- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 11 - népalma
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Magisk
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
it A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
A vásárlók könyvének (panaszkönyvnek) minden esetben 3 példányosnak kell lennie? Kötelező-e a ''gyári'' verziót használni, vagy vagy lehet saját maguk által nyomtatott A4-es lapocska, amiből úgy csinálnak 2 példányt (egy a cégé, egy az ügyfélé), hogy mikor készen van, lefénymásolják, és a másolat marad a vevőnél?
Konkrétan most a biztosítóról van szó, aki baszik kifizetni a június közepén bekövetkezett villámkáromat. Hetek óta minden alkalommal, amikor érdeklődünk, mindig valami kitérő választ kapunk (utalás alatt, tegnap elutaltuk, futár viszi, stb.) - fater tegnap bement, hogy ha ma nincs rendezve a gubanc, akkor gépet bérlünk, és a számlát a biztosítónak benyujtjuk.
Kért egy panaszkönyvet, és egy A4-es lapot dugtak az orra alá, amin kézzel volt sorszám írva, és a biztosítós ügyintéző a céges részt ki sem töltötte...Read only...