Hirdetés

Aktív témák

  • wildrain

    addikt

    válasz #70869248 #5013 üzenetére

    Amikor ezt a cikket olvastam (mármint a mostani McLaren-nyilatkozatot), nekem is az jött le, hogy túl sok ellenpéldát láttunk erre, amik szintén ezzel a dumával indultak, aztán a végén, elváláskor már másképp nyilatkoztak. Persze lehet ezt a problémát orvosolni pénzzel, külön-külön fejlesztésekkel.
    De a probléma ott van, hogy ha egy autó bizonyos részét be kell állítani egy adott pályához, ami az egyik versenyző stílusához akkor illeszkedne, ha az adott alkatrész beállítási intervallumán már kívül kerülnek, míg a másiknak jó az adott alkatrész is, mert neki a stílusához passzoló ideális viselkedés benne van az intervallumban.
    Ilyenkor ha a két versenyző ugyanolyan stílussal versenyezne, akkor vagy mindketten be tudnák állítani maguknak már az alap cuccal, vagy mindkettejüknek készülne egy új.
    Egy bizonyos mértékig persze mindkét pilótát ki lehet szolgálni, ahogy ez a Button - Barrichello esetben is megtörtént: Barrichello elég sokáig másik féktípust használt. De ez egy apró részegység. Mi van, ha a súlyponttal, a tengelytávval, vagy a motor nyomatékgörbéjével vannak gondok? Abban az esetben ahogy te is írtad, az az ideális, ha már a kezdetektől (amikor a pilóták visszajelzéseit is már figyelembe veszik) egy irányba halad a fejlesztés.

Aktív témák