- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi Mi 9 - egy híján
- Netfone
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android jelkod törlése , hardreset utan.
- Megvásárolható a legolcsóbb kagylótelefon
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
Mobilarena
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
cintula187
addikt
Olyan varázslatot egyik cég se fog már ennél csinálni hogy jobban kihasználja a vga adta erőforrást az fsx? Tudom fejlesztőcsapat szélnek eresztve, de a k.életbe már olyan VGA vannak hogy ihaj, de ez a mocsok ba..ik használni őket. Bocsi, de mostanában marha sok approach -nál volt fagyásom.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
válasz AirBooms #4360 üzenetére
És erre mi a megoldás? Azt hagyjuk hogy .cfg fájl bütykölés mert az se megoldás. MEnet közben mentsek + ima kombó? Online -ról már rég lemondtam emiatt. Mondjuk anno is csak sima learjettel mentem LHSM/LHBP útvonalon.
Amúgy default gépeknél nincs hiba. De PMDG md-11 -nél fagy többnyire. b747 jobban bírja
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
PMDG MD-11 kérdésem lenne. Igaz csak időgyorsítás alatt történt ilyen, tehát valszeg ez az ok, de amúgy miért történt, az hogy repülési magasságon egyszercsak leállt mind a 3 hajtómű. Szerencsére mindíg újra tudom őket indítani, de azért stresszeli egy ilyen manőver az utasaim.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
válasz AirBooms #4661 üzenetére
Nem önámítás az sem amit te mondasz, mert sokminden nem derül ki belőle.
Ilyenkor nem a nagy lapozófile segít, hanem az, hogy megnézi az ember, hol kezd el nőni a memóriahasználat. Na ott valami gubanc lesz, amit rendbe kell tenni.
Hol gubanc pontosan? Útvonalon? Vagy hogy épp le vagy felszállsz e?Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
Bizony. Sunyiban SEmmi vészjelzés nincs előtte, de 16* időgyorsításon úgysem érne semmit. De jópofa, hogy legalább újra tudom indítani őket a levegőben. Ez amúgy mennyire "reális"? Tripla hajtóműújraindítás kivitelezhető utazómagasságon?
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
Marhajó. Lehet kicsit off : Itt nézem, hogy az orrfutóműn vannak a glideslope antennák. Ez nekem nagy meglepetés, fogalmam se volt hogy Md-11 -en vagy hogy úgy általában más gépeken is itt van ez elhelyezve.
PMDG-ben nem kapcsoltam be failurest-t VAlóban Fs passengerek ülnek a gépen többnyire amikor ezt csinálja.
[ Szerkesztve ]
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
válasz Gizmo94 #4716 üzenetére
Szvsz nem csúnya, de a pmdg az PMDG. A hajtóműnél lehet pl. olyan apróságokat észrevenni hogy hiányzik a hajtómű típusa, vagy a "ne nyúlkálj bele" jel, amit pmdg-n ott van.
Amúgy a törzsön a kis antennák meg egyeben ezen nagyon ott vannak.Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
Hadd kérdezzem már meg, hogy a gép hátsó részén mi nyílt ki?
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
válasz Gizmo94 #4896 üzenetére
Az a fura viszont hogy (mivel virtual cockpit nincs) 2D ben látni hogy van egy olyan lámpa a műszerfalon, hogy "reverser unlocked". Milyen fagyilapátra gondolsz? A hátsó tacsifül az animált. Csakhogy a müszerfal B737, 747 és miegymás-ból van összerakva így elég érdekes, de azért repülhető kisgép.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
Ajánlom az Urak figyelmébe [link]
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
Kérem, valaki írja le, hogyan kell PMDG 747 FMC-ben a LEGS -eknél waypointokat megadni. Tehát ilyen "UL106" meg hasonló féléket.
Köszi
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
A madárkát velem egy kifutóra akarták letenni. Mókás néha a Mytraffic
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
Nevetséges, hogy flightradar24 -en a légtérzár feloldása óta eddig csak 2 gép szallt fel ferihegyről.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
Felraktam az fs2 crew md-11 verzioját,de sehogy sem akar müködni. Van valami vezérlőpanelje?
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
Egészen pontosan itt akadok el
"To open the FS2Crew Main Panel from the Captain’s or FO’s panel, or the VC cockpit, RIGHT CLICK with your mouse the center CRT or Display Unit (DU). That’s the display that shows Navigation information. To close the Main Panel, right click the center DU again, or left click over the Mode Display on the FS2Crew Main Panel." Kattintok én már mindenre jobb kattal, semmilyen panel nem jön elö.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
Sziasztok!
Tegnap érkeztem haza Isztambulból Turkish B737-800 al. Sokszor repültem már, de ez volt az első alkalom hogy az approach alatt (31R en szálltunk le) sok percig kb. 1/3 -ig kinyitott spoilerekkel ereszkedtünk, szinte a final ig kint volt. Gondolom azért mert meredek ereszkedésre rendelték el és nem akart túlgyorsolni?
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
válasz vzsolo2225 #5387 üzenetére
Akkora felhőkben jöttünk azt se tudtam honnan közelítjük a repteret. Aztán a pusztaságból alattunk kiderült hamar hogy ez bizony a jó öreg 31R
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
cintula187
addikt
Sziasztok!
PMDG 747 kérdésem lenne. MIért van az hogy néha meghülyül a gép és olyat csinál, hogy FMC ben FL280 beirva. Be is van tekerve. ÉS fogja magát elkezd emelkedni veszettül. Nézem az FMC ben a LEGS menüpontban minden egyes waypointnál FL390 van és nem engedi átírni.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen