Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • A Dévlá

    újonc

    Sziasztok!

    2 kérdéssel fordulok hozzátok!

    Mit tudtok arról, hogy a szervizes azt mondta, hogy 3 garanciális javítás után lehet kérni cserét?

    Az mit jelent, hogy LEHET de közel sem biztos hogy elfogadja a gyártó, vagy ilyenkor már jogosan kérné az ember, hogy szeretne egy másik eszközt, ami nincs hetekig szervizbe?
    ---
    A másik az, hogy a gyártónak jobban megéri fizetni a szervizet, alkatrészt, mint hogy akkor adjon egy másikat a termékből?

    Most van másodjára a notebookom garanciával szervizben, nem túlzok, hogy többet volt a szervizben mint nálam!

    Egyszer az alaplap halt meg cserélték, utána 2 hét után behalt a kijelző!

    Mikor érdeklődtem hogy ez így nincs ínyemre, azt mondta a szervizes, hogy a gyártó egy javítás után nem fog nekem másikat adni, szóval ismét szerviz!
    Azt mondta, hogy 3 javítás után lehet kérvényezni a cserét

    Akkor ez azt jelenti, hogy ha most as 2. szerviz után megint bedöglik, akkor már kérhetek másikat, vagy akkor MÉG EGYSZER szerviz, és ha AKKOR hal meg akkor "adnak" másikat?

    És közel sem biztos, hogy elfogadja a gyártó a cserére való kérelmemet igaz?
    Nekik nem gond, hogy heteket van szervizben a notebookom igaz?
    Csak nekem cumi ugye?

Új hozzászólás Aktív témák