- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz pinnacle #11683 üzenetére
nem szabhatja meg a gyártó, hogy mit lehet telepíteni és mit nem - ez nyilván megfelelő korlátok között értendő -, de külsős, általad utólag telepített alkalmazások okozta hiba miatt nem is tartozik direktben felelősséggel, ha az nem hardveres hiba miatt adódik, hanem szoftveresen okoz problémát a feltelepített alkalmazás.
reklamálni lehetne, ha semmilyen feltelepített alkalmazás sem működne, de olyan szituációt én nem tudok elképzelni, legfeljebb szoftveres probléma szintjén.
amennyiben hardveres hiba az ok - amikre különböző témákban tippelnek; belső sd...stb -, úgy nem életszerű, hogy csak egy/bizonyos alkalmazás(ok) feltelepítését követően jelentkezik a hiba, akkor az szinte minden esetben megmutatkozik majd, de erre írtam is, hogy ezt neked kell majd kideríteni, ha addig hibátlan a működés, amíg nincs telepítve általad külsős alkalmazás.[ Szerkesztve ]