Hirdetés
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Motorola Razr 50 Ultra - ajtó, ablak
- Google Pixel Watch 3 - képpontos idő
- Kiszivárgott a Xiaomi 14T modellek eurós ára
- 6 Android főverziót ígér a Samsung
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
Hirdetés
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
gp Az open béta rajtjával együtt a készítők egy hosszabb gameplay videóban magyarázzák el, hogy mire számíthatunk a játéktól.
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz samujózsi #140041 üzenetére
keresztbe váltást felejtsem el Fingjuk nincs az outikhoz, a keresztbe váltást ki kell bírnia.
Szvsz állítsd be magad és ne vigyed ilyen gyökerekhez.
Módszer:
1. Leszeded a bowdent.
2. Belövöd a váltót, hogy jó magasságban legyen (kb. 3-4mm legyen a váltó és a lánctányér között), és párhuzamos legyen a lánctányérral
3. Végállásokat csekkold le kézzel
4. Váltókar a legalsó állásba üresen
5. Bowden vissza
6. Megfeszít addig, hogy egyből húzzon a váltókar mozgatására
7. Ekkor ha mindent jól csináltál eddig és minden a toppon van tökéletes a váltód, ha nem finom hangolni kell.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen