Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
- Huawei P50 Pro - emlékkép
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
Hirdetés
-
Megérkezett a Crucial P310 SSD M.2 2280-as kiadása
ph A PlayStation 5-tel is kompatibilis, költséghatékonyságra fókuszáló tároló olvasásban hozza a 7 GB/s körüli szintet.
-
Netflixesedik a YouTube, AI gyárt rá videót
it Egy rakás újdonsággal frissít a YouTube, amelyre a videókat immáron évadokban és epizódokban is fel lehet tölteni. Sőt, AI-val is lehet a platformra videót gyártani.
-
Készíts képet az igazi nevedből!
lo Sziasztok.Egy érdekes kísérletre hívnálak meg titeket. Mindjárt elmondom, hogy miről is van szó. A telefonomon (fold 5)...
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kleroo
veterán
válasz BlacKSouL #36074 üzenetére
Ezt elnézve mondjuk az R18 a legkevésbé nyomatékszegény szívó benzines. Félelmetes a nyomaték"görbéje". Értem a korábbi eszmefuttatásod, de egy klasszikus régi 1.3-as honda motorhoz passzol inkább, ami alul a ccm és a karakterisztika miatt is halott volt(de azért elég masszívan hosszú 5. sebességet kaptak), itt viszont egy alul is és felül is marhaerős 1.8-ról van szó.
és nyilván én sem arra gondolok, hogy alapjáraton menjen 150el. De ezt sokallom/feleslegesnek tartom így a 6 gangot. A 6. vagy konkrétan sportautóba kell, vagy legyen egy átlagos 5. "folytatása", legalábbis szerintem átlag benzines autóban nem arra van egy 6. fokozat, hogy nagy dinamikával gyorsítsunk elég nagy tempóról végsebességre. Arra ott van a 4-5. fokozat a 6sebességesben. illetve nem tudom ki hogy járkál, de nekem ez nem létező dolog:"130-nál a 6., 100-nál az. 5., 70-nél a 4., és 50-nél a 3. fokozat adja a fajlagosan legalacsonyabb fogyasztást" ha 3.-ban 50-el(és így tovább a sormintát nézve) járkálnék, brutálisan megnőne a fogyim, pedig hosszú az áttételezésem. Az egész írásod ezt a rossz példát leszámítva korrekt, de én egy 1.3-as klasszikus motorhoz érzem passzolónak. Az R18 sokkalsokkalsokkal erősebb, aminek nem kötelező komolyan forognia alig 130-140-nél (olyan 170 környékén jön az igazán nagy légellenállás "pofon")Hodor. Hodor? Hodooor!
-
Kleroo
veterán
válasz BlacKSouL #36084 üzenetére
Végre értem hol beszélünk el egymás mellett.
Te úgy idealizálod a közlekedést, hogy folyamatosan sebességet kell változtatni. Én pedig úgy, hogy már fix tempóval kell haladni.
Pontosan osztom a nézetedet, alacsony fordulaton erőltetni szegény motort sok minden mással egyetemben a fogyasztásnak is rosszabb a padlógáz miatt, illetve a nagyobb időintervallum miatt.
És itt beszélünk el egymás mellett; Te a nagy sebességhez azt társítod, hogy bármilyen forgalmi szituban tartod a fokozatot és kicsit erőltetve követed le a sebességváltozásokat. Míg én csak akkor kapcsolok nagy sebességi fokozatba, ha erőlködés nélkül szimplán csak tartod a tempót. Hogy néz ez ki nálam: a lehető legnagyobb gázzal indulok ami még "hasznos", amit úgy tudnék illusztrálni, hogy a legnagyobb gázállás ahol még arányosan gyorsabban megy a kocsi, és nem csak hörgősebb lesz a hangja. Ez kb olyan 65-70%-os állás. Na itt kiforgatom kb 3ezerig, és rakom a következőt, ezt eljátszom 60ig, 5.-ik és sebességtartás(szépen elbírja a motor, nyomaték orietnált hangolású) És bármi van, azonnal reagálok, fékezni is motorfékkel szoktam, és finoman vitorlázni", szóval sokat váltok. Teszem azt megyek 70el 5.-ben (4l körül eszik így) és lassítani kell kb 35-re. áthúzom 3.-ba, motorfék, ha kell rá is fékezek, majd visszagyorsítok a legnagyobb hasznos gázzal tüstént, megint 5.-ik és ismét sebességtartás. Hazafelé próbálgattam hátha valamit mégiscsak rosszul tudok, de kb 1.5l-el tapasztaltam nagyobb fogyit szimpla sebességtartásnál.
Ha a 90km-t úgy teszed meg, hogy 70es tábla mellett mondjuk mész 80-al 4-.ben és ennyit eszik, akkor a fogyid mehet még bőven lejjebb.De gondolom azért ment lejjebb a fogyid, mert a táv nagy részét így is 5.-ben teszed meg 90-100al, és ügyelsz arra hogy a gyorsításoknál ne válts fel túl hamar, ami valóban hoz a konyhára. Én olyan fogyiadatokat szoktam produkálni, hogy kb gyűlölnek a focusos klubban az azonos motorral szerelt társak.szerk: kedvelem az ilyen társalgást, ritkán találok vitapartnert érdekes témában szimpla sárdobálás/"megmondom a frankót" ellenében.
[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
DeathAdder
veterán
válasz BlacKSouL #36097 üzenetére
Te valami autómérnök vagy?
Szeretem olvasni az ilyen jellegű hozzászólásaidat(#36090) Kleroo - ez szvsz gyönyörű szép, igen nyakcsavargató lesz ha megveszed, jó utat hozzá
Múltkor egy csaj beállt mellém egy ilyen színű kivaxolt ATS-el, meg kell hagyni nagyon mutatós ebben a színben -
demars
addikt
válasz BlacKSouL #36151 üzenetére
Kétévente cserélsz levegő szűrőt?? Ne máár!!!
Minden olaj cserénél kell!! Sőt, ha porosabb környezetben használják a kocsit, előbb is (pl földes gazdák, mezőgazdasági melóknál, stb....)
Pollent minimum kétszer cserélek... Ősszel és tavasszal...
Olajszűrőt minden olaj cserénél (9.000 km -enként)
Egyedül a benya szűrőt nem cseréltem le, húzós az ára is meg az macerásabb (de elvileg cseréltek benne a szervizkönyv szerint)Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #36164 üzenetére
Értem a gondolat menetedet, de nekem akkor is soknak tűnik az a 2 év...
Mondjuk én nem nézegettem a szűrők anyagát közelről, de ha jól rémlik papírt vettem. Azt hiszem mann filter..Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Snoop-y
veterán
válasz BlacKSouL #36205 üzenetére
De nem ugyanaz a szivattyu nyomja a vizet a lampakra is?
Valoszinuleg eltomodes amugy mert szetszedtem a csovet a felso resznel es ott is csak kopkodve jon. Hogyan lehetne ezt kitisztitani? Szet kene szedni teljesen? (marha melos elso lokos megint le? )New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
nagyúr
válasz BlacKSouL #36237 üzenetére
De nem azt szokták mondani, ha túl híg az olaj, akkor meg elégtelen a kenés? Hogy hosszú távon az meg kinyírja a motort? Értem én a hidegindítást, nade optimális hőmérsékleten is más lesz a viszkozitás nem? Tény hogy hidegindításnál és az első 15 percben kapja a legtöbb rosszat a motor, de aki hosszan autózik vagy sportosan annál meg pont az lesz a baj, hogy túl híg, vagy nem pont így van?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
BlacKSouL
addikt
válasz BlacKSouL #36237 üzenetére
de sajnos a technológia jelenleg ennyire képes
A 0W-20 azért ideális hidegen, mert annak a legkisebb a viszkozitása a többihez képest 40°C vagy alatta bárhol. De a technológiai korlátok miatt ott már a meleg viszkozitás is lemegy 10, sőt 9 alá, és akkor már kezd túl kevés lenni. A mostanában még nem elterjedt, de létező 0W16 olajok még jobbak hidegen, de melegen meghajtva már sajnos olyan kicsi a viszkozitásuk, ami csak az erre tervezett motorok képesek elviselni. Olajnyomás, olajszivattyú, olajvezetékek, olajszűrő, furatok, illesztések, dugattyúgyűrűk, csapágycsészék/-perselyek, egyszóval minden a kenési körben ehhez van tervezve, mégpedig üzemi hőmérsékleten ! Hidegen sajnos úgyis túl sűrű lesz még az az olaj is.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
senior tag
válasz BlacKSouL #36273 üzenetére
Hú de még mennyi ilyen dolog van, pl. a nők ugye felháborodnak azon, ha nem hajtod vissza a deszkát, holott ez már inkább a tyúk és tojás esete, melyik volt előbb, mert ha nekem kell a wc akkor felhajtom, tehát hozzá kell nyúlnom és utána vissza, ha viszont neki, akkor ő csak lehajtja és úgy is hagyja, ő miért nem hajthatná akkor vissza fel? Na ugye, hogy ő sem akar kétszer hozzányúlni.
Amit észrevettem magamon: a zuhanyrózsa tartója csúszkás, én szeretem feltenni a legmagasabb állásba, más családtagjaim meg mindig lent hagyják, úgyhogy most próbálom én is visszatenni le használat után. A munkahelyen meg az őrjít meg, hogy a targonca széket aki alacsonyabb előre húzza és úgy is hagyja én meg néha jól beverem a térdemet, ha megszokásból lendületesen ülök fel.
A budi papírosnál csak olyat ismerek aki a régi fajta oldalt kijövősnél nem a recés rész alá teszi, hogy el lehessen vágni, hanem a betevős résznél maga az ajtó alá, tehát nem tud a papír csúszni , mindig a legelső "kocka" leszakad.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
DeathAdder
veterán
válasz BlacKSouL #36303 üzenetére
Akkor meg is érteném ha valami pöttöm lenne, de majdnem olyan magas mint én
demars - hát ja, és érdekes hogy a haver 23 éves Prelüjében is van mechanikusan beállítható ülés memória, ellenben még az fn2-be sincs (nem tudom a többi 8gen civicbe van-e?)
No mindegy így is élni, csak néha kissé zavaró.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BlacKSouL #36317 üzenetére
True. 7gen sedan elég fapad belül, 8gen beltere nagy ugrás hozzá képest! A "lemez hatással" is egyet értek, mindenhol vékony lemezek vannak, bár ahhoz képest igen jól szerepelt a törésteszteken. Illetve 100-ig elég halk, álló helyzetben meg kb nem hallani a motort, rezgések sincsenek.
Fenntartási költségben azért tutira van egy 1.5-es szorzó a 8g javára
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz BlacKSouL #36338 üzenetére
+1!
Én is leszedem, lemosom, kavicsokat kipöckölöm, felnit kívül, belül zsíroldóval megtisztítom. A gumiápoló nálam még eddig kimaradt, meg a leeresztés mindig. De majd most utána járok, és így csinálom.
A tárolást meg egy haverom által készített 15 kilós vas állványon oldom meg, vízszintesen, ahol nem érnek össze a kerekek, és mind be van egyesével csomagolva ilyen esőkabát szerű keréktároló zsákba. Pár ezer FT volt azt hiszem a 4 zsák, az állvány meg ingyen. -
senior tag
válasz BlacKSouL #36338 üzenetére
Az "Én" részhez szeretnék csak hozzáfűzni 1 gondolatot. Faterom a kerékcserét maga végzi, illetve most már én ha nem bírja vagy nem ér rá (na ilyenkor szídom is magunkat, hogy minek 4 autó, beleértve a tesóm Fiestáját és a Civicemet), bár idén a Zafiráról nem tudtam leszedni, mert a felni olyan szinten odagyógyult az agyhoz, hogy gumikalapáccsal sem jött le, persze a gyári emelőn ki az aki meri ütni kajakra belülről úgy, hogy a feje szinte a kocsi alatt van, a szerelőnél emelőn már lejött. Igaz van otthon ez a 2 tonnás piros krokodilom, de úgy látszik kezdi megadni magát, mert alig emelte el a földtől a kereket ebben az 1 esetben vagy csak túl ballonos a gumija.
Szóval ő ha teheti nem viszi szervízbe vagy gumishoz, sajnos még centírozni sem, max ha már nagyon ráz a kormány, a felniket nem mossa le, viszont minden évben több órán keresztül cseszteti a futófelüleltet, hogy kibányássza a kis kavicsokat. Kérdezném, hogy ennek mi értelme? Nem éles a vége ugyan annak a régi csavarhúzónak amit használ, de engem a hideg kiráz amikor meglátom hogy forgatja benne, szinte már látom magam előtt mindig ,hogy most robban az arcába. A miért-et azért merem kérdezni, mert ahogy vissza lesz téve az a kerék és megy vele 1-2km-t szerintem már vissza is szedi a kavicsokat, legalábbis felénk itt vidéken könnyen és ha addig nem engedett a kerék velük azután sem fog, valamint amelyik recében van kavics oda már nem megy bele esetleg még nagyobb.
Az okés, hogy én is ellenőrzöm a gumit, hogy nincs-e benne szög vagy éles kavics vagy akármi, de hogy nem fogom kiforgatni a recékből a kerek kis kavicsokat az fix, számomra ez óriási idő fecsérlés. Ellenben én viszem minden évben a Civic kerekeit centírozni és le is mosom sonax felnitisztítóval őket elrakás előtt. Nincs ugyan fűtött garázsban meg csak sima gumis zsákban vannak 2-2 egymásra téve (én a 4 egymáson ellen vagyok, valamiért úgy érzem az alsó guminak az már sok) és nem szoktam leengedni őket, mert 3-4 tizedet úgyis engednek maguktól. A gumiápoló még jó dolog lenne, de valahogy az mindig kimarad a rendelésemből. Jövőre már figyelek erre is.
Persze ez a gumis, felnis kérdés attól is függ, hogy ki hány szezonra tervez velük. Felnit nem szoktam csak úgy eladni, de gumit ha tehetek én cserélek 4-5 szezon után, főleg a nyárit, mert az el is kopik általában ennyi idő alatt. Hugom Fiestáján pont nemrég néztem már 10 éves a DOT alapján a gumi, említettem is neki 1 cserét, majd talán jövőre, ez volt a válasz, pedig ezen sok múlik.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz BlacKSouL #36370 üzenetére
Így már teljesen érthető.
Faterom is ilyennel piszkálja, csak piros nyelűvel.
Egyszer lehet megkérem gyűjtse ő is a kavicsokat 1 fénykép erejéig, hogy mennyi volt a Michelinben.
Akkor ezt lehet szezon közben is meg kellene ejteni futástól függően? Franc egye meg.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
ambrus14
tag
válasz BlacKSouL #36880 üzenetére
Helyzetjelzőn megy mindegyik, tompítotton nem történik semmi, reflektorra kapcsolva megy. A motortérbe megnéztem az erre vonatkozó biztosítékokat és jók voltak. Vannak biztik az utastérbe is, de ott egyik se vonatkozik a lámpákra.
A motortérbe a tompítottak biztosítéka késes, 15A-es. Sajna nem tudtam ellenőrizni multiméterrel...Xbox 360 user - Gamertag: AMBRUS144
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #37249 üzenetére
Nem emlékszem pontosan, de öcsém szerint cseréltünk gyertyákat is már, mikor elhoztam a kocsit... de most, hogy ilyen hidegek vannak, néha (ha több napig áll) nehezen indul az enyém is... Én akksira gyanakodok. Van töltés ( 13,8 V) indításkor pedig 10V-ra esik a fesz... Húzom halasztom amíg lehet, aztán beruházok egy Exide Premiumra. Viszont rendeltetek gyertyákat is... biztos ami biztos!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
!Overdose!
őstag
válasz BlacKSouL #37249 üzenetére
Régebben NGK volt a gyári, de a kézikönyvben szerepelt a Denso helyettesítője is. Sokaknak volt rossz tapasztalatuk vele (márkaszervizi szinten is), ezért minden régi Hondás kerüli.
+1 az a töltő egy rossz vicc.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Peter.70
addikt
válasz BlacKSouL #37255 üzenetére
Ez aztán a kimerítő válasz köszönöm az aksi egyszer volt lemerülve az elmúlt 5 évben annyira hogy nem indította az autót ( egyébként 7 éves ).
A töltő a 4 ezer Ft-os obis, tescos kategória.A fentiekből ki indulva mindkettő lehet a ludas
Akkut milyet érdemes venni?
A MOLL akkumulátorról jókat olvastam, az milyen lehet?
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #37300 üzenetére
Hmmm... én is megvárom a jóidőt! Viszont tartok ezektől a szétszedéses pepecs dolgoktól... Utálom...
Izzó típust előkukázhatnád nekem. Rendelek egy csere szettet, aztán valamikor nekiesek... 2 napja ment ki a középső két gomb, a reset az mióta nálam van... De zavar...
A szűrők megjöttek, már csak olaj kell és 1500 km múlva csere!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #37300 üzenetére
Olvasom a civinfo.hu oldalait, de nem találok ehhez hasonló dolgot... A keresője is elég gagyi a ph-hoz képest...
Ha esetleg lesz időd, megkereshetnéd, hogy hol milyen rejtett csavarok, peckek, stb. van, hogy könnyebb legyen! Addig kutakodok YT-on...
KöszönömAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Megnyugtató hírek érkeztek az új Battlefield játékkal kapcsolatban
- Milyen videókártyát?
- Házimozi belépő szinten
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Jogász topic
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Vicces képek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Diablo 3
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen