- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
Hirdetés
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz fokukac #36349 üzenetére
Mi a Cityben is most cseréltük, és már 9. évét kezdte. Gyárilag ebben (de ez török) FB (Furukawa Battery) volt. Azonban lehet, hogy átcímkézett, amit abból gondolok, hogy a Civicben is (szintén török) FB volt, ám annak az oldalán kivételkor ott virított az Exide címke... A doboz maga áttetsző fehér, és FB gyári feliratos volt mindkettőnél.
Namost idén lecseréltük mindkettőt gyári (Endre, Csepel) akksira, most már a kisebbik (a Cityé) Yuasa feliratos áttetsző műanyagos, míg a Civicé Honda Battery genuine part címkés, és egyébként gyártó jelölés nélküli, fekete átlátszatlan dobozos.
Namost ez annyiban válasz a kérdésedre, hogy körbekérdezve akksis cégeket, kb 18-20 körül kaptam Bosch silver árat, ami részben sok, részben nem annyira tetszett, és szerintem a Silverben nincs is ilyen vékonysarus fordított pólusú. Yuasa-ra kaptam 24-25 körüli árakat, ott már sanszos az egyezőség, de végül az Endre féle gyári megoldást választottam, ott 20 volt mindkettő, és mint ugye kiderült, a kisebbik így is Yuasa lett. Csak nem 24-ért, hanem 20-ért...
Japán autókba a Yuasa általában beválik, de olvastam olyat is, hogy szar a garanciális ügyintézése.
Szóval bármit választasz, próbálj utánajárni, hogy adott modell amit ajánlanak, olyan-e ami neked kell, méret, saruméret, pólusirány szempontjából. (Az egyik webshop pl. a Civic méretet ajánlotta Citybe is, pedig az utóbbié egyértelműen kisebb) Joker megoldásként pedig ott a gyári.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
honda23
aktív tag
válasz runner 125 #36353 üzenetére
Az excell is tökéletes, a prémium szinte accord és felette lévő nagyobb autókhoz kell, vtimet a sima excell úgy forgatta, el sem hittem.
De ha a maximumra törekszik 1-2 e ft-tal drágább a premium.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
nagyúr
válasz runner 125 #36353 üzenetére
na, olyat nem találok, ami jó a jazz-be (vékony sarus, jobb+ -os)
De akkor jó lesz a síma is.Köszi mindenkinek amúgy.
SZerk: követekező kérdés: Excell-ből is csak 35 Ah-sat találtam, ami belemegy a Jazz-be. Elég az? Nem kell a 40 Ah-s?
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Snoop-y
veterán
válasz DeathAdder #36348 üzenetére
DC5 -ot preferalom jelenleg. De persze ez meg valtozhat.
Ek9 az nekem keves lenne gyari mocival. Ha egy japanban atepitett peldanyt talalnek ami nem valami sufnituning akkor az is szoba johet. EP3-t elvetettem. Nem eleg nyers.
Van egy Ek9 ami igeretes ( Toda B20 atepites iszonyat ereszd el a hajam egyebkent ) de az ugy szejjel van belezve hogy csak track-en lehet hasznalni nekem meg utcan is kell hogy tudjon kozlekedni szoval az valoszinuleg kiesik.
Gondolkodtam meg DC2-n K24-es mocival csak abbol is egy jo peldanyt kellene kifogni.
A szivem a jol tuningolt peldanyok fele huz az eszem azt mondja maradjon gyari a kocsi valoszinuleg utobbi lesz es akkor sok mas nem marad mint a DC5. Egy kipuff,leomlo + CAI + Remap es kb 230-240 lo kozott van
Gyarilag ugye ez 220 es mar azzal is eleg kellemes.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Winner_hun
félisten
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
demars
addikt
válasz Winner_hun #36359 üzenetére
Szerintem annyira nem gáz, mint amennyire lehúzták...
Ami érdekes, hogy a kormány az olyan, mint a 8g civicemben... Semmi új dizájn...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
nagyúr
-
Peter.70
őstag
Sziasztok,
Tud valaki megbízható, olcsón dolgozó fényezőt Budapesten? Akinek a munkáját nem kell le ellenőriznem utána ( rétegvastagság mérővel ) ? -
NoLF
addikt
válasz tboy93 #36328 üzenetére
Angliabol kell venni 7g kupet, itt avont lehet vele rekeszteni. 500fontert mar olyat kapsz ami gurul, szet lehet kapni rendesen. A legtobb automata tehat ha csereltek az olajat rendesen akkor semmi baja nem lehet. Bar haverom vett egyet, a hazafele uton elszakadt a vezermuszij es szetvert odabent mindent
Okoraron megcsinaltatta aztan eladta annyiert amennyibe a szereles kerult
De a lenyeg eleg sok van kint belole olcson, node gondolom nem nagyon eri meg bontasra hazavinni mert alig keresnek ilyesmit.
Az enyemen februarban jar le a muszaki, akkor sztem letamasztom orokre mert mar tobb sebbol verzik es amennyiert megcsinaltathatnam, mar veszek egy jazzt.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
zolynet
addikt
válasz Snoop-y #36356 üzenetére
Hoppáka, beszállsz a licitbe?!
2000 Honda Civic Type R EK9
Grade 5 with only 1000KM
Practically brand new out the factory
£6K auction start ending tonightLife is too short to stay stock!
-
jozefgucci1
addikt
Sziasztok az utóbbi napokban a világításom ( 2007-es CR-V ) vibrál és ma egyszer ki is aludt ! Mi lehet a gond ?
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
senior tag
válasz BlacKSouL #36338 üzenetére
Az "Én" részhez szeretnék csak hozzáfűzni 1 gondolatot. Faterom a kerékcserét maga végzi, illetve most már én ha nem bírja vagy nem ér rá (na ilyenkor szídom is magunkat, hogy minek 4 autó, beleértve a tesóm Fiestáját és a Civicemet), bár idén a Zafiráról nem tudtam leszedni, mert a felni olyan szinten odagyógyult az agyhoz, hogy gumikalapáccsal sem jött le, persze a gyári emelőn ki az aki meri ütni kajakra belülről úgy, hogy a feje szinte a kocsi alatt van, a szerelőnél emelőn már lejött. Igaz van otthon ez a 2 tonnás piros krokodilom, de úgy látszik kezdi megadni magát, mert alig emelte el a földtől a kereket ebben az 1 esetben vagy csak túl ballonos a gumija.
Szóval ő ha teheti nem viszi szervízbe vagy gumishoz, sajnos még centírozni sem, max ha már nagyon ráz a kormány, a felniket nem mossa le, viszont minden évben több órán keresztül cseszteti a futófelüleltet, hogy kibányássza a kis kavicsokat. Kérdezném, hogy ennek mi értelme? Nem éles a vége ugyan annak a régi csavarhúzónak amit használ, de engem a hideg kiráz amikor meglátom hogy forgatja benne, szinte már látom magam előtt mindig ,hogy most robban az arcába. A miért-et azért merem kérdezni, mert ahogy vissza lesz téve az a kerék és megy vele 1-2km-t szerintem már vissza is szedi a kavicsokat, legalábbis felénk itt vidéken könnyen és ha addig nem engedett a kerék velük azután sem fog, valamint amelyik recében van kavics oda már nem megy bele esetleg még nagyobb.
Az okés, hogy én is ellenőrzöm a gumit, hogy nincs-e benne szög vagy éles kavics vagy akármi, de hogy nem fogom kiforgatni a recékből a kerek kis kavicsokat az fix, számomra ez óriási idő fecsérlés. Ellenben én viszem minden évben a Civic kerekeit centírozni és le is mosom sonax felnitisztítóval őket elrakás előtt. Nincs ugyan fűtött garázsban meg csak sima gumis zsákban vannak 2-2 egymásra téve (én a 4 egymáson ellen vagyok, valamiért úgy érzem az alsó guminak az már sok) és nem szoktam leengedni őket, mert 3-4 tizedet úgyis engednek maguktól. A gumiápoló még jó dolog lenne, de valahogy az mindig kimarad a rendelésemből. Jövőre már figyelek erre is.
Persze ez a gumis, felnis kérdés attól is függ, hogy ki hány szezonra tervez velük. Felnit nem szoktam csak úgy eladni, de gumit ha tehetek én cserélek 4-5 szezon után, főleg a nyárit, mert az el is kopik általában ennyi idő alatt. Hugom Fiestáján pont nemrég néztem már 10 éves a DOT alapján a gumi, említettem is neki 1 cserét, majd talán jövőre, ez volt a válasz, pedig ezen sok múlik.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
BlacKSouL
addikt
A Goodyear Ultragrip 7+ (és a 8,9) legalábbis olyan - a többi márkát behatóan nem ismerem - hogy eltolt szerkezetű a lamella, magyarul ha egy lamella blokkot képzeletben kiemelsz, és szintén képzeletben kereszt alakban felülnézetben és oldalnézetben is elvágsz keresztben, akkor teljes mélységig egyenletes hullámos felületeket kapsz. Nemtom érthető-e. Talán így igen. Gyakorlatilag megakadályozza az oldalirányú elcsúszását a blokkoknak és lameláknak, illetve a kerék kopásával megmarad ugyanez a mintázat
Namost ezek a közök olyanok, hogy egy kavics hatására meg tudnak nyílni. Ám ha a kavics eldeformálta, utána hajlamos egy újabb kavics ugyanoda befúródni, és már két kavics fészkeli be magát. Sőt, volt, hogy 3-4 kavics is befúródott. Ennek hatására folyamatosan eldeformálódik a lamella a kavicsok körül. És nem, soha nem jönnek ki maguktól, és nyári szezonban se pottyan ki magától, vagyis ha ősszel visszarakod a kaviccsal, akkor egy kaviccsal teli, fokozottabban kavicsgyűjtésre hajlamos gumival mész télen.
Ezen a másik videón jól látszik, hogy mennyire be tud fúródni. Ahol ráközelít, a kerék baloldalán látszik szépen. És rengeteg olyan van, ami mélyebbre megy, nem is látszik, csak gyanús, megbököd a csavarhúzóval, és recseg. Merthogy két kavics is ott figyel, és rontja menet közben a lamellablokkok működését.Egyszer lefotóztam, hogy a 4 téligumiból kb. jó bő maréknyi kavics jött ki...megkeresem.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
senior tag
válasz BlacKSouL #36370 üzenetére
Így már teljesen érthető.
Faterom is ilyennel piszkálja, csak piros nyelűvel.
Egyszer lehet megkérem gyűjtse ő is a kavicsokat 1 fénykép erejéig, hogy mennyi volt a Michelinben.
Akkor ezt lehet szezon közben is meg kellene ejteni futástól függően? Franc egye meg.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
Snoop-y
veterán
válasz szőröscica #36372 üzenetére
meg az etapok elott ugyis uj mintat kell vagni a slickekre vagy te nem azzal kezded a reggelt ?
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz zolynet #36375 üzenetére
Nekem ezek a videok annyira nem jonnek be olyan all show no go erzesem van toluk.
Kb 10-20 mp idore meg lekot az andalito "zene" aztan mar elvesztem az erdeklodesem
Nem azt mondom hogy mindenfele autoval kenblock -ost kell jatszani de azert egy popec S2000 -nek meg ha palya setupos az tuti hogy elrugom es rajzolok vele 2-3 karikat egy parkoloban
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
zolynet
addikt
válasz -cobra- #36379 üzenetére
Beteg szar, semmi értelme, számomra egyáltalán nem szép.
Nekem két ujjnyi hely van a kaszni és a gumi között, pont ideális, sehol nem ér le a leömlő, tudok parkolni.
Pályán a kerékvetőkre rá tudom húzni, úgy ahogy azt illik.
Semmi pénzért nem tekerném lejjebb.
Nagyon kevesen találják meg az ideális ültetést mértékét, sajnos. (itthon is)Life is too short to stay stock!
-
LógaGéza
addikt
Kipuf hátsó dobot hol érdemes nézni? Most van a szervizben az autóm, elmondtam, hogy nem akarok ordító dobot, hanem valami kis szolidat, de azért legyen szép hangja, erre a srác mondta, hogy olyan nincs, vagy kurvahangos, és sokat eszik, vagy gyári... Na meg a "tuningdobra" mondtak egy 60ezres anyagköltséget...
Haspernél nézegettem a dobokat, kb fele annyiban vannak, csak nem tudom, hogy azok hangban hogy alakulnak..."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
BlacKSouL
addikt
válasz LógaGéza #36384 üzenetére
Van, csak náluk nincs. Vagy ő nem ismer olyat. De végülis szerviz, nem tuningműhely.
Az igaz, hogy amelyik csak simán fel van rá aggatva, és kurvahangos, attól nem megy jobban, és nem is fogyaszt jobban. A finomhangolás meg pénz. De normális helyen minden vonatkozó alkatrész (+programozást) is hozzáigazítanak.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
LógaGéza
addikt
válasz zolynet #36386 üzenetére
Rákerestem, sajnos nem találtam magyarul róla semmit, főleg az érdekelne, hogy hol lehet kapni, és milyen árban. Külföldi reviewek alapján ígéretes mondjuk.
Én most ezt vizslatom, kinézetre tetszik, bár tuti az lesz, hogy ez is ordít mint a fene.
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
addikt
válasz zolynet #36388 üzenetére
Azért a Free Shipping eléggé leszűkíti a kínálatot Az, hogy itt Free Shippinget ír, az azért van, mert nem szállít magyarba, vagy USAn belül free. Ami szállít magyarba, ott a posta 12e-től kezdődik...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
bbubby00
őstag
válasz LógaGéza #36384 üzenetére
Nekem a hasperos aztmondta, h be tudja hangolni olyanra, amire szeretném.. Aztán csak skunk2 lett belőle
De igényesen feldobták a cuccot.
Most azon gondolkodom, h a katalizátort kiszedjem-e?! Arról vélemény vlkinek?Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
-cobra-
aktív tag
Én most FOX-ot néztem CU1-re. Elég szépen szól, csak hát 600 EUR az nem kevés, és abból még nincs fent.
-
DeathAdder
veterán
válasz bbubby00 #36390 üzenetére
Jobban fog menni, de műszakin megb@sznak szárazon
meg a kat nélküli hang eléggé repegős, nekem nem tetszik, katkonverter ide vagy oda.Tapasztalataim szerint a hurka dobok kevésbé hangosak (de azért azok is idegesítően búgnak), legjobb olyat ami perforált csövekből épül fel mint a gyári.
Más ha élményautó, akkor had szóljon -
bbubby00
őstag
válasz DeathAdder #36392 üzenetére
Másodiknak van tartva. Ha mégis hosszabb távra adom vele a fejem netán ótópályázásra, akkor meg megy bele a silencer
A műszakin meg csak átrugdalják valahogy[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
LógaGéza
addikt
válasz DeathAdder #36392 üzenetére
Végül abba maradtunk a szerelővel, hogy megy fel gyári-szerű, és kap egy krómvéget, hogy még se nézzen ki annyira hurkán Félmegoldás, de jobb mint a semmi - mondjuk most hogy levette, akkor látta meg, hogy a jobb oldala szinte teljesen szét van nyílva, úgyhogy pont ideje volt elvinni megcsinálni
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Snoop-y
veterán
válasz DeathAdder #36392 üzenetére
Dobhatnal rola valami felvetelt hogy milyen hangja van.
Hallotam egyet eloben integran hat annak ugyanaz az irtozatos hangja volt mint a buddyclub spec2New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
bbubby00
őstag
válasz tboy93 #36399 üzenetére
Elég kaka hangja van :S
Nekem 3ezres fordulattól 3500ig fémes hang hallható a kocsi jobb oldalából a motortérből. Anyósról kicsit jobban észlelni. Leömlőn nincs hővédő.
Ja és ha jól emlékszem, csak direktszűrőnél hallani. Lehetséges a harmónika cső hatása?[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen