Hirdetés
- Android szakmai topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 11T Pro - Mi-nek nézel engem?
- Yettel topik
- Xiaomi Mi Band 3
- Sportfülhallgató futott be a Nothingtól
Hirdetés
-
Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
ma Nem tesz csodát az aktív zajzárral is elérhető AirPods 4, de úgy szól, mint egy AirPods és tompítja a zajokat.
-
Hivatalosan is bejelentették a Horizon Zero Dawn Remasteredet
gp A felújított kiadást kedvezményes áron kapják meg azok, akik rendelkeznek az eredeti változattal.
-
AI-asszisztenst fejleszt a Volkswagen és a Google
it Lényegében mobilos AI-asszisztenst fejleszt a Google a Volkswagennek.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz trialboj #163155 üzenetére
Amit linkeltél bizbasz 10 dollárért az egy főfékhenger és pontosan arra lesz szükséged, ha szivárog a fékkar. Nem rakéta tudomány, az a gumi karmantyú - vagyis az a kettő - végzi a munkát. Az első tartja a nyomást, a második meg csak tömít, hogy az olajtartály ne folyjon el, amíg behúzva van a kar. Az első karmantyú ilyenkor előre van tolva és lezárja a tartály kis furatát ami nyugalmi helyzetben átfolyhat a fékcsőbe. A két karmantyú közé elvileg csak ilyenkor kerül olaj, mikor be van húzva a kar. Az itteni szivárgás a hátsó kis gumiszoknya halálát jelenti, nem kritikus probléma, csak a tartályban lévő olaj lassan elszivárog. Viszont ha felépül a nyomás és behúzva tartja is azt (vagyis nem tudod szép lassan behúzni kormányig felkeményedést követően), akkor az első karmantyú ami a munkát végzi az ép.
Ami az állást követő nyúlósságot illeti az levegőre utal, ami üzemmelegen kitágul és vele együtt felkeményedik a fék is.
Ha sehogy sem megy a légtelenítés, akkor végső esetben a vákuum pisztoly lehet megoldás. Annak elvileg ki kéne szívnia minden beszorult apró bubit mindenhonnan.
Ha szakszerű légtelenítés után is levegősödik és nem forraltad el az olajat és szivárog a légtelenítő csavar, akkor ott komoly gebasz van.
Feltéve ha nem user error és kellően feszes a csavar, valamint nem sérült és nem szorult alá kosz. Elvileg tömítés ott nincs, legalábbis én még egyetlen járműnél sem láttam tömítést a légtelenítő csavar alatt. Elvileg a menetnél nem szivároghat olaj, az a csavar egy zsákfurat aljába ül bele és kilazításkor nyílik egy apró rés a furat és a csavar vége közt, ott tud átfolyni az olaj. Olajcserénél kivetted ezt a csavart? Tisztán tetted vissza? Sérülésmentes? Tuti nem csak azt az egy csepp olajat látod koszolni, ami a csavar belsejében maradt elzárás után?
Új hozzászólás Aktív témák
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- Android szakmai topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen monitort vegyek?
- Elterelik a sofőrök figyelmét a vezetéstámogató rendszerek
- OLED TV topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen