Hirdetés
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Mobilarena
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Colos1
őstag
"Kezdjünk szívótér nyomást is magyarázni, meg egyebeket?"
Igen, engem ez érdekelne a legjobban, csak hogy egyáltalán tudjam, hogy pontosan mi ez. Ezt amúgy nem tudtam, de most repülés közben figyelgettem, és úgy következtettem ki, hogy a throttle kar a szívótér nyomást változtatja, a prop RPM meg a motor fordulatát. Most néztem, vízszintes repülésnél a sebesség szempontjáéból tökmindegy, hogy a throttle 70 vagy 100% -on van. Emelkedéskor már nem Gondolom a szívótér nyomása egyenes arányban áll a hengerbe kerülő üzemanyag mennyiséggel, így a motor nyomatékával, és hőterhelésével. A prop RPM meg egy klasszikus gázkar, amivel a fordulatszámot lehet változtatni, illetve ha olyan a gép, akkor változik az állásszög is
Amúgy jó a leírás, 2 év után az FSX -ben lévő P51 -el tudtam repülni 20km -t anélkül, hogy elkezdett volna döglődni a motor Viszont még mindig nem értem azt a gépet, mert amit letöltöttem hozzá, azzal nincs ilyen gond Ahhoz amúgy van egy 71 oldalas PDF dokumentáció, de mindig legyintettem, hogy minek túlbonyolítani...most már tudom. Megyek, repülök is egy kört
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest