Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sasa311

    veterán

    válasz Ariadne #686 üzenetére

    Én nem azt mondtam, hogy :R a cégnek.
    De szvsz még mindig jobban járt, mintha megforrasztották volna a lapját, ami még kihúz 2 hónapot aztán elhajtják, hogy lejárt a gari.
    Csak konkretizáltam erre az esetre.
    Pontosan tudom mi az ''elméleti szabály'' rá, nyomonkövetem a topicot a kezdetektől :R

    Én pl törvény ide vagy oda ha konkrétan ezt felajánlották volna nekem egy 2 év 11 hónapos cuccnál, hogy figyelj öreg, megforrasszuk neked, azt kapsz rá még 1 hónap garit vagy kapsz egy újat gari nyente én akkor is ezt választottam volna. :) Igen, verhettem volna még hónapokig az asztalt, hogy márpedig nekem az új lapra garancia kell, de egy, hogy nekem nem ér 10X-i idegtépő veszekedés és több telefonszámlát, mint a lap mostani ára, másik meg, hogy nem lenne bőr a képemen visszakérni egy 3 évvel ezelőtti teljes vételárat :B

    Márcsak ha a nemrég megszűnt ismert cég példáját is veszem, kevés számtechbolt húzza ki évekig, hogy évekre alapozzak. :( Sajnos ez így van, mert hagyják.
    Én is megjártam már ''megszűnt céggel''.... Csodálkoztam is, mikor bementem oda, ahol vettem, ugyan az az eladó volt és nem garizott, merthogy ez nem az a cég már, az megszűnt... :(((

    [Szerkesztve]

    Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

Új hozzászólás Aktív témák