- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
A Dévlá
újonc
Sziasztok!
2 kérdéssel fordulok hozzátok!
Mit tudtok arról, hogy a szervizes azt mondta, hogy 3 garanciális javítás után lehet kérni cserét?
Az mit jelent, hogy LEHET de közel sem biztos hogy elfogadja a gyártó, vagy ilyenkor már jogosan kérné az ember, hogy szeretne egy másik eszközt, ami nincs hetekig szervizbe?
---
A másik az, hogy a gyártónak jobban megéri fizetni a szervizet, alkatrészt, mint hogy akkor adjon egy másikat a termékből?Most van másodjára a notebookom garanciával szervizben, nem túlzok, hogy többet volt a szervizben mint nálam!
Egyszer az alaplap halt meg cserélték, utána 2 hét után behalt a kijelző!
Mikor érdeklődtem hogy ez így nincs ínyemre, azt mondta a szervizes, hogy a gyártó egy javítás után nem fog nekem másikat adni, szóval ismét szerviz!
Azt mondta, hogy 3 javítás után lehet kérvényezni a cserétAkkor ez azt jelenti, hogy ha most as 2. szerviz után megint bedöglik, akkor már kérhetek másikat, vagy akkor MÉG EGYSZER szerviz, és ha AKKOR hal meg akkor "adnak" másikat?
És közel sem biztos, hogy elfogadja a gyártó a cserére való kérelmemet igaz?
Nekik nem gond, hogy heteket van szervizben a notebookom igaz?
Csak nekem cumi ugye?