- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Mobilarena
Az összefoglaló átalakul, fontosabb infók a hajtás alatt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
CsonkaImo
addikt
válasz Puma K #12982 üzenetére
Itt van egy összehasonlítás. A IV-ben jobban gyűrődnek az autók, viszont az 5-ben leszakadnak a karosszéria elemek. Marha nagy különbség nincs a kettő között, igaz nekem is kicsit jobban bejön a IV fizikája így videó alapján, pl.: váltásnál beleng az autó, de szerintem az V se rossz, ott pl.: kiszakad az egész kerék ha úgy van. Jó lesz ez, sokat fogok nevetni az tuti.
Szerk.: Egyébként tisztán látszik, hogy ugyan az az engine dolgozik mindkettő alatt. Csinosítottak az V-ön ez tény, de sokat nem foglalkoztak a motorral. Ami nem baj, mert szerintem a IV is jól néz ki mai szemmel is. A játékélmény meg odavág, és ez a fontos.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Topik szabályok:
- Elemzés Milyen vasat rakjak a GTA V alá?
- Elado jbl 200tws bluetooth fullhalgato!!!!
- Fallout 76 DIGITÁLIS KÓD XBOX SERIES/ONE/PC
- Eladó PS4 játékok
- ACER PredatoR Triton 16" 3.2k 165hz Intel Core Ultra9 32GB DDR5 2TB NVIDIA RTX4070 8GB,beszamitas is
- AKCIÓ!!! A tökéletes GF! MSI GF63 Thin 11UD i7-11800H 16GB 512GB Nvidia RTX 3050 Ti Gar:2024.08