Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #27070592

    törölt tag

    válasz HoTaZo #5534 üzenetére

    Szerintem a németek annak nem örülnek a legfőképp, hogy a keleti fuvarozó cégek nem náluk fizetnek adót és járulékokat a sofőrök után.
    Ráadásul a fuvardíj is kiáramlik Németországból, amiből a keleti cégek munkabért fizetnek a sofőrnek. Amit aztán a sofőr szintén nem Németországban költ el, hanem általában otthon.
    Harmadrészt keleti cégek a legritkább esetben tankolnak német gázolajat, ez szintén nagy adóbevétel-kiesés.

    Egyedüli biztos bevételük eddig a magas útdíj volt.

    Igazából nem értek hozzá, nem vagyok közgazdász, de szerintem ez a nagyipari migránsimport nem véletlenül zajlik most is, és nem véletlenül húsz-harminc közötti fószerek jönnek döntő részben. Nem tudom hány ezer sofőr hiányzik a német gazdaságból, de ha ennek a hiánynak egy részét sikerül pótolni gyorstalpalókon képzett olcsón dolgozó migránsokkal, akik Németországban élnek, német cégnek dolgoznak, fizetnek adót, járulékot, áfát, lakbért stb., az sokkal jobban megéri a németeknek mint keleti cégekkel csináltatni ugyanazt a melót.

    Valami hasonló balhé zajlik az USA-ban is, már jó rég óta. Csak ott nem afrikai hanem mexikói "migránsokkal" akarják pótolni a sofőrhiányt.

Új hozzászólás Aktív témák