Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lacerta

    aktív tag

    válasz gabro0 #209740 üzenetére

    Bár a gyártók szeretik támogatásként feltüntetni, a valóságban az, hogy egy nyilvánvaló bugot kijavítanak, az nem támogatás, hanem kötelesség. Az uniós fogyasztóvédelmi szabályok szerint is. Eléggé szomorú mindazonáltal, hogy sok cég odáig sem megy el, hogy a saját hibás termékeit hajlandó legyen megjavítani.
    A személyes e-mail viszont tényleg kedves gesztus volt.

    Nekem az jelentené a támogatást, hogy megveszem az eszközt, aztán a store-ban nézek hozzá mondjuk egy Bükk térképet, amit kifizetek, és letöltöm. És az a térkép jó. Nagy felbontású, részletes, rendesen meg van kartografálva, rendszeresen frissítik, rajta a jelzések, tervezős, stb. Ez az, amit egy európai nem kap meg a jóval drágábban vásárolt Garminjához.

Új hozzászólás Aktív témák