Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    válasz -szabi- #222073 üzenetére

    Azért a felniért nem kár, ugyanakkor szerintem nem véletlen, kezdtél jobban érdeklődni a kerékpározás iránt, talán kissé többet használni és máris beigazolódott amire első perctől figyelmeztettünk, vagyis, hogy gyenge eresztés és a végét járja. Ha megpróbálod eladni bringádat egyből rájössz miről is beszélünk, nem fogod tudni eladni az egészet egy alsó polcos kerékszett áráért sem. Végy másikat, mihamarabb.

    #222076fulton...tedd félre érzelmeidet és add el amíg így néz ki (most mindent el lehet adni), majd vásárolj egy olyant amely készen jó neked és nem kell állítható kormányszárát égnek irányítsd és még ilyen extrém emelésű kormányt is használnod rajta ahhoz, hogy jó legyen neked a mérete. :K

    #222070 velizare...+ andrisbandi...ha kikapcsolod a kuplungot rájössz miről beszél, egyértelműen simább, finomabb, csendesebb lesz a váltás. Az erős rugó egy élhető kompromisszum a lánccsapkodás kiküszöbölése végett és ezért is országúton teljesen szükségtelen. Azokban a váltókban nem véletlenül van gyenge rugó, egy kvázi légpuska rugóval benne már számottevő wattszámok jönnének ki a váltások alatti rugóterhelés legyőzésénél. A nagyobb tányérokra váltásoknál kézzel hajtva ha állványon váltok egyértelműen érzik milyen terhelést kell legyőzni a hirtelen megrövidülő lánc mozgatta kanál előrehúzása miatt, többet (3-4-et) váltva felfelé szinte megakad a hajtás a kezedben és ha pl. félúton elengeded a hajtókart visszaforgatja az egész sort úgy megy vissza a kisebb tányérra a kanálrugó húzta lánc. Persze lábbal hajtva nem igazán érzékelhető, de attól még ott van, és ahol minden watt számít ott... :U

    [ Szerkesztve ]

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Új hozzászólás Aktív témák