Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • z67

    őstag

    K&H mobilalkalmazás kapcsán kérdeznék:

    Többedik alkalommal jártam úgy a postán, hogy mobillal fizetnék, ma például 19 ezer Ft-ot, és bekéri a telefon a PIN kódot, érintek újra, eddig OK minden, a telefon vissza is igazolja. Ezek után a terminál is kér PIN kódot, majd visszautasítja a tranzakciót. A múlt alkalommal ezután a kártyával sikerült, de ma nem volt nálam, így másik kártyával kellett fizetnem. Postán a fizetés vásárlásnak számít, tehát nem készpénzfelvét limit kavart be, az ugyanis 5 ezer a hitelkártyámon. Máshol pl. BKV nemegyszer fizettem bérletet így, tehát nem is arról van szó, hogy PIN kódos tétel már nem fizethető vele.

    Ötlet esetleg?

Új hozzászólás Aktív témák