- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Honor Magic V2 - origami
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
Mobilarena
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
sutszi
veterán
Van egy hátránya, hogy nem vettem meg még a téli gumit. Az, hogy agyalok rajta mi legyen. A tesztek és az árak miatt kicsit bizonytalanná vált az Alpin 6. TS860 is esélyes meg most ez a GoodYear is itt feszít mint pocok a prézliben... És még akkor az új szériák meg sem érkeztek...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Saccco
nagyúr
Azért az kemény, hogy a Nexen 4S leginkább csak az aquaplaningnál marad el, de ott is megveri pl. a CC-t.
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
arti1121
senior tag
Abból mi igaz mert többen mondják azt hogy a Michelin-ek hamarabb öregednek, keményednek mint a társai? Láttam dunlop Winter sport 5-öt 3.helyen a tesztben de láttam ugyan azt 16.helyen is. Ez hogy van, csak fura nekem
Én kb 5 hónap alatt míg használok téligumi 8.000km megyek[ Szerkesztve ]
Sunwayman C20C, C22C, C23C, V60C, OLIGTH SR52UT, Nitecore HC65, MH20GT, HC65, TIP, TUP....TIP2
-
-
sutszi
veterán
Jó lenne, de nem akar. Én meg fáradt vagyok a győzködéséhez. Egész évben télivel jár egyébként. Szóval elviekben jó lenne.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
dethroner
veterán
Köszi. Nézek mindenféle teszteket, csak az a gond, hogy ebben a méretben ami nekem kell continak a 810-es van, és tesztekben meg csak a 850 és 860 szerepel. Meg a 810 amúgy is lassan 15 éves fejlesztés már. Szimpatikusnak tűnik a Dunlop, már csak azt kéne megtudni hogy hol lehet friss gyártásút kapni.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
No.01
őstag
Kicsit megkesve, de hetvegen nem voltam...
Erdekes kerdes ez a CC vs CC+ az uj jobb, de nem ugy es nem annyira
En nem hasznaltam szerencsere tul sokszor hoban, lefagyott uton. Viszont azon keves tapasztalatok alapjan a CC+ v.mit tenyleg fejlodott. Ezzel szemben azt gondolom, h a CC tartosabb volt (nalam legalabbis) Szinte ugyanugy es ugyanott hasznalom mind2-t es az uj szerintem 1 szezonnal kevesebbet fog elmenni.
Szamszeruen, de utobbit nyilvan csak tippelve a jelenlegi allapotbol ~57e km vs ~48e kmEttol figgetlenul ha cserelni kell jovore akkor hiaba volt jo mind2 lehet elgondolkodom a valtason Conti vagy A005. Nem a csalodottsag inkabb a kivancsisag vegett.
-
Hachiko95
aktív tag
Most, hogy jobban megnéztem rájöttem. A Master-Grip 2-ből csak /60 és nagyobb oldalfal magasság van. A Speed-Grip 3-ból meg csak /60 alatti.
Kíváncsi leszek milyen, mert tesztek szerint csak szárazon viszonylag gyenge.
(A kocsi nyárija 225/45 R17 Pirelli Cin. P7, ami pont szárazon erős, de kanyargós úton azt is sikerült radírozós alulkormányzottságig elvinni.)
Vizes, havas úton elég jó és csendes. A Barum Polaris 3-tól gyakorlatilag mindenben jobb volt az Auto Bild teszten, megnézném a Polaris 5-höz képest mit tud. -
momo2828
tag
Még nem nagyon nyúztam, tele volt a kocsi az úton. Most a héten lesz nálam a kocsi többet viszont, majd kiderül. Eddig semmi panaszom nincs rá. Érzésre eddig ugyanolyan mint az Alpin A4 volt újkorában, ilyen időben. Halk, és nem fogja az 1.6 szívót, mint a szélesebb nyári Ha lesz kicsit melegebb lesz ezzel is egy 50-ről fékteszt, ha már a másik kettőt megnéztem , meg megnézem reggeli párás időben kanyarokban.
Autoglym Vinyl & Rubber Care-el körbe ápoltam, de még egyszer át fogom, mert elsőre foltos lett. -
rbalint88
addikt
autó és autó között lehet ekkora különbség, de azért nem gondolnám ennyivel rosszabbnak a leon futóművét, itt lehetett a konkrét példánnyal is valami gixer. nekem a cégesem hyundai elantra 2012, elől macpherson, hátul csatolt lengőkar, a saját audi a4 2004, elől 5 lengőkaros, hátul is multilink, hát egészen más tapadási jellemzőket mutat a két autó... emiatt is mertem "csak" polaris 5-öt venni az audira, mert megoldja futóműből és vetettem bridgestone lm005-öt a hyundaira, mert annál meg gumiból kell megoldani mindent...
és ezért nem esnek le az első kanyarban a kínaigumis prémiumok -
athomi
veterán
Egy napon egy havas úton mért és egy másik napon egy havas úton mért fékút között simán lehet ekkora különbség még ugyanazzal az autóval mérve is, de még akkor is ha pont ugyanott mértek. Hó és hó között igen nagy kulönbségek tudnak lenni. Szóval nem lehet a két teszt eredményeit hasonlítgatni.
[ Szerkesztve ]
-
kertsa
senior tag
A poszt óta néztem olvasgattam teszteket. Nekem is az jött át, hogy a Nexen a befutó
Pár ezerrel kell csak megtoldani majd a téli szettből befolyt összeget.
A párom aggódot picit, hogy száraz és vizes úton nincs meg az a tapadás, mint egy nyári gumival, de megnyugattam, hogy nem extrém tempóval közlekedünk, így szinte észre sem fogjuk venni.
Itt is elég sokan használják nagy megelégedéssel, és a gumitesz oldalon is elég jó az értékelése.
Ezek meggyőztek, és még Te is válaszoltál.
Köszi!
-
Hachiko95
aktív tag
Első tapasztalatok a 205/55 R16 BFGoodrich G-Force Winter 2-vel elég pozitívak, még csak városi tempóban tudtam kipróbálni (50-60Km/h). Baromi halk, csak a motor hangját lehet hallani és kényelmesebb vele az autó. Tapadási bizonytalanságot nem éreztem, de még nem forszíroztam.
Nem tudom, hogy volt-e tapasztalat már a Fulda SportControl 2-vel (225/45 R17), ez a nyárija az autónak, ami zavaróan hangos. Már 20-30 Km/h-s gurulásnál is erős gördülési zaja van és 50-nél, 100-nál, 120-nál, stb. is. 1 éves a gumi.
Vicces, mert a teszteken pont az olvastam, hogy csendes. Konkrétan ebben a méretben szerepelt az Auto Bild tesztben, ahol a csendes gumik közé tartozott. Bár ugye ez a külső zaj, amit mérnek.
A Kleber HP3 és a BFG Winter 2 is a leghalkabbak közé tartozott a teszten, ez belülről is halk. -
Csabroncka
addikt
Ezt meg tudom erősíteni! A TS 860 lényegesen halkabb, mint a Premium Contact 6. Egyébként a gördülési zaj az útminőségtől is erősen függ. Aki járt az ebből a szempontból etalonnak számító Hollandiában az tudja miről beszélek, ott még a kamion is lábujjhegyen jár (sokkal finomabb szemcséjű és egyenletesebb a bazaltzúzalék az aszfaltban, zéró úthibával).
"in medias res"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen