- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Asus Zenfone 8 - komplett kompakt
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #163790 üzenetére
Lehet mikor elütötték megütötte a fejét is.
(#163788) peterkeT ...egy jó terepfutó sokunkat innen lefutna a 10+%-os terepen,bizonyos meredekség után szerintem már átbillen a futó javára a sebesség,és előjön az a +10kg amit te még ráadásnak cipelsz felfele.
(#163796) 6030D...azt én is,csakis ilyen rövid rugóutas össztelóst tudnék elképzelni magamnak...amúgy meg ilyen sem kellene a + karbantartás miatt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz Hasaggymeg #163801 üzenetére
Jah, ez tiszta, épp a minap röhögtem magamon egy 10% körüli mászásnál, hogy futottam én itt már gyorsabban felfelé...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #163803 üzenetére
Én a (számomra) még tekerhető emelkedőn 7,5 km/h körüli tempóval bírok menni,ami futva,felfele amúgy nem kevés,de kis gyakorlással már elérhető...aztán ha még ráadásnak rossz is a terep,gyökereket,köveket kell kerülni,akkor még inkább a kerékpárost húzza az ág is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
5oultrain
aktív tag
Sziasztok!
Szeretnék tőletek segítséget kérni.
Volna egy nagyon megkímélt, alig használt Carratt Sargas 2Z5.
Nem ismerem ezt a márkát és véleményt se találtam. Annyit tudtam kinyomozni, hogy ez a gyártó készíti az esperia típust is.Van valakinek valamilyen tapasztalata a márkáról, esetleg erről a típusról?
50k az ára ha megveszem, annyit megér?
Köszönöm a segítséget előre is!
PSN ID: legalkriminalz
-
-
6030D
Ármester
válasz 5oultrain #163805 üzenetére
27,5 lesz az a 2Z5, és a kerékméretre utal. Amíg nincs róla alkatrészlista, nehéz megmondani, hogy mi ér, de valószínűleg valami noname cucc lesz.
Hasaggymeg: elvileg az a topik arra van, ha a sajátod akarod beárazni eladásra.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #163808 üzenetére
Színenként vannak a modellek. Ez a sárgás.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
őstag
válasz Mezga Aladár #163756 üzenetére
az a J-Kit (amit azért talált ki a Shimano, hogy a gyártóknak ne kelljen a soron légteleníteni, mégis fékolajjal feltöltve érkezzen a fék ami 2 darabból áll)
szóval azt szét lehet bontani, így néz ki ahogy a gyárból kijön:
ha leveszed a gumit akkor ez a látvány tárul eléd:
két villás kulccsal szét tudod csavarni“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #163812 üzenetére
Mamám is úgy mondja (mondta, mert mostanában sem ő, sem mi nem iszunk ilyet, de régen ez volt náluk a sláger).
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
INTELligent
senior tag
válasz jjeahh #163786 üzenetére
Köszi, hogy le akarasz beszélni (majd fully XC-nél viszonzom a szívességet, ha a többiek rád akarják tukmálni ), de nem igazán fenyeget a veszély, hogy vegyek egyet, legfeljebb kölcsönöznék valamilyet, hogy megnézzem, hogy milyen. Mert abban egyetértek veled, hogy nagyon túlárazottak (nekem amúgy a Giant ToughRoad SLR GX1 nagyon bejön technológiailag, pont azért, mert ha jól értem, "sima" outis groupsetet használ egy fékátalakítóval, így nem kell a GRX-et kipengetni).
Az egész onnan kezdődött, hogy mivel mostanában nem vagyok Budapesten, így végig síkságon tekerek ártéri, murvás utakon (szerintem 60 km-en van kb 100m szint ), és eljátszottam a gondolattal, hogy milyen bringát használnék itt.
Néhány hónappal ezelőtt simán azt mondtam volna, hogy keresek valami outit és így "gravelosítom" - de ma már úgy látom, hogy az eltérő geometria miatt ez nem annyira járható út. Mert ez olcsó(bb) lenne - vagy reménykedek, hogy ha lemegy a járványhelyzet, mindenki elkezdi apróért felrakni apróra a gravel bringáit . Vagy veszek egy másik XC-t és rakok rá valami gyors gumit.Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #163808 üzenetére
de az is biztos, hogy SÁRGÁS
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
jófejsrác
senior tag
válasz gabe77taylor #163709 üzenetére
Szia, szintén laikusként hasonló dilemmában voltam. Merida crosswayről váltottam 6 év után. Először Merida Silexet akartam, Pestre fel is mentem kipróbálni (lehet bérelni is már elvileg), de a koskormány nekem nem volt komfortos. Hátam nem bírta - persze lehet én vagyok gyenge hozzá - és a sokéves szélesebb kormány fogás után ez a pozíció nem tetszett.
Saját felhasználásom 80%-20% aszfalt javára és max 1500 km megyek egy évben. Emiatt inkább megvettem a Merida speeder 200-ast jobb felszereltséggel olcsóbban mint a Silexet drágábban rosszabb felszereltséggel.
A vásárolt bringa végül tökéletesen bevált. Imádok vele suhanni.
-
xy.zsolt
őstag
válasz Because #163818 üzenetére
hát az úgy egy úthibánál elég necces lehet.....vannak azok az egyenletlenségek amikor szinte nem is látni, hogy hullám van az úttestben mégis rendesen dob a bringán....pl 30 kmh felett. Én amikor montira kényszerültem képes voltam a kormányra könyökölve is tekerni pl pofaszélben....lehet hülyén nézett ki, de haladós volt az biztos
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
5oultrain
aktív tag
válasz 6030D #163807 üzenetére
Köszi!
Megpróbálom ott is.
Ezt találtam róla azóta egy olasz oldalon. Új ára 300 júróhttps://www.vadilongashop.it/ciclo-mtb-275-sargas-21v-ty300-disk-mecc-black-orange
PSN ID: legalkriminalz
-
xy.zsolt
őstag
egyébként hajlékonyság, alsó fogás....én 4éve, 48 évesen, mikor az outit vettem akkor álltam neki a napi 15-20 perc yogának és a plank-nak. Egyik sem volt könnyű. Plank-ot pl csak 1perccel tudtam kezdeni anno ....folyamatosan emeltem az időt ahogy az erőnlétem engedte, így most max 10 percig tudom szabályosan csinálni, de naponta csak 7 percet szoktam (plusz 2-2 perc oldal plank-ot). Ez rettentően erősíti a core izmokat, ha van zsír körben a törzsünkön azt idővel lepucolja. Ez egy bármikor, bárhol végezhető, kerékpározáshoz IS kimondottan hasznos gyakorlat. Szóval nem a "legyek hordták össze" a mostani állapotomat
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
jjeahh
nagyúr
válasz xy.zsolt #163822 üzenetére
Ilyen videókat csak akkor nézek, ha kínai csajok vannak benne, ha egy csontos f*szi vonaglik a jógamatracon, az elveszi a kedvemet .
Vicc nélkül plank-et én is elkezdtem, nekem az elején 1 perc sem ment[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz 5oultrain #163821 üzenetére
Kellenének fotók a konkrét bringáról.
Amit linkeltél, az akár jó is lehet ennyiért, már csak az XT váltó, az integrált hajtás, meg a ki tudja milyen villa miatt, kár, hogy a kép egy montázs, fele rajzolt, fele meg odavágott alkatrészekkel. A megnevezésében lévő TY300 meg Tourney váltót fog takarni, ami kicsit odébb van az XT-től.Szóval kell egy kép a komplett hajtásról, egy a kormányról (fékek, váltókarok), meg egy a villáról. Akkor már lehet okoskodni.
Mellesleg az olasz linken mintha HI-TEN felirat lenne a vázon, az sem jelent túl jót.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
nmate91
tag
Megvolt az első köröm a Soottal, a kormányon sajnos nem jó helyen a fékkar, így nem volt túl kényelmes fent fogni, de ez majd rendezve lesz. Azon kívül nagyon jó, nekem az Apex bejön, meredek terepes mászásokat nyilván kerülni kell, azért nincs ekkora kottám, de aszfalton szinte mindenhova elég (egy 53/39 hajtókaros és 11-23 soros Campa szettem volt előtte, ahhoz viszonyítva).
Táska fel, aztán mehetnek az egész napos bóklászások
-
xy.zsolt
őstag
válasz 6030D #163830 üzenetére
szerintetek mi az a minimális távolság amit a villa és a gumi palástja között kellene hagyni? Most 5mm van és ez 1.5-2re lenne csökkentve ha 32es gumit raknék fel. 8ast leszámítva és tudva azt hogy komoly terepre nem mennék vele mi hátrányom lehet belőle?
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
gabe77taylor
újonc
válasz jófejsrác #163817 üzenetére
El tudom kepzelni hogy ugy fogok vele jarni mint te.
Nekem az eves az kb olyan ~2000-2500 kilcsi lehet (~apr-okt kozott) es szinte csak aszfalt.
Ki fogok probalni parat azt hiszem. Regebben egyszerubb volt a valasztas, talan nem volt ennyi kategoria sem (vagy csak en nem hallottam meg roluk akkor)Koszi az infot neked is, meg masoknak is akiknek egyesevel nem reagaltam!
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #163840 üzenetére
Lehet ilyen volt . Mondjuk a karbon azért könnyebb. Szélben nem mernék elindulni ezekkel
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
őstag
válasz Mezga Aladár #163819 üzenetére
elméletben igen, hiszen a szétcsavaráskor csak az egyik oldalán lesz nyitott a rendszer, így nem tud kifolyni. a gyakorlat mást mutat, pár csepp akár egy fél ml is elfolyhat, amit később mégis pótolni kell.
amikor a gyártóhoz kerül egy J-Kit Shimano fék, akkor mindkét végében van 1-1 sárga dugó, ők azt kihúzzák és összetolják, de ott a rendszerben egy kicsivel több olaj van, mint amennyi elfér, így összetoláskor egy pici kifolyik, hogy a rendszer tele legyen (100%-on és ne 105%-on mondjuk) viszont ha te ezt széthúzod, akkor nagy ügyesség kell ahhoz, hogy összerakva 100%-on maradj“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
6030D
Ármester
-
őstag
válasz 5oultrain #163805 üzenetére
27,5" lesz az, és ez egy egészen belépő monti a cikknév alapján (21v az a sebességre utal - 3x7, a TY300 az a hátsóváltó típusa - Shimano belépő szint, a Mecc az a tárcsafékre utal - mechanikus) volt itthon forgalmazása, az Italian Bike Store nevű hely is árulta, ez egy 2017-es modell és 94.990 volt anno, de már akkor sem ért annyit.
a "márka" egyébként az olasz Esperia nevű gyártó terméke, akik jellemzően áruházlánci beszállítók, de itthon a Torpado márkájuk lehet ismerős, abból egészen sokat adnak el, a Patai-Szabó a disztribútor gondolom ők hoztak valami oknál fogva ebből a Carratt márkából is párat.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Nézegetek őszi/tavaszi főként sötétben tekeréshez mellényt. Ezt a Rockbros-t találtam ami egész jól néz ki, nagy felületen fényvisszaverő anyaggal van ellátva. Hasonló kabátot láttam pár futáron, az brutál módon növeli a láthatóságot sötétben.
Van valakinek innen ilyen mellénye? Mennyire meleg és szélálló?Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
haiiro_o
tag
[link] így talán egyszerűbb lesz, Bár nem mind mostani csak párat csináltam ma..
-
INTELligent
senior tag
válasz INTELligent #163602 üzenetére
Strava update: nálam már böngészőben bejött a frissítés. Tényleg nagy lehúzás, mert az egy dolog, hogy a leaderboardból csak a top 1m-et látom, de még a saját időimet sem látom egy szegmentsen, csak a legjobbat .
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
jjeahh
nagyúr
válasz haiiro_o #163847 üzenetére
A haverod elektromossal sem hajlandó tekerni veled?
INTELligent: ja, szívás, a My Results fület is kinyírták . Amúgy simán lehet, hogy előfizetek majd, de akkor érné meg igazán, ha a Garminom tudna live segments-et, annak hasznát tudnám venni .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Politika
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- EA Sports WRC '23
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Xbox Series X|S
- Proxmox VE
- Elite: Dangerous
- További aktív témák...
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- Giant Stance 29 kerékpár (L-es méret)
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)