- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
ROG Ally X néven jön az ASUS kézikonzoljának frissítése
ph A fejlesztést a Computexen leplezi majd le a cég, de nagyjából lehet tudni, hogy mit hoz.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
it AI-alapú adatvédelmi funkciót (reklámblokkolót) kaphat a Safari böngésző az iOS 18-ban, de brit médiacsoportok arra figyelmeztetik az Apple-t, hogy ez anyagi katasztrófát okozhat az ágazatban.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
dqdb
nagyúr
válasz rétisün #4224 üzenetére
Látom, ebben a webshopban még mindig kapható az az olcsó kulacstartó
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
fpeter07
veterán
válasz rétisün #4413 üzenetére
Én sem mostanában fogok eljutni ilyen körökre. Azért szép lehetett. Kell nekem sok Giro-t nézni, még a végén teljesen elvarázsol a bitumen. Nem tagadom, felfelé a sima betonon sokkal kényelmesebb menni. Egyszerűbben be lehet osztani az erőt. [link] Erre szoktam rá mostanában. Tegnap már nem ment nagyon szenvedősen. Azért megnézném egy profi edzését, hogy képes egy 1000m-es hegyre gyakorolni.
[link] Erről a "kulacstartó" megoldásról van valami véleményetek? Elég szépen el tud fogyni már az az egy kulacs víz. Hátitáskákat nem igazán kedvelem. Az izzadós alkat nem fejez ki engem igazán.
-
whiskey
tag
válasz rétisün #4413 üzenetére
Nem látttam nálad mi ennek az oka, de több esetben láttam olyan rögzítést ami azért téved, mert a GPS kikapcsolásakor az EEPROM-ban benne maradnak az utolsó pozició adatai.
Ha úgy indítod a kliens szoftvert, hogy a GPS még nem pozícionált akkor az EEPROM-ból kiolvasott pozícióval inditja az útvonalad mentését. Így az út elejéhez hozzá ad egy csomo fals távolságot. Egyszer dobd fel szerkesztés nélkül, és ránézek, hátha közösen megfejtjük a hibát.Ma mentem egy 30-as teszt kört a felújított outival. Nagyon lassan készült el, de jó lett. A platform pedál csak a teszt idejére került fel. Azt hittem többször le kell szállnom állítgatni a váltón, ülésen, féken, de a műhelymunka jó lett, így csak tekerni kellett.
Legközelebb jobb minőségű képeket dobok fel, de most csak erre volt lehetőségem ..
-
ludsimon
veterán
válasz rétisün #4443 üzenetére
Akkor itt a gond....
Váztáskába berakod akkor ott gondolom a felső cső pont felette van mivel oda van fogatva igaz?
Én mindig mezembe rakom.
Ha esik akkor meg gyorsan bedobom a táskám legfelső zsebébe ami vízálló és a legmagasabban van.Ezekbe a telefonokba épített GPS antenna nem igazán jó.
Próbáld mezbe vagy valami magasba táska segítségével tenni.Zsebbe meg azért nem jó mert a tested takarja..
Övtáska?Vagy mindent a váztáskába teszel?
Rossz szokás. Ideje levenni azokat a csúfságokat arról a piciny szép bringáról.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Misály
addikt
válasz rétisün #4469 üzenetére
Nekem se fully-m.
Ha mar koltekezesrol beszelunk: Ezt tervezem megvenni, esetleg ismeri valaki? A kulfoldi velemenyek nagyon jok, itthon 50 rugoert rendelik le neked, ez a webshop meg eleg megbizhatonak tunik.
-
Nyugdíjas
nagyúr
válasz rétisün #4528 üzenetére
Muszáj fixnek lennie, igy hátsóféknek még csak a lehetősége nélkül is
Kormányra vigyázok, de azért nem fogom túlzottan babusgatni. Ennyitől meg aztn végképp nem lesz baja.[ Szerkesztve ]
"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."
-
fpeter07
veterán
válasz rétisün #4718 üzenetére
1/3-ban Bazitát sikerült leküzdenem. Nem mondom, hogy kellemes volt, de nem haltam meg. Azon a 2 km-en a fele kulacs elfogyott, ilyenkor ivómódba kapcsolok.
szerk: Jó látni, hogy az outisok sem tekernek vígan. Mondom ezt egy Giros időfutam után, érdekes.[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
-
Vasinger!
nagyúr
válasz rétisün #4906 üzenetére
Dettó ugyanez volt velem is. Utálok szélben tekerni, legrosszabb dolog, ha ellendolgozik neked még a szél is. Azt hittem mára elmúlik, de ugyanúgy fújt...
Egyébként szerintem is hasznos a több sebesség, fokozatmentesebbnek érzed a gyorsítást a segítségével és kényelmesebben belőhetőek a sebességek.
-
DemonDani
addikt
válasz rétisün #4906 üzenetére
én már rájöttem hogy nem is a szelet utálom, hanem a hangját... süvít órákig a fülembe, baromira idegesít ha nem lenne hangja és hallanám a külvilágot akkor nem is lenne vele nagy bajom...
így marad az h oldalra nézek akkor nem süvít
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
ludsimon
veterán
válasz rétisün #4906 üzenetére
rétisün!Áruld el nekem, miért van az ha összefutok a barátnőddel köszön egyet és mire előveszem a telefonomat és le akarnám fényképezni már a seggét mutatja??? Miféle dolgokra tanítottad még meg?
. . .
ST
SP (igen, valahol eldobta a gps jelet még az én telefonom is képes ilyenre )
BMNagyon jól esett ez a nightride. Sikerült eltévedés nélkül hazaérnem a kívánt útvonalon.
Komolyan mondom erre fogok beállni mert annyira tetszett.
Hőmérséklet teljesen kellemes, nem kell 2 óra alatt 6 liter folyadék a hőség miatt.
Illetve nincs annyi autós az utakon ez is elég jó volt.
Ez az első egyedüli terepes akcióm, úgyhogy elsőre az átlaggal nagyon meg vagyok elégedve.[ Szerkesztve ]
undefined
-
félisten
válasz rétisün #4906 üzenetére
(#4904) venember83, (#4906) rétisün: Köszi a válaszokat!
Akkor már "csak" pár kérdésem maradt:
- a nyeregcső mérete a váz cső belső átmérője, igaz? 28,6-os a vázam, de belül csak 25,x mm a hely, mivel jó vastag hi-ten acélból van.
- hogy tudom megállapítani, hogy miylen a kormányom mérete? A kormánycsapágy és a stucni kiválasztásához kell. Annyi tuti, hogy a régi fajta diós megldással műxik, de azon belül nem tudom a méretét. (ebike.hu szerint 1 és 1,1/8 col lehet, illetve 22,2 és 25,4mm)
- az outi külsők mérete mm-ben összehasonlítható a monti gumik colból átszámított méretével? pl egy 40-es outi gumi egyforma széles egy ~1,6-os monti gumival?
- ajánljatok nekem légyszíves egy hajtásláncot eg ytrekking vázas bringához! Mindennapi munkábajáráshoz kell, és néha hosszabb túrákra, enyhe terepre is.
Elsődleges szempont a strapabíróság, és az alacsony ár.Ami megvan:
- trekking váz
- régi XT első agy
- négyszögtengelyes monoblokk
- deore LX első váltóAmi még nincs, de ezekre ogndoltam első körben:
- 08' Alivio hajtómű 48/38/28
- 01' Deore LX silent clutch hátsó agy
- 08' Sora hátsó váltó SSAmivel kapcsolatban tanácstalan vagyok:
- váltókarok (leginkább a alsócsőre szerelhetőt szeretnék, de meggyőzhető vagyok)
- fogaskoszorú
- lánc
- másik hajtómű? netán nem négyszögtengelyes? Megéri?Nekem elég lenne 2x8 sebesség. Fontos, hogy legyen jó gyors áttétel. 11-26, vagy 12-28 körül gondoltam. Elöl minimum 48 legyen a nagyobbik fogaskerék.
Köszi, előre is a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
dqdb
nagyúr
válasz rétisün #5073 üzenetére
"ja, meg pont azon a hétvégén aktuális a szokásos "falusi turizmus" (egy ilyen keretében láttuk azt a sok szarvast/őzet/vaddisznót)"
Ha főzött formában láttad őket, akkor tökéletesen érhető a 10x kihagyásaA Sellle SMP Hybrid nyereg úgy tűnik, hogy tökéletesen beválik. Összesen 60 km van benne, ebben van vegyesen mászás, lejtőzés és terep is. Az ülésfelület kialakítása, a szivacsozás és a lyuk nagyon kényelmessé teszi, mert tényleg szellőzik. Azonban sajnos kétirányú a részecskék közlekedése rajta keresztül, ezért készíteni fogok valamilyen nyeregpálcára ideiglenesen felrakható esővédőt, mert tegnap körülbelül 3 perc alatt lett teljesen vizes a nadrágom a leginkább félreérthető helyen
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz rétisün #5075 üzenetére
Ezen én is elgondolkoztam, de maximum télre visszarakom a Kona designos WTB Speed V SE nyergemet, ami 40-50 km-ig elmegy, csak hosszabb távon dörzsöli a combomat. Mondjuk ,ennél hosszabb távot télen nem szándékozom úgysem menni.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
-
dunc
nagyúr
válasz rétisün #5284 üzenetére
Az e mail stb rendben volt,és jeleztek ahogy kell csak a csomagot (komplett kerékpárt) vártam hiába,és még csak nem is jelezték nekem kellett kideríteni mi a helyzet.Nekem a feleslegesen kivett szabadság 6-7 ft kárt okozott,tehát az én szemembe azok.
Ha neked jó akkor hajrá !!![ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz rétisün #5657 üzenetére
Na én ebben a részében teljesen nőies vagyok, ha a sztereotípiákat nézzük. Kicserélem az erdő közepén a belsőt, ha kell, mert enélkül nem lehet bringázni, és a tárcsaféket is volt már, hogy beállítottam. Alapból viszont nem vagyok sem elég ügyes, sem elég türelmes a szereléshez... A crosst épp gondolkodom, hogy el kellene vinnem egy teljes nagygenerálra, de olyan alaposra, ahol a golyóit is leápolják , mármint a Deore agyaiban lévőket. Ez van, fizetnem kell, ha nem tudom megcsinálni. A montinak sem ártana egy alapos átnézés, szóval most már csak a sorrend kérdéses, meg hogy Meméék mikor érnek rá.
Én simán el tudom képzelni, hogy akinek még egy belsőcsere sem megy, annak igenis jó, hogy elmegy egy bringaüzletbe és x ft-ért megcsinálják neki, ez már csak ilyen.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Cathfaern
nagyúr
válasz rétisün #5661 üzenetére
nincs azzal semmi gond, ha valaki a bicajozásból csak a bicajozást csinálja, a szerelés részét meghagyja szakembernek. (lehet, hogy jobb is, mert több kárt csinálna, mint hasznot)
Mai tekerésnél éreztem hogy valami nem százas az első kerék környékén, miután hazaértem gondoltam szétszedem megnézem, ne rohanjak már rögtön szervíz... egy óra kemény meló után sikerült elérnem, hogy ne legyen rosszabb, mint a kiindulásnál... Szóval hétfőn szervíz
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Asztalos klub
- PC-re tart a God of War Ragnarök?
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Google Chromecast topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Fűnyíró topik
- PayPal
- További aktív témák...
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad X1 Carbon Profi Érintős Laptop 14" -50% i7-10610U 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- 3D bérnyomtatás és egyedi megrendelések teljesítése PLA, PETG anyagokból 70+ színárnyalattal!
- Nikon D5300 + objektív, makulátlan vadonatúj állapotban
- Új LENOVO THINKBOOK 13s G3 "Kis Gamer" Ultrabook 13,3" -40% Ryzen 5 5600U 8/512 WUXGA IPS RADEON 2GB
- -100e Ft Dell Latitude 5440:i5 1345U,16GB,512GB,Iris Xe,vil.MAGYAR bill,Win11, 3 év Dell NBD gari
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs