- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Yettel topik
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
bghistvan
senior tag
válasz Lackooo84 #20777 üzenetére
Hmmm..... az odáig ok, hogy beírok a vásárlók könyvébe, de mint említettem a békéltető testület nem közreműködő fekete listára helyezte őket, tehát tőlük szinte semmire sem számíthatok.
Ergo vettem egy majdnem 4kilós terméket amiről kiderült hogy hibás, aztán magyarul kenjem a hajamra, ez most tényleg komoly??