- Netfone
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Huawei P20 Lite - friss forma, régi vas
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mobilhasználat külföldön
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
Kicsit később indul a The Rogue Prince of Persia korai hozzáférése
gp A pontos dátumot a következő hétfői napon jelentik meg a készítők.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolynet
addikt
-
gaga1
tag
válasz DeathAdder #31787 üzenetére
Hu,neked aztan megvan a velemenyed roluk
Szelvedojavitas,lampapolirozas,autoalkatreszek
-
Snoop-y
veterán
válasz DeathAdder #31798 üzenetére
De egy DC2 motort csak egyszer kell beleapplikalni normalisan. Onnantol olyan lesz mint a gyari
Nem kell se tengely se mas szelep se semmi...
Nah ne csak offoljak allandoan nesztek egy Honda
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #31798 üzenetére
Hamarabb tennék bele egy B18C6-ot mint egy B20-at.
Szeretem pörgetni, a B20-akat meg hosszabb távon nyelezni nem lehet, pl egy pályanapon nem lehet végig forgatni, ledadogtatni, azt nem szeresse.Jövő héten bejelentkezek programozásra.
Life is too short to stay stock!
-
Snoop-y
veterán
válasz DeathAdder #31801 üzenetére
Tegnap voltunk kirandulni baratokkal.
Nemreg vettek az AccordotNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
EQMontoya
veterán
válasz DeathAdder #31837 üzenetére
Nem eszik sokkal többet, mint egy normál két literes benzines. Mondjuk fél literrel, az is inkább a rövidebb váltó miatt.
Viszont ritka egy igénytelen állat, beindítod, és megy, szóval hajrá.Same rules apply!
-
bbubby00
őstag
válasz DeathAdder #31855 üzenetére
Szerintem teljesen elképzelhető...!
Hisz a coca-cola is más ízű amcsiban... sőt próbálj ki egy Marlborot. Gyár és gyár között is van különbség, hisz ha ugyan az a összetevő ugyan olyan mennyiségben, akkor is el fog térni, mert lehet más beszállítótól kapja a hozzávaló alapanyagokat. Ez akkor lenne egységes, ha MINDENHOVA UGYAN AZ AZ ALAPANYAG is kerülne, viszont, akkor sokkal drágább is lenne az előállítása.
Lehet, hogy minőségben nem lesz köztük különbség, mert ugyan olyan géppel tesztelik le... Ezt nem tudom...Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #31855 üzenetére
Van egy ACEA és/vagy API teljesítmény szerinti minősítő besorolás. Ha azoknak, és az olajokra vonatkozó alapvető előírásoknak megfelelnek, a viszkozitásuk előírt teljesítménye laboratóriumi körülmények között a tűrésmezőn belül vannak, akkor elvileg semmi nem akadályozza meg a gyártókat, hogy más összetételű olajat gyártsanak két különböző gyárban.
A globalizált és multinacionális világban 10 különböző gyárban 10 különböző terméket is találhatsz, amik papíron ugyanazok, a rájuk vonatkozó előírásoknak megfelelnek, mégsem egyformák.
Nem biztos, hogy egyik jobb, másik rosszabb, de más.Namost ha az autógyár a motorra vonatkozóan elegendőnek tartják az adott ACEA/API/SAE besorolási követelményeket, akkor nincs mit tenni, szigorúbb előírás hiányában mindkét(vagy sok) féle olaj megfelelő kell, hogy legyen az adott motorba.
A garanciaidőn belül a megfelelő anyagokkal, megfelelő rendszerességgel karbantartott, és előírás szerint használt motor nem adhatja meg magát a motorolaj miatt.
Azon felül pedig már senki semmilyen felelősséget nem vállal.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
válasz DeathAdder #31880 üzenetére
Szerinted én így terveztem? Az volt a terv, hogy alacsonyabb lesz, erre kicserélem a rugókat és ugyan olyan Ha nem történik semmi néhány héten belül, akkor jöhet az eibach sportline
-
nagyúr
válasz DeathAdder #31896 üzenetére
Hubassz, most nézem, ez jó drága cucc 4L 20k. Én a sustinánál nem akarok drágább olajat venni, bár szerintem az 1.4-be nem is kell
Erről mit gondoltok?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz DeathAdder #31898 üzenetére
Akkor nálad 50k egy olajcsere?
Igazából én meg vagyok elégedve a sustinával is, picit csipegeti, 7500km alatt a skála alsó harmadába került, épp most töltöttem rá egy picit Viszont ami nem tetszik, az a színe, elég fekete. A kérdés tehát adott, sustina vagy 8100? Pro-kontra?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz DeathAdder #31900 üzenetére
Hja úgy más
közben gugliztam:
"the rest<8100=sustina<300v
I dont think you can go wrong with this or 8100 or sustina for DD, or light racing, but they are fuel economy oils, not for racing really"
Ha meleg motornál néha elrúgom tiltásig, gondolom ezek is bírják Bár arra pl. kíváncsi lennék, hogy ha abszolút csak kis fordulaton (3000 alatt) használtam volna végig akkor is fogyott volna 7500km alatt az olajból?
-
nagyúr
válasz DeathAdder #31902 üzenetére
A fene tudja, hogy milyen kategória a sustina. Van aki azt mondja verseny, van aki utcainak titulálja. Viszont azt is mondják az okosok, hogy ha csipegeti az olajat, az nem baj, vagyis hogy attól nem rossz egy olaj. Bár kétség kívül jobb lenne, ha nem enné és nem kéne nézegetni a szintet
-
demars
addikt
válasz DeathAdder #31898 üzenetére
Én is 8100 xcresst használok. Nem eszi, bár ezekben ezekben a téli hónapokban nem is nyomom neki.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
nagyúr
válasz DeathAdder #31905 üzenetére
Azt pl. nem tudom, hogy milyen állapotban van a motorom, lehet belül van egy kis lerakódás és az színezi el az olajat?
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #31909 üzenetére
A Civicben R18A (140Le) van 110 000 km. Nagyon vegyes üzemben van használva. Gyakorlatilag 0 km-es kora óta fogyott benne az olaj, erre a figyelmet is felhívták vásárláskor. Azóta is fogy az olaj, de nem jobban, mint 110 000 km-el ezelőtt. Ugyanakkor a fogyasztása eleinte 6,1-6,3 volt, most jelenleg 5,9. Akkor kopott a motor, vagy rosszabb, mint volt?
Továbbá: az első km óta kormos a kipufogóvég belseje. Akkor is kormos, ha sokat pörgetem, és akkor is, ha alacsony fordulatokon használom. Okoz ez gondot? Nem. Többet fogyaszt? Nem. Jobban eszi az olajat? Nem. Füstöl, kormol? Nem.
Az első olajcsere óta minden cserekor bitumenfekete olajat engednek le belőle. Probléma ez? Nem. Távozik a motorból a szennyeződés a leeresztéssel? Ha jó az olaj, igen. A kormosodás és a fekete olaj összefüggnek? Valószínű. Teszi az olaj a dolgát? Igen. Látni lerakódást a szelepfedél alatt? Nem.
Csökkent a teljesítmény? Nem. Többet fogyaszt? Nem.
Van ugyanakkor egy City L13A (83Le), kb. 38 000 km-el. Ritkábban van használva, de ez is vegyes üzemben. Szinte sosem fogyott benne az olaj, a fogyasztása 5,3 - 5,6 körül volt, most 5,0 - 5,2 között lehet tartani.
Az első km óta, a mai napig fémtiszta a kipufogóvég belseje. Az utca porából van benne ami beverődik hátulról. Volt, hogy keveset ment, volt, hogy pályán 300 km-t 145-el. Sosem volt kormos. Az olajcseréknél általában sötétbarna az olaj, ha nem is áttetsző, de sokkal tisztább.Az első motor egy i-vtec motor, elektronikus programozás szerint változó szelepvezérléssel, a második egy i-dsi elektronikus program szerint változó gyújtásvezérléssel hengerenként 2 gyújtógyertyával. Mindkettőt nagyjából ugyanazok használják, nagyon hasonló körülmények között, ugyanolyan olajjal, és többnyire ugyanolyan benzinnel.
Lehet tehát bármilyen következtetést ezek alapján levonni az olaj minőségére(+színére, +fogyására) vonatkoztatva? Aligha...
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #31919 üzenetére
Nekem a jelenlegi az első Hondám, ami nem eszi az olajat, pedig volt már pár.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #31919 üzenetére
Az első bekezdésre nem tudok mit írni, mert azt 100%-ra nem tudom pontosan, hogy a 2008 előtti modelleknél hajszálra ugyanezt a motort gyártották-e. A nagyon kisszámú statisztikám szerint nem feltétlenül, ugyanis. Az előző munkahelyemen van egy ugyanolyan 1.8 ES sedan, mint a miénk, és az is 2006-os gyártás. Viszont elég sok dologban különbözik, ami csak akkor észrevehető, ha hosszabb időn át vezeti őket az ember. Nem térnék ki mindre, de 2008 év elején váltottak át. Kb., nagyjából beülve felismerhető, mert a "ráncfelvarrottakban" nem világít a vészvillogó gombja, és már gyárilag VSA van mindben(kikapcsoló gombbal).
Hogy a motorban változtattak-e valamin, nem tudom. Ez lehet egy indok a különbségre.
Az UFO-sedan különbség elvileg a motort nem érinti, csak a gyártási év(széria)A legelső évben a gyári 0W20 volt benne. A második évben Mobil1 0W30 ment bele, utána 2 éven át Castrol Edge Sport(később FST) 0W40, most pedig már 2. éve Mobil1 0W40.
A kéntartalom leginkább akkor érdekes, ha elsavasodik a cucc...üzemanyagnál meg a kéndioxid miatt.
Én az olaj színéből nem vonnék le következtetést, de azt se mondom, hogy az a jó, ha gyári színű leeresztve, meg azt se, ha sötét. Májusban esküszöm fogok egy fehér poharat, és mintát veszek a leengedett olajból is, meg a gyári flakonból kiöntöttből is, és lefotózom napfényben fehéregyensúlyra ügyelve. Aztán majd elemezgetheti mindenki
Amúgy amit beleöntök is sötétebb sárga, tehát ezek szerint én onnan indulok, ameddig neked sötétedik.
A korom megjelenése nálam a kipufogóban biztos, hogy az olajban is sötétedést okoz. Gyanítom neked a kipufogóban sincs semmi korom.
És végezetül. Ha most kimérnénk a teljesítményét, meg a fogyasztását az említett 2007-es ufónak, meg az enyémnek, és nem lenne különbség, és az enyém mégis fogyaszt, amaz meg nem, akkor mi lenne a konzekvencia?Aláírás (nem kötelező megadni)
-
demars
addikt
válasz DeathAdder #31919 üzenetére
Úgy gondolom az a jó, ha az olaj megköti a keletkezett piszkot, kormot, különböző égéskor belekerülő kicsapódott szennyeződéseket.Az a lényeg, hogy az olajban maradjon... leüllepszik az aljára a sűrűbb rész (olaj sár), a lebegő rész színezi el az olajat. Ezt látjuk leeresztéskor. Bár ez csak az én gondolat menetem.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #31925 üzenetére
A nívópálcán nem mérvadó, pláne a rikító narancssárga pálcán, de egy csepp olajat törölj bele fehér papírtörlőbe, és annak nézd a színét. Amikor viszont engedik le, igencsak feketének látszik az.
Ha egy motorban olyan kompressziógyűrűket és olajlehúzógyűrűt használnak, ami kevésbé van nekifeszítve a henger falának, vagy úgy is ismerjük, hogy alacsony palástnyomású gyűrű, azok a gyűrűk sokkal kisebb súrlódási ellenállást fejtenek ki a hengerben való mozgás során. Ugye ideális esetben csak a gyűrűk érnek a henger falához, a dugattyú nem, azaz a gyűrűk adják a dugattyúmozgás legnagyobb(tulajdonképp egyetlen) súrlódási ellenállását, fajlagos veszteségét. (Az átalakításnál a csapágypersely-csapágycsésze súrlódástól tekintsünk most el, egyrészt mert az nem a dugattyúnál keletkezik, vagyis külön kell vizsgálni, másrészt az megfelelő hőmérsékleten és olajjal ugye megfelelő viszkozitású olajfilmen úszik, vagyis teljes folyadéksúrlódásnak kellene lennie, nyilván nem így van, de ez mellékes most)
Namost a csökkentett sugárirányú nyomás jelentősen kisebb súrlódást eredményez, ergo a dugattyú, vagyis az egész motor hatásfoka javul, a fajlagos teljesítménye nő, a veszteségei csökkennek, a fogyasztása csökken.
Azonban a mérlegnek két karja van. A kisebb palástnyomás jellemzően sokkal kevésbé tudja lehúzni a gyűrűkkel az olajat a hengerfalról, tehát sokkal nagyobb mennyiségű olaj (vastagabb réteg) marad a hengerfalon, miután lefelé elhagyta azt a gyűrűsor, és az égéskor bizony ennek az olajnak egy jó része elég, majd a kipufogószelepen távozik. Valójában a szívó-, 'sűrítő'-, expanziós ütemekben megvan az olajfilm a hengerfalon, az expanziós (égés) ütemben lefelé mozgás során ennek egy része elég. Tehát a kipufogás ütemben a legkevésbé kent a hengerfal.
Mivel az olajfilm vastagabb, az égés során több olaj ég el. Mivel a motor nem az olaj, hanem a benzin-levegő keverék ideális égésére van tervezve, a sokkal rosszabbul égő olaj csak inkább megkormolódik, azaz a tökéletlen égés során koromrészecskékké válik, ami kipufogva szépen megjelenik a kipufogórendszerben, egész a cső végéig bezárólag.
Ugyanez a korom részben megtapad a hengerfalon, és csak a következő 3 ütem során távozik, mégpedig jellemzően a lehúzó irányban hatékony gyűrűk munkájaképp lefelé, az olajteknő irányába.Tehát: Nem véletlenül fogyasztanak fajlagosan annyira jól azon motorok, amelyek ily módon eszik az olajat, és nem véletlenül nem a kocsi alján van pl. nekem is a katalizátor, hanem gyakorlatilag a leömlőn, ahol a legforróbb a gáz. Így hatékony, már az üzem legelején is, és ugye teszi a dolgát a környezetvédelmi előírásoknak megfelelve, a koromtartalom ellenére.
Szorosabb gyűrűvel kevesebb olaj marad fenn, és ég el, tehát kevesebb fogy, de nagyobb a súrlódási veszteség, tehát több benzint fog fogyasztani a motor azonos teljesítményhez.Más: Ha a sajnos még nagyon kiforratlan Ex-Link motor elterjedne, még jobban csökkenthető lenne a súrlódási veszteség a hajtórúd (hajtókar) két holtpont közötti ütemében félúton a henger tengelyével bezárt kisebb szöge miatt mondjuk kifejezetten az expanziós ütemben, ahol a legkisebb veszteségre kellene törekedni.
Szólj ha valami nem világos, itt már elkalandoztam kicsitAláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #31964 üzenetére
5-6 ezer?
Versenyolajat max 1000 km után sürgősen le kell cserélni. Illetve lehetőleg minden verseny után....Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #31972 üzenetére
Akkor meg minek a versenyolaj? Ahhoz már 105-ös benzin is illene..
Egyébként fingom nincs mitől verseny ez az olaj, mikor grammra hozza a szokásos 5W40-es olajok adatait, hacsak azért nem, mert hiányzik belőle minden adalék ami a hosszútávú öregedést, nyírást csökkenti... Ergo valóban nagyon hamar cserélni kell, függetlenül attól, hogy nem versenykörülmények vannak. Az öregedésgátló csak egy adalék, a nyírással szembeni egy másik. Nem véletlenül írnak adott időperiódusokat is olajcserére, nemcsak km-t. Ha nincs öregedésgátló, akor azt használattól függetlenül cserélni kell jó sűrűn. Különben simán lehet, hogy 10000 km vagy 1 év után már majdnem vízszerű lötty lötyög a teknőben.
Szóval akinek van pénze ilyen olajra, cserélgesse bátran, sűrűn, nehogy a csapágyak megköszönjék az adalékhiányt.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
runner 125
nagyúr
válasz DeathAdder #31964 üzenetére
Mármint h a Sustina-t 10.000-ig nem cseréltetem le?
A flakonján elég jól ki van emelve emlékeim szerint h a teljesítménye akár hosszabb csereperiódust is lehetővé tesz, a 10.000-rel még csak nem maxolom ki.. , főleg h rövid távokon, pár perces járással nem fut.A Motul-t h fogod cserélni?
>>>W!nman*
Az étolaj működik. Beecseteled, vársz 3-4 órát, addig szépen felszívja az olajat majd benzines ronggyal át kell törölni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #31975 üzenetére
Eneos
SAE viscosity grade 5W-40
Density (20°C), g/cm3 0.850
Kinematic viscosity (40°C), mm2/s 85.2
(100°C), mm2/s 14.0
Viscosity index 170Motul 300V
Viscosity grade SAE 5W-40
Density at 20°C (68°F) 0.860
Viscosity at 40°C (104°F) 81.8 mm²/s
Viscosity at 100°C (212°F) 13.6 mm²/s
Viscosity Index 174Mobil 1 0W-40
Viscosity, cSt (ASTM D445)
@ 40º C 75
@ 100º C 13.5
Viscosity Index 185Akkor most melyik a legjobb a 3 közül?
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
runner 125
nagyúr
válasz DeathAdder #32074 üzenetére
Értem, így világos.
Épp 1-2 napja írtam neki én is, de még csak részint válaszolt.
Hívjad fel szerintem nyugodtan, majd azt teszem én is, csak qva sok dolgom van a héten.NoLF
HR-V-n ilyen sosenemvót'.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz DeathAdder #32074 üzenetére
Ma ilyen kioktatós, leqrós napom volt, egész jól ment. Úgyhogy ráírtam igyekezzen, mert ez így nem faxa.
Rögtön jött az ár, könnyen lehet h mindjárt neked is."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tegla80
addikt
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #32089 üzenetére
Ha a japancars.ru-n sem találod, akkor valószínűleg külön nem rendelhető.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
DeathAdder
veterán
válasz DeathAdder #32105 üzenetére
Na Hondának egy újabb pacsi, ugyanis csak csonkállványostól lehet cserélni azt a b@szott gömbfejet
Elmennek a...... -
Tegla80
addikt
válasz DeathAdder #32105 üzenetére
Szia
Nemtom helyileg hol vagy,de Pécs mellett tudok szerelot aki ki es bepreseli azt a nyamvadt gombfejet.
Kerekagybol lefele kiallot (ez kell neked is) siman cserelt nalam 4et,Prelude 3gen 4ws nel ,
Nemtom talaltal e ra boltot aki hozna,de Pécsit azt is mondok.....(nekem spec ~20e volt elore es ~24e hatra/db "555 Sankei Industry..."tol . Kb ~270e km-t birt ki a gyari amugy. )
Szoval cserelheto....(minden gombfejet,szilentet csereltunk nalam,igy sokat nezelodtem es koltottem annak idejen a temaban....par kep,ha szabad.)[ Szerkesztve ]
Sony® & PlayStation®
-
bbubby00
őstag
válasz DeathAdder #32148 üzenetére
Kicsit nyomattam neki, vissza3 90nél, majd 140nél elvettem a gázt, durrant egyet és ennyi... itt van pár kép
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #32179 üzenetére
Ebből számomra semmi sem derül ki hogy mi is volt.
Lehet asszociálni 1-2 dologra, de azért leírhatnád mit látott tünde szemed.Life is too short to stay stock!
-
nagyúr
válasz DeathAdder #32184 üzenetére
Múltkor viccesen meg is jegyeztem az egyik FB Honda csoportban hogy én lassan meghúzhatom magam mert nem tuningolom a gépet hanem gyáriasítom.
Ott is akad pár "gyöngyszem" az egyiknek nem is olyan rég vették el a forgalmiját mert nem ment át a szigorított műszakin. Mondjuk amilyen gép volt azon csodálkoztam hogy csak akkor küldték ilyenre...Més que un club!
-
nagyúr
válasz DeathAdder #32203 üzenetére
Vannak korrekt és szép tuning darabok is csak sajnos baromi ritkák. A legtöbb ember arra megy rá hogy kis pénzből baromi látványos legyen a gépe ami sajnos legtöbbször irtózatos szörnyeket szül.
Azért a minőségi tuning nem a kispénzűeknek való.Més que un club!
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #32293 üzenetére
Láncossal nincs tapasztalatom, de egy jó nevű utángyártottal szerintem nem szabad, hogy baj legyen.
xcbiker: Nipparts nem drága, de jó minőségű.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
demars
addikt
válasz DeathAdder #32315 üzenetére
Most beszéltem öcsémmel! Ő szerinte cserélni kell vezetőt is, mert erősen kopik az is! Úgy is meg lesz bontva, akkor érdemes!
Winner_hun és runner 125: Köszi. Nem éreztem rajta semmi furát (rázás, cikázás), akkor feleslegesen nem dobok ki pénzt!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #32315 üzenetére
Minek akarsz vezérlést cserélni? Vált a vtec 5800nál? Check engine ég? Csörögsz alapjáraton? Gyárilag 320e km a kifutási ideje.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #32315 üzenetére
Ha a vezetőket is cserélnéd, akkor már ez sem olyan rossz ajánlat: [link]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #32323 üzenetére
Na akkor szépen sorjában:
Ha megvan nyúlva a láncod, észre fogod venni, szakadni az életbe nem fog, amúgy nem alapjáraton, hanem kb 2000-es fordulatig a feszítő feszít és nem a megnövekedett olajnyomás.
Többen szedtek szét k20-at, accordokat, ep3-akat 200 környékén, senkinek sem kellett hozzányúlni a vezérléshez, accordokhoz abszolút nem, ep3 is simán elmegy 200 felettit, akkor ott valami nagy gáz van a motorban, ha egyenetlenül jár, nekem mindkét k20-am gyönyörűen duruzsolt a b16 motorom után.
K20 lánc abszolút nem szakad amúgy, ha nyúlott a lánc, a vtec váltás vagy csúszik, vagy nem teljes, vagy meg sem történik, mert a vezérműtengely bütykei a laza lánc miatt később kerülnének vtec váltásba, csúszna az egész, vagy meg sem történik. Sárga lámpa is világít állítólag, ha cserés, és még olyankor nincs hangja sem!nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
nagyúr
válasz DeathAdder #32334 üzenetére
Mikor 1,5 hete elhoztam szerelőtől ő is megdícsérte hogy mennyire szépen jár a gép pedig azért van már benne pár km.
Més que un club!
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #32334 üzenetére
Pont a vti motorok nem járnak szépen, többet is láttam, hallottam, egyenletlenül járt több is és mivel a b16-ok motortartó bakjai nagyon gyengék, még mozog is rendesen, k20-ak, amiket néztem, sokkal szebben járnak és meg sem mozdul a helyéről. Nekem ez a tapasztalatom.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #32343 üzenetére
Minimális locsolkodás volt, pedig anno Szegeden mennyi helyre kellett menni.
Life is too short to stay stock!
-
gaga1
tag
válasz DeathAdder #32370 üzenetére
47 kg zene az egy torpe duett
Legalabb enni adtal nekik?Szelvedojavitas,lampapolirozas,autoalkatreszek
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #32376 üzenetére
Jah, nem vagyok Szegeden és nem is tudom mikor megyek arra, de azért sztem 1hónapon belül arra vetődök, majd rád írok.
Life is too short to stay stock!
-
nagyúr
válasz DeathAdder #32393 üzenetére
Közben beszéltem a szerelőmmel is. Fékolaj nem folyt el, valószínűleg a kézifék beállításakor túl közel került a fékbetét a dobhoz, most a melegben az intenzív használat hatására felpuffadt a betét, felforrt a fékolaj és levegős lett a rendszer. Holnap reggel ránéznek, remélhetőleg csak át kell állítani.
-
>>>W!nman*
tag
válasz DeathAdder #32370 üzenetére
Szia!
Nekem 1700-2000között zörög valami.. Gpndolom a hővédőlemez. Próbáltam már megszűntetni, de akna nélkül... De hamarosan megyek Imihez, meglátjuk...
Vki talasztalt már ilyesmit? -
demars
addikt
válasz DeathAdder #32450 üzenetére
Majd berendelek valamit én is... csak most megyek gumishoz (szerdán) előtte le akarom szedni amit tudok. A kisebb foltokkal nincs gond... most megnéztem ismét, szépen "megfolytak", de van akkora kátrány csomó is amiben még sztem bazalt darab is van... előző tulaj egyszer sem pucolta le, én ősszel úgy tettem el, hogy lesikáltam, szép fehér lett a belső rész is, de a kátrányra nem maradt isőm... télen nem volt kedvem ( nincs helyem... )
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
bbubby00
őstag
válasz DeathAdder #32487 üzenetére
Elég randa... mintha mind a 7törpe ráve... Na mind1, szterintem próbáld meg a benzin, higgító, vanish szappan vagy valami kombót. Ha nem megy áztasd be és próbáld még1x. Jobb ötletem nincs nekem sem. Esetleg háziszappan.
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
EQMontoya
veterán
válasz DeathAdder #32487 üzenetére
Osztán a limitált szőnyegszett belemegy az autóba rendesen? Mert ha igen, akkor mégsem JDM.
Same rules apply!
-
LógaGéza
addikt
válasz DeathAdder #32490 üzenetére
Volt FB-s csoportban valaki, aki árult méretpontos szőnyegeket, nem is horror áron, hímzéssel, anélkül, sok variációban. Én is gondolkodtam, hogy vásárlok, ugyanis nekem hátul nem a gyári van, és fel kell hajtani...
Ha érdekel, megkereshetem ki volt"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest