- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Tovább kavar a nevekkel a Realme
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Attól függ, hogy milyen verziót vásárolsz, mert nem mindegyik van 100 felett... Ha pl. megelégszel a rádió, navi meg a bt kihangosítással, akkor elég egy 2/32 Gb-os fejegység. Ha viszont más appokat is szeretnél futtatni, illetve első - hátsó tolató kamera, TPMS meg ilyenek, akkor azok olyan 100.000 körül mozognak valóban, de ott pl. ha meghal valamiért a rendszer, akkor egy sima firmware update és minden a régi... Ehhez természetesen meg kell nézni, hogy milyen MCU típussal szerelt, mert nagyon nem mindegy. Én vígan használom most már lassan fél éve ezt az egységet amiről a fórumban írtam többször is(kamera), és azt kell mondanom, hogy meg vagyok elégedve vele... A városban valóban nem túl jó, ha le kell pillantani a kijelzőre a navi miatt, de hosszúban, vagy ismert útvonalakon nagyon kifizetődő, mert lazán hallgathatom a rádiót, zenét, mert lehalkítja a hangerőt amíg elmondja az eseméyt és így nincs az, hogy menetszél, telefon vagy zene miatt akár nem hallom rendesen mit is magyaráz. Android Auto is működik elvileg, én nem próbáltam, mert nincs igényem rá, de lehet kipróbálom a kedvetekért és bedobom ide.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
veterán
válasz Csabex #34105 üzenetére
Ha droidos fejet vennék,akkor már kimaxolnám.
Önálló 4G kapcsolattal menjen a Spotify és a navi,multisim miatt hívást is tudnék fogadni/indítani teló nélkül,tolatókamera,canbus-szal össze lehessen kötni stb.
Na meg az MK3-as fókában elférne a “Tesla
style” fej is,azzal minden is tudna egymás mellett futni.
Na meg kéne a 4GB ramos verzió,mert nagyon háklis vagyok a rendszerteljesítményre.
Na egy ilyen fej 100felett van.
Persze ha alacsonyabbak lennének az igényeim…Nekem nem nagyon kéne lefelé pillantani,legalábbis mélyre,MK3-ban eléggé fent lenne a kijelző,még egy kisebb is.
-
ReFleXx
addikt
-
őstag
Úgy is érdemes Enyém egy 4/64-es példány, de már vannak 6/128-as verziók is, szóval ha most vennék, akkor tuti az lenne a befutó Na de lehet, hogy idővel majd veszek bele egy ilyen 6/128-as SOM-ot ha nem lenne elég a 4/64. Azt is megléphettem volna, de nem kellett az önálló 4G, mert nincs dedikált kártyám, így a telórol nyomatok egy personal hotspot-ot.
Spotify-t egyszer próbáltam kíváncsiságból, egész jól működik navi mellett is, de mivel nincs fiókom, így nem használom... Egyébként mindenik canbus-os, mert a kormány vezérlő pl. nem működné anélkül. Ha digit klímám lenne, akkor azt is kijelzőről tudnám működtetni, de sajna csak manuális az enyém Az a tesla style fej, na az nagyon ott lenne a szerenKíváncsiságból ránéztem a tesla style-ra, hát még jó, hogy nem mk3-am van, mert én tuti kispórolnám az árát és megvenném, nagyon bitang
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz ReFleXx #34108 üzenetére
Én láttam Ahova járok (zugló) mindig lekattintják a végén nyomatékkulccsal, mert a légkulcs szerintem alá van állítva, de nem hinném, hogy minden autónál állítgatják, szerintem egy átlagra be van állítva és kész.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
veterán
válasz ReFleXx #34118 üzenetére
Azokat én is néztem,csak az a bajom velük,hogy az ülés alatt a padlóból jön ki a hátsó fűtés csöve.
Na most ha azt nem szedem ki,akkor nem fél be a sub.
Ha kiszedem,akkor meg télen telibe fújja alulról meleglevegővel az erősítőt,ami meg nem annyira jó.
Én a mankókerékbe rakható “fánkon” gondolkodok erősen.
55-60k (plusz a többi hazai lehúzás) kínából.
A hangja mondjuk kérdéses,bár jókat írnak az értékelésekben. [link][ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #34122 üzenetére
Asszem a Focus-ban is volt a legnagyobb hifis felszereltségnél,de nem vagyok biztos benne,mintha ebayen futottam volna bele.
Ahhoz viszont kell az amp,mert az passzív,plusz faragni is kellene,mert egyedi csati van rajta.
Ilyeneket is gyártunk,csak mondjuk mi Audiba.
És nem,nem tudok kicsempészni sajnos -
őstag
-
flymi
addikt
válasz SECTORnooB #34135 üzenetére
Gyári. 25-50k között kapsz. Nekem tavaly sikerült egyet szereznem, facén hirdették. Összes kulcsa legyen meg, ne legyen hiányos. Értsd: sokszor hiányzik belőle a takaró gumi pölö a tetejéről vagy a csavar takaró műanyagok. Utólag viszonylag költséges pótolni.
Az alábbi netes képről (asszem cromax) is hiányzik a közepéből:
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
Délelőtt tízkor elkezdődött a műtét.
Nem akartam molyolni külön az első tárcsa+betéttel, el is ment volna rá egy fél napom. Inkább így ahogy volt beküldtem a csomagtartóba, majd a szerelő megoldja. Várom a hívását, h mehetek a kocsiért.
Nagyon kíváncsi leszek mennyire lesz harapós a Roti féktárcsa ezzel az Ate betéttel. Gondolom azért kell pár száz kilométer mire összegyógyulnak. Így jó néhány évre le van tudva a fék mechanika.Mikor az olajat engedte le ismét megjegyezte, h büdös (benzinszagú) az olaj. Kérdezte, h sokat járok-e vele városban. Mondtam igen, 90% város. Csak bólogatott, h bizony ez ilyen. Nem vártam meg az őszt az olajcserével, ugye eddig októberben volt mindig esedékes de most már futottam vele ~6 ezer kilométert azóta. Jobb a békesség. A légszűrő tiszta dzsuva volt, nyáron jobb ha tiszta a szűrő és rendesen lélegzik a motor.
A volvo-s morortakaró a gyertyák fölött az szép és jó, de a réz és az acél nem igazán barátok. A csavar összegyógyult a menettel és konkrétan kikapta a helyéről az egészet. Visszaragasztom a tokba a menetes hüvelyt vagy minek hívjam, kicsit megkenem a csavart zsírral és majd úgy tekerem vissza a fedelet rögzítő drága csavarokat.
Szerelő talán a régi tárcsákat is egybe visszarakja a dobozba és hazahozhatom, had örüljön az após is. Lesz mit leadni a méh-be.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
Ezek tegnap előtti képek.
Mosás után lefújtam és áttöröltem valami Astonish nevezetű spray&shine lötyivel, penny-ben vettem még valamikor tavaly csak most találtam meg.
Szép is lett és kitartott egészen reggelig, amikor is jött az eső... Délutánra a víz elpárolgott a kaszniról és maradt a por. Mindegy lexarom, egész hétre ilyen szutyok időt mondanak, majd nem nézek rá a kocsira csak hunyorítva./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
Kicsit alaposabban lefényeltem a kocsi hátuljának az alját és a kritikusabb pontokat amik kezelést igényelnek.
Annyira azért nem vészes szerintem. A kérdés csak az, h az eldugott helyekhez h lehet hozzáférni. A futóművet nem kéne tán egyben levenni... A hátsó dob meg, hát istenem. Ennyit tud a Bosal.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz radi8tor #34143 üzenetére
Mondasz valamit!
Mennyire lehet nehéz fejre állítani menet közben egy kettes fókuszt árok/padka/rámpa/stb nélkül?
Nem, nem akarom kipróbálni.De komolyra fordítva a szót elképesztő a különbség. Semmi csikorgás fékezéskor vagy búgás tolatáskor. Mintha egy tök másik kocsi lenne. Fentebb fog valamivel a pedàl, kicsit még össze kell szokjon a betét a tárcsával de nagyon jó lesz ez, érzem. Beültem, elindultam, mentem egy kicsit és mintha nem is az én autóm lenne.
A régi tárcsák ott maradtak. Este megnézem az olajszintet, ha kell (szokott) akkor majd töltök utána.No kérem. Csak az amatőrök használnak tölcsért, a profik mellé öntik.
Ímhol a helyéről kimászott menet és a csavar, ami összegyógyult vele.
Ilyen volt a négy gyertya huszon akárhányezer kilométer után. A képen nem úgy vannak ahogy kijöttek. Nekem az furcsa kicsit, h a fele rozsdàs a másik fele meg nem. Ezt hogy?
subaruwrc: ro55 és radi8or cicafarka, rendben.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz subaruwrc #34146 üzenetére
Mondjuk előbb volt gyertya csere mint burkolat és spricni csere, ez igaz. Kíváncsi leszek újabb 2-2,5 év múlva milyenek lesznek ezek a gyertyák. Elvileg most már sehogy nem juthat be kívülről víz.
Szélvédő ragasztóval tegyem vissza a menetet a helyére? Mennyi idő amíg az megszárad?
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Joker88
őstag
Ja, nem volt már időm szerkeszteni az előzőt..
Kicsit 'nemide téma'
KRESZ- pótóra debileknek
GyőrIn loving memory of Garrett Lockhart
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Joker88 #34147 üzenetére
Spoilerezzek az ilyen alu kupak és réz szelep kapcsolatáról?
Nekem annyira rágyógyult, hogy a gumis csak kitépni tudta a szelepet a helyéről.
Ha kedves az életed, akkor ne magadnak használd azokat, hanem ajándékozd az ellenségednek.
(persze ha nem alu kupak hanem réz akkor nem szóltam)[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest