- iPhone topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Magisk
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Ebből csak megrovás lesz... Hol a csapatutasítás? Mert abban a bizonyos mondatban nem volt semmi különös, csak egy info, hogy Lonzi gyorsabb.
A Mekisek, és főleg a Lewis fanok ebben a minutumban abba is hagyhatják a sárdobálást, nézzék vissza az eddigi futamokat, és azon szörnyülködjenek. Alonso már az előző futamon is jogtalanul lett büntetve.
Jah, és aki azt mondja, ez csapatutasítás volt, persze mondatszerkezet alapján, az nem járt nyelvtanórára. Elemezzétek a mondatot, nem túl hosszú.
Horner meg ne kiabáljon, sikerült tönkretenniük Webber-t egészen.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Oliverda #17475 üzenetére
Igen? A McLaren anno mit is kapott az ipari kémkedéséért a Ferrari kárára? Mert ugye ott alap lett volna a kizárás, a szakértők szerint is. Nem lesz itt semmi... Nem tudják rájuk bizonyítani, hogy csapatutasítás volt. Massa előadja a betanult szöveget erre az esetre, azt csókolom.
b-type: De most őszintén, Massanak mennyi esélye lenne a VB címre. Nulla, mert neki még nagyobb a lemaradása, és nem Alonsohoz viszonyítva. Egyébként, ha Vettel az elején nem húz rá Alonsora, akkor Massa az életben nem kerül az első helyre. Végig lassabb volt mint Alonso. Az a játék ment, hogy Alonso lemaradt, majd felzárkózott. Lemaradt, majd felzárkózott. Köridők alapján nézve...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ha nem ismerik el, akkor nincs semmi. Nyilatkozatokon fog ez múlni. Közvetlen bizonyíték nincs, a rádió üzenet egy sima információ volt, felkiáltó jellel, mellette pedig kértek egy megerősítést. Ez semmit nem jelent.
Barichellonak is mondták anno Brazil nagydíjon, hogy "Michael behind you, Michael behind you...", és?Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz mrlujoak #17489 üzenetére
Már miért is nem? A versenyzők ugyan úgy megkaphatták volna a kizárást, hiszen a lopott technikával mentek. Szóval igenis jó példálózni. Na és miért úgy volt? Mert ez nem a versenyzők piszka...
Akkor itt is azt kell tenni, hogy a csapattól elvenni a konstruktőri pontokat, a pilótákét meg meghagyni. Mert ez sem a pilóták sara, hanem a csapaté. Én ezért hoztam fel ezt a példát.mefistofeles: Nem, azért mert Massa idén nem csinált semmit, IM-en is rendesen kikapott, és nincs reális esélye VB-t nyerni, míg Alonso harcban van a címért. Asszem ez teljesen logikus.
És nem azt mondtam, hanem azt, hogy ha az nincs, akkor ott nem megy el. Nézd már meg Im-en hogy el lett verve.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ha a pilóták lenyilatkozzák amit kell, akkor őket nem éri büntetés. Ezért Alonso-t nem fogják megróni. Rádióbeszélgetések ki lesznek elemezve, ha nem közöltek olyat vele, hogy Massa el fog engedni, és ő se rikácsolt, akkor nem fogják bántani.
Horner meg már befoghatná, neki a legnagyobb a képe most. Nézzem már kicsit magába...Van bőr a képén rendesen, annyi biztos.
hobizoli: Dehogy, utólag tudták meg.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Én csakis a pilóták szemszögéből nézetem a dolgot. A csapat most is megkapta, meg még kapni is fog ezen felül komolyabbat is, mert balfék módra csinálták ezt az egészet. Ezt diszkrétebben és okosabban is meg lehet oldani.
TESCO-Zsömle: Bizony.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Egyébként miért gáz a csapatutasítás? De most őszintén? A vágjáték ennek köszönhetően lesz még izgalmasabb. Most jobb az, ha vonatozva beérnek? Mivel nyerne többet a sport? De őszintén! Ha év végén 5 ember lesz csatában a címért, az szerintem mindennél többet ér. Nem tudom mikor volt ilyen utoljára. Ez jobban szolgálja az izgalmakat. Mert egyébként ezek a versenyek sokat nem érnek.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz TESCO-Zsömle #17686 üzenetére
Pont akartam linkelni. És igaza van.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz #27441408 #17689 üzenetére
Igen. Bármilyen nehéz megérteni, csapatérdek. Mivel egy csapatban két pilóta van, nem egy. És ez mindenhol így volt, azt a pilótát támogatták, aki esélyesebb volt a VB-re. Érdekes módon, mikor 2007-ben Kimi -t elengedte Massa az utolsó futamon, és ezzel ő nyerte meg a VB -t, senki nem pattogott, csak a McLaren.
Ott vannak ők is élő példának. Lásd Török nagydíj, ahol Button támadta Hamilton-t, de hirtelen rászóltak, hogy spórolj benzint. Pont úgy mint itt, csak itt azt mondták Alonso gyorsabb. És Horner is visszavehetne, mert az első szárnyal is eljátszotta ezt, mikor Vettel megkapta. Mi volt a magyarázat? Mert ő előkelőbb helyen van a ponttáblázaton.
Az F1 ebből áll, és szánalom az, ha valaki a csapatok belső szerkezetébe, és működésébe ilyen mélyen bele akar nyúlni. Jobb lett volna ha csatába engedik őket, és utána kiütik egymást?! Akkora ökörséget is csak az RBR tudott elkövetni, és azt is sunyi módon, mert Vettel -nek véletlen elfelejtettek szólni, hogy spóroljon, miközben Webber -t mínuszba állították.
Nagyon elegem van, már a csapból is ez folyik. Nem lesz itt semmilyen a pilótákat sújtó döntés, és valószínűleg pozitívan módosítják a csapautasításról szóló szabályokat is.Ráadásul a bizonyítékokkal is bajban lesznek. Ugyanis a csapat konkrétan nem mondta ki, hogy engedd el Alonso -t. Massa csak kapott egy információt, amit értelmezett, tudta miért mondták be neki. A PILÓTA döntötte el, hogy elengedi. És ez nem tiltott!!! És itt a bibi, mindenki tudja, hogy csapatutasítás volt, csak soha nem lesz konkrét bizonyíték. Így maximum megrovás lesz.
És igen, az lenne a jó, ha a csapattársak is keményen támadnák egymást. De ilyen nagyon nem is volt eddig se, és ezek után főleg nem lesz. A csapatok okultak az RBR példájából.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz #27441408 #17708 üzenetére
De nem érted? Nem volt konkrét csapat utasítás, a pilóta döntött úgy, hogy elengedi. Ezért hiába volt az, nincs konkrét bizonyíték erre.
Kik vannak felháborodva? Hát a német sajtó, mert egy esetleges büntetéssel Vettel vinné a futamot, amit nem érdemelt meg. Az angol sajtó, mert azoknál nem sok alattomosabb van, és hát ugye Hamilton miatt is.... Horner, aki a csapata érdekeit nézi, neki is jó lenne a bünti, jó hogy nagy a szája. Meg Lauda, aki köztudottan utálja Alonso -t. Érdekes a dolog, de pl. a McLaren mégse ítélte el annyira nyíltan a dolgot, inkább lehetett a nyilatkozatban érezni azt, hogy ők is megtették volna, csak diszkrétebben és okosabban. Schumacher tudja miről van szó... Briattore is tudja... Meg Bernie is tudja.
A közvéleménynek ehhez semmi köze, jó hogy nem már népszavazás fog erről dönteni.Azt meg nem tudják bebizonyítani, hogy erősen hatottak rá, hacsak Massa be nem köpi az egész Ferrari -t, amit úgyse fog megtenni. Szépen lenyilatkozza most is, hogy szóltak, hogy Alonso gyorsabb, ő meg elengedte, azt csókolom. Csapat így kihúzva, pilótáknak meg szabad ilyet.
Nem lesznek kemény szankciók, majd meglátod. Főleg Todt és Bernie jelenlétével nem. Lesz egy szabálymódosítás tervezet ez után, a vége úgy is az lesz, hogy eltörlik ezt a tilalmat.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz #27441408 #17722 üzenetére
Hát nem ez fogja meghatározni, hogy nézik e vagy nem. 2002 -ben is mindenki pfújjolt, aztán nem volt olyan probléma, hogy nem mentek ki az emberek futamra. Nem ez fogja eldönteni, hogy az emberek kilátogatnak e a versenyekre vagy nem. Hanem maga az egész F1 hangulata csalja ki az embereket, és ebbe ez is beletartozik. Na meg úgyis még egy egy egyéniség több szurkolót tud hozni, mint maga a sportág. Lásd Schumachert. Bár ez nem is meglepő, mert Schumacher egyenlő F1.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Black flag Rubensnek az egész évre, az ökör. Gratulálunk neki, Alonsonak ennyi volt a VB cím. Barrichello ennyi, semmi több mint egy rakás sz...!
És még ő meri kritizálni a Mester -t....[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Kabaré.
Button sem volt a helyzet magaslatán, féktávon nem mozgatjuk az autót. Megnézném a kézmozdulatát. Ha nem mozgott, akkor Vettel kap egy büntit. Ha Button hibázott, akkor neki is járna.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
És visszaelőzte. Egyébként Vettel köszönheti magának, az ilyen böszmeségek miatt nem lesz VB.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Alonso -tól ez amatőr hiba volt.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #18786 üzenetére
Azért nem. Webber még mindig jobb mint Vettel... Monza még nehéz lesz az RBR -nek, utána szerintem rendeződnek az erőviszonyok, és megint nagy RBr fölény lesz. Viszont Vettel -nek már Webber -t segítenie kellene, mivel már inkább csak matematikai esélye van a VB-re. Ha Horner most is Vettel -nek kedvez, akkor megérdemli az RBR...
Remélem Barrichellonak ez itt az utcsó éve, már unom a duzzogását, meg ezeket a csodálatos manővereit.
Egyébként Hamilton megint nagyot ment, de Kubica és Webber is. Hami az ilyen körülmények között majdnem vehetetlen, ezt már többször bizonyította.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Sajnos nem először... Ő is hibázott egyet, és Hamilton is. Ez benne van. Ettől függetlenül az övé a legtöbb futamgyőzelem, és ez sokat elmond. Én bízok benne, hogy nem vonul vissza még egy darabig. Miért is tenné? Most írt alá még egy évre.
tuskooo: Igazad van. Én pedig imádkoztam, hogy bent maradjon ott. vagy legalább koccolja le a falat. De nem hallgattatott meg.
Am, Alonso autója is biztos sérült volt, az ki van zárva, hogy akkora ütést csak így lazán elviselt. Helyre tehette a hátsó futómű beállításait.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Szép volt Alonso! és Szép volt Massa! is, nagyot mentek. Az elején szépen kigolyózták Hami-t, abszolút a futam fénypontja volt.
Sajnálom, hogy Massa nem bírta a lépést Button -al, jó lett volna egy 1-2.
Jah, és megint megmutatkozott Hamilton zsenialitása, ez a rendkívül agresszív erőszakos vezetési stílus tényleg nagyon mutatós, reméljük a hátralévő futamokon is hozza a ezt a jó formáját.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz hoffman_ #19646 üzenetére
Hamilton -t?! LOL, apám, Haminak idén mennyi disznósága volt? És hány büntetést kapott?! Azért gondolkozzunk már el ezen. Nem volt itt semmi, Webbernek nem volt több helye, Hamilton úgy fordult ott el, mintha egyedül venné a kanyart. Hovqa mehetett volna még, a kerékvető másik oldalára? Ez a karambol csak abban az esetben lett volna elkerülhető, ha Webber átadja Haminek a 3. helyet. Mert Lewis barátunk erre számított...enyhén naiv következtetés. Most ő húzta a rövidebbet, csoda, hogy Webber felfüggesztése nem törött el.
Nem bírja a VB cím miatti, ezt már Monzában is bebizonyította, és az előző futamain is. Akkor mikor elbukta a VB -t, és amikor bemákolta.Grat Fernando, most megmutattad.
adman: Az ütközés pillanatában már nem Webber volt elől. Csak ő volt az ideális íven, ezt felejtette el Hami. Azt hitte ezt már behúzta, ez után jött a meglepetés...
Azt meg ne várjátok, hogy Hami büntit kapjon. Most készül eltolni véglegesen a VB esélyeit, pont mint az első szezonjában. Hagyni kell kibontakozni, és közben imádkozni, hogy mást ne vigyen magával a VB esélyesek közül.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz #70869248 #19663 üzenetére
A kanyar közepén Webber az ideális íven volt. Ha megnézed, pont az apexen érte el Hamit. Ott az ideális ívm, ha jól sikerült a kanyarvétel, akkor onnan kezdődik, ahol Hamilton elkezdett fordulni, és ott folytatódik ahol Webber tartózkodott éppen, mikor koccantak Hamivel. És pont azért történt ez az egész, mert Hamilton is az ideális ívet akarta követni, nem vette nagyobb ívben a kanyart, hanem szűkítette. Tiszta versenybaleset volt. Hamilton erőszakos és naiv volt, Webber meg aggresszív, és ragaszkodott a pozíciójához. Én megint Hami butaságára írom ezt(saját magát okolhatja), mert ha kicsit nagyobb ívben fordul ott el, akkor is simán megvan Webber, mivel utána mindenképpen belső ívre került volna. És akkor nincs kocc sem. Kicsit megint elsiette, elkapkodta. Ha külső ívről kezdesz előzésbe, nagyon ritka az, hogy a kanyar közepén már vissza tudsz vergődni az ideális ívre. Akkor általában végig külső íven kell az autót tartani, mivel a belső az esetek többségében foglalt. Egyébként a féktáv végén egy pillanatra Webber volt előrébb, ha jól emléxem. Utána Hamil átlóban szépen eltolta az autót is, és az futamát is.
És Webber is íven volt, nem történt elfékezés. Ott már nem sok helye volt menekülni. Főleg nem pozícióharcban. Nem azért kapja a fizuját, hogy csak úgy elengedjen valakit. Bevállaták. Ez lett belőle. Webbernek óriási mázlija volt, én simán fogadtam volna, hogy ő sem tudja folytatni. De úgy néz ki az autók hátulja sokkal sebezhetőbb, mint az eleje.
Egyébként Di Grassit miért nem szapuljátok? Nem tom mit kolbászolt ott, ő okozta az egész kalamajkát.
SzalaiG: Fogalmazhatunk úgy is. De úgy is, hogy amit a sors először elvett, most visszaadta. Először megérdemelte volna, utána kevésbé...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #19670 üzenetére
Hova ment volna Webber, főleg az ideális ívről miért ment volna le, és miért lassított volna? Itt a vid 3 szemszögből.
És nézd a felgumizott részt. Pont ott megy Webber, csak kicsit a kerékvetőnek tolva, mivel látta ő, hogy alig van ott hely.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz #70869248 #19676 üzenetére
Nem is mondom egy szóval sem, hogy Hamil hibás is volt. Esetleg magát okolhatja, hogy kiesett.
De előzésnél az ideális kanyarívet el kell felejteni, olyankor az nem létezik, csak felosztva.
Mikor két pilóta együtt esik be egy kanyarba, akkor a következő van. Aki a belső íven van, az ideális ív mellől kezdi meg a kanyart, aki a külsőn van, pont az ideális íven tartózkodik. Majd a kanyar közepén ez pont a fordítottjává válik, míg a végén újra megcserélődik.
Szvsz, Webbernek semmi oka nem volt arra, hogy fékezzen. Íven volt, nem csúszott túl azon az íven, hanem olyan szűken fordult, ahogy csak tudott. Szvsz, azért mert Hamilton van mellette, még nem fog senki sem a fékre lépni. Webber védte a pozícióját, teljesen szabályosan. Pont azért nem büntették meg őt sem, mert nem torpedózott, egyszerűen a kanyarvétel közben Hami túl gyorsan húzott befelé, így összeértek. 100%-os versenybaleset.A Monza -i esetről pedig tényleg csak annyit, hogy akkor ott ugyan ez történt mint itt. Hamilton -t ott nem nevezném hibásnak, pozícióharc volt. Próbálta belső íven tartani, csak ugye az a sikán jóval szűkebb, mint itt az ominózus kanyar. Ott egyszerűen nem fértek volna el. Talán naivitás volt ott megpróbálni beszúrni. Akkor is Hami húzta a rövidebbet, mert neki törött a felfüggesztése, míg Massa megúszta. Itt meg fordítva volt, csak megint Hami bukta.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Henkei #19680 üzenetére
LOL, ez ám a hozzászólás. A hozzáértés sugárzik belőle. Miért kapott volna büntit?!
Senki nem tudja megmagyarázni.Egyébként Ausztriába biztosan nem szeretik Hami -t, mert tegnap hazafele jövet egy kis aranyos vendéglőben álltunk meg F1 -et nézni, és ott örömünnep volt a koccanás pillanatában.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Kicker #19682 üzenetére
Na ja, ott érdekes dolog elfértek egymás mellett a kanyarban. Kubica akkor lazán megcsinálta.
Henkei: Milyen szándékosan belement?! LOL, ember láttad Te azt a mozzanatot. Kanyaríven volt, nem volt semmilyen belemenésről szó. Tartotta a belső ívet, Hamilton rázárt. Ő húzta a rövidebbet.
mod: Egyébként a youtube -on a futamról feltette videokat miért törlik? Nem értem, mi köze ennek a szerzői jogokhoz? Kiadják DVD -n és Blu-ray -en?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz hobizoli #19685 üzenetére
De ők úgy gondolják, hogy Webbernek a belső ívről el kellett volna engednie Lewis -t, mert ő Lewis. Ha apexen nem nyomja le a gázt, akkor ez pont sikerül is, de! Ezt a sportot úgy hívják Forma 1, nem az elengedésekről szól, hanem a kerék vs. kerék elleni csatákról, és főleg nem arról, hogy mindenki félreáll Hamilton elől.
IreN!CuS: Nem azt írtad, hogy költői? Na de, fentebb megadtam a választ. Mivel a mai F1 -ben igen nehéz előzni, plusz ez a pálya se segítette az előzést, plusz Webbernek már igen viseltesek voltak a gumijai, így esélye nem lett volna visszatámadni. Egyszerűen védte a pozícióját. Hami se került volna közel hozzá, ha nincs SC, és nincs De Grassi, aki kigyorsításkor feltartotta Webber -t. Ez tisztára olyan kérdés volt, hogy miért védte a 3. helyét?! Nem erről szól az egész?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Kicker #19690 üzenetére
Ahogy mondod. Kubica jól csinálta, azt amit Hami nem tudott jól csinálni. Ő megmutatta, hogy kivitelezhető, és hogy hogy kell megcsinálni ott az előzést külső ívről.
De ha Webber esik ki, akkor se lett volna semmi sem. Ez erről szól, a pilóták döntik el mennyit vállalnak be egy egy manőver alkalmával.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tjokai #19694 üzenetére
Ezt a motor problémát túlreagálja mindenki. 1 versenyes motor is tökéletes lehet, és valszeg van nekik olyan. Monza -ban új motort használtak. Azt mondjuk fel lehet használni még egyszer, mondjuk Brazíliában. És nem ez az egyetlen. Szépen beosztják majd, nem lesz gond.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz D@ni88 #19697 üzenetére
Áh, köszi. Ez jó kis táblázat.
Nah, a Spa -ban használt motor Alonso esetében majdnem 100% -os lehet. Mivel esős körülmények között volt használva, és elég hideg is volt, ráadásul végig se ment. Ez mondjuk nem rossz. A Monza -ban használt motor már kétségesebb.
Egyébként ha az egyik Ferrari motor végigbírta Ausztráliát, Malaysiát, és Kínát, akkor nem kell aggódni.
És a Ferrarinak ugye volt az az első futamon lecserélt motorja is, ami szabadedzéseken használtak valószínűleg. Biztosan ezzel is kímélték a többi erőforrást. A 6-os és 8-as motorban van még 1-1 futam, a 7-esben meg 2. Pont 4 futamra elég az erőforrásuk.
3-at ezeknek a motoroknak végig kell bírniuk. Ráadásul Massa akár segíthet is Alonso -nak a tesztekben, így ott sem kell annyi kört már megtenni. De akár használhatják a régi motorokat is gyakorlásokra, az újakat meg im+versenyre.tjokai: Elvileg a váltóval volt probléma, nem a motorral.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tjokai #19703 üzenetére
Igen, rászóltak futam alatt, hogy használja a kettest, mert és váltson gyorsabban, mert a vonatozásban abban a katlanban elkezdett melegedni az olaj. Gondolom Massa kigyorsításkor elég keményen nyomta, és mivel szélárnyékban autózott, nem kapott elég levegőt a hűtő. Ez előfordul. A váltóhoz nem tudok hozzászólni, sajnos megeshet. Én pont az miatt jobban is izgulok. De a motorokkal normális esetben nem lehet probléma.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Nowhereman #19707 üzenetére
Azon mit kell filózni?
mod: Vagy betesznek egy másik futamot esetleg annak a helyére. Korea megszívta, későn kezdték a pályát aszfaltozni, még nem elég szilárd egy F1-es versenyautó számára. Egy ilyen gép a pár hetes aszfaltot is simán kikapná a helyéről.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Már Ecclestone sem biztos benne, hogy lesz Koreai Nagydíj
Ez mindent elmond.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz #70869248 #19718 üzenetére
Nem értek egyet. Ilyenkor nincs ideális ív, mondhatsz akármit is. Egymás mellett voltak a kanyarban. Webber a belső ív -en volt a kerékvetőn, lassan fordult. Hamilton elvitte az orrát. Ez történt. Ezt kár is szépíteni.
Nézd vissza Kubica vs. Schumi esetet. Ugyan ez történt, csak ott Kubica kicsit szélesebben vette a kanyart. Schumacher ugyan úgy fogta a belső ívet, mint ahogy Webber. Schumi érdekes módon elfért, gondolom Kubica hagyott neki elég helyet. Ők szépen eljöttek. És nem kellett besorolnia Hami mögé, mivel nem volt egyértelműen mögötte.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Nowhereman #19727 üzenetére
Miről beszélünk. Arról, hogy Spaban, majdnem Alonso volt az egyetlen, aki eltalálta a féktávot, és lazán befordult volna, ha nincs a vaddisznó Barrichello?! Gyereke, néha mér fáj ez a sok butaság, de tényleg. Rajta kívül az élmezőny egésze rontott ott.
Alonso egy fehér Sauber miatt nem tudott ott elfordulni, azért sodródott ott ki. Az utána érkezők már mind szépen vették a kanyart.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz #70869248 #19742 üzenetére
Tök egyértelmű. Webbernek nem volt több helye, így is már a kerékvetőn fordult el....
Azt itt a lényeg, hogy LH megint elkapkodta. Ha kicsit nagyobb ívben fordul, akkor is lazán megvan Webber, és akkor még a kereke se törik ki. Nem figyelt kellőképpen, jó tudom az egy óriási holttér, de ez akkor is amatőr hiba.
De ez a b@rom Gyula, már feláll a szőr a hátamon a hangjától.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz prmcsk #19758 üzenetére
Akkor én válaszolnék. Én csak 23 éves vagyok, és közel 7 éve van jogsim. Én is gokartoztam amatőr szinten, de az amatőr Astra kupán is ott voltam egy ízben, e mellett igen, szimulátorozok.
"Ja persze...Ha nagyobb íven kanyarodik akkor könnyen előfordul, hogy balos külső rázót nem érinti, hanem átgázol rajta, amitől sérülhet a kocsi, lassul, vagy kiáll...
Ne akarjuk már mi érezni azt az autót, amit ő vezetett..."Kérdem én, és akkor válaszoljál rá rendesen. Kubica miért tudta azt megcsinálni, ami Hamilton esetében nem sikerült? Nézd meg, az utolsó momentumról van szó.
Don't Tread On Me
Aktív témák
- Dell Latitude 7490,14",FHD,i5-8350U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,TOUCH
- HP EliteBook 645 G10 (817M3EA) - ÚJ 14" üzleti notebook - Ryzen 5 PRO, W11 pro, WWAN
- 3 db ICERIVER KAS KS0 PRO
- DOBOZOS MSI Raider GE76: i7 12700H,32GB DDR5,1TB,17.3" QHD 240Hz 400nit 100%sRGB,RTX 3070Ti 8GB 150W
- Asus Tuf Dash 15 i7 11370H/16Gb/512Gb/RTX3060
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs