- Samsung Galaxy Note10 és Note10+ duplateszt
- Apple Watch
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Lassítanak a hajlítható kijelzős telefonok fejlesztésén a kínai márkák
-
Mobilarena
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
trialboj
őstag
Komolyan 4 évszakos gumit ajánlotok? Mikor az előző autómra kerestem gumikat kb 5 éve, tüzes vassal fenyegettek hogy csak olyat ne vegyek mert annál nagyobb marhaság nincs a földön.
Az autót vadi új semperit téli gumikkal vettem, szóval nyári kell, nem pedig köztes, ami sosem tapad rendesen, cserébe valszeg jobban kopik.
Az említett Hankook gumik, már túllépik a keretet. Besorolásban semmivel nem jobbak, mint az általam, és adac által ajánlott Vredi Sportrac 5, egyetlen előnyük hogy a Hankook egy márka, amiről mindenki hallott, ez a Vredi Sportrac meg azt sem tudom miféle, az életben nem hallottam róla, nem is tudom hogy kerülhetett ilyen előkelő pozícióba az adac listán, mondjuk szerepel még rajta (igaz utolsó helyen) egy vicces nevű linglong is, ami természetesen fele annyit képes futni kb 27.000km mint egy márkásabb abroncs.
Van valami olyan szabály is, hogy a gumit 5 év után mindenképp kukázni kell ha el sem kopott akkor is, na mivel tuti nem fog elkopni, emiatt sem költenék rá többet.
Annyi érdekel, hogy ez a Vredi Sportrac márka, egy általatok ismert név, vagy pont ugyan annyira noname, mint a semperit, kumho, és társai, amelyek ugyan nem feltétlen gagyi termékek, de azt leszámítva hogy 1x fent voltak egy adac listán, nem igazán terjedtek el.
Kösz megint.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
őstag
5 év sok idő és nagymértékben megváltozott az abroncsok technológiai háttere. A Vredestein és a Semperit ismert márkák, hiába hallottál róluk keveset és az Adac teszteken túl egyéb szaklapok tesztjein is bizonyítottak.
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
OPiiPO
veterán
-
djsunstealer
aktív tag
Sziasztok!
Gumiabroncsokat szeretnék "feladni" (4 db-ot) vidékre. Melyik céget ajánljátok?
Köszi a válaszokat! -
t1
addikt
válasz djsunstealer #33859 üzenetére
GLS.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz djsunstealer #33859 üzenetére
Vaterafutáron nézd meg a lehetőségeket.
-
aero.
veterán
Nankang as1-rol tud valaki elrettentot mondani? 280 lohoz keresek valami elheto tipust 235/45/18-ban, csucskategoria nem erdekel, mert nem hasznalom ki. A futas se sok, inkabb kruzolos a tema, nem szoktam allatkodni.
-
djsunstealer
aktív tag
Köszönöm mindenkinek!
-
tabaga
tag
Érdemes a Kornél által belinkelt teszt kommentjeit isolvasni, ahol valaki arra panaszkodik, hogy radikálisan romlott az abroncs teljesítménye a használat során. Továbbá a felhasználói vélemények sem túl elismerőek.
Árukereső szerint +5 ezerért már FK510 van, ami azért másik liga. -
aero.
veterán
válasz tabaga #33866 üzenetére
Tudok venni PilotSport-ot is nem arrol van szo, csak feleslegesnek erzem. Ha beulok meg berakok magam melle egy flakon vizet 2 tonna az auto es max 5 ezret fut egy evben, se driftelni se kanyarvadaszni nem akarok vele, igy a penztarcam ellensege sem akarok lenni. Hamarabb oregszik el rajta, minthogy a feleig lekopjon. 120 felett nem is megyek vele sehol. A nankangot biztosan elvetem a teszt lattan.
[ Szerkesztve ]
-
SPeti1984
senior tag
Van érdemi különbség a Kleber Krisalp HP3 és a Bfgoodrich g-force winter 2 között? Teszteken mintha a BfGoodrich picit mindig jobban szerepelt volna. Mintára ugyan az a kettő. Melyiket érdemesebb megvenni?
-
Kornel
veterán
válasz SPeti1984 #33876 üzenetére
Nekem a Kleber Quadraxer2-k románok.
Először kicsit tartottam a márkától is, meg a gyártási helytől is, most simán lehet hogy ez lesz a következő gumim is, most cseréltettem meg, hátul 6 mm környéke, elől még 5 körül, ha még egy évet kibír, akkor Best buy volt, 60.000 km-es futással és megfelelő tapadással. -
SPeti1984
senior tag
válasz Kornel #33881 üzenetére
2 autó van és felváltva szoktam így kb 10-12 ezer/év jön ki az egyes autókra. Néztem használt gyáriakat azok olyan 80-90 körül vannak már szép állapotúak. Viszont ugyan ennyiért van új alufelni is ami elméletileg téli bevonatos. Strukturáltat is néztem de ott van kis ET eltérés, mert 6.5x16 ET50 vagy 7x16 ET50 a gyári méret, ott meg ET47,5 van.
Használt gyári:
Ford 16-osÚj egyéb alufelni:
CMS C22[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Tudom, hülye ötlet, de foglalkoztat a gondolat, hogy kéne egy pici nyomtávszélesítés.
Ezt néztem ki, 3 mm talán még nem olyan gáz sem az agyra felfekvést, sem a tőcsavarok hosszát tekintve. A csapágy élettartama nem érdekel különösebben, évi 6-7k km-t fut csak az autó.
A felnit nem szívesen cserélném kisebb ET-jűre, anyagilag nem lenne túl jó döntés.
[ Szerkesztve ]
-
SPeti1984
senior tag
válasz Kornel #33883 üzenetére
Bakony környéki utakra nem szeretnék 4 évszakosat. Ahol lakom ott is olyan kb 10-13%-os az utca emelkedése. Új az autó tehát új nyári van rajt veszek most télit aztán pár évig megoldva és biztonságba tud menni az ember télen nyáron egyaránt. A nyarak is manapság néha hetekig 35-40 fokosak ott megint biztos nem úgy üzemel egy 4 évszakos ahogy egy igazi nyári.
-
-
Qru
MODERÁTOR
Gyorsan körbefotóztam a CC-ket ma a kocsin (kb 50 ezer km van bennük). A cserélgetéssel nem bajlódtam ami azért látszik. Most lett átcserélve kb egy hónapja először mióta fent vannak a kocsin. Tehát ami a képen hátul van az volt elöl és fordítva. Proflmélységet ne kérdezzétek, nem tudom, így szemre még bőven jó.
#nincsbennetarcsi
-
Kornel
veterán
Continental AllSeasonContact
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest