Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • wrongduke

    aktív tag

    Hozzászólnék én is ehhez pénz lópós-ticket nyitogatós "murihoz". Ha a R* is hasonló probléma megoldásban dolgozik mint mi, akkor a TIER1, 2, 3 az azt mutatja melyik szinten tudják megoldani. Nagyvalószínűséggel a TIER3 az már management vagy közvetlen az alatt van.
    Mivel a R* általában nem adja vissza a pénzt a visszaélések miatt, Kele-nek azért vot, lehett mákja mert a hölgy/csóka kissé betelt melóval. Azt is érdemes szemelőtt tartani, hogy ha sok ticketet küldesz, az 2 féle képpen sülhet el. Nyílván tudjátok... CactuS kiválóan mondta, ha ilyen van akkor maze számláról azonnal egy printscreen.
    Loggolás szempontjából, szerintem mindenről van log, csak épp rövid ideig van tárolva a mérete miatt és nem mindig van kapacitás azt végig bogarászni. Itt jegyezném meg HussarF megjegyzését az idő pontos vagy körülbelüli megadása, merőben előre mozdítja, hogy jól gyere ki belőle.
    Szeretném még azt is elmondani, kicsit együtt érezve velük, hogy akik a ticketetket kezelik, (szerintem) soha, vagy ritkán túrnak bele a logba. Azt technikai ember csinálja. Abból viszont kevés van... Viszont ahogy a munkámban, (szerintem) náluk is nagyjából 1 perc játékidő generál olyan 10-20 ezer soros logot. Különkülön vagy egyben az mindegy. A lényeg, hogy még keresővel sem kis munka átnézni és összefüggéseket találni. Az már csak hab a tortán, hogy "amerikázás" megy a munkahelyen (lásd Tropico első rész) ami annyit tesz, mint 9 órát ha lebontjuk, ezt kapjuk:
    8-9 reggeli és kávé,
    9-10 kis munka,
    10-11 kicsi munka, kicsi netezés és társalgás,
    11-12 felkészülés az ebédre,
    12-13 ebéd,
    13-14 szieszta,
    14-15 alacsony morálú munka,
    15-16 World of Tanks,
    16-17 elvileg bent kéne lenniük de általában lepasszolják a melót és irány minnél előbb haza.
    Relatív 2 órát melóznak a 9-ből mondjuk, ami nagyjából fedi a hazai multik nagy részét is. Műszak nagyjából ugyan ez. (Nagyon nagy tisztelet a kivételnek) Az indiai még ennél is rosszabb sokszor...

    Mi előtt kaszát, kapát egyenesítetek, nem megvédeni akarom őket, inkább csak azt, hogy hol a érdebes bepróbálkozni. Használjuk ki ellenük a gyengeségüket. A ticket válaszadójából kiderül honnan jött a válasz melyik országból. Munkaidőn kívül általában amerikából indiába megy a support, így érdemes akkor küldeni a ticketet amikor az amcsik ébren vannak. Különben jön a bullshit... Ha többször újra nyitsz egy ticketet vagy hivatkozol rá akkor visszakerülsz az eredeti emberhez.
    Könyvet kellene írnom :DDD

    Összegezve, mit tegyek ha modder/hackker ellopta a pénzem?

    1. Ha időben észrevetted akkor session váltás vagy net off.
    2. Ha megtörtént a baj, azonnal print screen a maze-bank accountról. Lehetőség szerint legyen kép a lopás előtti állapotról is.
    3. Screenshot a playerekről, esetleg reportolni a gyanúsakat.
    4. A lopás pontos idejének rögzítése, pl.: Dátum: (EU: NN/HH/ÉÉÉÉ, US: HH/NN/ÉÉÉÉ, esetleg az adott hónapot betűvel kiírni a felrértések elkerülése végedt.) CET 18:05 vagy CET ~18:00 - 19:00
    5. Rizsa nélkül a lényeget írd meg. Ha nem megy nagyon az angol, dobd be ide és segítünk megírni a ticketet.
    6. Ticket nyitás és ha megoldható, addig ne lépj be a játékba, amíg meg nem oldódik a probléma. Így nem fog hízni a log vagy logod.
    7. Ne legyél pofátlan! Annyit kérj vissza amennyi volt, vagy ha nem emlékszel rá, inkább kicsit kevesebbet, kicsit többet sem mint a dupláját.

    A fenti összegzést kicsit megötletelve akár ki is lehetne rakni az összefoglalóba...

    Agymenés vége.
    READY

    "A tigris az mindig egy jellem, sőt, jellem és tigris az egy!" Discord: wrongduke#6214

Új hozzászólás Aktív témák