Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz trialboj #163155 üzenetére

    Amit linkeltél bizbasz 10 dollárért az egy főfékhenger és pontosan arra lesz szükséged, ha szivárog a fékkar. Nem rakéta tudomány, az a gumi karmantyú - vagyis az a kettő - végzi a munkát. Az első tartja a nyomást, a második meg csak tömít, hogy az olajtartály ne folyjon el, amíg behúzva van a kar. Az első karmantyú ilyenkor előre van tolva és lezárja a tartály kis furatát ami nyugalmi helyzetben átfolyhat a fékcsőbe. A két karmantyú közé elvileg csak ilyenkor kerül olaj, mikor be van húzva a kar. Az itteni szivárgás a hátsó kis gumiszoknya halálát jelenti, nem kritikus probléma, csak a tartályban lévő olaj lassan elszivárog. Viszont ha felépül a nyomás és behúzva tartja is azt (vagyis nem tudod szép lassan behúzni kormányig felkeményedést követően), akkor az első karmantyú ami a munkát végzi az ép.

    Ami az állást követő nyúlósságot illeti az levegőre utal, ami üzemmelegen kitágul és vele együtt felkeményedik a fék is.
    Ha sehogy sem megy a légtelenítés, akkor végső esetben a vákuum pisztoly lehet megoldás. Annak elvileg ki kéne szívnia minden beszorult apró bubit mindenhonnan.

    Ha szakszerű légtelenítés után is levegősödik és nem forraltad el az olajat és szivárog a légtelenítő csavar, akkor ott komoly gebasz van.
    Feltéve ha nem user error és kellően feszes a csavar, valamint nem sérült és nem szorult alá kosz. Elvileg tömítés ott nincs, legalábbis én még egyetlen járműnél sem láttam tömítést a légtelenítő csavar alatt. Elvileg a menetnél nem szivároghat olaj, az a csavar egy zsákfurat aljába ül bele és kilazításkor nyílik egy apró rés a furat és a csavar vége közt, ott tud átfolyni az olaj. Olajcserénél kivetted ezt a csavart? Tisztán tetted vissza? Sérülésmentes? Tuti nem csak azt az egy csepp olajat látod koszolni, ami a csavar belsejében maradt elzárás után?

Új hozzászólás Aktív témák