Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rhenox

    újonc

    Sziasztok!

    Adott egy garanciális termék (MSI R9 270X 2GB HAWK), amit anno már egyszer cseréltek az iPon-nál, viszont a hiba továbbra is fenn állt, ezért garanciális időn belül, idén január 16.-án visszavittem.

    Április 16.-án, közel 90 nap leteltével irtam nekik egy e-mailt, amire ezt a bs választ kaptam:

    "A terméket korábban átadtuk a beszállítónak (bevizsgálás alatt van a beszállítónál elérhető online rendszer szerint), sajnos még nem rendezte. 

    A bevizsgálás folyamata nemcsak a hiba meglétének ellenőrzését, hanem a hiba okának feltárását, illetve amennyiben lehetséges a javítás megkísérlését is tartalmazhatja.

    A nehezen, vagy hosszas teszteléssel jelentkező hibák detektálása vagy a szerviz/beszállító külföldön lévő telephelye is megnövelheti az ügyintézési időt."

    Ennek majd 4 hónapja, azóta sem kaptam más értesítést a kártya állapotáról, a kártya pedig már bőven túl van a 180 napon is. :W

    Közöljem velük, hogy kérem vissza a vételárat és levan a gond? Ha ragaszkodnak a garanciális ügyintézés végéhez és nem akarnak fizetni, akkor irány a fogyasztóvédelem?
    Türelmes ember vagyok, de azért nálam is van egy határ! :DD
    Köszi a helpet előre is! :R :R

Új hozzászólás Aktív témák