- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
Akciófigyelő: Ingyenes GOG-on a Shadows: Awakening (PC)
gp Ha valakinek kimaradt volna eddig a játék, az most pótolhatja a nemrég indult ajánlatnak köszönhetően.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
nordenrena #14577 üzenetére
Szia!
A 18 hét nem kicsit durva.
Egy külföldi körnek legfeljebb 2 hónap alatt le kellett volna zajlania. Kérd meg a kiskert, hogy kérdezzen rá a nagykernél, hogy mi a fene tart eddig, és hogy nem-e akadt el a dolog valahol.
Még egy infó: amennyiben 1 év kötelező jótállás lejárt és a korlátozott gyártói garanciába léptél, a bolton semmi sem kérhető számon, a fogyasztóvédelem sem tud érdemben segíteni neked. Ilyenkor csak a kivárás játszik.