Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Colos1

    őstag

    válasz RCH663 #9339 üzenetére

    "Kezdjünk szívótér nyomást is magyarázni, meg egyebeket?"

    Igen, engem ez érdekelne a legjobban, csak hogy egyáltalán tudjam, hogy pontosan mi ez. Ezt amúgy nem tudtam, de most repülés közben figyelgettem, és úgy következtettem ki, hogy a throttle kar a szívótér nyomást változtatja, a prop RPM meg a motor fordulatát. Most néztem, vízszintes repülésnél a sebesség szempontjáéból tökmindegy, hogy a throttle 70 vagy 100% -on van. Emelkedéskor már nem :) Gondolom a szívótér nyomása egyenes arányban áll a hengerbe kerülő üzemanyag mennyiséggel, így a motor nyomatékával, és hőterhelésével. A prop RPM meg egy klasszikus gázkar, amivel a fordulatszámot lehet változtatni, illetve ha olyan a gép, akkor változik az állásszög is :)

    Amúgy jó a leírás, 2 év után az FSX -ben lévő P51 -el tudtam repülni 20km -t anélkül, hogy elkezdett volna döglődni a motor :D Viszont még mindig nem értem azt a gépet, mert amit letöltöttem hozzá, azzal nincs ilyen gond :U Ahhoz amúgy van egy 71 oldalas PDF dokumentáció, de mindig legyintettem, hogy minek túlbonyolítani...most már tudom. Megyek, repülök is egy kört ;)

    Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...

Új hozzászólás Aktív témák