Hirdetés
Hirdetés
-
AI-asszisztenst fejleszt a Volkswagen és a Google
it Lényegében mobilos AI-asszisztenst fejleszt a Google a Volkswagennek.
-
Akciófigyelő: Kedvezménnyel indít az új e-rolleres márka
ma Az Ausom GX1 szeptember 24-től október 7-ig kuponozható.
-
ATX 3.1-es Seasonic tápok a picit pénztárcabarátabb szegmensben
ph A felfrissült, teljesen moduláris Core GX sorozat két színben kínálja a 650-től 1000 wattig terjedő palettát.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
válasz Hasaggymeg #248128 üzenetére
Új a bicaj, van benne kb 150 km. Tegnap beolajoztam először a láncot, gyönyörű és halk volt, aztán a váltót finomhangoltam, de nem tudtam jól beállítani. Nagyról kis fogaskerékre sokszor ránt egyet. Felfelé viszont nagyon sima. A fokozatok mennek, a váltó azonnal reagál. A bovden sem laza. A terelőkerék közel van a kazettához, a nagy tányérhoz éppen nem ér hozzá. A lánc is jó, nem lehet viseltes.
Eddig semmi baja nem volt, csak néhány fokozatban minimálisan cicergett a lánc. De nem rángatott váltásnál. A tegnapi olajozás után próbáltam finomhangolni, azóta nem oké.
Két oka lehet: vagy a bovden feszességet csavargattam el annyira, hogy valami más is elmászott, csakhogy azt most beállítottam állványon, és minden fokozatot jól vesz.
A másik ok a lánc olajozása. Lehet ez? Mert nagyon olajos, pedig már sokszor letöröltem. A fogaskerekek fogai is olajosak. Lehet, hogy a lánc a vastagabb olajtól merevebb lett, nem tud olyan gyorsan hajlani, és emiatt "esik" rá a kisebb lánctányérra egyszerre, mint az ostor?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen