt max 25km/h sebesseg hatar.
A 4kW nevleges max melle pedig az 50km/h sebesseg hatar.
4kW felett rendszamkoteles lesz minden elektromos jarmu.
Meg olyant is hallottam,hogy egy ido mlva jogositvany kulombseg is lesz,mert az elektromos gepek sokkal vadabbak.
Lasd TESLA autojat 500Le 500Nm nyomatek 4s -en gyorsul 100-ra ,tehat az 1000le autokat is leveri gyorsulasba.
De hogy maradjunk a bringa temanal,az en E-bringam szerintem elegendo minden erdei terep bringazasra.
Tekerheto,es akar rezervatumokat is belehet csatangolni mert nincs karos anyag kibocsatasa -
Zolka75
tag
Szevasztok egy kis technikai segítség kéne nekem, V fékes MTB bringám van és a komplett váltó rendszert
szeretném egy kicsit fejleszteni tavaszra 40e ft lenne a keretem rá ebből az összegből mit lehetne kihozni szerintetek ? Tehát fékváltó karok , első és hátsó váltó fogaskoszorú , és első lánctányérok hajtókarral együtt persze, pedál pedál az van tudom nem túl nagy a keret de ennyiből kéne össze hozni . lehetőleg ár érték minőség ügyileg köszönöm előre is a javaslatokatZolka, Galaxy A5
-
Zolka75
tag
helló a gépsárkány kicsit most messze van tőlem ,így képet most nem majd esetleg később tudok lőni róla
3x7 rendszer volt rajta most viszont igazából semmi sincs mivel ez egy felujitott váz porfestés után
no ehez kéne a komplett váltó rendszert össze hozni a 40 ezres keretbőlZolka, Galaxy A5
-
Runner_fxr
Ármester
válasz maximilian4 #57545 üzenetére
Nekem volt anno Honda CR 80-as cross motorom, 30LE, az is rendesen kifárasztott.
---Lasali---: Nem közvetlen a motort, gondolom az erőátviteli rendszernél kell neki valahol a hűtés.
f27: Ezeket a nyomaték adatokat az agymotoroknál szerintem érdemes fenntartással kezelni. Ha valóban 140Nm-t tudna pl a tiéd, akkor az azt jelentené, hogy megforgatná a kerékpáros külsődet a felnin.
Ekkora nyomatékot biztos nem visz át a hátsó kerekedre, nem tartom reálisnak.
Ha a KTM E Cross 42Nm-el 106kg-os tömeg mellett ilyet megy, akkor a tiéd 140Nm-el 30kg-os súllyal már kezelhetetlen lenne.Természetesen valóban nem egy kategória, amit linkeltem az egy konkrét cross motor, a tiéd meg amolyan motor kerékpár hibrid. Én csak azért hoztam fel példának, hogy ha már választanom kéne inkább a motort választanám. A stealth boomber ára is hasonló. És azért egy valódi cross motor technológiával nem versenghet. Felhasználási terület meg kb ugyan az. Az elektromos ktm motorral is kb mehetsz ugyan oda ahova a tiéddel.
Ezek a videók engem meggyőztek a nyomatékot illetően, ráadásul itt ugye 106kg-os tömeget mozgat:
[link]
[link]
[link]A súlyelosztás megint csak egy érdekes szempont, én az agymotoros bringák súlyelosztását nem annyira kedvelem. Elektromos mtb-ban is jobbnak tartom a középmotorost mint az agymotorost.
Mindettől függetlenül tényleg szép munkát végeztél, és mivel Te magad csináltad jó árban is tudtál maradni, tehát érthető a Te koncepciód is.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Tiszteletem, fantasztikus munkat vegeztel. Biztos egy kulonleges feeling lehet, egeszen mas, mint hagyomanyos MTB-vel menni.(pl. az emelkedok izgalmai, kihivasai elvesznek)
De visszaterve a videora, szerintem ez inkabb kinos. Ezzel kiveszed a sportot, a kihivast, meghagyod csak siman az elvezetet. Ami nem gond, csak nem kellene osszehasonlitani egy sima MTB-vel semmilyen szempontbol sem. Mert abban biztos vagyok, hogy egy sima MTB-vel egy jo meredek kaptaton Te tobbet dolgozol 2km alatt, mint az elektromossal 40km alatt. Nem is lenne szabad osszehasonlitani, meg egy ilyen videoval sem. Mert az tiszteletet erdemel, aki egyhuzora felteker olyan helyen, ahol masnak 4-5 megallas sem eleg, es ezt megteszi egymas utan tobbszor.
Nem tudom, hogy erted e, mire akarok ravilagitani. En egyaltalan nem szimpatizalok az ebike -al, mert egy fiatal, edzett szervezetnek nincs ilyenre szuksege. Latok en is par embert ebike -al 'tekerni' azokon a reszeken, ahol en szoktam. Es nem az 50 eves emberek(mert fele fele aranyban vannak idosek, fiatalok), hanem az ujgazdag puhany suhancok hasznaljak. Es zavaro, mikor Te szenvedsz folfele 7-8km/h -val egy szuk uton, o meg 20-al jon fel mogotted, es csenget, hogy allj mar felre.(magyarul szallj le a bicajrol) En ezekre az emberekre csak szanalommal tudok nezni... Sportteljesitmeny nulla, pedig ezt tobbek kozott azert is csinalod.Ellenben nem mondom, hogy nincs ertelmuk. Pont amit Te is irsz, az oregseg, az egeszsegugyi szempontok, ami miatt mar nem terhelheted a ketyegot, avagy izuleti problemak, vagy barmi mas, ami miatt le kell mondani a megterhelo tekeresrol, de az elvezetrol nem akarnal. Erre ez egy nagyon jo talalmany. Csak szomoru, hogy alt. pont azoknak nincs ra penz, akik tenyleg raszorulnanak, igy nekik le kell mondani az egeszrol.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
f27
aktív tag
válasz MPowerPH #57563 üzenetére
Igen,sajnos en 3eve megbetegedtem,amirol ma semmtudni mi a bajom,de az erzes olyan gyengeseggel jar,mikor valakit elkap a szapora fos@s es a 15 WC re rohanas kozbe remego labakkal maszol be.
Na ebbol kifolyolag nekem 500meteres biciklizes es kimerito,es nemtudni miert.
Sem a szivem nem ugral,futas kozben 110pulzussal elvagyok,es a levegot sem kapkodom,de a labaim remegnek az erotlensegtol.
Sportos ember voltam mint irtam en megjartam a hegyekben a kekturat biciklivel,ami gyalogos resz lenne 600km tavon.
Imadom a biciklizest,de ugy fest mostmar hacsak megnem gyogyulok akkor marad az e bike hogy legalabb az elvezet maradjon
Tudom milyen felmaszni egy dobra mikor majdnem hanyat dob a bringa annyira meredek
Itt az en bringamnal lehet tekerni is tehat ha jonne vissza az ero belem ,akkor elsonek kozos erovel megmaszhatok egy egy dombot hegyet[ Szerkesztve ]
-
Zolka75
tag
Akkor le egyszerűsítem 0 alkatrész van váltó ügyileg most a gépen , tehát 40 ezer ft lenne a az egész váltó rendszerre V fékes MTB, Novatek kazettás agy a kerékben ,
Zolka, Galaxy A5
-
dudika10
veterán
válasz MPowerPH #57563 üzenetére
"Sportteljesitmeny nulla, pedig ezt tobbek kozott azert is csinalod."
Butaság. Két óra alatt pont ugyan úgy el lehet fáradni elektromossal (mármint nem elektormos motorral, hanem rásegítőssel), mint simával. Csak előbbivel 120km-t teszel meg, utóbbival 60-at. Természetesen "versenyeztetni" a kettőt tök értelmetlen.
Miért kéne, hogy mindenkinek az legyen a célja, hogy kiköpje a tüdejét? Lehet más hobbija is az embernek, én heti rendszerességgel futok, úszok, biciklizek, kirándulok, konditerembe járok, télen korcsolyázom, lényegében a kosárlabdán kívül minden sportba is szívesen beszállok.
Ennek következménye, hogy soha nem leszek olyan szinten kerékpárral, hogy önerőből jussak el olyan helyekre, ahova egy ebike-al el tudnék jutni. Egy jól megtervezett rásegítéses kerékpár szerintem az egyik legjobb közlekedési eszköz lehetne. Csak hát az ár...Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
zoli03
őstag
"Lasd TESLA autojat 500Le 500Nm nyomatek 4s -en gyorsul 100-ra ,tehat az 1000le autokat is leveri gyorsulasba."
Ilyen Tesla nincs is. Amit linkeltél videót, ott egy P85D van, nem sima Model S. A P85D 691 LE/931 Nm és 3,3 s alatt gyorsul 100-ra. Ez amúgy az egyik legerősebb Tesla, ennél már csak egy erősebb van, az 3 s alatt gyorsul 100-ra. Az átlagos Model S-ek 5-6 s alatt gyorsulnak 100-ra, a 470 LE-s (500 LE-ről beszéltél az elején) 4,4 s alatt. A Ferrari F12 3,1 s alatt gyorsul 100-ra, szóval a linkelt videóban nem volt elég jó a sofőr, mert a Ferrarinak le kellett volna gyorsulnia a Teslat (3,1/3,3 s). Egy 1000 LE-s benzines autó a leggyorsabb Teslat is legyorsulja 100-on.
[ Szerkesztve ]
-
f27
aktív tag
válasz Runner_fxr #57561 üzenetére
[link]
Azon kivul hogy idegbajos a motor,nem csavar az sehova.
Itt max 600fordulata van neki.
A kozepmotoroknal a nyomatek azert kisebb mert maga a motor is joval kissebb.Itt mint latod kisebb a nyomatek pedig sokkal erosebbek a motorok mint az enyem.
Ennek az az oka,hogy kisebb magnesek vannak benne,es tobb arammal csiholjak ki az erot belole,es magasabb fordulatszammal.Vagyis a crossmotor amit mutatsz a kozepmotor hatalmas fordulattal atetelesen adja le.
Mondok egy erezheto dolgot.
Ott van a 200loeros motorod.
Tedd be 1-esbe meghuzod a gazt fodbever az atetel miatt.
De tedd be 6-dikba vagy a maxra ahova tudod.
Indulj el vele ,eleg nyugos lesz a motor,pedig 200loero s 120Nm nyomateke van,de mivel nincs atetelezve lassan fog kiporogni de ha kiporog akkor mar gyorsan tudsz haladni vele.
Az agymotorok ilyenek,tehat a 140Nm nem olyan sok direkt kilso meghajtassal atetel nelkul.
Volt aki egy ilyen motort kozepre beszerelt atetelesen,na ott mar csunyan dobalta a csavot helybol is -
f27
aktív tag
válasz zoli03 #57567 üzenetére
[link]
A tesla 4 kerekre tapad rendesen,a ferrari kiporgeti a kereket es mar el is buk mindent.
Hiaba az ero ha nincs tapadasa
Ezert van az hogyha mindket sofor rendesen indul el,a teslat nemlehet leverni gyorsulasra semmivel.
Tobszorosen bebizonyitottak.
Vegsebessegre,meg ha mar elindul a tobbi utoleri gyorsan,de gyorsulasra minden auto bukik az elektomos ellen.
Bar ezen ellehetne vitazni sorokon att,de felesleges,nem ez a tema,hanem az hogy az elektromotor eleg jol teljesithet bringaba is,es elvezheto marad a szabadba bringazas mivel nincs igazan hangja neki. -
atok666
őstag
Meg egy utolso dolog a gyorsulassal kapcsolatban, mert ez mar erosen off itt - ha egy benzines autonak (pl 911 turbo S), jobb idot mernek mint az elektromosnak, akkor az neked eleg bizonyitek? Vagy meg az sem eleg...
Csak reflektalva a te "tobbszoronsen bizonyitottak" allitasodra..Atok
-
maximilian4
addikt
-
atok666
őstag
válasz maximilian4 #57572 üzenetére
Ha egyszer lemertek, hogy vmi gyorsabb, akkor felesleges tovabb filozni a dolgon.. szerintem... (nezd meg a linkelt wiki oldalt)
Atok
-
f27
aktív tag
válasz atok666 #57571 üzenetére
Itt most az a baj hogy te gyari adatokra alapozol,miszerint az adott benzines jobb egy tesztpadon tiszta tapados bumival stb...
Eladaskor irni kell valami rohadt jo adatot hogy felfigyeljenek ra.
Az utcan maskepp viselkedik minden auto,es az elektromos 4wd vel jobban teljesit mint az erosebb benzinesek,persze csak rovid tavon.
Aztan meg te arra apellelsz hogy mennyi ido alatt gyorsul 100km/h ra,en meg azt mondom hogy a teslat semmisem verte meg 100meteres gyorsulason.
100 méteres -
maximilian4
addikt
válasz atok666 #57573 üzenetére
Megnéztem most már igazából kár ezen vitatkozni. Én teljesen elektromos motor párti vagyok. Az a jövő. Elektromos energiát elő lehet állítani megújuló energiaforrásokból, nem szennyezi a környezetet és maga az elektromos motor is sokkal fejlettebb. Viszont én maradok a bicajok terén a sima lábbal hajtósnál. Szeretem kihajtani magam és megküzdeni minden méterért, minden emelkedőt saját erőből meghódítani, ha kell a hátamon a bicajjal felmászni. Sose vonzottak ezek a rásegítős dolgok. Ha meg nem bicajozni akarok, akk felülök a motorra és kész.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
f27
aktív tag
válasz maximilian4 #57572 üzenetére
Igen jol mondod,de egyepkent most figyeltem fel jobban arra hogy o egyfolytaba a 100km/h sebessegi eleresi idot mndja,en meg ahogy latom te is a 60/100meteres gyorsulast mondjuk,es itt igazabol lehet elsem erik a 100km/h sebesseget.
-
atok666
őstag
Meg egy tenyleg utolso, - azert linkeltem az oldalt mert ott a "Verified independently" oszlop a "Claimed/estimated time by manufacturer" mellett es bizony jobb idoket is mertek mint a Teslae. Elhiszem, h ez a jovo, meg jo dolog, csak a sokszorosoan bizonyitott kijlenetesedre irtam...
Azt meg tenyleg beneztem, hogy arrol irtal, hogy mi gyorsul jobban 100meteren. Automatikusan 100km/h-re gondoltam.
Atok
-
f27
aktív tag
válasz atok666 #57577 üzenetére
Igen,a sokszorosan bizonyitekot is erre ertettem
Nah hogy ne legyen off...
Jezuskatol kaptam Magura MT5 fekszetet amin jelenleg 2000mm? Fekcso van.
Mivel szoktatok ezt elvagni meretre?
Jelenleg tesztre egy MT2 dobtam ra.
Felvan toltve olajal is a fek,de gondolom annak annyi hacsak kinem szivom belole valamivel. -
hpsafl
tag
Sziasztok!
Stratos S8 villába nem tudja valaki, hogy mi az optimális viszkozitású olaj?
Most 10W van benne, szépen mozog, de kicsit lassú. A 02-es Boxxer WC-ban is ilyen olajat használtam, de az pont jó volt vele. Visszatérve az S8-ra külföldi fórumokon is a 10W-t javasolják.Most a 2.5W-s és 5W-s olajok közt nem tudok dönteni, ebben kérném a segítségeteket.
f27: ha sima műanyag cső, akkor egy éles szikével vágd el.
A gyárban (tószegi bicikligyár) legrosszabb esetben ilyennel vágtuk, vagy volt külön pneumatikus vágó is, de otthon én is szikével vágom, mert nem éri meg azért a pár vágásért megvenni a szerszámot.[ Szerkesztve ]
Blogom: http://gearbest.blog.hu/ Egyedi kupon: gbkupon@gearbest.com
-
maximilian4
addikt
Kerékpáros sisakot honnan éri meg venni? Olyan hely kéne ahol nagy a választék és jók az árak.
Maxi
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #57563 üzenetére
Részben igazad van, részben nem. Az tény és való, hogy csupán a rásegítésre támaszkodva bringázni nem sport. Valamilyen szinten mozgás az is mert forgatod a pedált, meg irányítod a bringát, de ha ráküldöd a max kakaót akkor az nem nagy fizikai megterhelés felfelé. Viszont! Ez esetben nagyjából 20-25km-es hatótávval számolhatsz egy átlagos pedelec bringán, normál aksiméret mellett, egy akkuval. Ez nem sok. Ha "komolyabb" távot akarsz menni akkor kénytelen vagy beleadni a saját erődet is. kb 60km-re, 1200-1400m szintre elég egy 400Wh-s aksi. 500-as mondjuk 70-80km, 1600m szint, de akkor te is tekertél, nem csak a motor húzott. Abban teljesen igazat adok neked, hogy olyan edzett, fiatal bringásoknak, akik gond nélkül tekernek 1500-2000m szintet és 80-100km-es távokat terepen is, semmi értelme jelenleg a rásegítésnek. Csakhogy mint írta más is, nem mindenkinek ez az egyetlen sport az életében, illetve ha nincs időd rendszeresen edzeni az is hátráltatni fog. Meg ugye az idősebbek, kevésbé edzettek egy társaságban, nagy élmény mindenkinek, hidd el, ha kiküszöböli az edzettség beli különbségeket és együtt tud maradni a távon az egész társaság. Akár a barátnőd, aki kevésbé edzett, ő jön elektromossal te meg a simával.
Ez nem azt jelenti, hogy elveszik belőle a sport mindenképpen, ha úgy használod az elektromos montit ahogy az ki lett találva, ugyan úgy elfáradsz a túrád végére mint ha normál bringával mentél volna, csak nagyobb távot mentél, kb megkétszerezi a normál teljesítményed. Ez pedig több élményt jelent. Igazából ennyi a lényege. Ha az aksi kapacitások elérik azt a szintet ahol még sajnos nem tartanak, akkor akár egy edzettebb bringás is tud profitálni, mert teszem azt tudsz menni a saját erődből 80km-t 2000-es szinttel, elektromossal meg tudsz majd 160-at 3500m szinttel vagy 4000-el. Ami már igen durva. Csak a ma kapható aksik, normál méretben még nem tudnak ekkora hatótávot.
Az is baromi nagy élmény, amikor előtted akár csak egy rövid, de olyan durva emelkedő, ahol az edzettebb is leszáll egy időre feltolni. Akkor egy kicsit rátolod a max kakaót és felmész rajta, aztán vissza veszel a rásegítésből ahogy megint enyhébb az emelkedés. Okosan kell használni a rendszert, gazdálkodni a tartalékaiddal. Én most itt szigorúan a széria pedelec bringákra gondolok 250W-os teljesítménnyel, ezek a félig motor félig bringa elektromos monstrumok már más kategória, az már nem bringa, akkor szerintem is inkább motor, mint például az a KTM amit linkeltem.f27: Nos igen, logikus amit írsz. Nekem van 2db elektromos bringám is, az egyik agymotoros a másik középmotoros. Mindkettő széria pedelec, 250W-os, (60Nm) körüli nyomatékkal. A középmotorost sokkal erőteljesebbnek érzem mint az agymotorost és a középmotoros kevesebbet is fogyaszt. Sokkal jobb az irányítása terepen a középmotorosnak, stabilabb az egész bicó. Mint egy tőkesúly, középen összpontosul a plusz teher ami jót tesz az irányíthatóságnak és stabilitásnak. Illetve ha defekt van, sokkal könnyebben tudom szerelni. Én emiatt jobban szeretem a középmotort, és szerintem szebben is néznek ki.
-
atok666
őstag
válasz maximilian4 #57580 üzenetére
Miert nem forditva allsz hozza? Kinezed mit szeretnel, majd megkeresed hol a legolcsobb.
Atok
-
maximilian4
addikt
válasz atok666 #57582 üzenetére
Az a baj h pl néztem az ebike-on és semmi nincs nekik raktáron, mindenhol piros kosár. Más helyeken meg eléggé szedett vedett a választék, ráadásul az sem derül ki h van-e nekik raktáron. Szeretem az olyan helyeket ahol olyan dolgokat hirdetnek amik vannak is nekik raktáron és az sem mellékes h ne 2 db sisak legyen.
Maxi
-
-
Zolka75
tag
Na akkor még egyszer : egy kis technikai segítség kéne nekem, V fékes MTB bringám van és a komplett váltó rendszert
szeretném egy kicsit fejleszteni tavaszra 40e ft lenne a keretem rá ebből az összegből mit lehetne kihozni szerintetek ? Tehát fékváltó karok , első és hátsó váltó fogaskoszorú , és első lánctányérok hajtókarral együtt persze, pedál pedál az van tudom nem túl nagy a keret de ennyiből kéne össze hozni . lehetőleg ár érték minőség ügyileg :tehát le egyszerűsítem 0 alkatrész van váltó ügyileg most a gépen , tehát 40 ezer ft lenne a az egész váltó rendszerre V fékes MTB, Novatek kazettás agy a kerékben ,Zolka, Galaxy A5
-
f27
aktív tag
válasz zoli03 #57584 üzenetére
Mindegy milyen tesla a lenyeg hogy 100meteren lever mindent igy is ugy is
Amugy nem neztem a videon pontosan melIk tipus van csak tesla legyenrunner_fxr
Igen a kozepmotorban en is gondolkodtam,de egyenlore meg ezt a format tervezgetem,aztan majd kiprobalok egy kozepmotoros verziot is,de azt is meg kell tervezni majd.
A defekt javitas jogos kerdojel,mert itt nehezebb kivenni a kereket,ott meg olyan mint a sima bringanal.Az akkuk hatotava mar boven van olyan jo mint amire azt mondod hogy nincs.
Ezzel a bringaval ha valaki tekerne meg huzna a gazt egyszerre,szerintem boven 200-250km tavot eltudna menni vele.[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
megnéznétek az ebike odalát, nálam az jelenik meg, hogy semmi sincs készleten...
-
Zolka75
tag
válasz ---Lasali--- #57588 üzenetére
sajna képet most nem tudok feltenni nincs mellettem a gép , a lényeg hogy van egy felujított MTB váz össze szerelve amiről már csak az említett alkatrészek hiányoznak
Zolka, Galaxy A5
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Zolka75 #57590 üzenetére
De így nem tudok/tudunk mit mondani, mi mivel lenne kompatibilis, mennyit érdemes mire rászánni, hogy legalább valami köze legyen az alkatrészeknek egymáshoz...
40 ből egyébként kizárt dolog, hogy a legalsó kategória felett bármit össze tudsz vásárolni. Egy acera fékváltókar 8 ezer körül van, egy legolcsóbb hátsó váltó 3500 körül ami kb semmire nem jó rövid távú A ból B be haladáson kívül, közel 6 ezer ft egy acera, ami még mindig nem jó terepre, első váltó is 3500 től kezdődik, egy olcsó suntour hajtómű 7500 ft, ehhez monoblokk 3 ezer, és akkor még kell lánc, attól függ hány sebességest akarunk ebből kihozni, ennyiből max 8 ast, 4 ezer, kazetta sor, ebből mindenképp valami shimano-t, 4500 ft.
Ez így kb 37 ezer ha te szereled össze.[ Szerkesztve ]
-
Zolka75
tag
válasz ---Lasali--- #57591 üzenetére
Sajnos csak ezt a képet találtam a gépről de ez nem sokat segít szerintem mivel rossz oldalról van fényképezve ejha elég gyengusz 40 böl hiába úgy látszik akkor kevés rá a keret és akkor menyiből lehetne egy értelmes váltórendszert össze dobni ???
a kerékpár csak városi használatra lenne semmi extra terep vagy ilyesmi[ Szerkesztve ]
Zolka, Galaxy A5
-
Runner_fxr
Ármester
Természetesen ma is össze lehet rakni olyan akkukat amikkel lehet menni akár 150-200km-t is, de én most szabvány pedelec-ben gondolkodom. Ezeknél ilyen 2,5kg körüli súlyban vannak az akkumulátorok.
Ilyen kis méretben 500Wh körüli teljesítmény szokott lenni maximum. Az meg nem olyan nagy. Szerintem az lesz majd áttörés ha ilyen viszonylag kompakt méretben tudnak csinálni sokkal erősebb akkukat. 1500-2000Wh már elég jó lenne egy 36V-os 250Wattos motorral. Csak az ilyen aksik baromi nagyok és nehezek még. -
f27
aktív tag
válasz Runner_fxr #57594 üzenetére
Igen kellene meg fejlodnie az akkuknak.
Most van a polcomon egy 1kWh akku ami pici es 2,8kg a sulya is.Csak zeket az akkukat nemlehet egy tudatlan vasarlonak eladni mert felrobantsa magat
Az enyembe az akku 1,7kWh kb 6kg lehet folyamatosan akar 84v-on 400Ah is kilehet szedni belole serulesmentesen,persze ilyenkor rohamosan merule is mivel csak 84V 20Ah-as 20C-s lipolimer akku van benne.
A pedelec bringakba,az a kis kulacstarto helyere erositett dobozka lion akkukat tartalmaz,mint ami a notebookokban is van.
Kis teljesitmenyt elbir,de nagyobbat mar nem.
Kiprobaltam..
Itt 200db-ot tettem ossze,es alig birt ki 2km tavot 8db akku zarlatos is lett benne a nagy terheles vegett. -
Zolka75
tag
Az ülés kb 10 centivel magasabban van jelenleg , de ettől független nekem így kényelmes ! bár a magasságom még mindig nem árultam el igy nem tudom miből gondolod gondoltad hogy ez nekem nagy nem kötekedni akarok nem szándékom egy váltó ősze állításáról szolt a dolog amire ( kevés a keret ) választ kaptam
amit majd növelek és később visszatérek ( egyébként az igényeimnek tökéletesen megfelel a gép ) + a
felújítására már így is elvertem legalább 60 70 ezret ( idiótaság tudom ) de apránként teszem sajna nem telik 200 300 ezres kockára , de off végeZolka, Galaxy A5
-
ivana
Ármester
válasz Zolka75 #57599 üzenetére
Az ülés magasságból, ha 10 centivel feljebb van az ok.
40-ből újonnan tényleg semmit nem lehet kihozni. Szóval vagy használt vagy a keret emelése a megoldás. Ismerem a helyzetet nekem az egyik bringám egy kb. 70-et érő outi (használt cuccból építve), meg egy nagyjából 50-et érő agyváltós tanyabájk. Mondjuk most megint csencselés lesz mert szeretnék összerakni egy fékváltós outit.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen