- Telekom mobilszolgáltatások
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Hirdetés
-
Nem lesz olcsóbb a Razr 50 Ultra
ma A minap az első fotók érkeztek meg, most az első tippek az árakra.
-
AI jelzést kapnak az új Ryzenek
ph Az AMD gondoskodik róla, hogy véletlenül se kerülje el a figyelmünket ez a két betű.
-
Megjelent a Solo Leveling: Arise teljes változata (PC, Android, iOS)
gp A régiós tesztek után végre mindenhol elérhető lett az adaptáció végleges kiadása.
-
Mobilarena
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
erahurka
félisten
CIB-es app nálatok megy? 1002-es hibát dob már egyből megnyitás után.
-
RR-13
őstag
válasz aprokaroka87 #30850 üzenetére
Szerintem simán megy, és nem hiszem, hogy be kellene menni ez miatt.
Viszont, ha nem menne appon, akkor George weben mennie kell.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
andrás47
senior tag
Üdv ! Ez idáig volt egy CIB-es bankszámla amire be volt állítva az ingyenes 150 ezres kp felvétel, ez meg lett szüntetve és van egy Gránit bankos amelyen ezt be kellene állítani.
Kérdezném a Gránit netbank-on be lehet ezt (ha igen nagyjából hol) állítani vagy csak telefonos ügyfélszolgálaton keresztül ? Köszönöm -
rushty
senior tag
K&H Bankhoz kérhetek ajánlást? Nem biztos, hogy aktuális lesz, mert még eszemélyi kínlódás megy.)
Holnaptól mi lesz vajon?Revolut meghívó pü-ben
-
RR-13
őstag
Valaki tud olyan előnyt a Raiff vagy Gránit alkalmazással kapcsolatban, ami a többi bank apphoz képest kiemelkedő vagy egyedi előny?
A devizaszámla díjmentes megnyitását már tudom, de egyéb jelenleg nem jut eszembe.
Köszi.Készül az új összefoglaló, amiben nagyon sok módosítás lesz, és az alkalmazással kapcsolatos előnyöket, hátrányokat is beleírom, de egyéb ötleteket is várok ma reggelig.
-
RR-13
őstag
Új összefoglaló került kihelyezésre a Topikban!
Az új összefoglaló teljesen át lett szerkesztve. A Topik témái leírása pontosításra került, és sokkal részletesebb lett, valamint kibővült még pár új témával is.
A Topikhoz kapcsolódóan régi, és új szabályok is rögzítve lettek, mivel a Topik célja elsődlegesen a Topikot olvasó meglévő, és leendő banki ügyfelek segítése, a kedvező számlacsomagok ajánlása, a számlacsomagok, alkalmazások, banki tapasztalatok kibeszélése, ügyfél oldali megközelítéssel, és nem a bankok egyoldalú "reklámozása" vagy ügyfelekkel szembeni "védelme"
Az "ajánlott" számlacsomagok leírása - többek között - kiegészítésre kerültek a számlacsomagok, és a mobilalkalmazások előnyeinek, és hátrányainak a leírásával.
Az ajánlott banki csomagoknál leírásra kerültek az ügyfeleket érintő fontos dolgok, valamint beillesztésre kerültek a vonatkozó kondíciós listák és hirdetmények, jól látható, megnyitható hivatkozással.[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
Ez elég rövid határidő... mintha nem vennéd a többieket komolyan. Olyan papírforma szerű...
K&Hnál előny szerintem a QR-kódos beléptetés. Lehet közlekedési jegyeket venni, ezt még sosem próbáltam, részleteket nem tudok. Ilyen a Otpnél is lehet Simpleben láttam pl.
"valamint beillesztésre kerültek a vonatkozó kondíciós listák és hirdetmények, jól látható, megnyitható hivatkozással."
Ez up to date lesz? Mert ha nem lehetnek félre értések, gondok ebből. Esetleg egy kiegészítés nem ártana, ha még nincs, hogy a bank oldalán is nézzék meg, nincs-e változás.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Ugyan már...mindig figyelembe veszem a "többiek" javaslatait, ha nem "sikerül" azonnal, akkor majd a következő szerkesztésnél.
Ez most így sikerült, de máskor meg kb. délelőtt írtam be, és sok javaslat akkor sem érkezett.Egyébként nem tudod a hátterét, 2 napja ezzel foglalkoztam, és későn írtam ki a kérdést, de igazából azt csak annak szántam, aki nagyon itt van mindig.
OTP-ét azért sem írod OFF-ban
K&H nincs az ajánlási listában.
Nézd meg a hivatkozásokat, és akkor meglátod, hogy direkt olyanokat tettem be, hogy mindig az aktuálisra vigyen.
-
Boond
addikt
Ez vicces helyzet, ne vedd túl komolyan, ahogy .tnm is írta. A határidő elég szűk, ebből érezhető, hogy nem vetted komolyan, csak úgy ötletként merült fel... De legalább a demokrácia látszata meg van
Én sem vettem komolyan.
OTP-ét azért sem írod OFF-ban
Sorry : (Rendben
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Csak annyira vettem komolyan, amennyire ki volt írva, mert reggel kiakartam tenni, hogy a PH. is át tudja olvasni, és jóváhagyni.
Egyébként írtam már fentebb, hogy azoknak szántam, akik este is itt vannak, vagy esetleg hajnalban. Mert van rá példa mindig.
Ahhoz képest, hogy nem vetted komolyan, elég akármilyen lett az első Hsz-ed.Mivel 2023. március óta elég sok javaslat érkezett, ezért azok bőven elegek voltak a mostani összefoglaló átszerkesztéséhez, frissítéséhez, ami így is nem kevés időt vett igénybe... És így is van benne pár kisebb elírás, amit még ma javítani szeretnék.
[ Szerkesztve ]
-
hukhl
csendes tag
Az mennyire valid dolog, hogy tegnap 5xxk volt az egyenlegem. Feltöltöttem Revolutra 2xxk Ft-ot és ma reggel már mínusz 65k volt. Egy normál számláról van szó (MBH). Hogy mehet egy normál számla mínuszba Később össze számoltam az utalásokat és kijött az egyenleg. De, hogyan engedte mínuszba menni a számlám? Így saját költségre be kell utalnom majd pénzt... Mert valamit elrontottak a banknál. Jah helyi ügyintéző nem látott még ilyet... Telefonos központi ügyintéző találkozott ilyennel, de nem tudta meg mondani, hogy mivan... Érdemes ilyenkor reklamálni? Lenne valami eredménye? Sok fura dolgot csinál ez a bank... Egyre rosszabb véleménnyel vagyok róluk...
-
addikt
Akkor érdemes reklamálni szerintem, ha kamatot kezdenek felszámolni. A befizetés biztos ingyenes (az más kérdés, hogy Neked ehhez utaznod kell, időt áldozni rá stb.), de azt nem hiszem, hogy elismernék kárnak.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
Boond
addikt
Azt már érdemes összekötni vmi mással. Nem kell plusz utazásnak lennie.
RR-13 rendben, nem tudtam, hogy márciustól gyűjtöd, ez így úgy jött le, mintha este kitaláltad volna reggelre bezárt a bazár. Elsőre sem vettem komolyan, fentebb, még hangulatjel is van.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Szeretnénk tájékoztatni, hogy telepített CIB Internet Bank asztali alkalmazásunk 2023. december 31-én megszűnik.
Ha továbbra is szeretné pénzügyeit digitálisan intézni, azt a későbbeikben a CIB Bank Mobilalkalmazáson vagy a CIB Bank Online webes felületen keresztül teheti meg.
[ Szerkesztve ]
Thanos was right.
-
sifarr
senior tag
CIB-eseknek kellett volna kapnia?
Nem.
Az Internet Bank szolgáltatásának kivezetése a bank egyoldalú szerződésmódosításának minősül. Mégpedig olyan módosításnak, amely az ügyfelek széles körét vagy mindegyikét érinti. Ezt elég a kivonaton közölni, valamint a honlapon és a fiókokban a változást közzétenni. A kivonaton szerepelt is, hogy az ügyfélnek viszont joga van nem elfogadni a bank módosítását, és a szerződését díjmentesen felmondani.
Könyvelt postai levelet akkor kap az ügyfél, ha a bank egyedi ügyben keresi az ügyfelet. Pl. ha a bank felmondja az ügyfél számláját, akkor postai levelet küld.Ehhez kapcsolódva. Egy közeli rokonom olyan mint te, megrögzött tokenes. A változás miatt felháborodva ment egy fiókba, mondván, ragaszkodik a tokenhez. Ott mondták neki, hogy eredetileg valóban ki akarták vezetni a tokent is. De akkora volt a felháborodás, hogy lemondtak róla.
-
Gallmix
aktív tag
-
cocka
veterán
válasz sifarr #30877 üzenetére
De a tekintetben még mindig jogos a felháborodás, hogy az átutalást megnehezítették. Nem kicsit, hanem nagyon!
Úgyhogy kíváncsi leszek mennyien fognak anyázni.
Nyilván a felháborodások oka is az, hogy khmm.... kérdezzük csak meg (elméletben), hogy a CIB mobilapp hibái miatt hány cibes ügyfél szüntette meg végleg a számláját vagy tért vissza a tokenre? (ez utóbbi vagyok én is)
Mert a token akkor is működik, amikor a CIB mobilapposok anyáznak, mert a withkey nem generál nekik semmit vagy kidobja őket az appból stb.. vagy nem engedi be őket.
-
RR-13
őstag
Szvsz., ha szigorúan vesszük akkor kellett volna kapnia mindenkinek, mondjuk én sem kaptam, csak kérdeztem, mert ismerős pl. kapott ajánlott levelet tőlük.
Megjegyzésem:
Jelen esetben nem egyoldalú szerződésmódosítás a CIB Internet Bank szolgáltatási szerződés felmondása.
Ráadásul a CIB erre nem is hivatkozik a felmondási nyilatkozatában sehol.Csak a hirdetményi változások egyoldalú szerződésmódosítások, és a szerződésben lévő változás akkor, ha abban valamit módosít a bank, de itt felmondásról beszél.
A CIB Bank eddig példátlan módon oldotta ezt meg a bankszámla kivonatokon feltüntetésre kerülő alábbi mondattal (ami én pl. még sosem láttam más banknál):
"A CIB Bank Zrt. (1024 Budapest, Petrezselyem u. 2-8.; cgj.sz.: 01-10-041004) (a továbbiakban: Bank) ezúton értesíti Önt/Önöket, hogy a Bank a CIB Internet Bank szolgáltatását megszünteti, a Bank jelen értesítéssel a CIB Internet Banki szerződését 2023. december 31. napjára felmondja."
Persze ez a megoldás költségkímélő a bank részéről így nagyjából "érthető", de jogilag helytelen, mivel felmondásról beszél a szöveg, ezért igazolható módon "illett" volna minden ügyfélnek kiküldeni, mert sokan a számlakivonatot meg sem nyitják, el sem olvassák, így nem biztosított a kivonaton történő "felmondási" "értesítés".
A kivonaton a hirdetmények, és üzletszabályzatok módosításának felhívását lehet elhelyezni, valamint a szerződés módosítását, ha az egyoldalú.
És egyébként a módosítás nem el fogadása kapcsán hivatkozik a bank arra, hogy, ha nem fogadjuk el a hirdetmények, üzletszabályzatok, kondíciós listák módosítását, akkor jogosultak vagyunk a keretszerződést megszüntetni a hatálybalépés előtt, díjmentesen.Tehát tartalmilag téves, és helytelen az a kijelentés, hogy a tömeges szerződés felmondásokat elég kivonaton, bankfiókban közölni, mert egy egyedi szolgáltatási szerződés felmondása esetén, önmagában a megtett intézkedések hivatalosan "nem elegendőek".
A szolgáltatási szerződés felmondása nem egy általános változás.
Amennyiben a kivonaton úgy szerepelne, hogy az elektronikus csatornái közül, a CIB Internet alapú szolgáltatások szerződést egyoldalúan módosítja, és a szerződésből törli, vagy kivezeti a CIB Internetbank szolgáltatást, akkor jogilag is rendben lenne.Valószínűleg csak annyi történt, hogy elrontották a szöveget a kivonatokon.
Egyébként, ha valaki nem értesül róla, mert nem olvasta el, akkor jogosan fog reklamálni, hogy miért nem értesítették "külön felhívással" stb.
Szvsz. mindenki tudni fogja december végéig, mert kb. mindenhol is jelzi ezt a CIB, ezért nem nagyon lehet nem belefutni az infóba, hogy megszüntetik a CIB Internet Bank szolgáltatást, ami ebben a lényeg.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
És most olvastam az alábbi, tegnapi hírt, ami analógiaként kicsit talán kapcsolódik is a témához, és a fenti véleményemhez, és mivel ez az ügyfeleket közvetlen érintő, fontos infó ezért ON:
Az MNB 68 millió Forintra bírságolta a CIB Bankot. 2023.11.14.
"A Magyar Nemzeti Bank (MNB) összesen 68 millió forint bírságot szabott ki a CIB bankcsoportra, miután a felügyeleti vizsgálaton hiányosságot tártak fel egyebek közt a kiszervezett tevékenységek bejelentésében, nyilvántartásának vezetésében, a belső ellenőrzési területen, valamint a csalásmegelőzési folyamatok szabályozásában, nyilvántartásában – közölte a jegybank kedden az MTI-vel.
A közleményben kiemelték, hogy a banknál feltárt problémák nem veszélyeztetik annak megbízható működését, ugyanakkor a felügyelet előírta a jogsértések mielőbbi kiküszöbölését. A közlemény szerint az MNB a helyszíni ellenőrzést is magába foglaló csoportszintű átfogó vizsgálaton a CIB Bank Zrt.-nél (CIB Bank) és a CIB Lízing Zrt.-nél (CIB Lízing), 2020. március 30-ától áttekintette a bankcsoport működését."
-
RR-13
őstag
A pár év alatt nagyjából látom, hogy Ti a Topik olvasói, írói hogyan álltok a bankokhoz, azoknál milyen tapasztalatokat szereztetek, ahogyan én is.
2 éve még én sem gondoltam, hogy a "sok" bank kipróbálását követően arra a következtetésre fogok jutni - annak ellenére, hogy nincs jóváírási és terhelési Push üzenetküldés - hogy nekem egyelőre a legjobb bank a Raiffeisen Bank.
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján elmondhatom, hogy legjobban abból szűrhető le, hogy a bank hogyan áll az ügyfélhez, amit egy panaszra válaszol, vagy ahogyan a panaszt kezeli, megoldja.
Nálam az Erste, az UniCredit, és a CIB is nagyjából leszerepelt,
Érdekes módon a Raiff-nál egy panaszom volt (amit telefonon adtam le) január óta, amit 2 nap alatt megoldottak, és jóváírták az egyébként hivatalosan nem biztos, hogy járó +10-10 ezres ajánlási bónuszt.
(Az egyik ajánlottam megnyitott számlájának szerződését, a megnyitást követően csak 3 hét múlva küldték meg olvasható formában, helyes megnyitó kóddal küldve, így lényegében addig nem is tudta mit "írt" alá videóbankban. Ezért mivel késlekedve küldték ki helyesen a szerződést, jóváírtak további 10-10 ezret nekem, és az ajánlottam részére is a bejelentést követő másnap, mivel a szerződés kiküldése már arra a dátumra, akcióra esett, amikor az ajánlásért 20-20 ezert járt mindkét oldalon.)
Nagyon várom már a Push üzenetküldés bevezetését a Raiffnál, mert akkor nem lesz semmi hiányérzetem náluk.
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
Az az érdekes a hard tokenes utalási jóváhagyással kapcsolatban, hogy volt egy korábbi mentésem a szövegről, még 2019. szeptemberről és ott is a Pay gombot nyomatja, de ugyanazt kell csinálni, mint a 2-es gombnál, tehát megjelenő számsort tokenbe írni, aztán a tokenen megjelenőt visszaírni a képernyő szövegmezőjébe. Kész.
Szal. ha van értelmes ember a CIB-nél, akkor szerintem átgondolják ezt. Hogy utalást miért Pay gombbal és 2 extra felesleges adattal lehet jóváhagyni, miért nem a Sign gombbal. A kártyás fizetést meg miért csak a Sign gombbal, ahogy eddig is? Nulla logika.
-
cocka
veterán
Na kipróbáltam a webes felületen az átutalást. Simán megy.
1. Internetbanknál: Sign gombot kell nyomni és a képernyőn megjelenő kódot kell a tokenbe írni.
2. Webesnél: Pay gombot kell nyomni és a képernyőn kijelölt részeket kell beírni OK gombokkal "elválasztva". Az első a célszámlaszám utolsó 4 jegye, a második pedig a küldendő összeg, amit be kell írni. (3. adatként nem kell beírni semmit, csak leokézni)Innentől kezdve mindkét esetben ugyanaz a tovább teendő: a token által generált kódot be kell írni a képernyőn megjelenő szövegmezőbe.
Azt hittem, hogy a webes sokkal bonyolultabb lesz, mert leírva bonyolultabbnak tűnik.
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
Az kínos része az egésznek, hogy ugye nem elég, hogy az utalási partnereket szarul importálja a régiből, még hiányosan is, de import vagy export funkció az bezzeg nincs. Nehogy már véletlenül egyszerűbb, gyorsabb legyen.
-
sifarr
senior tag
Úgyhogy kíváncsi leszek mennyien fognak anyázni.
Hát minimum kettő az garantált: te és a rokonom.Cocka: 2020. januárban untam meg az ökörködést az appal.
Legyünk tárgyilagosak! 2-3 éve az app értékelése a GPlay-en rendre 3 alatti volt, jelenleg 4,5. Tehát a javulás - beleértve a rendelkezésre állás megbízhatóságát is - jelentősen javult. Hasonló utat járt be a Rafi appja is. Régen volt egy fapados verzió és elkezdték fejleszteni a mostanit. Kezdetben a jelenlegi app értékelése hosszú ideig katasztrofális volt, azután fokozatosan feljavult. Jelenleg a rafis app is 4,7-es.
Biztos voltak a CIB-nél is számlamegszüntetések az app, illetve a változások miatt. Ahogy más bankoknál is. De ezek inkább "ez volt az utolsó csepp a pohárban" típusúak voltak. Az app volt az utolsó csepp. Te sem mondtad fel a jó CIB-es számlacsomagodat. Ugye?#30879 ... az átutalást megnehezítették. Nem kicsit, hanem nagyon!
#30889 Na kipróbáltam a webes felületen az átutalást. Simán megy.
Na, lassan kiderül, hogy nem is annyira rossz és megszokod az új rendszert. Még a végén a tokenről is lemondasz .... -
TCr
veterán
Mi a tapasztalat a Gránit Bank első bankkártya kipostázási idejével kapcsolatban?
Mára megjelent a mobilapp-ban, szóval hozzá tudtam adni a GPay-hez, de azért érdekel, hogy vajon mikor kapom meg?
Múlt hét vége felé indítottam a számlaigénylést.IBKR - - Revolut - - Gránit Bank <--- ajánlói kódokért küldj privát üzenetet. ;-)
-
TCr
veterán
Urak, köszönöm!
IBKR - - Revolut - - Gránit Bank <--- ajánlói kódokért küldj privát üzenetet. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen