Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ariadne

    őstag

    válasz Whaskes #650 üzenetére

    Persze. Innen [link] a 151/2003. kormányrendelet, a 49/2003. GKM rendelet, meg a Ptk. jön itt. Azt hiszem, a 49-esben van a 15 nap, amire tényleg törekedniük kell, de ott a Ptk-ban, ami a 151-eesben és a 49-esben nem szereplő dolgokat szabályozza, hogy ha a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül nem tudja javítani, ki kell cserélnie. És ez neked biztos vagyok benne, hogy jelentős kényelmetlenséget okoz a cucc hiánya... :U

    Egyébként BF-ben, legalábis eddig a pesti üzletekben főnöki ukáz volt tudtommal, hogy nem adhatnak vissza pénzt, legalábbis nekem ezt mondták anno, mikor kértem - magasról sz*rnak a jogszabályokra. Csoda, hogy a kecskeméti üzlet még működik, több más vidéki üzlet már beadta a kulcsot. Mondjuk egyik szemem sem sír utána, csak szerencsétlen próul járt vásárlók, meg aki a franchise-t vitte, ők buknak nagyot emiatt... Most ráadásul felszámolás alatt áll már a pesti üzleteket működtető cég, hivatalosan nem intézhetnék tovább senkinek a jótállását, mert független más cég(ek) mennek már ugyanazon név alatt... :(

    [Szerkesztve]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Új hozzászólás Aktív témák