- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- BYD Atto 3 menetpróba
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- A Huawei sportlaborjában edzettünk
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
Hirdetés
-
BYD Atto 3 menetpróba
ma Ez kéne legyen a kínai slágertermék az európai piacon, mert tágas, olcsó és elég modern is. De adódnak kompromisszumok.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacerta
aktív tag
válasz gabro0 #209740 üzenetére
Bár a gyártók szeretik támogatásként feltüntetni, a valóságban az, hogy egy nyilvánvaló bugot kijavítanak, az nem támogatás, hanem kötelesség. Az uniós fogyasztóvédelmi szabályok szerint is. Eléggé szomorú mindazonáltal, hogy sok cég odáig sem megy el, hogy a saját hibás termékeit hajlandó legyen megjavítani.
A személyes e-mail viszont tényleg kedves gesztus volt.Nekem az jelentené a támogatást, hogy megveszem az eszközt, aztán a store-ban nézek hozzá mondjuk egy Bükk térképet, amit kifizetek, és letöltöm. És az a térkép jó. Nagy felbontású, részletes, rendesen meg van kartografálva, rendszeresen frissítik, rajta a jelzések, tervezős, stb. Ez az, amit egy európai nem kap meg a jóval drágábban vásárolt Garminjához.