- iPhone topik
- Mobil flották
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Francia portréstúdió edzi a Honor AI-t
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
ma Megjelent az iOS 17.5.1, ami javítja a furcsa hibát, de az Apple hallgat a miértről és a hogyanról.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsid
senior tag
válasz #27070592 #5715 üzenetére
A 24,0V az már lemerült állapot, a névleges rendszerfeszültség csak névlegesen 24 volt, valójában 25,4 - ha teljesen fel vannak töltve az akkuk.
Volt már 4 akksis rendszer több gyártónál is, ahol 2 akku felelt az indításért és 2 spirálcellás akku a kényelmi fogyasztókért, amik független rendszert alkottak. A Volvonál az a legnagyobb probléma, hogy a világ legegyszerűbb és legjobb akkutöltési mód helyett ők megpróbáltak csinálni egy jobbat ami nem sikerült.
Normál autóknál ( Scania,MAN,Iveco,MB ) a generátor diódahídja vezérli a töltést és amikor eléri a 25,4-6Voltot akkor leáll a töltéssel. Ha kell tölt, ha nem kell nem tölt.
A Volvo rendszerében kalibrálni kell az akkut, a Volvo kiszámolja mekkora lehet a kapacitása Ah-ban és ehhez állítja a töltőáramot és amikor a saját számítása szerint elérte a feltöltött állapotot akkor leáll a töltéssel. Nem értem miért hagytak ki egy sima feszfigyelő kontroll protokollt, ami ilyenkor lefutna és ha nincs meg a 25,4V akkor töltene tovább.
A Volvoval az a baj, hogy amint új korában berakod az akksit és elindítod, na onnantól kezdve sosem lesz az akku rendesen feltöltve
Aztán ehhez írtak egy mesét a kapacitásváltozás és a hőmérséklet függvényéről meg hasonló bullshitekről. Amik valós dolgok, de sehol nem okoznak problémát csak az ő okos rendszerükben. Ez a vedd ki a kulcsot, meg rádió állásban csak 2 órán át van áram és hasonlók ez valami agyf@sz. Egy vonórúddal kellene agyonverni azt aki kitalálta.
A 3 és 4 akksis rendszerekről már tavaly nyár óta van hír, már láttam képet a 4 akkus rendszerről még valamikor ősszel. Gyárilag beépítette a Volvo a 220V-os külső töltőt és az akkuregenerálót!Az előző munkahelyemen mi azért várakoztunk rendesen a vámon és a kikötőben és gondolkoztunk milyen rendszert kellene építeni, amivel keveset kellene járatni az autót és mégis jó lenne - pl bírna az állóklíma egy műszakot nappal is (mondjuk fekete autónál az halott ügy volt).
Ha a pótkocsira tettünk volna egy akkudobozt 2db 225-ös akkuval és átvezettük volna a töltést akkor a 4 akkuval már majdnem kihúztunk volna egy hétvégét indítás nélkül
<tRucKdriFteR>
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest