- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Megvásárolható a legolcsóbb kagylótelefon
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Android jelkod törlése , hardreset utan.
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Íveli az Oppo a Reno 12 és 12 Pro kijelzőjét
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
ph A vállalat prototípusa kihagyott egy-két lépcsőfokot, ugyanis az elképesztő képfrissítési tempóhoz 4K-t párosít.
-
Mobilarena
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
cintula187
addikt
PMDG MD-11 kérdéseim lennének. Hogy bánatos életbe lehet úgy irányítani ezt a gépet L nav, v nav nélkül mint a 737/747 es kombót? Hogy csak tekergetem a HDG, alt, speedet? kinyomom a robotot akármit csinálok, nem marad, nem tartja a headinget, sebességet végképp nem.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
-
-
cintula187
addikt
válasz cintula187 #10602 üzenetére
Kiválóan működik a tekeredés Csak minden beállítás után ki kell húzni de annyi baj legyen.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
Azért erre odafigyel az utas
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
válasz cintula187 #10658 üzenetére
- Azt látom hogy idapra kiterjesztett képernyő appal megoldható. De androidra is valahogy?
más. Tudja valaki, hogy miért kapok megint néha "unable crz alt" hibát? Minden adat is meg van adva az FMC-ben és amíg el nem érem a crz alt ot addig a Vnavot be se tudom kapcsolni.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
Beadtam a derekam kifizettem és várom az activation keyt az Aivlasoft EFB -hez
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
Első problémám!
Ha az fsx fut fő ablakként nem reagál a tablet az érintésre. Hogyan tudom ezt bellítani? Érts: minde esetben ha a tabletet akarom használni az egérrel oda kell kattintanom hogy az legyen az aktiv ablak.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
válasz Cypresss #10678 üzenetére
Jelenleg egy pc-n van a data és a display is és kiterjesztett asztalként húzom át a tabletre a display képét. Ami ugye csak akkor bökdöshető ha ez az ablak az aktív, de akkor FSX ben nincs hang stb. Írok nekik a supportra.
"B" verzió felrakom egy laptopra de ott elveszik az érintő képernyö
BTW ha most a FSX pc-n van a display is meg a data provider akkor a laptopra csak felrakom a display providert és valahogy elnavigál hogy kerüljön össze a kettő a hálozaton? Mert egy wifi hálózaton lennének.
Wishlisten van ezek szerint.
Valahogy nincs kedvem meghekkelni a tabletet, hogy .net frameworkot vagy mit rárakva tudja telepíteni rá wines alkalmazásokat.
[ Szerkesztve ]
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
Visszaírtak:
EFB is a ".NET-framework" based software. In other words, it is required to have the Microsoft ".NET-framework" installed on a device on which EFB should run.
If there will be a possibility in the future to run the ".NET-framework" on an Android driven device, then EFB will work too.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
válasz Korcsii #10681 üzenetére
Ha laptopon megy a display akkor már nem kell a tablet. Meg mi értelme lenne? A baloldali sáv kilogna és ott lehetne nyomkodni? Nemtom, kipróbálom Várunk akkor, hátha kifejlesztenek valamit androidra
Ha megakadnék a laptopos beállításnál szólok. Köszi
[ Szerkesztve ]
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
It really is an advisory message on the CDU scratchpad to advise pilots that the current aircraft conditions result in a maneuver margin less than specified so pilots should bring the airplane back within the operating envelope.
Normally an aircraft has a safety margin of 1.3g to buffet. The number is airline selectable (in Europe, sometimes 1.2g or 1.25g is used ). This is normally applied to altitude (max altitude) and speed. 1.3g to buffet, in layman's term, means that you have an extra 0.3g load factor before you really run into buffet conditions. In terms of banking the aircraft, 1.3g equates to about 40 degrees (1/cos(bank angle)), meaning that you can bank at 40 degrees at a given speed/alt without running into buffet. the BUFFET ALERT will come on if you have less than this margin (e.g. 1.3g).
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
A 1212-es Airacban láttam Airbus xtended fáljlt is. Ez jelent valamit megjelenéssel kapcsolatban?
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
Sziasztok!
Valamit megint bénáztam. 747-el.
Approach közben próbálom lenyomni a gép orrán de folyton iszonyatosan felfele húz. Lehet, hogy amikor lekapcsoltam az a/p -t a trim épp felfele állt? Annak a parancsát milyen elnevezés alatt találom a control panelben? "+" "-" gombok?
köszi
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
-
cintula187
addikt
-
cintula187
addikt
Azt meg tudná valaki mondani, hogy EFB ben miért nem lehet approach -ot kiválasztani HECA reptérnél? Fura hogy a PMDG FMC jében sincs star, de a jeppview-n fent levő chartokon van star
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
válasz cintula187 #10802 üzenetére
Erre valaki?
Az a fura, hogy neten (igaz több éves chartok) ott vannak STAR -ok, de a legfrissebb airac szerint sem pmdg FMC sem EFB ben nem ad ki semmilyen approach chartot
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
-
cintula187
addikt
-
cintula187
addikt
Burj Dubai
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs