Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sifarr

    senior tag

    válasz Gallmix #30774 üzenetére

    a teljes ügyfélkörből kell kiindulni ...
    Így van, de vannak még más fontos tényezők:
    1. az ügyfélszokások változása,
    2. a bank stratégiája, hogy milyen ügyfélkörre fókuszál.
    Tetszik, nem tetszik, de a bankolás felköltözik az internetre. Egyre kisebb azon ügyfelek részaránya, akik fiókban intézik az ügyeiket. Egy-egy utalásért már felesleges fiókba menni. Ha valaki nem szereti online, akkor ott a telefonos ügyfélszolgálat. Ott is szinte mindent el lehet intézni.

    ... más meg csak ott (fiók) intéz ügyeket.
    Na, ez az a kör, amelynek döntő többségén a bankok nem keresnek semmit. A személyes ügyintézéshez kapcsolódó díjak ellenére sem. Ha "elvesztik" őket, mert nincs a közelükben fiók, akkor sem dőlnek a kardjukba. :N Gondold meg, mennyibe kerül egy fiók fenntartása, üzemeltetése. Ezt az összeget a fiókban ügyet intézőknek kellene kitermelniük.

    Valamint én "rendszeres ügyintézésről" írtam. Az utaláson kívül mondj nekem rendszeres ügytípust, amiért szükséges a fiók!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák