- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Macrodroid
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Yettel topik
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple M2 Ultrákon futhatnak az iPhone egyes AI funkciói
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Dead Island 2 - Túl a 7 millió játékoson
gp Továbbra is érkeznek majd frissítések, a készítők nem engedik el a kezünket.
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
HoTaZo
őstag
válasz #27070592 #4978 üzenetére
& (#4980) Zolás
Megkövetlek benneteket, igazatok van. Az a 90 nap elkerülte a figyelmem (nem is emlékeztem rá).Somatom, bocsi! Hátha valami felárral tutira gyorsítható az eljárás.
Régebben, a franciáknál bevitted a forgalmit egy olyan garázsba, mely foglalkozott rendszám táblával és ők előtted megcsinálták. Majd rákérdezek, hogy így van-e még.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
zsid
senior tag
válasz #27070592 #5048 üzenetére
Nekem a szerelvény konténer nélkül ~16,2t.
Általában ezzel a súllyal zsibbasztanak mindenkit, de egy retarder szerintem nincs több 300 kilónál. Azért 24 tonna raksúlynál, már nem mindegy a fékhasználat. Nálam 300 000km-en 10% volt a fékbetét kopás, ez szerintem korrekt. Nem csak azért jó, mert baromi sokára kell betétet cserélni, hanem akármi gáz van a retarder miatt mindig rendelkezésre áll a hideg fék és a max fékerő!
<tRucKdriFteR>
-
Somatom
veterán
válasz #27070592 #5057 üzenetére
Á, az überlingeni Lidl. Ott én is szoktam vásárolni. Jó hely. Nem mernek bemenni kamionnal a kis zsákutcába, mert nem tudják, hogy a végén van egy visszafordító. A Lidl alatt, a mosó oldalához is be lehet furakodni egy kamionnak, és akkor vízszintesen van a fülke, nem lejtőn lefelé.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
#27070592
törölt tag
válasz #27070592 #5075 üzenetére
Kijelentem hogy előző kommentemben szándékos rosszindulatból, irigységből és kárörömből fakadóan valótlanságokat állítottam a Horváth Rudolf Intertransport kft-vel kapcsolatban, amiket önként, minden kényszer nélkül visszavonok.
Kijelentem hogy nem a Horváth Rudolf Intertransport kft képviselői szorítanak pisztolyt a halántékomhoz.
Én szeretem a drága Horváth Rudolf Urat!!!
-
HoTaZo
őstag
-
dlaj
őstag
válasz #27070592 #5137 üzenetére
Pont ezt nem értem.
Itt van ez a csúcstechnika, tele érzékelőkkel, kamerákkal és ebben az esetben utasokkal is. Kiengedik az útra, és neki megy az első útjába kerülő vasdarabnak... Hát van még rajta mit fejleszteni. (Ennél még a Volvo-m is okosabb! )Ma vezetés közben azon gondolkodtam, hogy vajon a kamion sofőrje mikor kiszállt a koccanás után, mit mondhatott az utasoknak? Talán ezt?
Barmok, ennyien vagytok, mégsem tudtok figyelni!Aztán azon agyaltam, vajon a robotbusz készítő vállalat hogyan is készülhet fel az ilyen esetekre? Lehet a busz oldalán, a sofőr ablak alatt ez a felirat olvasható:
Tisztelt Hölgyem/Uram! Ha járműveink karamboloztak, kérem nyomja meg az itt látható zöld gombot, és mondja el operátorunknak a problémáját. Ha a balesetben a zöld gomb is megsérült, kérem hívja az alábbi számot: ...............(#5138) Somatom, Próbáltad a pótkocsit felemelni? Én múltkor pont így jártam. Hiába emeletem fel teljesen a traktor hátulját, leért a talp, nem tudtam feltekerni. Szerencsére a parkolóban volt még az egyik kollégám, tőle kértem segítséget.
Na most ez a szerelvény vízszintesen állt, de mondja a kollégám, hogy a könnyebb aláállás érdekében a leakasztást végzők leengedik a pótkocsik hátulját. Az én segítőm meg megnézte mi a szitu, hátrament, és kiemelte a pótkocsit. Már fel is lehetett tekerni a lábakat.Volt nekem tanulójáratom 4 hét is, de nem tanultam meg mindent. Szándékosan nem úgy írtam, hogy nem tanítottak meg mindent, mert erről nem az oktató tehet. Egyszerűen ha nem jön egy szituáció, arról nem fogok tudni, az oktatóm meg nem beszélt róla. (erről azért ő tehet)
Mindezt azért írom, mert (és az előbbi eset is alátámasztja) tegnap előtt gyönyörűen szétszaggattam a trepnit. Egy hirtelen mélyülő rámpára tolattam rá, és már a ráforduláskor megtört a szerelvény. A trepni és a pótkocsi eleje/alja összeért, ehhez jött a kanyarodás..... és hogy is mondjam, hát kár keletkezett. (majd bejelentem )
Az oktatóm mondta, hogy nagy bukkanó, nagy gödör esettén ki kell emelni, csak nem mutatta meg (pontosan), hogy hogyan is kell. Láttam én, hogy hova megyek le, és a műszerfalon lévő gombbal megemeltem én a húzót, de az semmit sem ért. Mikor aztán rászenvedtem az autót a rámpára, és nézem a lehetőségeket, akkor jövök rá, hogy a traktor szintezőjével kellett volna a hátulját megemelni.
Annyi mindent tanultam már a saját káromon, hogy lassan (nagyon lassan) tapasztalt kamionos leszek. )A Lidl meg a másik. Ma egész nap a lehetőségeket néztem, hol tudok bevásárolni. Nem sikerült. A sör a legfontosabb alapanyag, ha lenne. Ha lenne már nem halnék éhen, de most komolyan nincs mit enni és inni sem. Az előbb már őszibarack befőttet ettem, májkrémes kenyérrel!
Egész nap azzal biztattam magam, hogy nem baj, ha nincs bolt, majd megállók egy kúton. Legalább sör lesz. A kút előtt 20 kilométerrel jött a döbbenet: franciában vagyok, ott nincs a kutakon sör!
Azért, hogy ne essen le az alkoholszintem a májkrémes-befőttes kenyér után elmentem az étterembe, és 5.600 forintnak megfelelő euróért vettem egy 7.5 dl-es vöröset és egy literes Coca-t!Apropó, francia! Holnap mehetnék, mert elég a 24. Persze a csigazabálók pont holnap ünnepelnek valamit, kamionoknak kuss van. Az még hagyján, hogy így "unatkozok", de ezekben az esetekben csökkentett napidíj jár. Konkrétan még 15 ezer forintot is bukok.
-
Somatom
veterán
válasz #27070592 #5158 üzenetére
Fenét. Hosszú ideje most lett volna először olyan, hogy már pénteken megállhatok a 45 -ösre, nem kell még szombat hajnalban is beletolnom. De, még 45 -ös sem lesz, mert be kellett mennem szervízbe. De, legalább kisírtam egy akkucserét, hogy ne kelljen izgulni télen az indítás miatt. Reggel bemegyek a telephelyre, és megpróbálok engedélyeztetni gumicserét a húzó tengelyen, mert azzal sem szívesen futnék neki a télnek. Aztán még kb. 4,5 óra a waldshuti határig, és ami hétfőig marad, az lesz a hétvége. Ennyit a pihenésről. Fasza.
De szeretnék egy ilyen Teslaval bundáson utólérni valami lassú kamiont. Se jobbra, se balra nincs kilátás. Ezek a hosszú elejű kamionok egyébként is esélytelenek Európában a hosszkorlát miatt. Meg aztán a 800Km is vicc nemzetköziben.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
HoTaZo
őstag
válasz #27070592 #5287 üzenetére
Hey Man!
Na, ezen is túl vagyok, de semmi. Annyi már biztos, hogy a ventit nem blokkolja semmi.
Én is jól megizzadtam (mondhattad volna ezt délelőtt, fürdés előtt! ).
Persze a fújtató csatlakozása is szétment, indíthattam újra a vasat, azt is nemrég állítottam le.Erre a fránya blokkolásra kéne megoldás...
Mindenesetre, köszönöm a segítő szándékot!
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Somatom
veterán
válasz #27070592 #5342 üzenetére
Vásárolható Androidos IGO Truck? Pláne tabra? Én nem tudok ilyenről.
Én inkább maradok a 20 ropis célhardvernél, és veszek egy Tabot a médiához, amit nem gyötrök 0-24 -ben a szélvédőn. De, nem könnyű jó tabot találni. Valami Winest kéne átfaragni Linux/Android dualbootosra, de nehéz megtalálni a kompatibilis hardverösszeállításút.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz #27070592 #5413 üzenetére
Megoldottam. Ha már 2 Erzsiért iszok egy sört, akkor azt asztalnál teszem, nem a fülkében, egy cég üres parkolójában. Úgyhogy bennehagytam a hétfőmben 30Km -t, és betértem egy HOF -ba hétvégézni 16 -ért, amiből 14 lefogyasztható.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
dlaj
őstag
válasz #27070592 #5466 üzenetére
Persze, lehet újrahasznosítják. De így volt a legegyszerűbb és a leggyorsabb.
Ha az önindító szart volna be, biztos azt is cseréltek volna egy benzinkúton. Villamossági szerelőként tudom, hogy az is felújítható, bármilyen állapotban van is.
Az egész mutatványnak számomra az volt a legnagyobb haszna, hogy most már tudom, hogyan kell a fülkét billenteni. Még jó, hogy volt annyi eszem, hogy miután bejelentettem a hibát, megnéztem a gépkönyvbe. És nem akkor néztem bután, mikor a szaki mondta, hogy fogják hozzá. -
Zolás
addikt
válasz #27070592 #5537 üzenetére
A különbség az, hogy a mexikói dolgozni akar, a migri nem. És a mexikói nem akarja megerőszakolni a nőket, mert nem jár csadorban. A mexikói tisztességes életet akar, semmi többet. És hajlandó az alja munkát végezni érte.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
HoTaZo
őstag
válasz #27070592 #5537 üzenetére
A keleti cégekkel való ellenségeskedés még érthető is (habár egy régebbi, itt is leírt, svájci-olasz fuvarom is a ránk támaszkodó, rajtunk nyerészkedő de bennünket nem partnernek tekintő, nyugati szállítmányozók ékes példája). De a náluk dolgozó, lakó, esetleg adót is fizető alkalmazottakat miért is szekálják? Ha a cég nem talál Jürgent, Olafot, François-t, Giovannit ..., aki nem otthon hajlandó tölteni a hétvégéjét?
Szerintem meg, ez a migráns dolog valami, máshol nagyon (talán szándékosan) elcseszett dolognak az eredménye.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Zolás
addikt
válasz #27070592 #5539 üzenetére
Ne feltételezd, nem akar. A saját országában alanyi jogon jár a pénz, meg minden ilyesmi. Akkor mégis miért dolgozna?
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
HoTaZo
őstag
válasz #27070592 #5587 üzenetére
Megérteni nem nehéz, ott beleteszik az előírt anyagot és az embereket is szükségnek megfelelően alkalmazzák. Szeretnek is ott élni az emberek a zord időjárás ellenére.
Akkor ez a hóhelyzet csak a párizsiakat, meg azokat, akik, akik nincsenek hozzaszokva, lepte meg. Hofi szavaival: "A télre felkészültünk, csak a hóra nem számítottunk."
Ma reggel ½8-ra értem, majdnem, a lerakóhoz (tegnap este 5-6 helyett), de két körforgalommal előttük visszafordítottak, mondván, hogy majd déltől lehet behajtani. Fél 12-kor el is mentek, de egy kukkot nem szóltak egyik autóhoz se, akik az út mentén alltunk.
Simán még át is tudtam volna jönni a felrakóhoz s ma délelőtt útnak is indulhattam volna hazafelé. Még esélyem is lett volna, hogy a 45-öst otthon töltsem.
Ha e miatt is megbüntet valamelyik, akkor tényleg perelni kell! Abszolút se én se a cég nem hibás abban, hogy Párizs nincs felkészülve 13cm hóra és egy egész napom veszett el a várakozások miatt.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
dlaj
őstag
válasz #27070592 #5663 üzenetére
Én is egyedül szeretek lenni. Nem azért mert nem szeretem a társaságot, csak sajnos sokszor nem férnek el saját magamtól. Mindig pakolok valamit. Innen oda, onnan ide.
És igen, a DAF-ban van a legjobb helyen a kézifék kar, és a mosógép kapcsoló. Szerintem egyes gyártók már csak az egyediség vagy a tartás miatt ragaszkodnak az ő saját megoldásukhoz, holott nyilvánvaló, hogy amit csinál, az nem sofőrbarát. Szerintem a Volvo is csak dacból ragaszkodik a hülye rugós matracához! ☺️
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz #27070592 #5713 üzenetére
A rendszerünk zabálja az áramot? Rakjunk alá még két akkut! Ez aztán a megoldás. Optimalizálás helyett, erősebb hardver. Valahonnan ismerős a módszer.
Zolás:
Csirkeláb alatt a Mercire gondolsz? Két Actros -szal jártam, mindkettőben fullon kellett tolni a fűtést. Sztem ez a vizes fűtésrendszer nem nyerő ötlet.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
zsid
senior tag
válasz #27070592 #5715 üzenetére
A 24,0V az már lemerült állapot, a névleges rendszerfeszültség csak névlegesen 24 volt, valójában 25,4 - ha teljesen fel vannak töltve az akkuk.
Volt már 4 akksis rendszer több gyártónál is, ahol 2 akku felelt az indításért és 2 spirálcellás akku a kényelmi fogyasztókért, amik független rendszert alkottak. A Volvonál az a legnagyobb probléma, hogy a világ legegyszerűbb és legjobb akkutöltési mód helyett ők megpróbáltak csinálni egy jobbat ami nem sikerült.
Normál autóknál ( Scania,MAN,Iveco,MB ) a generátor diódahídja vezérli a töltést és amikor eléri a 25,4-6Voltot akkor leáll a töltéssel. Ha kell tölt, ha nem kell nem tölt.
A Volvo rendszerében kalibrálni kell az akkut, a Volvo kiszámolja mekkora lehet a kapacitása Ah-ban és ehhez állítja a töltőáramot és amikor a saját számítása szerint elérte a feltöltött állapotot akkor leáll a töltéssel. Nem értem miért hagytak ki egy sima feszfigyelő kontroll protokollt, ami ilyenkor lefutna és ha nincs meg a 25,4V akkor töltene tovább.
A Volvoval az a baj, hogy amint új korában berakod az akksit és elindítod, na onnantól kezdve sosem lesz az akku rendesen feltöltve
Aztán ehhez írtak egy mesét a kapacitásváltozás és a hőmérséklet függvényéről meg hasonló bullshitekről. Amik valós dolgok, de sehol nem okoznak problémát csak az ő okos rendszerükben. Ez a vedd ki a kulcsot, meg rádió állásban csak 2 órán át van áram és hasonlók ez valami agyf@sz. Egy vonórúddal kellene agyonverni azt aki kitalálta.
A 3 és 4 akksis rendszerekről már tavaly nyár óta van hír, már láttam képet a 4 akkus rendszerről még valamikor ősszel. Gyárilag beépítette a Volvo a 220V-os külső töltőt és az akkuregenerálót!Az előző munkahelyemen mi azért várakoztunk rendesen a vámon és a kikötőben és gondolkoztunk milyen rendszert kellene építeni, amivel keveset kellene járatni az autót és mégis jó lenne - pl bírna az állóklíma egy műszakot nappal is (mondjuk fekete autónál az halott ügy volt).
Ha a pótkocsira tettünk volna egy akkudobozt 2db 225-ös akkuval és átvezettük volna a töltést akkor a 4 akkuval már majdnem kihúztunk volna egy hétvégét indítás nélkül
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz #27070592 #5726 üzenetére
Nem tudom a Scania hogy mér, de ott csak feszültség kijelzés van. Leállított motornál nyilván az akkufesz van kiírva, az annyi amennyi. Járó motornál folyamatosan emelkedik a töltő(?)feszültség és amikor eléri a tartós 28,3-28,4 Voltot akkor van feltöltve az akku. Olyankor leállítás után hozza a stabil 25,5-7Voltot, de gond nélkül megy egész éjjel a kályha
Azt sem értem, hogy a Volvo hogy kalkulálja a töltőáramot. Van amikor csak annyit ír ki 1A a töltés, de ez most mihez képest 1 amper? Éjjel vezetés közben a két tompított bezabál 5A-t, a helyzetjelzők még vagy 2-t, a fűtés, a rádió, a sok ECU ( azt mesélik a Volvoban, hogy gyújtáson az összes ECU áramfelvétele valami tizen amper nagyságrendű) , tehát simán elkajál a rendszer 15-20A-t, de a töltés meg 1A. Akkor ez most a rendszer terhelésen felül 1A vagy összesen 1A?
<tRucKdriFteR>
-
Zolás
addikt
válasz #27070592 #5736 üzenetére
Én leadtam a mancit szervizbe, héten szabin vagyok, de már hívtak, hogy mi van az akksival. Ami már egy hónapja komám, az egyik döglött, leállítás után rögtön 23.4 a fesz, csak nem akarják cserélni, mert vissza lesz adva a kamion, hozunk ki egy újat.
Jó is este úgy lefeküdni, hogy reggel vagy indul vagy megszívtad 😀Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Zolás
addikt
válasz #27070592 #5743 üzenetére
Én ugyanúgy fűtöttem, ahogy illik. Ha ők tudnak róla és leszarják, majd fizetik a mentést ha oda kerül a sor.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Zolás
addikt
válasz #27070592 #5754 üzenetére
Azért elmehetnek a fenébe, azért megyek körbe, mert a 995-96 között nem mehetek el kamionnal, de ha a kettő közé érkezem, akkor minden rendben. Tipikus német szarjunkbele mentalitás.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
HoTaZo
őstag
válasz #27070592 #5754 üzenetére
Hát, nem fogom, de ez tényleg agyalágyult megoldás.
Azért választottam Salzburg felé vezető utat, nehogy megint úgy járjak, mint múltkor a B12-A94-es szakaszon. De, ha körbemegyek, akkor ugyanúgy beleszaladok a dugóba és bármely irányba haladva elfogy az időm.
Heilbronnból szokott fuvarunk lenni, onnan sima ügy Nürnberg felé, de ha már Stuttgart a felrakó, akkor már München az irány ott meg akkor jöhetek körbe.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
őstag
válasz #27070592 #5773 üzenetére
Péntek du.3-kor kezdtem, egy hét gyógyulás után. Ha mehetnék vasárnap, akkor csütörtökig csúszna a hetem. Most meg szombat estétől lesz egy csökkentettem már. Jövőhéten angolba kéne mennem, hogy kint vehessek ki 45-öst.
dlaj: Annak, amit megosztottál. Nem könyvjelzőzni akarom, hanem mint egy alkalmazást lehessen megnyitni a legfrissebbel.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Renault, Dacia topik
- Windows 10
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Torrent meghívó kunyeráló
- GTA V
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen