- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #40279 üzenetére
Első benyomásra eléggé konzervatív, viszont szépek a vonalai, kivéve a kipufogó pozícióját, de erről a szabályok tehetnek.
Szerintem az orr nem fog sokat változni. Ha lépcsősre akarnák csinálni, annak jelei már látszódnának a homologizált cockpiten az első tengely vonalában, mint a Caterhamnél.
Vizuálisan - az orr vonala és a motorborítás miatt - inkább hasonlít az MP4-24 Ezüstszamárra, mint az előző két év autóira, de remélhetőleg közel sem lesz annyira rossz autó.
Már most úgy tippelem, hogy a Red Bull és a Ferrari kevésbé lesz duci kinézetű. A McLaren valahogy sosem tud annyira szűk hátsókat készíteni, mint pl. a Red Bull. Egyik oka, hogy a Mercedes motor nagyobb hűtési igényű lehet, mint a Renault (lásd Mercedes GP/AMG szenvedései a kopoltyúkkal, pedig az lenne a gyári csapat). Emiatt aztán összességében nagyobb térfogatot igényel az autó hátul is. (Persze a fejmögötti/airbox alatti kisebb nyílás maradt. Ez hűti talán pl. a KERS elektronikát. A fő hűtőnyílásokon is van egy elkülönített bemenet, ezek hűthetik a KERS aksikat, ami nagy valószínűséggel a pilóta alatt és/vagy a tank alatt van.)
Jelen pillanatban csak egy lényeges hűtőlevegő-bemenet van (mármint a szimmetria miatt kettő; az oldaldobozokon), nincs már fej feletti/airbox körüli ami a váltót hűtötte.
A váltó/hátsó ütközési zóna a tavalyi Williemsére emlékeztet, a váltót valószínűleg zsugorították is. Tehát láthatólag keményen dolgoztak a lehető legszűkebb hátsóért.
Az autó egyfajta kettős érzést kelt a kinézetével. A vélt konzervativizmusa sikertelenséget sugall, de a kifinomult vonalaiban ott van a meglepetés, hogy nagyon gyors lesz.
Összességében, habár az oldaldobozok vizuális változása miatt nem tűnik így, leginkább evolúció, mintsem revolúció és innováció. Persze sok innováció rejtve van és fog is maradni, mert pl. az autó borítása alatt van.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Robot fűnyírók
- Milyen switch-et vegyek?
- PlayStation 5
- Renault, Dacia topik
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5