- Mobil flották
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- iOS alkalmazások
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Yettel topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
Új hozzászólás Aktív témák
-
chop
őstag
Hat, ez nem jott be, penteken indul a turne.
-
HoTaZo
őstag
-
zsid
senior tag
Nevetünk, nevetünk pedig egyáltalán nem hülyeség. A gyártók minden járműnél mérik a légellenállást és pl az új Scaniák esetében a napellenző okozta többletet már százalékban mérik. Az új Actros kamerás tükrének felülete az tizede sincs a hagyományoshoz képest, holttere meg egyáltalán nincs - ami mondjuk az MP4 tükreíről igencsak nem mondható el, mert azok egy fél csuklósbuszt kitakarnak.
Nem techdemó, jön a többi gyártónál is idővel.
<tRucKdriFteR>
-
KAMELOT
titán
válasz Freiherr #9264 üzenetére
Nem csak az, hanem meg vagy szokva odanézel ki. Nekem sem kell ilyen xar főleg ha meghibásodik akkor meg nézhetsz a semmibe. Olcsóbb jobb a tükör. Érdekes máshol magasról tesznek a légellenálásra. Söfőr van szem előtt nem az, hogy egy 20x30cm tükör 0.1dcl csökkenti a fogyasztást.
Inkább a kabint csinálják nagyobbra és legyenek szépek a kamionok.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
#27070592
törölt tag
válasz KAMELOT #9265 üzenetére
Az MAN is simán megcsinálta hogy a tgxekről leszedték a szélvédő feletti műanyag napellenző siltet mert mérhető fogyasztás csökkentést okozott.
Lehet hogy egy sofőrt nem zavar a fogyasztás de egy cégtulajnak simán el lehet adni ezt a sztorit. Kiszámolja hogy az éves üzemanyag számlája kisebb lesz mondjuk két százalékkal, az mennyi lesz egy autóra évi 120ezer km futással, mennyi lesz a teljes járműparkra, kijön egy szép összeg. -
KAMELOT
titán
válasz #27070592 #9268 üzenetére
Kiszámolja csak a valóság egészen más. Hogy megy a kamion, dombos rész, pálya, bundesz, milyen a sofőr... stb. Valamivel tud számolni, csak megközelítés.
Usa-ban biztos kiszámolja mennyit fogyaszt a csőrös. Ugyan annyit mint az itteni kamionok.
Ez csak egy jó reklám, mintha valami újítás lenne a kamionon, hogy el tudják adni.
Akik meg lopni akarnak jól jön. Lefújja a kamerát és máris nem látsz semmitV1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Zolás
addikt
Mit szóltok a hírhez, amerikai sofőröket rúgnak ki nagy számban, és elvileg ez át fog jönni Európába is.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Zolás
addikt
válasz KAMELOT #9272 üzenetére
[link] Még csak itt találtam meg, de szerintem lesz ez még több helyen is.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
KAMELOT
titán
Ja! Ezt írtam korábban. Jön a boom.
Hozzá kell tenni. Kis helyi vállalatok, ahol a legtöbben hitelből vannak. Usa-ra cetítve 5100 édes kevés.
EU-ban ahol először érezhető lesz az a autóipar és szintén azok a cégek ahol (jóformán minden kis cég lízingel) hitelből van a finanszírozás.
Olyan cég mint ahol vagyok nincs gond. A kamionok mind saját tulajdonban vannak. Így a kamionok tiszta hasznot hoznak.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Zolás
addikt
válasz KAMELOT #9274 üzenetére
Nálunk csak bérautó van, a pótot megveszik, de a kamionokat nem. Remélem nem esik össze a cég. Bár épp le akarom cserélni.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
-
KAMELOT
titán
Azelőtt az volt, hogy 5 év majd a tied a kamion. Most a trend béreld a kamiont. Maga a vállalkozó hosszú távon rosszabbul jár ebben a helyzetben.
Ott az a st22lacika. Bérelte a kamiont egész hónapban ment és jó volt minden. Tisztán 3000€ maradt átlagban. Ahol dolgozott transcona 2600-2700€. Tehát +3-400€ nyakába vette az egész rizikót. van ám agy ott is.camelferr: sokat a légellenáláson már nem tudnak javítani.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Zolás
addikt
válasz KAMELOT #9277 üzenetére
Nem jár rosszul, minden szervíz ingyenes, míg össze nem töröd. A kinti mentés is ingyen van. Ha nincs meló, simán visszaadod a kamiont, nem marad a nyakadon. Lacika idióta, majdnem a feléből kijönne egy daf. Nagyjából kettőt bérelhetne a scania árán, és csak egy hülye rajongó kéne a másikra. Flottakedvezménnyel ki is jönne. Pótot meg ad a transkona.
Scania a legdrágább, megvenni és bérelni is. Neki kell a presztízs miatt. Ha két daffot bérelne, tudná mutatni, hogy mekkora májer, már alkalmazottja is van. Ehelyett bérel egy drága kamiont amit alig bír fenntartani.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
#27070592
törölt tag
válasz KAMELOT #9277 üzenetére
Hát igen, itt már csak százalékokról beszélünk ezeknél a csúnya lapospofájú európai vasaknál.
Sokkal jobb légellenállást a csőrös traktoroknál lehet elérni, de az Európában szóba sem kerül.Ha már szóba került: st22laci egy brandet épített magának, nem is rosszul szerintem. Gyakorlatilag országosan ismert a név, van egy rakás feliratkozó a yt-csatornáján, kezd már a videókkal is egyre jobban keresni. Nem sajnálom tőle, rengeteg idő és munka kellett hozzá hogy idáig eljusson.
-
veterán
válasz sityupityu #9238 üzenetére
Október 3-án megjött a kártya. Másodikán adta fel a Pénzjegynyomda ZRT elsőbbségivel ajánlottan, gondolom érezték, hogy sárosak már így is. Két napig voltam kártya nélkül. Az igényléstől számítva napra pontosan 5 hét kellet, hogy nálam legyen a másik kártya. Közben a közlekedés felügyeletnél megerősítették, hogy nem csak szóbeszéd az, hogy máshol is folyt a kártyagyártás, egészen pontosan Franciaországban. Volt olyan sofőr aki visszament hozzájuk mert nem merte használni a kártyáját mivel az a saját adatait tartalmazta, de francia volt. Én már magyar gyártásút kaptam.
szerk: Gondoltam megírom, hátha más is kerül ilyen cipőbe. Hallottam, hogy volt olyan akinek közel 2 hónapig nem volt kártyája.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Somatom
veterán
-
HoTaZo
őstag
Gyógyszer!
Ha lehet méz is.
Elő példa vagyok most. Spanyol utamról visszafelé, F.o.-ban péntek este lefekvéskor semmi bajom nem volt. Reggel némi köhögés, torokkaparás. Röpke 7órás vezetéssel jutottam el a hétfői felrakómhoz legközelebbi pályás parkolóhoz. A köztes pihenő alatt már be kellett vennem egy aszpirint, mézet. Estére még szarabbul lettem, neocitran, aszpirin, szopogatós cukorka, méz, szalonna (pálinkám nincs).
Ma hajnalra jobb, de még kúrálni fogom magamat.Biztos nem megfázás, valaki beteg után foghattam meg valamit egy boltban. Én próbálok nem menni emberek közé.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
KAMELOT
titán
Én szombat reggel 5-kor értem ide a STEF-hez franciába. Itt vagyok a cég előtt mellette mindjárt egy lidl. Tegnap be is ugrottam vettem 1-2 dolgot. Reggel 7.30-kor lerakás. Kb. 100m kell majd mennem reggel. Utána Pirmasens környékén rakok valami csokikat.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
őstag
Ajánlom a C-vitamin (aszkorbinsav) rendszeres fogyasztását! 30mg x testtömeg/nap. Nem egyszerre, hanem kb 1000 mg-ra elosztva, 2x, 3x. Én por formájában (100%-os) szedem. Nagyon erős az immunrendszer ellenálló képességének javítása. Mellette szükséges a rostok bevitele is, mert kell a C-Vitamin feldolgozásához a szervezetnek. 2 éve kezdtem és azóta nem tudtak sem a kollégáim, sem a családból senki megfertőzni. Előtte unokám 2 hetente rakta rám a köhögés, nátha minden formáját. A kollégáimtól is rendszeresen kaptam el mindent. Ha netán a munka közbeni izzadás során meghűlők, akkor 24 óra alatt rendbe jövök mindenféle extra gyógyszer nélkül, de ilyenkor a napi adagot másfélszeresére emelem. Jobbulást es jó egészséget kívánok mindenkinek!
Üdv: Mcrazy
-
zsid
senior tag
válasz #27070592 #9279 üzenetére
Aztá nah megnézed a tahográfos,561-es videóját akkor gyakorlatilag rádöbbensz, hogy teljesen fogalmatlan, összehord mindenféle hülyeséget. Röhögtek is rajta az interneten rendesen :D
Aztán az ilyen lesz vállalkozó, ahh ugyan
A pénzügyekről szóló videóját nem láttam - mondjuk a többit sem - de ismerőseim, többek között fuvarozók, cégtulajdonosok látták és többen egybehangzóan állították hogy amit ott levetít az nettó hülyeség.
Magát a brandépítést becsülöm, nem kis munka, azt jól csinálta. Bennem az vált ki ellenszenvet, hogy a mai világban egyre többen építenek brandet és a fele az tök hülye ahhoz amit csinál, eltorzítja a valóságot stb..<tRucKdriFteR>
-
KAMELOT
titán
Utánanéztem a YT, hogy mégis mivel mennyit keresnek.
Peter Plutax semmitmondó zongorás videóival havi 136k $ keres.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
HoTaZo
őstag
Köszi!
1½-2 éve nem voltam beteg, szoktam C-vitamint szedni, magnéziumot is. Ezt tuti, hogy valamihez nyúlással szedtem össze. De úgy vagyok vele, hogy alkalmanként nem baj, ha bejön egy ilyen, csak legyek túl rajta hamar.
Legutóbbit is egy "overdose" gyógyszerezéssel tudtam le egy hétvégi pihenő alatt.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
#27070592
törölt tag
Nagyjából ott tartunk most hogy tökmindegy miről csinálsz videókat, vagy egyáltalán értesz-e az adott témához, akár satuhülye is lehetsz hozzá. Pénzt azzal lehet keresni, ha sokan látják a videót, de főleg a közben nyomatott reklámokat. Lehet az a video akár arról is hogy pettyeset sz@rt a macskám reggel, jajjdejó..
Leszerződik az ember a YouTube-bal, kell legalább ezer feliratkozó és a cég minden ezer megtekintés után tejel három dolcsit, vagyis nagyjából megtekintésenként egy forintot.Emlékeztek a Malyka-Körtisz műbalhéra? A magyar youtube legnézettebb videoja a Belehalok című örökbecsű.. Eddig 61 milla megtekintésnél jár. Akkor mennyi az annyi? Hát.. az annyi..
A rossznyelvek szerint a balhé is csak azért kellett hogy növeljék a nézettségüket.ST22laci is kezd ott tartani, hogy napokat tölt el videózással, olyan témákkal ami épp az eszébe jut és úgy gondolja hogy sok embert érdekelhet, mert rájött hogy többet kereshet így mintha kivezetné a kétheti kilencven óráját. 150ezer feliratkozóból már meg lehet élni.
-
-
KAMELOT
titán
válasz #27070592 #9290 üzenetére
Jó kamionos videók után ott tart, hogy futni jár aztán arról csinál videót, meg minden másról.
Hozzá kell tenni, hogy ebből nem lesz nyugdíj. Neki is még kell dolgozni 20-25 évig és akkor még gyerek sincs.
YT csak kiegészítő forrás már ha van időd szórakozni ezzel.
Sajnos ott tart a világ ahogy írtad. Kisza... d magadat, felteszed, majd azt 10 millióan megnézikEszek, vezetek aztán alszok.
Miből van a sok baleset? Az illető nem pihente ki magát rendesen. Ennyi a titok.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
zsid
senior tag
-
HoTaZo
őstag
Sziasztok!
Tavaly már mutattam egy képet egy olasz felrakóhoz vezető útról. Ma ugyanahoz a céghez kellett mennem.
Szerencsére másik irányból jöttem most, így reméltem, hogy jobb úton mehetek. GPS elég nyakatekert utat tervezett, telefon már mást adott, de az autóra tervez. Ezért inkább megkérdeztem a kútra befutó rendőröket, hogy melyik a megfelelő út.
Hát... íme (38mp yt videó)
Vegülis, egy olyan kanyarhoz értem, ami bevehetetlen volt, ráadásul súlykorlátozás volt kamerával a kanyar utáni faluban. Ezt már az onnan jövő emberek mondták, akik a nem kis kerülővel járó, de szabályos útvonalat ajánlották.
De, hogy a rendőrök mi alapján küldtek arra, azt nem tudom.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
chop
őstag
A narracio csillagos otos :D :D
Teljesen bolondok ezek az olaszok amugy es kikeszitenek azzal, hogy 3 nemet vagy angol szot se tudnak. 2 nyelven folyekonyan beszelek, nemetul elmakogok es nem, ide ez nem eleg. Agyrem.
Most megyek a franciakhoz es nagyon felek, hogy ugyanez lesz.
-
#27070592
törölt tag
Franciáknál is cége válogatja. De ott inkább az a jellemző hogy nem hajlandó más nyelven megszólalni, csak akkor ha neki kell valami tőled és máshogy nem tudja közölni.
Akkor persze hogy beszél.. :D általában alapszintű angoluk van, iszonyat akcentussal, de a lényeg átjön.
Ugyanez igaz a francia rendőrre is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Hobby rádiós topik
- Mobil flották
- Politika
- Formula-1
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Horgász topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Microsoft Excel topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest