Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz pinnacle #11655 üzenetére

    szia,

    miért nem számíthatnál?
    leadtad, frissítették rajta a firmware verziót, attól nem javult meg, leadod ismét, komolyabb (hardveres) probléma esetén beküldik a központi szervizbe, és ott bevizsgálják.
    a csere eszközlését jogszabály írja le, hogy mikor és miként kivitelezendő, tehát nem minden esetben úgy működik, hogy a tulaj kéri, és már teljesítik is.
    olyan gyártó és szerviz meg nincs, amelyikkel mindenkinek csak és kivétel nélkül jó a tapasztalata, ez van...
    azt azért még megkérdezem, hogy miért nem hívtál házhoz pérmium futárt?
    díjmentesen viszi és hozza a készüléket, ráadásul azonnal a központi szervizbe, és ebben a módozatban még jobban törekednek a nagyon gyors ügyintézésre, jobb esetben egy munkanapon belül elvégzik a javítást.

    több sim kártyával kipróbálva is jelentkezik az újraindulás?
    mert problémás sim kártya is okozhatja, és azt a szervizben nem fogják tapasztalni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák