- Telekom mobilszolgáltatások
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
rhenox
újonc
Sziasztok!
Adott egy garanciális termék (MSI R9 270X 2GB HAWK), amit anno már egyszer cseréltek az iPon-nál, viszont a hiba továbbra is fenn állt, ezért garanciális időn belül, idén január 16.-án visszavittem.
Április 16.-án, közel 90 nap leteltével irtam nekik egy e-mailt, amire ezt a bs választ kaptam:
"A terméket korábban átadtuk a beszállítónak (bevizsgálás alatt van a beszállítónál elérhető online rendszer szerint), sajnos még nem rendezte.
A bevizsgálás folyamata nemcsak a hiba meglétének ellenőrzését, hanem a hiba okának feltárását, illetve amennyiben lehetséges a javítás megkísérlését is tartalmazhatja.
A nehezen, vagy hosszas teszteléssel jelentkező hibák detektálása vagy a szerviz/beszállító külföldön lévő telephelye is megnövelheti az ügyintézési időt."
Ennek majd 4 hónapja, azóta sem kaptam más értesítést a kártya állapotáról, a kártya pedig már bőven túl van a 180 napon is.
Közöljem velük, hogy kérem vissza a vételárat és levan a gond? Ha ragaszkodnak a garanciális ügyintézés végéhez és nem akarnak fizetni, akkor irány a fogyasztóvédelem?
Türelmes ember vagyok, de azért nálam is van egy határ!
Köszi a helpet előre is!
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Energiaital topic
- Autós kamerák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Renault, Dacia topik
- sziku69: Szólánc.
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Háztartási gépek
- További aktív témák...