- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Yettel topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
Hirdetés
-
Ingyenes az Epic Store-ban az Industria
gp Extraként a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
#25712384
törölt tag
Sziasztok!
Ha egy cipőt visszaviszek a webshop-os eladóhoz garanciáztatás ügyben és átveszi tőlem, kell adnia valami igazolást vagy bármit, hogy átvette tőlem?
A történet röviden: Vettem egy bakancsot de 3 nap után belül a sarkán megjelent egy kemény púp. Van valami a sarok részben, ami nyomja a sarkam és jó fél centis púpot képez. Értesítettem az eladót, mondta vigyem vissza, intézi a gyártóval a dolgot, reméljük a legjobbakat...
De felmerült bennem a kérdés, hogy valami igazolást stb. várjak-e tőle? Mert elvégre a pénzt nem kapom vissza, számla nálam van, papíron olyan mintha az eladás után nem is találkoztunk volna...
A választ előre is köszönöm![ Szerkesztve ]