- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- iPhone topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Ezekben a változatokban lesz elérhető a OnePlus 13 Kínán kívül
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
demars
addikt
válasz EQMontoya #30198 üzenetére
Enyémben nincs navi! De EZT néztem ki, illetve van még itthon más forgalmazónál is és ebay-en is láttam ebbe a típusba való! Egy gondom van! Nem szereltem még ki, így nem tudom milyen csatikkal van bekötve! ebay-es képek alapján kettő félét is láttam, így nem mertem rendelni!
Amit linkeltem, ott árat nem tudok, de ennél írnak ( utángyártott) és azt írja, hogy működik minden a CAN BUS rendszerrel!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz demars #30202 üzenetére
Megtaláltam... Ez lenne 152k , itt írják, hogy: "Teljes gyári kormányról vezérelhetõség (CANBUS) piros és kék háttérvilágítás"
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Snoop-y
veterán
válasz >>>W!nman* #30199 üzenetére
En nem bonyolitanam ezt a gyertya dolgot a te esetedben. NGK-t bele azt csok...
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
demars
addikt
válasz EQMontoya #30206 üzenetére
Szóval azt mondod ha belevágok, elvileg minden működni fog...?
Másik kérdés: Hogyan tudhatom meg szétszedés és bontás nélkül, hogy milyen típusú csatlakozóval van beépítve a mostani gyári rádió?A szervizes képek között típust találtam, de csatlakozókról leírást, képet nem!
[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
stifi
senior tag
válasz EQMontoya #30198 üzenetére
ez egy sima Garmin Nüvi 360, maximum tápot kap az autótól és csak külföldön használom évi 1-2 alkalommal.
a helye viszont nagyon szép, gyárinak tűnő aftermarket kialakítás a műszerfalon, ezért akarom a hétköznapokon a mobilomat kirakni rá!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #30204 üzenetére
Igen, ez van gyárilag a 8G 4D-ben. Legalábbis a 2007 után gyártott, de 2009 előtti verzióban.
Illetve nekem a tetejébe S46B24L-MF van nyomva. Ebből gondolom az MF lenne a Maintenance Free.[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
DeathAdder
veterán
Tapasztalatok, hogy a gyári fékbetétek mennyire porolnak?
Fehér felnin honda23?grego-nál nagy bevásárlást tartok, és plusszban kínál még gyári nissint, nem tudom meg-e vegyem. Elöl jók, de hátul a fos utángyártott nipparts úgy porol mint a kurvaélet
BlacKSouL - nem vágom a honda miért preferálja ennyire ezeket a kis akkukat, de biztosan van rá magyarázat
-
!Overdose!
őstag
válasz DeathAdder #30211 üzenetére
Egyszerű. Amin lehet, azon spórolnak a gyártók sajnos.
Nekem nem poroltak a Nissin betétek.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #30211 üzenetére
Beletették, letesztelték. 5x egymás után beindították. Beindította? Be. Akkor ez maradt.
Különben vicces, mert tavasszal, illetve nyár elején a szervizben vagy 30x beindították, hogy egy métert nem mentek vele, illetve mert leállt magától, és az akksinak kutya baja nem volt. 6 év után lassan.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #30211 üzenetére
Nekem elől gyári tárcsa van nem tudom milyen betéttel, de amikor megvettem az autót, elől teljesen új fékbetét volt, max 1000km, hátul teljesen új féktárcsa és fékbetét volt, max 1000km.
Elől porol, hátul meg feleannyit sem.
Akkor derül ki majd, hogy milyen betét van elől, amikor cserélem EBC-re az egész elejét, nekem a honda gyári fékje gyenge. Nem is gondolkodtam nissinben egyik hondámnál sem, amikor kicsit drágábban megveszem a karbon tárcsát sárga betétekkel.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
!Overdose!
őstag
válasz tboy93 #30215 üzenetére
Pedig de. Minden Honda, még a legerősebbek féke is gyenge. Normál, városi közlekedésben nem veszed észre, de nagyon hamar fáradnak. Nem kell hozzá versenypálya, elég egy autópályás nagy tempóról való fékezés 2-3x egymás után és már el is melegedett. Nekem is EBC-m van és ragaszkodok is hozzá, mert sokkal jobb, mint a gyári Nissin.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
nagyúr
válasz !Overdose! #30216 üzenetére
No majd ha elkopik, akkor utánanézek én is az EBC-nek, már több hondás ismerős ajánlotta.
Gondolom elég borsos ára van
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #30214 üzenetére
Na már beleéltem magam, de közben kiderült, hogy nem is ep3 -ra való hátsó betétek azok, hanem valami crx
EBC-t lehet tenni hátra ha nincsenek karbon tárcsák, vagyis van értelme? (bocs ha hülye kérdés)
Bár azt mondjátok a sárga EBC is porol, mindenesetre egyelőre csak luxusból cserélném a hátsó betétet valami olyanra ami kevésbé porol, a prioritás egyelőre máson van az autón, de a fékek ideje is eljön lassan. Elöl be vagyok biztosítva, de a hátsó egy kalap szartboy93 - ég és föld
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
és egy negatív élmény, apám barátnője a szép (neki) új 8gen sedanjanak nekiment hókaparóval, a gond hogy nem csak az üvegnek, hanem az egész festésnek, a tető, a csomagtartó, a mocitető... borzasztóan néz ki
Néha én is meglepődök, hogy mi járhat ilyenkor a nők fejében, főleg neki orvos létére.... -
demars
addikt
válasz !Overdose! #30216 üzenetére
Én nem vettem észre... bár elég nyugodt, nagypapás sofőr vagyok...!
"Itt kérném nem megjegyezni, hogy akkor mi a f@szér vettem hondát... "
Tavasszal lesz fék generál... dugattyúk ellenőrzése, fék folyadék csere, betétek ellenőrzése, csiszolása...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #30220 üzenetére
Az átlag nők a technikai eszközöket sosem praktikum vagy logika alapján közelítik meg. Hadilábon állnak a fizikával is. Nap mint nap tapasztalom én is.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
attrax
aktív tag
Sziasztok a Civic 6gen 4x100 agyméret az 56,1? És ha 57,1-et veszek azt még elbírja(fél mm) vagy arra kell tehermentesítő?
Unterschreiben
-
nagyúr
válasz EQMontoya #30225 üzenetére
Nekem csak elöl van tárcsa, de azért 75k se semmi bár mondjuk nekem valószínűleg kisebb kell majd mint neked. Egyébként az én tárcsám még tuti elbírna egy betétet, az gáz hogy ha elkopik a betét akkor csak abból veszek EBC-t és a gyári tárcsa marad? Vagy cserélni kéne a tárcsát is ha EBC-re akarok majd váltani?
-
zolynet
veterán
válasz EQMontoya #30225 üzenetére
anno nekem ~110k volt az ebc tárcsák+betétek (előre-sárga, hátra-zöld) gyári méret 262/242
még az első betétek megvannak, most azokat tettem vissza (6mm), egyet elnyírtam nagy melegben egy pályanapon, és még van egy 'betaposott' új sárgám előre ... nem lehet eléggé felkészülniLife is too short to stay stock!
-
EQMontoya
veterán
válasz zolynet #30227 üzenetére
Nekem 296 (elől) és 308 (hátul).
tboy93: ha már ilyen kategóriájú terméket veszel, szeirntem vedd tárcsával. Ha egy 30k-s betétet 10.000km alatt kinyírsz, mert nem hozzávaló a tárcsa, vagy hullámos, bármi, akkor verni fogod a fejed a falba... Vagy csak sizmplán pl. kurvára csikorogni fog, a sárgának azért van némi versenybetét-betütése.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #30219 üzenetére
Lehet bármilyen kombót rakni hátra is, amit kérsz.
Nekem vtin a karbon és sárga betét kombó nem annyira kormolt, mint a mostani az ep3 civicen.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
demars
addikt
Pár hete megmérettem a fék illetve kuplung folyadékokat.. Még jók!
Milyet használtok? Gondolom dot4 minimum...
Amúgy tegnap nem írtam, de igaz, hogy nekem elég a fék, de valóban jóval gyengébb mint bátyám renault megane jában... az harap rendesen...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
zolynet
veterán
válasz tboy93 #30231 üzenetére
én pályázásra/pályázáshoz vettem, nyilván vehettem volna egy ate/ate kombót fele/harmad áron (ahogy nézem inkább harmad áron) ... de nem méretet növeltem hanem minőségben ugrottam inkább, és bevált
#30233 demars: igen dot4 ... bár lehet hamarosan dot5.1-re váltok (normál használatra teljesen jó a dot4)
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
veterán
válasz Snoop-y #30235 üzenetére
tudnál írni pár adatot a fenntartási költségekre, leginkább a kopó alkatrészre gondolok: féktárcsa, betét, egy vezérlés csere, futómű mennyi alája, ha a difit javítani kell akkor azt tudom hogy igen borsos, turbó javítás vagy csere ára mennyi, stb
ahol leteszem az autót, mindig megsasolok egy fekete subaru imprezat, sima sti kis szárnnyal (veselámpás), azt is tudom hogy egy csaj vezeti, egyszer már túrtuk neki, aztán letettük az autót és a lámpánál gyalogosan csak egymásra mosolyogtunk na azt az autót átvenném tőle
Life is too short to stay stock!
-
nagyúr
válasz !Overdose! #30236 üzenetére
igen, igazad van, en az 1.4-el nem nagyon akarok palyazni inkabb veszek egy normalis kormanyt PC-re aztan szimulator
-
nagyúr
válasz !Overdose! #30242 üzenetére
ep3 kormany p&p 6 genbe (angol kerdeses ), egyetlen baja hogy 52k-ert lattam legolcsobban legzsak nelkul
-
Snoop-y
veterán
válasz zolynet #30237 üzenetére
Hat kb olyan kulonbsegek vannak mint amit elobb a kollega emlitett
WRX -et kicsit olcsobb tartani mint az STI-t
Lassuk csak:Gyari elso fek 160-180K korul van ( Brembo tarcsa + Brembo betet )
Futomuve gyarilag meglepoen jo szoval ha upgrade kell az zsebbenyulos.
Legolcsobb futomu upgrade az cserelni a szilenteket polyurethan szilentekre
Az olcsobb pack az olyan 160K + szereles. Sokkal feszesebb lesz tole az egesz auto.
Ezek utan lehet szorakozni gatlokkal rugokkal (300K+ a kategoria alja )
Olajbol csak Motul otezrenkent csere
5L kb olyan 20-30K kozott mozog ( mikor hol van akcio vagy tudsz e olyat akinel leesett valami a kamionrol )
Turbo az 3-400K persze lehet felujitosat is jatszani akkora felebol megvan.Mo-n az a baj, hogy tul sok hely nincs ahova vihetned a kocsit javittatni. Ha pest kozeleben vagy akkor jo. Ha nem akkor szopacs lesz
Csilliokat ra lehet locsolni meg kulonbozo futomu elemekre na azok is baromi dragak.
Ha sokat taposod akkor nem art valami muszer bele ,hogy lasd az olajnyomast olaj homersekletet turbo nyomast. Ha ugyes vagy akkor 150-200k korul lehet loni egy ilyen 3-as combot Defi-bol controllerrel szoval egy adott szakaszt rogzithetsz is illetve tudsz beallitani warning ertekeket.Vezerlesre most passz de megnezem neked azt is
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
xcbiker
addikt
válasz !Overdose! #30242 üzenetére
6gen civic - EK9 civic Momo
5gen civic - ITR MomoAz accord momok talán a 6genbe p&p.
[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Autós topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- OLED TV topic
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Projektor topic
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Dragon Age: The Veilguard - Befutottak az első értékelések
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs