- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Mobil flották
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Samsung Galaxy A40 - középkezdés
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
Hirdetés
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
Ebbe a képbe több dolog van beleerőltetve
Az egyik hogy Alonso soha..soha nem bocsátaná meg hogy elnyomják, azaz agyoncsaptad azt a végkimenetelt hogy ha na bumm Alonso nyer akkor szintén nyersz..kecsét-káposztát.
Ez elég egyszerű volt.
Nézzünk másikat:
Az hogy valakit szerződtet a McLaren gokartos korában az nem ám valami hűha dolog, teszem azt:
polik_sanyika_a_mclaren_tehetsegkutato_programjaban
vagy:
"-Meglepetten láttunk itt téged is. Erre nem számítottunk, de gratulálunk. Hogy találtatok egymásra Anthonyval? [Hamilton apja, szerk: b-type]
Szabó Áron: "Egy kis "hóka-móka" gokartozáson voltam a belga Mariembourgi pályán, amikor egyszer csak megláttam Ron Denissel. Éppen indulni készültek, de még megvárták az utolsó menetemet. A 30 perc gokartozásom után kiderült, fiatal pilótákat keresnek, ezért elkérték a telefonszámomat. Nem is hittem a szememnek, amikor a telefonom megcsörrent a születésnapomon 44-es körzetszámmal. Ez volt a legszebb születésnapi ajándék amit kaphattam. Innentől pedig már történelem, megbeszéltük a részleteket és most itt vagyok. Köszönetet kell mondjak mindenkinek aki eddig támogatott pályafutásom során."
"
ez a gokartmagazinban jelent meg de most nem keresek rá, megteheted.
Az meg hogy valaki fekete....hát van egy pár angliában
A csaj is nagy dobás lenne még sincs az F1-ben..Szal nem jó...sok benne az erőltetetés
-
#70869248
törölt tag
színesbőr is volt már...a lényeg hogy ez nem ilyen hipp-hopp történik, röpködnek a millák....nem számít a szponzor akarata, nem számít hogy a kétszeres világbajnok nagynevű versenyző mit sejt/tud/nyilatkozik...nem számít hogy a saját beálljaival gyengébb mint a másik a számára idegen beállal...ezek hirtelen fogyszthatóak lettek mert egy elgondolást kellenek hogy alátámasszanak...de azért ezeket vizsgáld meg alaposan.
Én most ellépek lovagolni,..később leszek. -
#70869248
törölt tag
Érdekes verseny volt, Webber és Alonso, ..Massa és Button.
-Webber: ezt az egerészést Alonso mögött, értem én hogy megvolt a lelki nyavajája ebben a szituban, de azért még lehet versenyezni.
-Alonso: be kellett volna próbálni, pont azért mert Petrov első éves, és sejthetően nem akart volna összeakadni a világbajnokságért hajtó versenyzővel.
Massa: óriási egerészés...nem is értem mit keres jövőre ebben az autóban.
Button: rém szimpatikus, de tavaly a McLaren jobban, egyenletesebben fejlődött év közben. ...lehet hogy honfitárs, meg világbajnok, de nem egy a stílusuk Lewis-szal, és kétfelé nem jó egy forrásból származó energiát ereszteni.
Egy évnek jó volt, tanulhatott tőle Hamilton, de jövőre őt sem tartanám meg.Renault és a Cosworth Williams amitől ebben az évben felszaladt a szemöldököm elsősorban, és Kobayashi,...meg hogy mekkora zsákutca volt De La Rosa...Heidfeld negyed annyi futamon szerzett uannyi pontot....és évközben lépett be, semmi szezon előtti teszt meganyámkínja...
-
#70869248
törölt tag
Nem tudom, én még mindig arra várok hogy Massa repül és Kubica érkezik, számomra az jött le hogy Massa-t megtörte Alonso érkezése és a helye a csapaton belül, és persze az elengedés.
....sztem mindenkinek jobb ha elmegy, de cáfoljon rám ha marad.
Button-nal az a baj hogy nem egyfelé hajtják a szekeret Hamilton-nal....vagy Kovalainen lesz belőle, de ahhoz még kevésbé rugalmas, vagy továbbra is szűkebb keresztmetszeten fog kidübörögni a McLaren fejlesztése....sokkal hatékonyabb lenne Alonso-Hamilton, Kubica-Hamilton, MS-Hamilton..szvsz.
Én az évközi fejlesztések kevéssé hatékony mivoltáért közvetve Button-t teszem felelőssé. -
#70869248
törölt tag
A kerekek burkolása egy olyan terület ahol már régen előre kellett volna lépni, csak félnek a hagyományos kinézettől való 'elfejlesztéstől'.
Rengeteget veszít így az autó az elérhető sebességéhez képest..számomra mondjuk bosszantó, mert igaz hogy én különösen nem ragaszkodom a klasszikus formula autó kinézethez, így elfogulatlannak sem vagyok nevezhető, de elvileg ez az a kategória ahol az új ötletek előrébb valóak mint a nézettség 'elfélése'.
Egy versenyautó mindig...szinte mindig jól néz ki, célgép és ezért a célgép varázsa lengi körül.
....amit az IC mutatott na az mekkora elfajzás -
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #22280 üzenetére
Látod erről beszéltem
Tudom mekkora hagyományai vannak, de hát ez már inkább nyűg, amióta az aero ennyire számolt.
A kerekek légörvényei és ellenállása az egyik legnagyobb hátránya a formula autóknak. Látványdinamikáról én már azóta nem szólok kedvezően amióta 'megszűntek' rugózni a felfüggesztések.
Messze jobb látványdinamikája van egy lágyabb, régebbi korból származó formula autónak.
..majd az LMP autók utat mutatnak egyszer
...és hát az F1 méga leggyorsabb sorozat, de az LMP már verné, ha szabaddá engednék a súlyozást...és ez még simán lehet rosszabb is, ahogy az F1 halad.. -
#70869248
törölt tag
válasz SzalaiG #22354 üzenetére
Pastrana óriási arc, bármikor bárkivel kiáll...bármivel
meccselt már Rossi-val enduróval, ralliautóval McRae/Block..és aki jött, Freestyle-ban mindenkit megvert, de cross-ban is volt Amcsi bajnok....rendszeresen megy az X Games-ben, és a RoC-n sem újonc.
Nagy gazember, igazi jó arc. -
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #22357 üzenetére
az ziher ...én triáloztam bringával, aztán motorral is...hát amit bringával össze estem azt nem kívánom senkinek, volt hogy versenyeztünk ki hány csíkot tud csak első keréken kigurulni az útra festett felezővonalakból, sokáig tartott mire megtanultam rendesen átlépni a kormányt
De simán pattogás közben is szépeket lehet perecelni, motorral fele akkorákat nem estem, pedig aztán triállal rendszeresen mentem jégre is hülyülni.
Sztem nem szégyen az esés, mert tökre benne van ha az ember élvezkedik. -
#70869248
törölt tag
válasz rocket #22401 üzenetére
pontosan, Pastrana olyan mint Block, csak az egyik Red Bull a másik Monster...és még vannak egy páran, ...ilyen az életük.
Ezek egyszerű jó arcok, és kellően ügyesek ahhoz hogy ebből pénzt csináljanak, nem keveset....mert hogy ügyesek azt nem lehet megkérdőjelezni, sőt mivel elég nagy a tülekedés az ilyen helyekért, ők igen jól csinálják.
Block-nak pl. a virgavideója zseniális...laza, elképesztően látványos, megminden:
-youtube -
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #22489 üzenetére
sehogy
A pénzemberek sem elemzik a tőzsdét, ..régen tisztában vannak, a jóval jövedelmezőbb mozgatórugók manipulálásának hogyanjával.
Ecclestone inkább lehet könnyed bigott a 'szakmájában', mint verítékszagú ..elhivatottságában megmerevedett hódító.
Úgy tetszeleg az 'F1 ura' szerepben, hogy az bár már nem sajátja, még is bír az összes döntési szabadságával a köz szemében..
furafickó..biztos hogy érdekes szellem, és nem csak a pénze csábít el csajokat, vagy hoz számára új és újabb társaságot.
...még ha néha el is verik -
#70869248
törölt tag
Mindenképpen érdekes lesz látni a Red Bull mint leghosszabb, és a Merga mint legrövidebb tengelytávú autók egymáshoz viszonyított milyenségét.
De egyébként így a képről ítélve a második legrövidebb a Ferka, aztán Toro..stb.
Persze lehet hogy két autóval operálnak, Jerez-ben lehet rövidebb tengelytávval játszani..
De hát ja...ettől még sok minden lehet...ki hova súlyoz aeroban, mennyi leszorítást termelnek az autó elején, mennyit a végére...lehet jó a rövid tengelytáv is, ha az autó egyébként nincs teljesen elqva, és a többi egység szolgálja a tengelytávot.. -
#70869248
törölt tag
válasz MPowerPH #24768 üzenetére
Én is úgy néztem hogy Vettel, a gyors köre utáni javító körében nem használta el a KERS-t.
...
..és akkor kb. hasonló kamerába nézés van, mint amit Hamilton és Webber produkált az interjúk alatt....hű de el voltak verve akkor fizimiskában 'sszus.
...Hamilton mondta hogy fejlődni kell....de látszott hogy lövése sincs hogyan/honnan húzzanak elő ekkora tempót. -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #24812 üzenetére
a 3. szektorban mindenki sokat kapott a Red Bull-tól, pedig sztem Vettel két látott leggyorsabb körében sem vette tökéletesen a 2. időmérési pont utáni bal-jobbot (11-12).
..talán nem is lehet tökéletesen venni.
De az biztos hogy az ezek utáni két jobbot nagyon jól veszi a két Red Bull, nagyon stabil autó. -
#70869248
törölt tag
válasz MPowerPH #24819 üzenetére
nics kizárva....simán lehet hogy ezzel az autóval csak így lehet venni....nekem zavar volt a ritmusban szemre, de aztán ebben a sportban már ember legyen a talpán (vagy F1 versenyző) aki szemre megmondja mi az ideális....az látszott hogy a le-felcsapódó hátsó szárny kezelése nem gyenge. Hamilton pl. azért fékezte el magát nagyon mert féktávra még nem jött meg a stabilitás...kicsit későn ejtette rá a hátsó szárnyat.
A kigyorsoknál is látszik hogy ahogy rányitják a szárnyat rögtön megmoccan az autó. -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #24840 üzenetére
kicsit hihetetlen hogy ennyire eltér a két autó hátsó traktusa szemből...ennyiben örülök annak hogy ez a sasszé is elég gyors a McLaren-nél, valahogy több fejlesztési lehetőséget látok az ők által használt aerofolyosóban.
Elvileg a kerekekről lelépő légörvények visszahúzóerejét is elképzelhető megbontani....hasonlóképpen a draft hatáshoz ami az oválon érvényesül amikor a hátsó autó gyorsítja az előtte haladót a légörvények bontásával.szerk: egyenesben biztos lehet ezzel kezdeni valamit hiszen a kerékről lelépő légáram képe könnyen számolható...lenne, ha nem kormányzott kerék lenne
..szal egyenesben még gyorsulhatnak valamit...ha egyáltalán ez az elképzelés nem csak innen a székből megvalósítható..[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #25184 üzenetére
Majd lesz több ott ahol nagyobb egyenes van...lényegében ez a megoldás tavalyi megvolt csak akkor könyökkel, meg lábbal szabályozták, valamint ....mindig is létezett amióta rájöttek hogy van 'melegszél'.
Azaz az egyenesben támadó mindig is jobb helyzetben van mint a védekező, ez így volt és most semmi más nem történt mint megpróbálják művileg visszacsempészni ezt a futamokra.
Mert ezek a lehetőségek eltűntek, a magasabb szinten képzett versenyzőknek, a részletekig kidolgozott aerohatásnak, a kevesebb hibalehetőséget biztosító elektronikának, mechanikának...autónak köszönhetően.
...és persze a pályák is sokkal biztonságosabbak, így háttérbe szorult az emberi tökösség és a finesz úgymond.
Ezért most ezzel a lecsapódó szárnnyal igyekeznek pótolni.
De nincs benne semmi egetrengető...max a művisége lehet célpont, ...maga a hatás egy régóta létező dolog. -
#70869248
törölt tag
válasz mefistofeles #25191 üzenetére
A világ nem marad ugyan olyan, te is tudod.
Elmondtam mi minden változott azóta...nem tudod visszahozni, manapság minden sokkal kifinomultabb. Az autók építéséből adódóan bizonyos dolgok megváltoznak vagy teljesen eltűnnek csökkentve ezzel a 'régi' dolgok által teremtett lehetőségeket.
A versenyzők is változnak, a biztonság is óriásit változott.
Az hogy most leejtik a szárnyat azzal azt próbálják visszahozni ami régen jobban érvényesült, a szélárnyékból való kibújást.
Mert ez mára nagyon lecsökkent, köszönhetően a futóművek sokkal jobb működésének, a kigyorsítások difiből, gumiból, motorok görbéjéből...stb adódó sokkal simább megvalósulásának..
Azaz mint írtam semmi nagy dolgot nem látunk, csak a szemnek lehet félrevezető hogy ezt most mesterségesen teszik hozzá a versenyhez.A kütyük száma is kevesebb mint volt, a KERS meg egy nagyon jó dolog, jobb mint a Cart boost-ja.
Azaz ez az egész nem probléma, de még fejlődnie kell, szabályokban és megvalósításban is...de valahol mindent el kell kezdeni.
A pályák tényleg elég sz@rok viszont.szerk: a cikázás viszont valóban veszélyes...tavaly irgalmatlan nagyot esett egy motoros ezért
..és hát ezek burkolatlan autók az egyenesekben irgalmatlan tempóval, tényleg nagyon veszélyes lehet.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz MPowerPH #25224 üzenetére
Vettel nagyot rajtolt, piszok jól elkapta....Lewis-nek elmondása szerint kipörögtek a kerekei, de szvsz ez a rajt inkább Vettel érdeme volt mint Hamilton hibája....az tény hogy Hamilton-nak nem sikerült jól, mert Webber meg tudta támadni. De Vettel látványosan nagyot rajtolt mindenkihez képest.
A KERS szinte semmit nem számított....egy olyan rajtnál ahol nagyobb a távolság az első kanyarig talán támadhatóak lesznek a Red Bull-k, de ha Vettel ekkorákat rajtol akkor kérdéses hogy a KERS segít-e ebben a többieknek.Ettől függetlenül ha a Red Bull nem használja a KERS-t az szvsz sebezhetővé teszi őket az idény során, Egy hosszabb egyenes, és a KERS+a szárny nyitása el fogja őket kapni, nagyon kevés hiányzik.
Továbbra is úgy gondolom hogy a McLaren-ben nagyobb a fejlesztési potenciál.
...és a többi futamon arra leszek kíváncsi hogy Webbo és Vettel azonos autóval megy-e....mert eddig nem úgy tűnik.. -
#70869248
törölt tag
Sztem az a zavaró hogy miért ragaszkodnak egy mérési módszerhez ha az szrt sem ér?
Igen is kifogásolható....oké ne legyen az FIA egy gyorsreagálású csapat, bár néha tudnak azok lenni.
De ha egyszer hoztak már döntést aszerint hogy valami a szabályoknak ugyan megfelel, de a szabályok szellemiségének nem. (ami egy faxsák szvsz)
Na de mindegy, szal ha egyszer mát tavaly nyilvánvalóvá vált hogy ezekkel a mérési módszerekkel nem zárható ki a mérés lényege...azaz hogy egy szárny ne liftezzen.
Akkor miért használják továbbra is? Miért aggatnak nagyobb súlyokat....kicsit hülyeségnek tűnik.
Van szélcsatorna...az idény elején az FIA beméri az összeset, orrész első szárnnyal felfüggeszt, és 400km/h ráfúj..kész.
Amikor pedig valamelyik csapat fejlesztést szeretne eszközölni akkor szélcsatorna (ha van saját jó, ha nincs akkor a csapat csengeti), kimegy az FIA egy-két embere lecsekkolja és kész.Jelenleg számomra inkább az a bosszantó hogy nem, megvárják mire az egész világ rajtuk röhög, és akkor valamit kitalálnak, rém nyilvánvaló hogy egy aero elemet aero hatások közt kellene vizsgálni ha már van rá lehetőség, mennyivel megy? max 350-l...jó akkor nézzük meg 450-nél mennyit hajolhat.....orrész szárnyal fixál, mérési pontok hozzáfixálva, ventilátor felteker 450km/h-ra és pisszenhet a sör, már csak nézni kell..
-
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
válasz MPowerPH #26279 üzenetére
ha jól megnézed akkor semmi sansza nem volt, ahogy Alonso-nak sem....az összes sansz ami kijött a tavalyi évből, az a Red Bull versenyzőinek, és az alattuk lévő technikai zűröknek volt köszönhető.
Mert egyébként technikában meg volt verve az egész mezőny rendesen.
Nem az a reális hogy esős futamon bemákolnak első helyet, meg a két RB versenyző kiüti egymást és akkor McLaren 1-2..
mert az erőviszonyokat tekintve nulla volt a sansz. ..ahogy tavaly előtt is amikor az évközi fejlesztésnek köszönhetően a McLaren jött előre szépen, de alapból semmi közük nem volt a Brawn-hozm vagy a Red Bull-hoz..
Jelenleg is a Red Bull a legjobb autó, és megint az évközi fejlesztésekkel kell felérniük rájuk, de a lényeg hogy most is hátrányból indulnak.
Szal lehet mondani hogy ez már a 3. szezonkezdet amikor a McLaren kapásból hátrányból indul...és nem kellene hogy ez sorozattá nője ki magát sztem sem.
...a Ferka egyébként detto. -
#70869248
törölt tag
válasz Peat;) #26291 üzenetére
Ezek elgondolások....ki tudja mi van az autóban..ahogy a Red Bull is visszafogottnak néz ki, de valami ütős dolog működik benne..valahol
Szal hiába a McLaren markánsan mutatós fejlesztései...félre is lehet fejleszteni valamit.
Igen, én is úgy érzem hogy van potenciál az autójukban...de valamiképpen ezt érzem a Ferrari-nál is,...nagyon meggyőzőek versenyen, legalábbis ezen az utolsón bitang jó tempót diktáltak...náluk könnyen lehet hogy csak a részletek reszelésén múlik a siker, míg a McLaren újdonságokkal dobálózik.
...a lényeg mindenképpen ugyan az, bár így, bár úgy...de az autónak versenyképesnek kell lennie az idény kezdetétől, mert különben nyomás helyeződik a csapatra, a versenyzőkre, a mérnökökre..stb. Nyomás alatt lehet eredményesen dolgozni, de azért mindenki törekszik egy kis megnyugtató előnyre...ahogy az a Red Bull-nál is megfigyelhető, vagy régebben a Ferrari-nál, mikor már az aktuális idény közepétől ráérősen dolgoztak a jövő évi autón.
Senki nem szereti ha elverik, vagy különben nem versenyző....hiszi hogy el tudja verni Vettel-t és ehhez kell a megfelelő, legalább azonos szintű technika.
Ennyi van Hamilton összes szövegelései mögött szvsz. -
#70869248
törölt tag
válasz DEV_NULL #27027 üzenetére
ki nem tojja le
figy, az eltérő véleményben az a jó, hogy ütköztetheted, és kiderülhet hogy mennyire megalapozott a sajátod és az ellenvélemény is...ezen nincs mit berágni, ez szvsz jó dolog.
...
Az F1-nek sok baja van az ziher, de ezekkel nem tudsz mit csinálni...ne is akarj. nem fogod tudni rábírni az F1-t hogy jobb legyen, mert az nem igazán megengedhető már....talán utoljára akkor volt rá esély amikor a csapatok szakítani akartak, akkor egy darabig olyan pályákra kényszerültek volna szó szerint és minden más értelemben is, hogy egy más típusú F1-re lett volna esély.
Jelenleg az F1 annyira lehet vagány amennyire a lila műszálas zakó alatt lehet, ez vqan....keretezve van a biztonság által (legfőképpen), az FIA érdekei által, az F1 érdekcsoportjának akarata által, média által, lekötött szerződések által....és még kisebb-nagyobb arcok elképzelései által.
Ezen belül lehet vagánykodni, sztem néző ezen nem tud változtatni...még sok néző sem, mert mi vagyunk a birkák, és ez sok médiakolomp által vezetett nézőre absz, igaz is.
...ha megváltozik, akkor az vagy lassan jó irányba, vagy gyorsan valami karakteres belső versenyző/csapatfőnök által, aki felrúgja ezt az egészet...kicsi hasonlóan mint ami hatalma volt Rossi-nak a MotoGp-ben, ....az F1-ben egy nagyobb bátorsággal bíró arc, aki hasonló erőt birtokol nagy dolgokat mozdíthat meg szvsz. -
#70869248
törölt tag
+ egy szavazat a repülőkörös időmérőre, és az uebben a háromlépcsős rendszerben, én a superpole-ban azt szeretem hogy kihegyezi a versenyző teljesítményét, egy körre kell felfújnia magát, ott kell kiautóznia a százados különbséget, és ez mellett idő és pénztakarékos is.
Mondjuk én ezt pont leszrom mert szívesen nézem bármilyen is, viszont azért lényeges.
Szal a superpole-n tud borulni az erősorrend, mert nem hozza ki egy körön a technika a versenyző hiányzó (esetleg hiányzó) kvalitásait nullára.
A verseny nem rossz, csak nem jók a pályák...több dimb és domb kellene, ha úgy tetszik több Spa. -
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #27065 üzenetére
bezony mindenki megy 1 repülőkört és kész három lépcsőben.
A repülőkörből azért nem engednék, mert ott nagyon összeszedettnek kell lenni, tapasztalhattuk ezt a Superbike-ban éveken keresztül...ilyen hozzáértések hegyeződtek ki mint pl. Corser superpole 'menősége'. azaz ő legendásan össze tudta rakni azt az egy gyors kört.
...és azért három lépcsőben mert szvsz ez jó dolog ...az egy mért körös lebonyolítás már túl gyors, legyen azért mit nézni, és több esély a rontásra és a javításra is, mindig csak egy kör, de az kétszer ...középmezőnynek mondjuk háromszor oda kell tennie magát, q1-q2-q3 is kemény, míg a mezőny vége a Q3-ba már valszeg nem jut fel, Q1 pedig a mezőny elejének nem kihívás.
Időtartamban maradjon, de mért körben kicsit fokozni kell a feszültséget szvsz. -
#70869248
törölt tag
kis olvasnivaló annak akit érdekel, nemrég találtam meg újra egy vita kapcsán:
A versenypályák piszkos trükkjei...
egyik kedvenc:
"...esetleg kifut a pályáról, vagy elesik.
-" Én sosem voltam igazán bűnös az efféle dolgokban " - mondja McKenzie. -" De ismerek egy csomó embert aki igen." -
#70869248
törölt tag
sztem ez inkább a valóság mint a nehézkedés, a karbonféket az elején kell nagyot taposni, aztán engedni, amúgy sem hiszem hogy a nehézkedés tud hatni a lábra, irgalmatlan be vannak préselve és szorítva az ülésbe a megfelelő pozícióban.
Szvsz ez a kőkemény valóság, az ember (számszerűsíteni persze nem tudom) nyomja a nagyot a féktáv elején, aztán a nehézkedés meg megjön.
De a legnagyobb taposást még azelőtt produkálja, mert ha a karbont tovább nyomja akkor túlszalad a hőtartományon és szeva.. -
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #33797 üzenetére
mindkét hozszólással alapvetően egy véleményen vagyok, annyiban más , hogy Rosberg szvsz jó és Glock is..Rosberg nagyon be van határolva az autója által, Glock meg valahogy csöndben érik...elég ramaty autó a Virgin, absz. nem látszik milyen munkát végez benne Glock, de Timo piszkosul alkalmazkodó...ahogy a GP2 után, a Cart-ban RoTY lett..azaz elég jól azonosult a az új pályákhoz és az ottani autóhoz/technikához, aztán vissza a Toyota Trulli mellett (nem kis kihívás), és most a Virgin-nel teszi a dolgát...szvsz Glock, ha nem savanyodik be, vagy már nem savanyodott már be, akkor egy nagyon erős versenyző...bár szvsz sztem sem egy repülőkörös versenyző...inkább versenytávon hozza magát.
Rosberg-ről alapvetően jó véleményem van...nehéz alátámasztani, mert csak érzés -
#70869248
törölt tag
válasz MPowerPH #34074 üzenetére
elmentem úszni, de amúgy én sem értettem, hogy miért Hamilton a bunkesz, ..már a közvetítés alatt sem...a kamera sem erre utalt, meg hát Hamilton-nak még volt egy qual-ja, szal kb. semmi nem ösztönözte arra hogy nekihúzza....Maldonaldo-t annál inkább, hiszen ő egyfelől ideges lehetett az előtte lévőkre, aztán meg arra hogy Hamilton bebújt mellé, és ezzel is lassította...szal neki oka volt arra hogy valakin dühöngjön.
Na mindegy, sokan benézték, szal végül is nem számít....csak aztán elmentem úszni, és nem tudtam kifejteni -
#70869248
törölt tag
válasz kukinyo #34172 üzenetére
Egyáltalán nem jön jól ki belőle...ezt inkább az mondatja hogy sokszor nagyobb büntetést adna az átlagnéző Hamilton-nak, hogy mi okból..többször ellenérzés, másszor tájékozatlanság...és a saját éretlen médiakezelése miatt is, a McLaren botrány..stb... és igen, az is előfordult hogy enyhe büntetést kapott...ahogy más versenyzőkkel is.
Hamilton agresszív stílusú versenyző, és gyors, sokszor az elejével viaskodik, és ezzel együtt jár hogy gyakran kerül véleményes helyzetekben, akár a futam végeredményét döntően befolyásoló szitukban...az összecsengés miatt pl. Spa Kimi-vel, a sikánban,...ami után komoly vihar volt itt a topikban is, pedig az akkor érvényben lévő szabályok szerint járt el.
..de bukott ő más sokszor a saját hülyeségei miatt is, a csapat hülyeségei miatt is, és a versenybírák miatt is....csak úgy mint mások. -
#70869248
törölt tag
válasz kukinyo #34193 üzenetére
..most soroljam milyen sokszor fordult elő hogy ok nélkül született ellenérzés?
inkább nem, viszont arra gondolhatsz, hogy kedvelni sem feltétlen ok nélkül kedvelünk valakit...pláne egy ilyen helyzetben amikor személyes kapcsolat nincs, pusztán a pályán látható teljesítés, és azok az 'infók' ami a ilyen-olyan médiából előkerült.
Utálkozni veszélyes szvsz, ellenséges érzéseket táplálni ennyire kevés és megbízhatatlan információ alapján,...meg hát azt is el kell fogadni, hogy ezek az arcok versenyzők, nem grállovagok...a személyiségjegyeik akkor segítik őket az eredmények elérésében, ha nincsenek kötelezve semmilyen irányba.
Ahogy Doohan mondta, őt még faragták a futmokon az 'öregek'...nincs fair play, csak a romantikus filmekben, vagy ahol Stallone a főszereplő -
#70869248
törölt tag
válasz kukinyo #34198 üzenetére
Ez talán kicsinyt keresztényi színezetű lesz (bár alap inkább):
Kedvelni kell a kevesebb ok, ennyi. Az ellenséges érzelmek megformálásához több kell hogy legyen, egyszerűen mert az több bajt szül/het.
Sztem egyszerűen egy alapos önvizsgálat kellene sok esetben, mert kicsit el vannak csúszva az emberek...értem itt az önképre a világban, a viselkedésformák megítélése saját és mások esetében, és a 'végül is mit is akarok' alapos megfogalmazásában
Nem emelkedem felül ezeken, egyszerűen ez az én több éves meglátásom (amivel term. absz. nem kell egyetérteni )...és mivel az enyém, így fogalmazódik meg bennem.
Nagyon nem is szoktam már vívniSzámomra ezért nincs ellentmondás...nálam minden esetben több kell, és alapos dolog hogy tartós ellenérzést viseltessek valaki iránt, előfordul hogy magamra is pirítok ha nem így történne valamiért.
Az hogy kedveljek valakit ahhoz viszont elég kevés kell, általában amúgy is mosolygós alkat vagyok...bár term. egy bizonyos távolságon belül keveseket engedek közel...ahogy ez a mai világban kell sajna -
#70869248
törölt tag
válasz kukinyo #34452 üzenetére
erőszakos meg ügyes?
az utolsó befejezett körében (12.) Hamilton 2 és fél másodperccel volt gyorsabb mint Koba'...lévén Hamilton-nak friss gumijai voltak amik kezdtek bemelegedni.
Alonso, Hamilton, Button is el tudta venni a gázt...egyébként Alonso-nak külön grat az Eau Rouge-ért Webber ellen, nagyon profin vette el, ....de Koba' úgy gondolta kívülről kifékezi Hamilton-t?
Ez versenyzői habitus, benne van a versenyzésben, de igazából az ég egy adta világon semmi értelme nem volt akár csak mellé engedni is az autót.
Bírom Koba'-t, de kíváncsi lennék mit várt a szituból, mert a 2 és fél másodperces hátrány az szinte lekörözési szitu...Kovalainen Lotus-nál 1 tizeddel, Trulli Lotus-nál 3 tizeddel volt gyorsabb Koba'.
Ennyire volt lassú, és nem csak a 12. körben, hanem a 11. körben is..ott Kovalainen még gyorsabb is volt nála egy tizeddel.....a Lotus-szal, szal sok értelme nem volt ha nem tudott '58 alatt menni, miközben az eleje '53-55-ket ment...[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz decibel #35935 üzenetére
Alapvetően szerintem jól látja, vagy kb. úgy látja ahogy nekem is lejön.
Hamilton nem az a statiszta alkat, sztem is frusztrált.... és Massa-t is annak látom.
MS Monzai dolga az véleményes volt ( volt kis cikázás), de engem nem zavart
(lévén kedvelem MS-t is és az autóversenyzést is )
De Hamilton sztem is szétesett kissé, és ennek az okát, ahogy írtam is, én is a frusztráltságban látom...a jobb technika nem nála van...és most már az összeszedettség sem..ami viszont a saját problémája. -
#70869248
törölt tag
válasz TESCO-Zsömle #36250 üzenetére
Nem kell minden hülye linkre ráugrani....és pláne azokat linkelgetni.
Hamilton-nak kell elgondolkodni hogy megint elcseszték a Q-ját ( mint a Singapure-i későn tankolással). Nem igen vágom miért Button után engedték (gyorsabb volt Lewis)...aki szintén lassan ment hogy legyen helye felfutni, Hamilton a sikánra utolérte Button-t. Rá pedig ráfutott Webber és MS.
Webber-t.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz kukinyo #36254 üzenetére
Már bocs, de ha egyszer kelted a feszültséget a kitalált beceneveiddel (gondolok itt a Dózer-re), akkor ne legyél már lekezelő, mert ezek szerint nem nálad van az egy igazság köve.
Ez értendő azokra is akik szintén feszültséget keltenek...gyökereznek meg ilyesmi.
Alacsony szintet képvisel az ilyesmi. -
#70869248
törölt tag
válasz -Mike- #36391 üzenetére
Elég keserű hangvételű írás..nem is olvastam végig, Vettel erős, az időmérőn is szépet autózott...behúzta ezt a VB-t ahogy kell, élve a lehetőségeivel.
Button is nagyon erős volt ma, nagyon meggyőző...nem is hibáztatom a McLaren-t ha felsorakoznak mögé (bár az autó fejlesztésében még mutatnia kell.
Egyvalamit nem igazán vágok, egy ilyen felállású csapatnak mint a McLaren, egy ilyen pályán ami eszi a gumikat, miért nem vállalható hogy az esélytelenebb versenyzőjüket (VB szempontból), fordított stratégiára tegyék...azaz eső etap kemény, és két puha keverék.
Oké hogy a rajtnál lehet hogy bukna..ezért talán az elsős csere alkalmával lehetne feltenni a keményebbet.De a telitankolt autót nem puha keveréken veretni, hanem inkább a könnyű autót futtatni a verseny vége felé a puhával.
Vettel, ALonso és Button mellett term. MS előtt is le a kalappal szvsz. -
#70869248
törölt tag
válasz hodostamas #36701 üzenetére
Viszont régen MS ilyenért lepofozta Sato sisakját (Spa-ban)...
most halál nyugodt, pedig szép versenyeket fut.. -
#70869248
törölt tag
válasz JColee #37021 üzenetére
A "plebsnyomorító" alatt sztem sem F1-s arcokat értett...egyébként meg csak a tökös arcok kiszorításáról volt szó (ha azt nézzük pl Bourdais mekkora jót ment a V8sc-ben akkor van is benne pont).
Szal a 'plebsznyomorító' az vagy világnézeti, vagy politikai neheztelésre utal...ami sztem majd mindenkinek van. Sic' valóban egy sportot és a világot szerető szerethető figurának tűnt így távolból, nagy veszteség a technikai motorsportnak, a motorozás világának -
#70869248
törölt tag
válasz JColee #37029 üzenetére
Nézd, majd válaszol rá az aki írta, de sztem nem az volt a lényeg hogy haljanak meg az F1-ben....puhapé arcok...a biztonsággal az a baj, hogy ha túlzásba viszik azzal élményt vesznek el tőlünk, és sokszor lehetőséget a tehetséges de gyenge autóban ülő versenyzőktől.
Nem akarok vitát gerjeszteni, mert a biztonsággal szemben nem lehet nyerni...elég hozzá egy ilyen eset mint a mai, és nincs érv ami megállná a helyét...szal biztos bukó a veszélyesebb versenyek mellett kardoskodni.
De az tény hogy verte már le nálam a lécet egy két olyan futam, ahol vártak míg alábbhagy az eső, illetve SC mögül köröztek meg rajtoltak.....miközben régen ez nem volt divat, meg teljes pályás sárga zászlózás mert valaki a bukótérben landolt, a fizetős pályák amik lehetőséget vesznek el az izgalmas vonalvezetésű pályáktól, a fizetős versenyzők, az alibiző versenyzők....
..komolyan amióta 'olcsóbb' lett az F1 több a fizetős versenyző mint előtteszerk: a 'fizetős' versenyzőt az erősebb szponzorokkal értem...manapság az is egy 'kvalitás' a versenyzőnél, hogy mennyi pénzzel tud érkezni.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Energiaital topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Max
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Politika
- iPhone topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen