Hirdetés
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
RR-13
őstag
válasz pictigjis #27901 üzenetére
Amit idéztél az nem hirdetményi álláspont, hanem ügyintézői megfogalmazás. Olvastam azt a "levelet" én is amit másnak küldtek.
Az még nem tekinthető véglegesnek, csak a jelenlegi hirdetmény alapján az a hivatalos álláspont, de mivel a hirdetményben az nincs konkrétan leírva, hogy július 01-től megszűnik a 3 részletes kedvezmény, csak az, hogy június 30-ig meghosszabbították, ezért további akció hosszabbítás még akár lehet is.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz pictigjis #27901 üzenetére
Közben én is megkaptam a Raiff levelet a prémium bankártól, és lehet ezt úgy tekinteni ahogy te írtad, de úgy is, hogy csak a jelenlegi hirdetmény szerint fel akarták előre hívni a figyelmet arra, hogy készüljünk fel erre, ha ténylegesen megszüntetnék a 3 részletes akciót.
Aztán lehet, hogy ők már biztosra tudják, hogy valóban nem lesz hosszabbítás.
Akkor viszont a hirdetményben is közzé tehetnék konkrétan...
Minél többet olvasom a tájékoztatásukat, annál jobban elhiszem én is, hogy ennyi az akció. -
kuyarashi
őstag
Sziasztok!
2 hete megszüntettem egy céges folyószámlámat a K&H-nál, de e-bankban még mindig látom. Ha belépek totál üres, de zavar, hogy a többi számlám mellett még ez is ott van feleslegesen. Nem találok opciót ennek törlésére.
A kérdésem az, hogy automatikusan el fog-e tűnni, vagy hívnom kell őket.Előre is köszönöm a segítségeteket.
iNEO DSGN • (csillagászati maszkok, alkalmi faldekorációk, exkluzív termékek) • https://ineodsgn.hu/
-
sifarr
senior tag
válasz pictigjis #27904 üzenetére
a külön email szerintem arra utal, hogy tényleg vége.
Nem kell a "szerinted", tényleg vége.
A személyre szóló e-mail egy korrekt és ügyfélbarát emlékeztető. A legtöbb ügyfél nem böngészi a kondíciós listák változásait. A bank szeretné elkerülni, hogy egy érintett "váratlanul" szembesüljön a brutális számlavezetési díjjal.
Decemberben "megjósoltam" , hogy szigorítás várható. Az első etap bejött. Be fog jönni a folytatás is. Akár már júliustól, de inkább '24-től lezárják a Gold 2.0-t, és jön a 3-as. A havi jóváírást - tippem szerint - 600-ra emelik, az alternatív megtakarítási feltételt is kb. 10-15 misire. Viszont a jóváírásnál újra lesz 3 részletes akció.
Csak ismételni tudom az akkoriakat. Aki gondolkodik Gold 2.0 nyitásában (jó csomag az!), az ha biztosra akar menni, akkor június végéig lépjen.
Az infláció elértékteleníti a prémium számlák feltételeit, muszáj a bankoknak emelniük. A CIB is nemrég emelte a prémium státusz (magnificat) feltételét 450-ről 700-ra. A többinál is hasonló lépések várhatók. -
RR-13
őstag
válasz peetie1 #27907 üzenetére
A tájékoztató levél végén nincs a prémium bankár neve, de fentebb ott van benne az e-mail címében a neve, hogy ott is, vagy a telefonszámon kereshetjük, ha kérdés van.
A levelet tömegesen küldték ki tegnap 14:49-kor nekünk mindenkinek a családban, és egy időben érkeztek meg (3db). (csak én ma reggel tudtam elolvasni)
Furcsa, hogy Te nem kaptál, szerintem kellett volna. -
RR-13
őstag
Most már biztos vagyok benne, hogy a Gránit direkt szívatja azokat az ügyfeleket, akik elmennek... vagy szeretnének elmenni tőlük.
Tegnap videóbankon megszüntettem mindent, majd jött egy sms, hogy sürgősen hívjam fel őket,
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, akik 2x-es beazonosítás és visszahívás után elmondták, hogy az egyik adatmódosító lapot hibásan töltötte ki az ügyintéző, ezért újból fel kell hívnom a videóbankot, hogy a javított dokumentumot is elfogadjam.
Ma 13 órakor elkezdtem, hogy akkor visszahívom őket, majd az ügyintéző a hátlapi kamerára váltott és eltűnt a kis kép, amiben én voltam, és nem is tudta megoldani, hogy visszakerüljön, és ő sem látott onnantól engem,
Felhívtam megint, majd ismét ugyanez. Harmadszor egy másik ügyintéző fogadta a hívást, annak egyből sikerült a kamera átváltás, és amikor végre elég közel volt az igazolványhoz a kamera, akkor szó nélkül bontotta a hívást.Aztán a negyedik hívásban az első ügyintéző jött megint, aki nem tudta átváltani jól a hátsó kamerára, és mondta hogy az első kamerába csináljuk, ami visszaverte a fényt az igazolványon, és így sem sikerült, Aztán megint átváltott, és megint eltűnt minden.
Ötödször is öt kapcsolta a videóhívás, és mondta hogy vegyem ki az átlátszó tokból, de mondom tegnap nem kellett kivenni, és elsőre megvolt. És, ha kiveszem akkor is vissza fogja verni a fényt a telefon fénye vagy a monitor fénye.
Megint átváltott, megint eltűnt a kis kép.
Hatodszor egy harmadik ügyintézőt kaptam, akinek szintén nem sikerült az átváltás, 3x sem, így eddig összesen 9x hívtam fel őket.
Majd 10. alkalommal megint a harmadik ügyintéző jött, akinek kivettem a tokból az igazolványt, de visszaverte a fény. Mondta, hogy átvált, de megint nem sikerült.
11x hívásban az első ügyintéző jött, aki meglátott, és továbbirányított szó nélkül, majd a harmadik ügyintéző akit kapcsoltak mondta, hogy lefotózza így ahogy látszik elől, megcsinálta, aláírtam a javított dokumentumot, és már bontotta is a vonalat.
1 órába telt ez az 1 dokumentum aláírása. Ilyen másik banknál még soha nem volt.
És elég lekezelőek voltak az ügyintézők. És az az érdekes, hogy az 1 db ügyintéző, aki át tudta váltani a kamerát, azt többet nem kapcsolták. Ez nem lehet véletlen. Pedig elmondtam, hogy annak a második ügyintézőnek sikerült.
Majd hivatkoztam a tegnapira, de azt mondták ő nincs most benn. Megjegyzem, hogy 2db telefonnal is ugyanaz volt, tehát nem a telefonok voltak rosszak. Főleg, ha az egyiknek sikerült, akkor a többinek is kellett volna... Az egyik szinte utasított, hogy laptopról hívjam vissza őket, mondom, ha vesznek, akkor már hívom is őket onnan.
Életemben az összes bankkal ennyi probléma nem volt mint ezzel az amatőr bandával..., és még nekik állt fentebb.
Több Gránit "sztorim" nem lesz remélhetőleg.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz merqree #27915 üzenetére
Attól függetlenül, hogy lehet 3 részletben is teljesíteni az utalást, mi is egy összegben teljesítettük, ráadásul 13-án, és 14-én meg jött a levél, szóval nem értem akkor az egészet, hogy ki kapott, és mi alapján.
Amúgy én januárban nyitottam a Gold 2.0-át, és márciusban kellett elsőnek teljesíteni, de akkor is egyben ment a több mint 400 ezres utalás.
-
sifarr
senior tag
válasz axioma #27910 üzenetére
en se [select, de ott is megszunik, elvben],
Lehet, hogy a selectesek valamivel később kapnak értesítést, pl. jövő héten.viszont mindig van 1osszegu beerkezo is,
Ezt nem vizsgálják. Nekem is mindig megvan az egyösszegű, mégis kaptam.igaz marketingtiltas van
Itt van a kutya elásva . Peetie1 hsz-e is ezt erősíti.
Egy akció lejártáról nem kötelező a banknak személyre szólóan értesítenie az ügyfeleket, ahogy egy akció bevezetéséről/meghosszabbításáról sem. A lejártáról hirdetményben sem. Elég, ha lejárat után az akciós részt törli a kondíciós listából.
Az ügyfeleket általánosan érintő hivatalos tájékoztatás mindig a havi számlakivonat végén van. Legutóbb volt több is.
Ez a mostani, névre szóló, korrekt levél a marketing kategóriájába tartozik. Ha valaki ezt letiltotta, akkor nem kapja meg. -
merqree
őstag
2023.04.06ai számlakivonaton nincs említés az “akció” megszűnéséről.
Ellenben elég hosszan írnak a bankkártyás fizetés módosításáról. -
Bogyi007
veterán
Rossz csillagzat alatt születhettél - eddig a szerződéskötést leszámítva négyszer voltam videohívásban az ügyintézővel és egyszer volt probléma - az is azért mert a Digi mobilos kártyámról nem volt jó a minőség - átváltottam wifire már minden rendben is volt.
Egyébként a Gránit sztár csomaggal nyitottam és a hozzátartozó kártyát is ingyen kaptam meg teljesen - később tudták kiküldeni a kártyámat és ezért nem számították fel a díját.
Ezen kívül mindent meg tudtam eddig oldani az applikációjukból is amire szükségem volt.
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
Joker88
őstag
Hogy kicsit talán szürke téma..
Az mennyire lehetséges,hogy az UniCredit mobilbankja eltűnt a Google Play áruházból?
A honlapjukról klikkelve is olyan szöveget dob ki a Play, hogy " Sajnos a kért URL-cím nem található ezen a szerveren. "In loving memory of Garrett Lockhart
-
RR-13
őstag
válasz Bogyi007 #27920 üzenetére
Nem gondolom, hogy sok köze van a születésemnek ahhoz, hogy ma 2 ügyintéző sem tudta, hogy kell átváltani a hátsó kamerára hívás közben, mivel tegnap egyből sikerült a másiknak, aki ma nem volt benn.
Ezek szerint te nem fogtad ki azt a kettő ügyintézőt korábban, mint én ma.Az applikációval nem is volt probléma... ettől még összességében a legamatőrebb banda.
-
Bogyi007
veterán
Akkor már legalább van 5 ügyintézőjük.
Én eddig különbözőekkel találkoztam és te is legalább hárommal, ebből 1 lehetett átfedés.
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
-
RR-13
őstag
válasz Bogyi007 #27924 üzenetére
Egyébként meglepő módon a videóbank ügyintézői tegnap és ma is 30mp-en belül fogadták a hívást.
Ellenben a telefonos hívást kb. sosem, vagy minimum 20 perc várakozás után. Legalább ne mondanák be, hogy visszahívnak, mert olyan még sosem történt meg.
Ezek szerint a telefonos ügyintézők kevesen vannak, kb. 3-an.
Csütörtökön este 7 kor a kártya letiltás menüt nyomtam, és összesen kb. 2 órát vártam mire valaki fogadta a hívást a kb. 6. hívásban. -
smgy
újonc
Erste hitelkártya hogy tekint a revolut feltöltésre?
Van rá készpénz felvételi vagy azonnali kamat költség?
-
kentucky
őstag
Az UniCreditnél semmi esély a felhasználói azonosító blokkolásának feloldására, ha nincs Telefonbank azonosítóm? Egyszerűen a héten a legközelebbibe nem tudok bemenni személyesen, mert csak 3-ig van nyitva.
-
agroman
senior tag
cib mobilbankban mi lehet a gond amikor csoportos beszedést próbálok felvenni kitöltöm az összes kötelező mezőt de hibát jelez viszont semelyik mezőt nem jelöli be hibásnak. honnan tudjam mit tart rossznak?
------
-
kentucky
őstag
-
RR-13
őstag
válasz kentucky #27934 üzenetére
Velem is ezt csinálta 1 hete (ezt a telefon újraindítás után csinálta, amikor kötelezően az app. PIN kódot kérte), pedig jól írtam be a jelszót, és simán újratettem az appot, és újraaktiváltam, és azóta is beenged.
Nem kellett senkit hívni. Töröld az appot, tedd fel megint, és kezdj egy új aktiválást a netbank azonosítóddal, és a jelszóval, majd kapsz egy sms-t, beírod, végig viszed az aktiválást, és kész.A netbankba azért nem tudsz belépni, mert, ha az app. blokkolja magát, akkor a netbankba sem enged addig belépni, míg az app. nincs újra aktiválva.
[ Szerkesztve ]
-
kentucky
őstag
Nem úsztam meg sajna, kell mégegyszer jönni. Mobilbankba betudok már lépni feloldás után, de netbankba még mindig nem tudok belépni, pedig régi jelszót használom amit eddig is. Addig eljutottam, hogy telefonbank azonosítom megvan, de azt is letiltottam mert nem tudtam a PIN kódot. Elvileg ki lett küldve elektronikusan, de sehol nem találtam.
-
kentucky
őstag
.
[ Szerkesztve ]
-
tomazin
veterán
Bankoknal van valami szabalyozas, hogyha bejelentek egy hibat akkor arra valamilyen hataridot vallalniuk kell a hibajavitasra?
Vagy a cibtol ne szamitsak arra, hogyha elrontottak a mobilappot akkor azt valamikor javitjak? (Emiatt egy ideje nem tudok belepni sem, mert a regi verziot letiltottak backenden,hogy belephessen) -
janes1976
őstag
Jövő hónapban jár le a Raiffeisen bankkártyám, szóltam nekik, le se gyártsák, mert otthagyom őket, elavult a csomag, amiben vagyok. Unicredit Partner Aktív Zérót néztem vagy a CIB Ecót. Mindkettő Bankmonitoron keresztül. Annyi a gond, hogy döntésképtelen vagyok, mert mindkettő jónak tűnik. Na de melyik a jobb? Melyikhez érdemesebb menni? Tudom, nehéz a kérdés.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi X6 Pro 512/12 GB (Grey)
-
-
RR-13
őstag
válasz janes1976 #27944 üzenetére
A 75 ezres havi utalás jóváírás elvárás miatt is az UniCredit a kedvezőbb, és az UniCredit ajánlási promóban is részt vehetsz, ha sietsz a nyitással, mivel jelenleg 2023. április 30-ig lehet ezt igénybe venni, és sikeres ajánlást követően 10 ezer jóváírást adnak.
Ezt az ajánlási bónuszt a BM nyitás nem befolyásolja hátrányosan, mert a BM UniCredit Partner Aktív Zéró csomag mellé is igénybe vehető az ajánlási akció.-----------------------------------------------
Az UniCreditnél a 2021. április 21. előtt nyílt Partner Aktív Zéró csomag kedvezményeit, egyelőre 2023. június 30-ig meghosszabbította a bank.
[ Szerkesztve ]
-
tomazin
veterán
Bejelentettem mar. Irtak valaszt hogyan tudok reg kodot kerni...
Btw nem a cib volt anno ami miatt itt sokan szivtak, mert egy hulladek volt a rendszeruk?
27944: nezd meg az appokat pl. Unicreditnel a felhasznalasinak a vegen ott volt anno, hogyha az appon keresztul lovasitanak meg akkor ij. Cibes meg ha nincs google a telefonodon lehet el se indul.
Uni dombornyomott mct ad, cib unembossed visat
Cibnel max 6honapra latod a tranzakcioid, uninal tovabb. (Onnan jottem at igy lehet mar nem valid ez az info)
Cibnel min 20perc mire kezelot kapsz telefonon, uninal nem volt ennyi, cserebe sosem tudtak segiteni.
Automata melyik van kozel hozzad.
Cibnel ugy allitgatod a limitet ahogy akarod, uninal van amiert fizetni kell (bar ez lehet csomagfuggo)
Hirtelen ennyi jutott eszembe. -
RR-13
őstag
válasz tomazin #27948 üzenetére
Emlékeim szerint igen, mert a CIB rendszerébe nem lehetett bejelentkezni több esetben, visszatérően, amiről nem is tudtak előre az ügyfelek.
Volt hosszabb, több napos kiesés is...
A CIB-nél bármikor megeshet szó nélkül az, hogy nem tudunk belépni, és ezért utalni sem.[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest