- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Lassítanak a hajlítható kijelzős telefonok fejlesztésén a kínai márkák
- Mobil flották
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
chris-v
senior tag
válasz Napfénysüti #57884 üzenetére
Ez elég jó kis cucc ez az edge 510 ahogy nézem.
Most közben nézelődtem és 2 megoldás felé kezdek hajlani.
Nem tudom mennyire pontosak, vagy jók, azok amik nem mellkaspánttal mérnek pulzust.
Az egyik egy ilyen csuklós megoldás a Fitbit Charge HR
Előnye, hogy mindig tudnám hordani, biciklizés közben láthatnám a folyamaton a pulzust, ezen kívül akár 0-24-ben egész nap, igaz edzésen kívül minek figyelgetni.
A másik megoldás ami tetszetős a Garmin Vívosmart bundle. Szintén akár egész nap hordható, de a pulzust csak akkor tudnám, ha felcsatolom a mellkaspántot, ami végül is nem nagy hátrány (talán pontosabb ?). Ja és van ANT+"Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
andrisbandi
őstag
válasz chris-v #57901 üzenetére
Fitbit - folyamatosan látnám a pulzust
- Ennek azért nézz utána vásárlás elött!
Mert a ledes-kamerás pulzusmérők pár pillanat mozdulatlanságot követelnek. Továbbá nem folyamatos, csak aktuális "nagyjából" pulzusértéket mutatnak.
(Lehet ez kivétel, de a fogyasztás miatt nem hiszem.)Az elvet okostelóval is ki tudod próbálni.
Play-en heart rate - re keress rá. -
Dr.Én
veterán
Hali!
Szerintetek a Gepida Bandon 810 2013-as bicajomat mennyiért lehetne eladni?
annyira nincs le strapálva...
nem tudom úgy ki használni, mint szeretném, tavaly is alig tudtam vele menni, max 100km-t..nem volt rá időm...előre is köszi
WOT: kissio
-
chris-v
senior tag
válasz andrisbandi #57902 üzenetére
Ebben a tesztben azt írják folyamatos:
"....pillanatnyi pulzusszámot is kijelzi, azt ugyanis a Charge HR állandóan méri, és 4-5 napig így is simán bírja egy töltéssel."De ahogy te és Frenky89 is mondja, a folyamatos pulzusmérés lenne a lényeg. Nem pedig a hosszú másodpercek alatt kiolvasott, ami közben változhat le és fel is a pulzus gyorsan, ha úgy van.
"Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
nagyúr
-
csiben1
tag
Sziasztok!
Kb 10 év kihagyás után újra bicikli vásárlásra adom a fejemet. Ehhez kérnék egy kis segítséget. Döntő többségben városban használnám rövid távokra (2-3km). Munkába járásra, elugrani ide-oda és leginkább csak jó időben. 2 stílus ami tetszene. Egyik a cruiser, másik a cross. Szerintetek a fentebb említett felhasználásra melyik lenne a kényelmesebb, melyiket érné megvenni?
You can walk straight through hell with a smile
-
chris-v
senior tag
válasz Doki-HUN1978 #57909 üzenetére
Csak egy pillantás, nem több. Mondjuk attól is függ mivel és hol tekersz.
"Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
hpsafl
tag
válasz Doki-HUN1978 #57909 üzenetére
Nem tudom, hogy a Garmin hogy oldotta meg, de a Suunto Ambit órán be tudom állítani, hogy melyik adat hol, és mekkora méretben jelenjen meg. Ezért is szeretem a hétköznapokon, mert nagy számokkal jelzi az időt, és elég rápillantani, és már látom is, hogy mennyi az idő, nem kell keresgélni az apró részletek között, mint pl a Casio-n.
Blogom: http://gearbest.blog.hu/ Egyedi kupon: gbkupon@gearbest.com
-
Novics
senior tag
válasz Runner_fxr #57733 üzenetére
Hát, nekem csak az egyedi festés volt 55 k, bár tény, hogy ilyen - és nem a mintára gondolok - nem nagyon van az országban még egy, és szerintem nagyon fasza lett.
Egy Colnagoba szerintem bűn mást rakni, mint Campa szettet, de ha érdekel, van egy teljes vintage Shimano 600-as szettem. (Kivéve az agyakat, mert a kerekeket elboltoltam Campa felnikre. )A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
Laox
aktív tag
Sziasztok!
Árral kapcsolatban szeretnék kérdezni. Van egy Gepida Alboin 300-am , ezt szeretném cserélni egy AVALANCHE 3.0 HYDRO-ra +20e forintra.
Megéri? Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Kicsit olyan mintha az almát a körtével hasonlítanád össze.Ha tisztán az árát vesszük és feltételezzük,hogy mind2 ugyanolyan állapotban van akkor nem jó üzlet,hisz a Gepida bolti ára a felszereltségének köszönhetően (sárvédők,láncvédő,csomagtartó,lámpák,agydinamó) alapból magasabb.Egy az egyben még hagyján,de az is csak azért mert rokonszenvesebb a monti.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Laox
aktív tag
válasz Hasaggymeg #57915 üzenetére
Lehet, hogy rosszul fogalmaztam, én adnám a Gepidát, a másik srác pedig a montit + 20e forintot. Így akkor már megéri? Vagy inkább hagyjam?
-
nagyúr
-
nagyúr
Egy kis érdekesség: múltkor említettem hogy a profi versenyzők használnak néha átmatricázott dolgokat mert például ők nem a csapat szponzorának a termékével szeretnének menni. Na de mégis hogy nézne már ki ha nem a szponzor logója van azon az adott dologon?
Íme egy példa: [link]
Rui Costa csapatának szponzora a Sidi volt 2014-ben de ő inkább egy Bont Zero csukában tekert amire egy Sidi cipő mintázatát festették. Zseniális.Més que un club!
-
szjoci
őstag
Régebben olvasgattam hogy jópáran használtok itt zsírspayt a lánc kenésére. Nos, kipróbáltam én is és eléggé vegyes érzelmekkel vagyok most megáldva: tovább tartott mint az olaj, a felvitel is gyorsabb mintha a kis rolhoff flakonomból végig csepegtetem szemenként a láncomat, de a mai nap amikor tisztítani próbáltam a láncot, fogaskoszorút, első tányérokat, mondtam egy-két cifrát magamban...
Az olajnál elég volt ronggyal áttörölgetni a fogaskerekeket, de ezt a ragadós-koszos zsírt a rongy nem igazán hatja meg, hacsak nem túlórázom rajta.
Kérdés: aki zsírspay-t használ, hogy és mivel tisztítja a hajtást? Brigéciolt használok amúgy lánc tisztítására, eddig elég volt ázni hagynom, hébe-hóba megrázogatnom a flakonba, de most azt is ( és a fogaskoszorút/lánctányérokat is) át kellett kefélnem hogy lejöjjön róla a zsír.[ Szerkesztve ]
-
chris-v
senior tag
válasz szjoci #57920 üzenetére
Én úgy szoktam tisztítani, hogy leveszem a láncot, fogok egy üres 1,5 literes ásványvizes üveget, öntök bele kb fél liter petróleumot és beledobom a láncot. Ráhúzom a kupakot és rázogatom pár percig.
Ugyan úgy lejön petróleummal a fogaskerekekről is a zsír és az olaj és nem lesz száraz és zsírtalan, mint a brigéciol-al és hatásosabb is.
Kenéshez a Berner (32455) féle zsírzósprayt használom, nekem nagyon jól bevált."Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
szjoci
őstag
válasz chris-v #57921 üzenetére
És ha dzsuvás a fogaskoszorú és lánctányér , akkor ezeket leveszed és petróleummal tisztítod? Most nálam a lánc másodlagos, a fogaskoszorút szerettem volna a megszokott módon 6-7 perc alatt Salamon töke effektre pucolni, de kb ennyi idő alatt a sor harmadáig jutottam.
-
válasz szjoci #57924 üzenetére
Én csak cipőfűzővel takarítom simán a fogaskoszorút egy ideje,de bevált,igaz én még Rohloff olajat használok amiről te váltottál.Láncot meg Wd40-el takarítom,minden mintha új lenne.
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
ivana
Ármester
Szerintetek lehet, hogy egy kedves vasúti sín (úgy tűnik most perec szériám van, ma a térdemet csesztem szét ) küllő törés nélkül csinált egy 2cm-es nyolcast a kerekembe? Mavic CXP30, 36 dt küllő, tricolor agy szóval nem valami ócska szar. Milyen javítási lehetőségeim vannak az agyat egy másik felnivel újra fűzömön kívül? Ezt még ki lehet húzni?
-
Def26
félisten
Országúti vázakat honnan érdemes rendelni külföldről? Itthon nem találtam semmit.
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
kacsyx
aktív tag
-
veterán
-
andrisbandi
őstag
Felújítattám a montimat. (14 éves Merida Matts Team edition SE, V fékes, full XT-s)
- új felnik + új küllők= újrafűzni a kerekeket.
- minden bowden és ház cseréjeNagyságrendre mennyibe kerülne?
Mindenből a "jobbat" szeretném, súly nem számít.
Cafetériából tudnám fizetni, 70 ropi körül van a keret. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Pttypang #57933 üzenetére
Elég sznobnak hangzik mi?! Ne haragudj!
(#57936) szjoci...keresd meg a vágatlan verziót,amikor begyakorolta.Elég illúzióromboló a sok szivacs ott a természetben.Persze attól még faxa a csávó.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz szjoci #57936 üzenetére
Köszi!
Selle Monte Grappa Argo nyereg
- Ez nem nézne ki nagyon hülyén montin?
Át van alakítva csopperosra-kényelmesre az üléspozíció, hátfájás miatt. Magas stucni, kényelmes szarv kormány. -
szjoci
őstag
válasz andrisbandi #57939 üzenetére
Az én nyergem sem montira való (Sportourer Garda Gel Flow), de nem igazán érdekel
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz szjoci #57940 üzenetére
Nagyon dícsérik, elmentem. Köszi ezt is :-)
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz andrisbandi #57941 üzenetére
Ajánlom a Liberty-t, ha a kinézet is fontos számodra. Kényelmes is és szép is.
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
trialboj
őstag
Hello,
Vásároltam ma egy 2013 Cube Acid 26 bringát. Az újdonság az eddigihez képest hogy itt már levegős-olajos teló van, reacon silver solo air, és hidra fékek. Shimano BR-M446.
Első kérdésem az lenne hogy ezt kint hagyhatom egy nyitott garázsban ahol mínuszok is lehetnek?A másik és ez lényegesebb is, a hátsó fék szinte egyáltalán nem fog. Azaz nem sikerül sehogy sem blokkáljam, még vizes úton sem, ami azért elég gáz. Az első fék simán megemel 1 ujjal is.
A bringa elég újszerű de azért volt használva... létezik hogy nem kopott be eléggé? Olvastam hogy esetleg sárral is lehet tisztítani?Ha egy dombról legurulnék úgy hogy szakaszosan húzom, az segíthet?
Fékpofát még nem szedtem ki, de itt van 2 kép az első és hátsó tárcsáról. Típusban megegyeznek: [link]
Az a hátsó, amin kis sárga körkörös vonalak/karcolások vannak... az valami olaj lenne?Remélem itt tudnak segíteni,
Köszönet"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
veterán
válasz Hasaggymeg #57938 üzenetére
Nem sznob, csak egy cseppet tajekozatlan esetleg.
Everybody lies.
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz trialboj #57943 üzenetére
Sárral még véletlenül se tisztítsd! (Ekkora butaságot rég hallottam)
Attól csak retkes lesz, meg összekarcolod a tárcsát, de tiszta biztosan nem.
Nézd meg, hogy nem-e olajos esetleg a tárcsa és amiatt nem fog!
Egy ronggyal és féktisztítóval le tudod tisztítani.
A betéteket célszerű kivenni és megcsiszolni a felületüket.Ha még mindig nem ok, levegős lehet a rendszer.
A mínuszok semmi kárt nem tesznek benne.
Ez egyébként használt bringa?
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
maximilian4
addikt
válasz Doki-HUN1978 #57948 üzenetére
Pedig nembutaság. A fékbetét tisztításánál játszhat szerepet, de nem úgy hogy otthon bekened. Hanem kimész terepre és rendesen ki kell fékezni.
Amúgy nem hiszem, hogy a levegős féknek lesz köze hozzá. Szerintem az már feltűnt volna neki, hogy tökig be tudja húzni a fékkart és nem fog a fék.
Szerintem a probléma a fékbetétekkel lesz. Rámehetett valami szennyeződés, és ha olyan dolog megy rá, akkor nincs mese cserélni kell. Nálam is volt ilyen, a csere megoldotta a problémát. Ha lehet a betétcsere előtt azért tisztítsd meg a tárcsát is (ne wd40-nel!!!).Maxi
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz maximilian4 #57949 üzenetére
Én ezzel sáros dologgal továbbra sem tudok egyet érteni. A fékbetétet csiszolópapírral tisztítjuk, nem porral meg sárral és egyéb dolgokkal.
(#57951) Because: Az lehetséges. Így gyorsabban összecsiszolódnak.
[ Szerkesztve ]
"A szórakozottság a zsenik erénye"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs