Hirdetés
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsebestyen
addikt
válasz Dark Archon #261599 üzenetére
Nekem a Triban hátul 8 sebesség, szerintem ha hosszabb távra veszed a bicót, akkor a Tiagrával vegyed. 8 sebességre nehéz olyan sort összehozni, ahol nem túl nagyok a különbségek, viszont mindenhová elég.
Nem fog kijönni annyiből a csere, újonnan biztos nem. A fvk elég drága szokott lenni.Akkor nem szóltam lehet kijön, bár szerintem macera és lesz egy felemás szetted. Tiagrán talán a fék is jobb, meg könnyebbek is a dolgok.
Egyébként próbáltam Clarist anno, szerintem jól vált.[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz Dark Archon #261599 üzenetére
200€-ból kihozható a hátsó váltás csere?
nem, mert mindent le kell cserélni, és még sort is kell venned hozzá. szerintem az első váltó is cserés, de ebben nem vagyok 100%-ig biztos.
ha hidrós a tiagra, akkor mindenképp érdemes, ha nem, akkor véleményesebb, ha a pedálfordulatra érzékenyebb vagy, akkor jól jöhet a +2 köztes sebességfokozat
melyik gen. tiagra és melyik gen. claris? ha a tiagra átütős, a claris meg nem, akkor is érdemes rádobni a plusz pénzt.
(tiagrát használok, clarist még nem próbáltam).
szerk: clarison van reach-állítási lehetőség a fvk-on?
[ Szerkesztve ]
-
tisn
addikt
válasz Dark Archon #261599 üzenetére
nekem claris van a neuzer courier dt-n
a bicaj egyetlen pontja, amivel viszonylag elegedett vagyok es rendben mukodikjo a hatso fogaskerek mar valami sunrise fos.
linkeld csak, nagyon kellene egy uj bicaj, minden nap ugy ebredek, hogy felgyujtsam vagy eleg az arokba lokni.
-
Notar
csendes tag
-
Notar
csendes tag
válasz lsebestyen #261596 üzenetére
-
belaazallat
addikt
válasz belaazallat #261600 üzenetére
Sort, kihagytam a számításból, az +30 Euro, úgy már fölötte vagy a 200-nak.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
jojjer94
csendes tag
Szép napot mindenkinek!
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy vonóhorgos kerékpárszállítóra kell-e pluszban rendszám a Horvátoknál ? Vagy elég ha csak a hátsó rendszámtáblát át rakom a szállitóra?
Válaszokat előre is köszönöm szépen! -
addikt
válasz Ringman #261602 üzenetére
Mindkettő átütős, Orbea Avant H40 / H60, amit most kinéztem, és van. De valami iszonyat mód titkolják a tömegét, ami gyanús. Bár nem ez lenne az első cucc, amit Bike24-hez visszaküldök
Spanyol gyártmány lévén nem is értem, miért nincs BikeInnen.
Egyébként, ja, inkább most a 200€ plusz, mint aztán egy felemás váltást nézni, meg szívni az átszerel(tet)éssel.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Ringman
nagyúr
válasz Dark Archon #261608 üzenetére
Although at 10.9kg, the Avant H60 disc certainly isn’t a lightweight bike,
ez drága szerintem
-
nagyúr
válasz fulton #261562 üzenetére
a linkelt pdf alapján 10 v 11 sebességes szettekkel kompatibilis minden di2 fvk, de egyszerre csak eggyel. pl. fd-6600as első váltó nem fog menni 11 sebességes hátsó váltóval, és fd-6870 sem megy a 10 sebességes hátsó váltókkal. máshol nem látok elágazást.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
addikt
válasz Ringman #261609 üzenetére
H40-et néztem inkább, arra nem találok tömeg infót. Drága hát, főleg a Canyonhoz képest, ahhoz képest mindegyik legalább egy 100-assal.
Vagy EZ használtan, bagóért, Sorával. Kár, hogy a szállítás az ár harmada. Meg rühellem a patkóféket.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
chubby2o6
senior tag
válasz Dark Archon #261611 üzenetére
Szerintem ezeket engedd el. Így, hogy nem tudod oda-vissza állítgatni a kormánymagasságot, nehéz lenne belőni az ideálist. Nem volt még kosod, nem tudhatod, hogy lesz kényelmes hosszútávon. Csak úgy tudod lejjebb engedni, ha vágsz a villanyakból, azt meg már nem tudod visszacsinálni.
Írhatnám, hogy "veddmegveddmeg", de most kivételesen lebeszélnélek róla. -
addikt
válasz chubby2o6 #261612 üzenetére
Pedig már akartam is kérni, hogy segíts dönteni, de, ha már rád sem lehet számítani
Igen, 600 rongy kiadása után gáz lenne új kormányt, meg normális stucnit venni, hogy állítani tudjam. De amúgy ezeknél felülre nem lehet tenni hézagolót? Bár gyanítom, hogy eleinte inkább feljebb kellene tenni majd a kormányt.Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
chubby2o6
senior tag
válasz Dark Archon #261613 üzenetére
Szerintem zárt a stucni teteje, nem megy rajta keresztül a villanyak.
-
addikt
válasz chubby2o6 #261614 üzenetére
Ja, értem
S EZ? Bár nem endurance road, de költséghatékony. Ha nem jön be, kocsmába járni még mindig jó lesz És mekkora móka lesz 2 lánctányérosra alakítani, és erről itt kérdezgetni majd
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
dom1n0
aktív tag
válasz Dark Archon #261613 üzenetére
Decathlonos gravel nem lenne jó? Az ár-érték arányban verhetetlen.
-
tisn
addikt
válasz Dark Archon #261611 üzenetére
ez megtetszett
-
andrisbandi
őstag
válasz Dark Archon #261611 üzenetére
BD monti box; 186x 30x 128 cm, elvileg 20 kg
Kalkulátorral ~ 93.000 Ft Magyarból Németbe egy bringa dobozolva.Nem annyira sok az a szállítási díj (hatvan valahányat említettél talán).
Úgy láttam tőlünk külföldre mintha nem is minden időszakban vállalnák az ilyen nagyokat lakossági megrendelőnek.Úgyhogy inkább a visszaküldhetetlenség lenne a bukta.
Vagy rá kell kérdezni ők tudnak e visszaszállítást kedvezményesen rendelni neked, ha egyáltalán létező a dolog.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
rétisün
veterán
válasz chubby2o6 #261614 üzenetére
lehet van olyan is, ami felül zárt,de én még olyannal nem találkoztam. integráltban sem...
imkább azzal lehet gond, hogy nem a legelterjedtebb 1 1/8-os a villa nyaka, hanem 1 1/4-es, neadj'isten másfeles.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
addikt
válasz dom1n0 #261616 üzenetére
Ajánlotta már Ringman is, de 400-ért külső bowdenes, gyorszáras bringa 2023-ban már kell a fenének. Főleg, hogy vannak átütős DT Swiss kerekeim. Meg azt emelgettem élőben is, bitang nehéz, de kétségtelenül egy tank, átmegy mindenen.
tisn: vannak jó bringák, ja, Németországból, Svájcból, orvos házaspár használta a cukrászdába csak, meg ilyenek
andrisbandi: 14 napig vissza lehet küldeni elvileg, de nem olvastam utána, hogy ez a vevőnek mibe kerül. Nincs értelme amúgy, a 60 rongy szállítást bukod.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
tisn
addikt
válasz Dark Archon #261620 üzenetére
kihagyom, ez kb. annyi szallitassal mint ha veszek itthon afa nelkul egy cube nulane-t (amit itt ajanlottak a sracok es kb. beleszerettem )
-
Ringman
nagyúr
válasz Dark Archon #261615 üzenetére
drága, használtan 365-ért négyszögtengelyes hajtás, nemár'
Meg azt emelgettem élőben is, bitang nehéz, de kétségtelenül egy tank, átmegy mindenen.
gyári alu gravelek nagy része 10-11 kg között van pedál nélkül.[ Szerkesztve ]
-
dom1n0
aktív tag
válasz Dark Archon #261620 üzenetére
Akkor még nézd meg esetleg a Ridley Kanzo-kat, azok sem rossz bringák, és az alsó szegmens még talán.
-
chubby2o6
senior tag
válasz Dark Archon #261615 üzenetére
Szerintem konkrét tanácsot ne tőlem kérj, szart se értek az outi/gravel vonalhoz. Ha számít, nekem tetszik ez a kék Cannondale, de hogy jó lesz-e neked vagy nem, fogalmam sincs.
#261619rétisün Amit Ringman linkelt [link] , abban írták, hogy nem nagyon lehet játszani a kormánymagasság beállításaival, bár lehet, hogy rosszul értelmeztem.
-
Megmásztam ma Kékestetőt. Kétszer. [link]
Itt a linkken le van írva a lényeg, szóval azt nem ismételném el.
Most már van egy "referencia időm". Legközelebb majd megpróbálok jobbat menni. Az biztos, hogy eddig ez volt a legjobb élményem kerékpáron talán.
Egy Powerbar (kólás/koffeines) gél fogyott el, kettő Sponser Competition hipotóniás kulacs, és két Sponser Energy bar. Bár ez utóbbi "csak úgy". Nem voltam meghalva egyáltalán. Bár a gél biztos segített.
Viszont kellemesen nehéz az egész.
A Karoo 2 ismét jó szolgálatot tett. Sajna nem mertem 100km+-os utat tervezni előzetesen, mert nem ismertem az emelkedőt. De belefért volna. Viszont a lényeg, ez a kettő szegmens, amit ugye előre kinéztem: [link] és [link] Dina Marci idejét követtem egy ideig, de felesleges volt.Előzetesen azért kételkedtem a saját ötletemben. Mert ez nekem csak oda, 2-2,5 óra utazás volt. Szóval azért kellett oda és vissza vezetni pár órát. De marhára megérte. Sokkal nagyobb élmény mint mondjuk egy Balatonkör.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
rétisün
veterán
válasz chubby2o6 #261624 üzenetére
kétségkívül azon a bringán lenne munka a kormánymagasság-állítással, de valószínűleg nem ok nélkül vannak a távtartók a stucni alatt. mivel a fék is bovdenes, nem kellene légtelenítéssel bajlódni, komplett újrabovdenezéssel már meg is lenne
ezen a képen úgy látszik, hogy ott a csavar a kupak közepén, szóval a fura alakja ellenére ez (szetm) sima a-head, semmi extra...(leszámítva az újabban egyre divatosabb "húzzunk mindent (is) a kormányon-stucnin-villanyakon belül")
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
-
ivana
Ármester
válasz Dark Archon #261599 üzenetére
Hátsó váltás csere Teljes szettről beszélsz, nem? Az fékváltók, váltók, hajtókar minimum. De lehet benne van a fék is. 200 eurót bőven megér, nem egy kategória ez a két szett.
-
f_sanyee
senior tag
válasz Dark Archon #261620 üzenetére
[link] kezdő országutinak én ebből vettem 2022-es modellt nemrég, kb a fék más rajta.
-
z00li
senior tag
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. Lenne egy alig használt Neuzer Courier DT 54cm-es nyeregvázcső hosszal. Én 178cm magas vagyok, 80-as átlépővel. Jó lehet nekem ez a méret, vagy kicsi? Fitness bike mérettáblázatot nem találtam.
Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv: Z
-
sz_abika
addikt
80/20 aszfalt/erdő használat mellett tennék a kerékbe valami defektvédelmet.
Ilyen 40mm-es belső esetén Slime vagy a szivacstömítés a javasolt? Amúgy defekt esetén kuka a külső ha nagyon szétsprickol benne vagy lemosható egyáltalán?[nem nekem lesz, apám morog a defekt és a szervizelés árak miatt]
PSN: xszabikax
-
-
addikt
válasz Ringman #261622 üzenetére
Azt gondoltam, hogy drága, 300-ért vinném. De azon megdöbbentem, nem is néztem, hogy négyszögtengelyes a hajtás. Baszki, egy Cannondale-től ebben az árszegmensben tényleg többet várna az ember.
dom1n0: nem gravelt szeretnék, feleslegesen nehéz ahhoz a 20% könnyű terephez, amin megyek.
ivana: á, mindegy, csak egy kósza gondolat volt.
f_sanyee: ez tényleg ku**a drága a felszereltségéhez képest, de egyébként sincs a méretemben.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
addikt
És b+ a Canyon már nem fog Endurace 6-ot csinálni 1300€-ért, a minimum a 7-es 1600€-ért
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
lanszelot
addikt
Hello,
Két kerékpár közül melyik a jobb?
Max £1000 szánok rá.
Nagyon kicsi a lakás, tehát a kissebb jobb lenne.
Elektromos kell, így a kisebb geeko-val lenne.
100kg vagyok 196cm tehát mind a kettő "kicsi".
Viszont a kissebb tárcsa fékes, 7 fokozatos, kissebb helyet foglal. Geeko -val talán kevesebb lesz a súlya minimálisan, de több biztos nem.Márka ugyanaz.
Kerékpárok:
20 inch [link]
16 inch [link]
Geeko [link] -
itouchfan
senior tag
-
jjeahh
nagyúr
válasz stickermajom #261585 üzenetére
Ez a bicaj úgy tank, hogy közben szép tudott maradni
Hasaggymeg! Ez a hargitai aszfaltos mászó nem is olyan kemény, mint amire számítottam, itt nálunk a motorsirülő betegebb. A tempómat ne nézd, a haverokat vagy 25x kellett bevárni
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
rongyosgumileszedő ráizmozni a tl szalagot
Tubeless szerelési fogást mesélek, amit tegnap próbáltam, és bevált.
A lila pöttyösek a belső nélkül használható felnik.Ahová a külső pereme megy, van a felniben egy vízszintes váll, ami nem engedi könnyen becsúszni a felni közepébe, az árokba.
Ezt könnyen el lehet "rontani" a nem megfelelően lesimított tl szalagozással, amikor a vízszintesből lejtős lesz (eltart a tl szalag). Ilyenkor csúszik a gumi pereme a felni középébe, és nehéz rárobbantani.
Mikroszálas törlővel, utána tiszta, ép müa gumileszedővel ajánlott lesimizni.
Nekem ezekkel eddig nem sikerült rendesen.
A ronggyal nem éreztem elég erősnek a lenyomást, elég sprődek a szalagok.
A gumileszedőt meg nem mertem erősen rányomni.Az újítás;
- rongyos lesimogatás után, a gumileszedő kanalas részét befedtem a mikroszálassal, és így már mertem jó erősen, izomból a felni (mindkét) peremébe nyomni a g.leszedő élét. A váll mindkét részébe gyönyörűen beragadt a szalag.Simán, már az első műhelypumpás fújástól ment fölfelé a külső, robban rá, mint a kisangyal
[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Ringman
nagyúr
Peak Torque on Bike Marketing, Real World Aero Savings and Hookless Dangers
másfél óra, szerintem érdekes
-
Toobee
veterán
válasz stickermajom #261585 üzenetére
Ez a bringa még mindig gyönyörű! Strava van esetleg? Megnézném milyen időket lehet menni ezzel a jó geó+pici út párossal.
https://barbieripnk.hu/
-
dom1n0
aktív tag
válasz Dark Archon #261636 üzenetére
milyet nézel?
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #261643 üzenetére
Ha mindegyik tubeless felni ilyen lenne... de nem ilyen.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
addikt
válasz dom1n0 #261646 üzenetére
Endurance road a cél, Canyon Endurace, Merida Scultura Endurance, és társai. Tárcsafékes, átütős, 35 mm külső lehetőség - kb. ennyi a preferencia. 500eFt körül. Csakhát lóf***t nem kapni már ilyenkor.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest