Hirdetés
Hirdetés
-
Bleach: Rebirth of Souls - Újabb karakter bemutató érkezett
gp A legújabb videó középpontjában nem más áll mint Kenpachi Zaraki.
-
Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
lo Működési elv:A gázkonvektorok szerves része a hőmérsékletérzékelő szonda. A szonda egy a termosztáthoz kapilláriscsővel...
-
Sportfülhallgató futott be a Nothingtól
ma A Nothing Ear (Open) a fülre akadó kampós dizájnt hozza, a márkára jellemző átlátszó borítással.
-
Mobilarena
iPhone felhasználók szakmai topikja
Kérek mindenkit, hogy a topikban kulturáltan kommunikáljunk: [link]
Archívum #1
Archívum #2
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fritz Teufel
addikt
válasz Sev!er #277624 üzenetére
Ami most a Foxconnál megy...
Gixxer88: Lehet, hogy éppen a Final QC volt a soros a tüntetésen, nem volt idejük átnézni.
Egyébként a gyári munkásokkal vagyok. A Foxconnal már régen szakítani kellett volna.
[ Szerkesztve ]
Asus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Apple iPhone 13, Apple Watch Ultra, PocketBook Touch HD 2
-
HARDVERAPRÓD
válasz Sev!er #277624 üzenetére
Látom
Véleményem szerint ez cserélniük kellene, vagy legalább is visszadni a pénzt. egyértelmű, hogy nem felhasználói hiba, hiszen nem a fólia alatt van, vagyis nincs is rajra, mert ugye azt mondtad, hogy te bontottad ki otthon. (amit ugyancsak nem értek, hisz neki kötelessége lenne kibontani, pont az ilyenke miatt), de itt már csak a szám jár.
szóval véleményem szerint vidd vissza "picit légy rámanős, határozott", de persze kultúráltan. Kérd az otteni vezetőt stb, meg a panaszkönyv/fogyvédelem szavak a végén csodákra képesek, ha más más nincs -
Sev!er
aktív tag
válasz Sev!er #277624 üzenetére
Sziasztok!
Hozzáértő segítséget szeretnék kérni. 11.25-én átvettem a telekom üzletében egy 14 pro maxot, amelyet csak otthon bontottam ki és akkor láttam, hogy gyári hibás a készülék (erről képet találtok az eredeti hozzászólásomra, amire most válaszolok). Még aznap leadtam a telekomban, kérve a 3 napos cserét. A vásárlástól elállni ugye nem is tudtam, mivel nem neten rendeltem, hiába vagyok még most is benne a 14 napoban. Ők akkor elvették a készüléket, melyről természetesen jegyzőkönyv is készült, feltüntetve, hogy 3 napos cseregaranciával élnék, ugyanis nem akartam egy még általam be sem kapcsolt készüléket, aznap már kijelzőcserével garanciáztatni. Itt azt mondták nekem, hogy ilyen esetben is doboz nélkül veszik el a készüléket és majd a készhez kapott telefon egy új készülék lesz, új IMEI számmal, amiről majd kapok egy munkalapot, hogy az előző imei szám helyett ezt fogom használni.
A telefont a tegnapi nap hozta az MPL. Kibontva láttam, hogy a hiba megszűnt, viszont nem cserélték a telefont, hanem ugyanazt az IMEI számos telefont kaptam vissza. A TMX-be küldték (holott nekem telefonon az egyik ügyintéző azt mondta, hogy már Ausztriában van a hivatalos applenél) és a visszakapott telefonhoz mellékelték a munkalapot, miszerint az elvégzett javítás mezőben a következők szerepeltek:
Elvégzett szolgáltatások: J-TAG használata, szoftverfejlesztés
Munka kategóriák: Software feltöltésTehát bele sem írták, hogy kijelzőt cseréltek volna vagy bármi, csak szoftveres javítások történtek az elmondásuk szerint.
Egyből hívtam a telekomot de ők nem tudtak segíteni, aztán az applehöz irányitottak, velük is beszéltek 1-2 órát, azok azt mondták, hogy ez a telekom sara, megint hívtam a telekomot majd azt mondták, hogy vigyem be az üzletbe megint és kérjem a cserét.
Na ma bementem, az ügyintéző nagyon rendes volt és megértette a problémát, egyből a Telekom székházba, a VIP szervizbe akart küldeni, hogy még a mai napon kicserélik a készüléket, amint szólnak, hogy mehetek érte.
Aztán felhívott egy 1 óra múlva, hogy mégsem fogják kicserélni, mert nem olyan hiba szerintük ami miatt ne lehetne használni a telefont (ő pl. azt hozta példának, hogy ha mondjuk nem lehetne tölteni)
Ekkor megemlítettem ismét a fogyasztóvédelmet és az erre vonatkozó jogszabályokat majd azt mondta, hogy menjek vissza az üzletbe és annyit tudnak, tenni, hogy megint visszaküldik a szervizbe, hogy ez a készülék javítva lett és nem cserélve, hátha ezúttal cserélik.
Megint leadtam a telefont, megint írtak egy jegyzőkönyvet, miszerint én 3 napos cserét kértem és csak javították.
Kértem egy reklamációs adatlapot, ahol röviden összefoglalva leírta, hogy mi is történt és hogy ők nem tudják nekem kicserélni a telefont.
Most várom, hogy milyen telefont kapok majd vissza aztán meglátjuk.
Valakinek, valamilyen ötlet?
Előre is köszönöm és bocsi a wall of text miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
lugosi
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Még egyszer kérek mindenkit hogy a rendelésekkel, szállítással kapcsolatos hsz-eket tegyétek már offba legyetek szívesek.
Hirdetés
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Lexus, Toyota topik
- EAFC 25
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- iPhone topik
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Apple notebookok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen